PDA

Bekijk Volledige Versie : Shuttle service



simoontje
21-05-08, 16:22
Zojuist heb ik het Bestwestern Airport hotel gebeld om te informeren naar de shuttle service van het hotel.

De telefoniste vertelde dat ik telefoonnr. 420 ergens moest bellen (bij een balie???) op de airport. En dan kreeg te horen waar het busje klaar stond.

Omdat ik nog erg moet wennen aan het Amerikaanse taaltje begreep ik dus niet precies wat ze bedoelde. Kan iemand mij uitleggen hoe dit normaal gesproken werkt. Ik ben bang dat we anders zondag staan te stuntelen op Orlando airport.

Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven, zodat ik me hierover geen zorgen hoef te maken.8-[

moniqueo
21-05-08, 19:34
Voglens mij hebben ze dan een (onbemande) Best Western balie op het vliegveld, waarschijnlijk in de arrival hal. Hier staat dan een telefoon waarmee je het opgegeven nummer kan bellen. Je krijgt dan het hotel aan de telefoon en je kan doorgeven dat je opgehaald wil worden met de shuttle service. Dan komt er vaak een minuut of 15 later een busje (ligt natuurlijk een beetje aan de afstand luchthaven-hotel hoe lang het duurt).
Dit is in ieder geval hoe wij het een keer hebben gehad in Canada. Heb hier nog geen ervaring mee in Florida.

6foot6
21-05-08, 22:36
Dit geldt voor ORLANDO

De shutle courtesy phones bevinden zich op level 1, groundtransportation.

http://www.orlandoairports.net/images/diagrams/wayfinding_maps.pdf
(scrollen, links onder staan ze vermeld)

Dat is een hele battery telefoons met de namen of logo's van de bijbehorende hotels.

Meestal heeft bellen geen zin, busje komt toch wel.

De busjes vertrekken ook van level 1

Soms is het een gecombineerde shutle, verschillende hotels doen dan mee
Er staat dan bv groot HOWARD JOHNSON en kleiner Travelodge dus goed op de namen letten

simoontje
24-05-08, 21:08
Super bedankt voor jullie informatie!

We vertrekken morgenvroeg....heb er nu echt zin in!!!\\:D/