Inloggen

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Ghislaine en Matthijs

Ghislaine_Gruiskens
05-05-08, 15:28
Hallo allemaal,
Ik ben Ghislaine en ik ga samen met mijn vriend Matthijs op 19 Augustus op vakantie naar Florida. Matthijs is al eens in Florida geweest maar ik ben zelf nog nooit verder gekomen dan Europa. We hebben een vliegreis geboekt van Dusseldorf naar Miami met vliegtuig maatschappij DELTA. Het is geen rechtstreekse vliegreis, maar dat vinden wij niet erg. We zijn van plan om een kleine rondreis van 10 dagen te maken. Deze rondreis gaan we maken met een gehuurde auto en we willen verblijven in hotels. De Disney parken staan bij ons hoog op het lijstje (beide disney fans). Maar we houden ook heel erg van een site seeing. Ik heb me aangemeld op dit forum omdat ik graag van alles wil weten over wat er te doen is in Florida voordat ik op vakantie ga. Ik hoop dan ook dat dit forum mij daarbij kan helpen.

Njit
05-05-08, 15:38
Welkom beide. Er is op het Forum genoeg te vinden. Vooral de reisverslagen staan garant voor veel informatie en voorpret.

Mochten jullie gerichte vragen hebben dan zien we die graag tegemoet.

Michael66
05-05-08, 17:09
Hoi,
Welkom! En veel leesplezier!

Ik kom de 19e augustus net terug, dus waarschijnlijk zul je Florida behoorlijk "versleten" aantreffen. En de winkels helemaal leeg!;)

Als je veel over / van Florida wilt weten ben je hier aan het juiste adres. Wat ook heel handig kan zijn is een goede reisgids met veel info, zoals bijvoorbeeld de Capitool-gids. Veel plaatjes en een uitstekende beschrijving (vind ik). Zeker voor een eerste keer Florida is dat fantastisch!