PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema marcelis10: rondreis Orlando



marcelis10
05-05-08, 00:52
Hallo,

Wij Ton(50), Monique (40), Joost (12) en Bart (10) vertrekken 24 juli naar Florida. We maken eerst een rondreis vanuit Orlando, Fort Lauderdale, 2 nachten Key Largo, Naples en St Petersburg weer terug naar Orlando. Daar blijven we 8 nachten in een villa om de parken te bezoeken en lekker te shoppen. Door de vele tips en ideeen op dit forum ben ik helemaal enthousiast geworden (dat was ik al wel hoor) en heb inmiddels ook een weblog gemaakt om het thuisfront op de hoogte te kunnen houden.

Groetjes Monique

:arrow: www.aroundflorida.blogspot.com (http://www.aroundflorida.blogspot.com)

Teleton
05-05-08, 15:26
We maken eerst een rondreis vanuit Orlando, www.aroundflorida.blogspot.com (http://www.aroundflorida.blogspot.com)

Hi Monique,

Leuke route hebben jullie gepland. Ik zag dat jullie de eerste nacht in de Comfort Inn slapen. Misschien een tip: Probeer een kamer aan de kant van het parkeerterrein te krijgen. Afhankelijk van de drukte en de windrichting kunnen de kamers aan de kant van de Interstate 4 nogal rumoerig zijn.

Wij hebben er 2 jaar geleden voor het laatst een aantal nachten geslapen. Hadden toen ook de achterzijde als preferentie opgegeven. Toen we aankwamen, hoefde ik niets te vragen, het was gewoon netjes geregeld. Misschien nog één tipje: wij hadden ook om een kamer op de begane grond (first floor) gevraagd. Perfect, geen gesjouw met de koffers over trapjes en liften na een lange reis, maar gelijk vanuit de auto zo de kamer in.

marcelis10
05-05-08, 16:28
Hoi

Dank je wel voor de tip. Kan ik dat daar dan ter plekke regelen want we hebben geboekt via USAfunvacations? Het is maar voor een nachtje inderdaad maar toch, na zo'n lange reis is het wel fijn als je lekker kunt slapen.

Groetjes monique

Teleton
05-05-08, 17:29
Hoi

Dank je wel voor de tip. Kan ik dat daar dan ter plekke regelen want we hebben geboekt via USAfunvacations? Groetjes monique

Graag gedaan!
Ik zou vooraf mailen of bellen, afdwingen kan je natuurlijk niets maar een preferentie aanvragen wel. Je ontvangt dan in ieder geval antwoord en daarmee sta je wat steviger in de schoenen.....

Succes d'r mee...!

marcelis10
08-05-08, 10:34
Hoi,

Ik heb een mailtje weggedaan naar het hotel en de voorkeuren doorgegeven. Afwachten wat het antwoord zal zijn. In ieder geval nogmaals bedankt voor de tip.

Monique

marcelis10
21-07-08, 09:52
Nog 3 dagen dan vertrekken we met ons gezin naar Florida. Dit is ons reisschema.

Dag 01: Amsterdam - Orlando
Dag 02: Orlando - Fort Lauderdale, evt. bezoek aan KSC
Dag 03: Fort Lauderdale - Key West
Dag 04: Key West - Key Largo (glasbodemboot)
Dag 05: Key Largo - Naples, bezoek aan de Everglades
Dag 06: Naples - St Petersburg
Dag 07: Bezoek aan Busch Gardens, door naar Orlando
Dag 08: Orlando, Seaworld
Dag 09: Orlando, Magic Kingdom
Dag 10: Orlando, Epcot
Dag 11: Orlando, Animal Kingdom
Dag 12: Orlando, ????
Dag 13: Orlando, Hollywood Studios,diner bij Hollywood and Vine
Dag 14: Orlando, Magic Kingdom
Dag 15: Orlando - Amsterdam

Daarna nog een weekje thuis om uit te rusten van deze drukke maar onvergetelijke vakantie.

Verder wil ik iedereen op dit forum bedanken voor de leuke tips, ideeën, reisverslagen etc. En voor degene die nog gaan een hele fijne vakantie gewenst.

Groetjes Monique