PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Bahama Bay Resort & Spa, Davenport



Saskia
10-04-05, 12:29
Hallo,

Heeft iemand wel eens in dit resort gezeten? Wat was jullie ervaring? Het ziet er op de site erg mooi uit.
http://www.bahamabay.com/

Groetjes Saskia

Michael66
11-04-05, 01:52
Het resort ken ik niet. Ziet er op de site wel leuk uit.
Vorige zomer heb ik in een huis gezeten in Westridge, een ander resort daar in de buurt. In de directe omgeving daar is niet erg veel te doen. Het is eventjes rijden naar de Disney parken, en behoorlijk ver naar International Drive. Zelf heb ik er dit jaat voor gekozen wat centraler te gaan zitten, vlakbij de Walmart aan de 192 in Kissimmee. Wel lastig i.v.m. de eeuwig durende wegopbrekingen, maar wel dicht bij de Walmart!!!!

Debbie
09-05-05, 18:09
Nou het was echt super in dit resort!

2 mooie zwembaden waarbij ook nog 2 whirlpools. Bij het ene zwembad een restraurant waar je heerlijk kunt eten en waar je ook het 'strand' op kunt lopen. Geweldig!

Het is allemaal nog in aanbouw, tenminste, het gedeelte dat er nu is is klaar (ong. 275 - 300 appart.) maar het worden er in de loop van de tijd 2500!!
Ze waren nu bezig met het aanleggen van het kinderzwembad, dat ging al best snel, verwacht dus dat het wel snel klaar zal zijn.

Dan de appartementen.... in 1 woord super! Wij waren de 1e bewoners, alles dus spik splinter nieuw.

ruime slaapkamers (waarbij op 1 tv en eigen badkamer), living(tv, stereo en dvd-speler), keuken (vaatwasser, brookrooster, blender, oven, magnetron) Wasmachine, droger. Climate Control. 2 badkamers. Balkon, niet zo groot, wel helemaal afgezet met gaas.

Bij de receptie, internetgelegenheid, bioscoop ruime zitgelegenheid etc.

Het is ons dus heel goed bevallen!

Mocht je nog vragen hebben, dan roep je maar.

Saskia
14-05-05, 15:24
Ik ben er ondertussen geweest. Ik sluit me geheel bij Debbie aan! echt super. Wij betaalden 99 dollar per nacht.Groetjes Saskia

Njit
02-08-05, 15:20
wij gaan in October naar Orlando, dit keer met kids
We hebben het Bahama Bay resort geboekt.
Heeft hier iemand al ervaringen mee ?

Meestal doe je het andersom.. vraag je eerst naar ervaringen en daarna boek je :) De Website ziet er wel luxe uit.. (http://www.bahama-bay.co.uk). Wat ik er zo van kan zien is het net nieuw en sommige mensen klagen er ook over dat nog niet alles af is (dat was in Januari dit jaar).

TripAdvisor is er wel redelijk tevreden over. Zag alleen deze reactie:



We had a great stay at the Bahama Bay resort but it took more than 3 hours to find the resort while being in the Kissimmee area. The address mentioned on this website is not correct but also the address info which I received via my dutch tour operator was not correct. While talking with staff at the reception I understood they heard this all the time!

Just to let you know the correct address:

Bahama Bay resort
400 Gran Bahama Bay Blvd
Davenport, FL 33897
Tel: ----
Fax: ----


Meer reacties @ TripAdvisor (http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review-g34352-d313339-Reviews-Bahama_Bay_Resort_Orlando-Kissimmee_Florida.html)

Ze hebben zelf ook een Feedback pagina: http://www.bahama-bay.co.uk/feedback.asp

loef1900
03-08-05, 10:04
Via de link las ik hun 'May newsletter' en daar zeggen ze dat het het resort dan eindelijk helemaal af is.
Ziet er inderdaad mooi uit!

Debbie
17-08-05, 20:17
Wij zijn er geweest en het is erg goed bevallen.
Leuke zwembaden, de appartementen zijn heel luxe.
Alles is spik slinter nieuw. Er wordt nog wel her en der gebouwd, maar wij hebben daar geen hinder van ondervonden.

We hebben er echt een super vakantie gehad en erg genoten!

mickey
18-08-05, 14:12
Nou Alex bereid je maar voor op een paar heerlijke dagen,het is ons namelijkl uitstekend bevallen.Wij hebben al veel (mooie) appartementen in Florida gezien,maar deze vonden we tot nu toe toch wel het allermooist.Wij hadden een 3 kamerappartement,terwijl wij voor een 2 kamer hadden geboekt.Alles was nieuw.Wij keken zo uit op lake davenport,er is een aangelegd spierwit zandstrandje en daarnaast ligt een van de zwembaden.Het enige nadeel is dat het wel wat afgelegen ligt,je moet dus wel iets verder rijden,maar wij hadden dat er graag voor over.Volgend jaar gaan we er zeker weer naartoe."By the way",er is vlakbij een niewe walmart(ong. 5 min. rijden.)

Alex
19-08-05, 14:11
begin nu toch wel echt nieuwsgierig te worden.... Moeten nog een weekje of 8 w88. Met een gehuurde auto mag de ligging geen probleem zijn !
En het klinkt goed dat er ook een nieuwe Walmart in de omgeving ligt.

Alex :D

Saskia
16-02-06, 21:29
Ja wij hebben er 1 nacht geslapen en het was super! Kijk eens onder zoeken en je krijgt een aantal eerdere mailings over dit resort te lezen.
Groetjes Saskia

colnietin
21-02-09, 20:23
Hallo,

Wij logeren de eerste week van onze vakantie in het bahama bay resort.
Op dit forum en op hun eigen website kan ik nergens vinden of zij ook een shuttle-bus of e.d. hebben naar de disneyparken toe. Is er iemand die dit weet. :-k
alvast bedankt.
nienke

Marita
13-03-09, 16:28
Hoi Nienke, wij hebben van 24 december 2007 tot 7 januari 2008 daar gelogeerd maar een schuttle-bus heb ik niet gezien. Volgens mij dus niet weet het ook niet 100% zeker. In hun foldertje staat er ook niets over geschreven. Ze bieden wel voordelig een late check-out aan, maar die kun je pas op de ochtend van vertrek aanvragen. Maar aangezien jullie de eerste week daar doorbrengen zullen jullie dat niet zo interessant vinden. Ik wou het toch eventjes melden.
Groetjes Marita en een fijne vakantie.

LRJ
15-09-14, 22:45
Heeft iemand hier nog een recente ervaring mee? Ik vind het er mooi uitzien, maar ik twijfel over de afstanden naar bv Sea World Int. Drive, restaurants, malls, Publix. Nou ja alles waar je voor naar Orlando gaat. Of valt dat mee?

corrus
16-09-14, 09:33
Bij Bahama Bay is geen shuttle bus service.

PENPE
16-09-14, 13:43
Bahama Bay Resort ligt een beetje afgelegen, dwz dat je bv niet even naar een supermarkt kunt lopen. Een auto is dus echt aan te bevelen...

LRJ
17-09-14, 09:48
Bedankt voor de reacties, Auto geen probleem, maar verder is het een aanrader? Ik vind t er mooi uitzien op de foto's

PENPE
17-09-14, 16:27
.. maar verder is het een aanrader? Ik vind t er mooi uitzien op de foto's.. Dat klopt ook inderdaad, het ziet er prachtig uit. Degene die ik ken die daar een condo hadden gehuurd waren er zeer tevreden over in ieder geval dus dat zit wel goed.