PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Yabadabadoo



yabadabadoo
07-04-05, 14:28
Hoi, ik ben een vrouw van 33 jaar oud en ben getrouwd en heb 2 kinderen van 12 en 8 jaar. Maandag 4 april heb ik als verassing voor mijn man zijn verjaardag (in juni) :lol: een 8 daagse autoreis geboekt in Florida ( we gaan van 22 oktober tot 30 oktober), beginnend vanaf Orlando en eindigend in Miami. Hij weet dus nog helemaal van niks en voorlopig houden wij nog even lekker ons mondje dicht. Wel moeilijk hoor want we zijn allemaal super enthousiast. Hij wil net als ons trouwens al zolang naar Amerika en nu gaat het dus echt gebeuren!!!!!!!!!!!!!!!

Daniel
07-04-05, 14:58
Welkom op het Florida Forum, yabadabadoo! Overigens denk ik dat jullie Florida (en Amerika iha) super zullen vinden! Ik hoop trouwens dat je man je bericht niet leest voor dat je het hem verteld hebt...

Daniel

Eric
08-04-05, 11:17
Hey, welkom hier, je bent hier aan het juiste adres voor vragen en veel voorpret.
Nou wel zorgen, dat je man niet als verrassing voor jullie een leuk reisje boekt komende herfstvakantie...dan heb je een probleem. :D :D
Als we wat voor je kunnen doen, geef maar een schreeuw hoor !
Eric

yabadabadoo
08-04-05, 17:17
:) Ga zeker nog wel met vragen komen hoor! Leuke site dit zeg! Heb trouwens al e-mail moeten verwijderen met het bericht erop dat ik een bericht had, oeps........ voordat manlief het ziet..Hahahaha :wink:

Case23
10-04-05, 14:43
@yabadabadoo
Ik ben binnenkort ook jarig dus als je me ook wil verrassen, geen probleem van maken hoor.