PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema ellen1977: Orlando - Miami



ellen1977
23-05-08, 13:02
Hoi allemaal, ik heb me zojuist voorgesteld bij Even voorstellen. Ik ben Ellen, 30 jaar en dit jaar gaan wij (eindelijk!! grote droom) naar Amerika!

We gaan een combireis maken, eerst anderhalve week naar Californie (San Francisco - Los Angeles - Las Vegas) en dan vliegen we met een nachtvlucht van Las Vegas naar Orlando. En dat stuk, daar gaat het om :?

Ik heb iets uitgestippeld, maar het bleek dat mijn Californie reis ook teveel reizen zou betekenen, dus vandaar dat ik het Florida-deel hier nog eens even voor commentaar op het forum wil zetten O:)

5 september Aankomst Orlando om 05.23 uur
1 nacht Orlando met bezoek aan pretpark (ws. Seaworld of anders Cape Canaveral)
6 september Vertrek en aankomst Naples
1 nacht Naples (suggesties voor hotels?)
7 september Vertrek en aankomst Key West
2 nachten Key West (ook suggesties welkom hahaha)
9 september Vertrek en aankomst Miami
2 nachten Miami
11 september Vertrek naar huis :cry:

Onderweg van of naar Key West zouden we op Grassy Key nog met dolfijnen willen zwemmen, zouden we daar nog tijd voor hebben?
Het is een krap schema, ik weet het, dus tips zijn erg welkom! Wat we eigenlijk graag zouden willen zien: Miami, de Keys en de Anhinga Trail (als je dat zo schrijft) in de Everglades. Orlando heb ik er eigenlijk tussen gezet omdat we anders Miami - Naples 2 keer rijden en Key West - Miami dan ook. Hopelijk kunnen jullie me helpen!

Alvast hartelijk bedankt!

Susie One
23-05-08, 22:54
Hoi Ellen,

Leuke trip gaan jullie maken.

Volgens mij worden het 2 flinke rijdagen van Orlando-Naples en Naples-Key West met een hotelovernachting in Naples. Gezien jullie krappe reisschema zou ik misschien overwegen om langer in Florida te blijven (dollar staat erg gunstig). Leuk dat jullie 2 nachten op Key West blijven.

Heel veel plezier
Groet,
Susie One:razz: