PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Flufjuh: Orlando



Flufjuh
22-05-08, 11:50
Hoi allemaal,

We hebben gisteren onze boeking definitief gemaakt en ons schema ziet er (heeeeeel globaal) nu zo uit:

19 juli - Vertrek Amsterdam en aankomst Orlando
20 juli - Relaxen, omgeving verkennen en jetlag verwerken :)
21 juli - Magic Kingdom
22 juli - Epcot of Animal Kingdom of de Studio's
23 juli - Idem
24 juli - Idem
25 juli - Relaxen et cetera
26 juli - Een Disney waterpark
27 juli - Universal Studio's
28 juli - Universal Studio's
29 juli - MK, Epcot, Ak of de Studio's
30 juli - Idem
31 juli - Relaxen et cetera

1 augustus - MK, Epcot, AK of de Studio's
2 augustus - Sea World
3 augustus - Andere Disney Waterpark
4 augustus - Relaxen et cetera
5 t/m 8 augustus - Van alles en nog wat, misschien nog wat parken, misschien nog wat shoppen, misschien nog wat........
9 augustus - Vertrek Orlando
10 augustus - Aankomst Amsterdam

Dr. Phlox
23-05-08, 13:17
Hoi Flufjuh,
Een leuk schema met veel parken. Je kan er alle kanten mee uit. Heb je ook nog plannen voor dinners met disney characters etc?
Grz
Ton

Flufjuh
23-05-08, 16:06
Hoi Ton,

Bedankt voor je reactie! Die parken staan ook allemaal nog niet vast, het is meer per dag bekijken waar we zin in hebben en dat gaan we dan lekker doen. Maar dit zijn wel de parken waar we sowieso naar toe willen.
Dinners hebben niet echt onze interesse, ik vind het wel geinig om met die figuren op de foto te gaan als ze in het park staan bijvoorbeeld, maar om nu als twee (ongeveer) volwassenen van 25 jaar daar extra voor te betalen..... Nee, dat hoeft voor mij niet. :)

Njit
23-05-08, 16:12
ik vind het wel geinig om met die figuren op de foto te gaan als ze in het park staan bijvoorbeeld, maar om nu als twee (ongeveer) volwassenen van 25 jaar daar extra voor te betalen..... Nee, dat hoeft voor mij niet. :)

Je bent zo oud als je je voelt :) Wij hebben alleen een keer met Characters ontbeten maar daar voelde ik me niet te oud voor [-X (alleen zat het toen nog in het Fun in the Sun package welke nu niet meer te koop is).

Flufjuh
23-05-08, 16:18
Dan voel ik me waarschijnlijk ouder dan jij! :D Ik vind het ook helemaal niet raar of kinderachtig als mensen van mijn leeftijd dat wel doen, alleen voor mij hoeft het niet. :)

mac
23-05-08, 18:56
leuk schema. Alleen valt mijn oog op 21-07 (ik heb net mijn eigen planning gedaan, we gaan ong gelijktijdig met jou.) Volgens mij is maandag 1 vd drukste dagen in Magic Kingdom.

groet MAC

corrus
23-05-08, 19:08
Je bent zo oud als je je voelt :)


Ho ho ho... een Man is net zo jong als ie zich voelt...

Een vrouw net zo jong als ze er uit ziet :mrgreen:

Njit
24-05-08, 01:35
Yup.. Mannen zijn net als wijn. Die rijpen...
En vrouwen zijn net als ehm... melk :)

Flufjuh
24-05-08, 12:54
Volgens mij is maandag 1 vd drukste dagen in Magic Kingdom.

groet MAC

Bedankt voor de tip MAC! Bij ons staat nog niets vast, dus dan laten we de combinatie MK en maandag maar schieten! :)

@ Corrus en Njit: Zal ik als vrouw mij maar wijselijk buiten jullie conversatie houden? :evil:

corrus
24-05-08, 12:58
Yup.. Mannen zijn net als wijn. Die rijpen...
En vrouwen zijn net als ehm... melk :)
ROTFLMAO...

Flufjuh
30-05-08, 11:13
Joepie! Alle reisbescheiden zijn binnen, het wachten is nu alleen nog op de Ultimate Tickets en dan kunnen we echt gaan aftellen! :D