PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jokes



Jokes
10-04-05, 16:19
Hoi allemaal. Mijn naam is Jokes en ik ben werkzaam bij een reisburo. Ik ga 13 mei voor 3 weken naar Florida, en ik combineer Orlando met Fort Myers. Nu zoek ik me rot naar de pas Florida Fun in the Sun, 30 dg geldig voor 14 parken. Hij staat in de gids van special traffic (daar wacht ik nog op antwoord) en ik heb FTI in Duitsland benaderd, maar die heeft alleen de pas Florida Sunshine voor maar 4 dg, 9 parken. Weet iemand hier iets meer van? Bedankt en groetjes Jokes :D

knaapje
10-04-05, 16:30
Hoi allemaal. Mijn naam is Jokes en ik ben werkzaam bij een reisburo. Ik ga 13 mei voor 3 weken naar Florida, en ik combineer Orlando met Fort Myers. Nu zoek ik me rot naar de pas Florida Fun in the Sun, 30 dg geldig voor 14 parken. Hij staat in de gids van special traffic (daar wacht ik nog op antwoord) en ik heb FTI in Duitsland benaderd, maar die heeft alleen de pas Florida Sunshine voor maar 4 dg, 9 parken. Weet iemand hier iets meer van? Bedankt en groetjes Jokes :D

Jokes,
Welkom op dit forum.
In de bovenste balk vind je "zoeken".
Als je daar FITS in tikt vind je wat je zoekt.
Het lijkt erop dat ze niet meer te krijgen zijn.

Goede reis
Knaapje.

Michael66
11-04-05, 02:33
Probeer het eens bij American Estates. Die heeft er m.i. nog wel een paar, maar verkoopt ze "in principe" alleen als je ook je reis daar boekt. Misschien krijg jij het voor elkaar om hem van zijn "principe" af te brengen?