PDA

Bekijk Volledige Versie : SeaWorld: Shark underwater grill



carmen1988
16-05-08, 23:25
Hai iedereen,

Ik zag op de site van Seaworld dat er een restaurant is waar je naast het haaien aquarium zit. Heet Shark underwater gril.. Ik kan er weinig over vinden.. Is iemand hier al eens gaan eten?? Wat zijn jullie ervaringen? [-o<

Greetz
Carmen

matthijst
17-05-08, 01:59
Ook benieuwd :)

Corry
17-05-08, 09:17
Heb even gegoogled. Review van Theme Park Insider/Joe Lane. Hij vond het erg lekker en gaf het een 7 omdat hij wat lang op z'n hoofdgerecht had moeten wachten.

carmen1988
21-05-08, 16:30
Ja ind op google vindt je wel wat, maar dacht misschien dat iemand hier al eens geweest was. Maar in iedergeval bedankt voor het opzoeken, jijzelf bent er nooit geweest???

Greetzz

LSL
22-05-08, 22:52
Ben er in april geweest.
Tamelijk donker binnen.
Als je graag rustig een uurtje wilt zitten eten met zicht op de vis, ja, maar als je wat nerveuzer van aard bent wordt het al snel gewoontjes en verlang je naar het daglicht.

Riverwood
13-04-09, 21:38
Zijn in maart gaan eten in Shark underwater grill, het was een bijzondere ervaring, het eten is lekker en verzorgd en het was even een moment van rust, twee personen in een kooi kwamen langs tussen de haaien, wij wisten niet wat wij zagen.
Dit kan je boeken maar heb geen idee hoe het heet.

Groetjes Henke.

cindy74
13-04-09, 22:16
^^^dat is shark deep dive je gaat met een kooi het haaienbad in . Je kan het gewoon via de website boeken en kost 149 $ voor 2 uur .

S@skia
13-04-09, 22:41
Ben er zelf nog niet geweest maar the guide to Seaworld zegt dat dit kwalitatief een van de beste restaurants in Orlando moet zijn en tevens een van de weinige plekken om 'rustig' te dineren. Met unieke setting erbij wordt dit zelfs het beste restaurant genoemd, uiteraard wel prijzig (Amerikaanse maatstaven). Overigens kun je ook gebruik maken van de bar en de wandeling naar de toileeten (die kennelijkaan de andere kant liggen) geeft je volop gelegenheid om het haaienbassin te bekijken.
Ga er denkelijk wel heen deze zomer.

carmen1988
04-09-09, 11:37
Hai iedereen.

Zie dat ik vorig jaar een blog over Shark underwater grill ben begonnen. Voor de mensen die geintreseerd zijn in de restaurant ik ben er geweest. Sfeer was heel apart en leuk maar ik vond het eten helaas wat minder. :(

Maar het is wel gezellig zitten.

Groetjes

S@skia
09-09-09, 18:43
Ook wij zijn er net geweest en wij vonden de kwaliteit van het eten wel heel goed. Een aanrader is ook om gewoon een drankje aan de bar te nemen want de bovenkant van de bar is een aquarium met (volgens ons zoontje van 3 ) mini-visjes.

Ik vind het wel nog steeds wennen dat je het voorgerecht nog voor je hebt st an en dan komen ze al met het hoofdgerecht. Normaal maken we daar geen probleem van maar het ging hier zo snel (en het is niet goedkoop) dat we het terug gegeven hebben.

Maar compliment, ze hebben het niet warm gehouden maar opnieuw gemaakt.

Een aanrader,
Saskia