Florida Forum

Strand

misstulp
12 mei 2008, 16:15
Omdat ik jaren in key west heb gewoond, en ik nu mijn tuin in NL helemaal in de sfeer wil maken ben ik op zoek naar mooie strand foto's van key west.
Ze moeten alleen wel van super kwaliteit zijn omdat ze opgeblazen moeten kunnen worden tot ongeveer een meter.
Wie kan mij hier aan helpen.

Dr. Phlox
12 mei 2008, 20:11
Ik moet nog gaan, maar zal er aan denken.
Grz
Ton

Njit
19 mei 2008, 09:56
Ze moeten alleen wel van super kwaliteit zijn omdat ze opgeblazen moeten kunnen worden tot ongeveer een meter.
Wie kan mij hier aan helpen.

Waar wil je de foto op afdrukken? Er zal toch altijd een soort vergroting plaats vinden van je foto. Maar je kijkt die foto toch op een afstandje waardoor de pixels niet opvallen.

Natasja L heeft heel veel foto's van Key West. Misschien kun je bij haar wat regelen?
Zie o.a. hier: Key West, oktober 2007 (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4641)

misstulp
26 mei 2008, 16:20
Ik wil de foto's op canvas wat je buiten kan ophangen gaan afdrukken, ik heb al contact opgenomen met natasja.
Nog niks gehoord maar ik heb geen haast.

Natasja L.
27 mei 2008, 05:22
Ik wil de foto's op canvas wat je buiten kan ophangen gaan afdrukken, ik heb al contact opgenomen met natasja.
Nog niks gehoord maar ik heb geen haast.

Sorry, maar ik ben nog op vakantie en probeer zo min mogelijk achter de computer te zitten. Ik geniet nu even heerlijk van het zonnige warme weer, cocktails, strand, live muziek, shoppen etc. Ik kom hier later op terug!

Groetjes uit Florida!!

EZ Archive Ads Plugin for vBulletin Copyright 2006 Computer Help Forum