PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Younice



Younice
10-04-05, 19:22
Hallo allemaal,

Bij deze stel ik me even voor aan iedereen. Ik ben Younice en ik ga dit jaar samen met mijn vriend op vakantie naar florida in juli --> andere periode was qua timing niet mogelijk :(..had liever in het voor of naseizoen gegaan..maar ach we gaan in ieder geval ;)

Ik ben hier eigenlijk gaan rondkijken omdat ik het allemaal best eng vind om naar Amerika te gaan, alles is daar voor mijn gevoel zo anders..wil mezelf in ieder geval goed voorbereiden. Heb alles al gelezen hier maar heb nog een paar vraagjes, vandaar dat ik mezelf heb aangemeld!!

Ik hoop dat jullie de antworden hebben :D

Groetjes Younice

Eric
10-04-05, 20:33
Vast wel.......

Brand maar los !!

Trouwens, welkom op het forum.

Eric

Michael66
11-04-05, 02:30
Hallo allemaal,
Ik ben hier eigenlijk gaan rondkijken omdat ik het allemaal best eng vind om naar Amerika te gaan, alles is daar voor mijn gevoel zo anders..

Veel is daar anders, maar ook een heleboel is hetzelfde.
Lees maar veel en stel maar veel vragen, dan veranderd dat "eng" al guw in "spannend" en "leuk". Ik weet zeker dat je het heel erg leuk gaat hebben in "overweldigend" mooi Florida.

ekkie50
11-04-05, 09:12
hoi Younice,

Florida is heel relaxed, en daar geldt 'go as you please'. Trek aan wat je wilt (je bent tenslotte, net als vele vele anderen, op vakantie!).
Alleen in de heel dure restaurants is dat anders (jasje-dasje etc.).

Als er 1 ding is dat echt anders is dan hier dan zou ik zeggen fooien geven. Dat is in de USA, incl. Florida, iets om niet te vergeten want men rekent daarop. Voor de rest geldt: relax en geniet.

veel plezier.

Younice
11-04-05, 19:02
Wat een leke reacties allemaal.. Ben nog helemaal onderste boven van alle tips die ik krijg (erg fijn, dank je wel daarvoor0 Mocht ik nu uiteindelijk geboekt hebben dan ga ik zeker genieten..:D