PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Disneyfan1970



Disneyfan1970
05-04-05, 23:12
Hallo,

Ik ben al lid op verschillende fora. Ik ben 34, ben getrouwd en heb 2 kinderen.
In 1997/98 zijn we helemaal verliefd geworden op Orlando en Disney. Door allerlij omstandigheden, hebben we nog steeds niet terug gekund.
Maar nu is de zomer van 2008 zo goed als zeker.

Tot die tijd hebben we nu alweer voor de derde keer een jaarabbo van Disneyland Resort Paris, hier gaan we in ieder geval alle seizoenen naar toe.

Jeroen

Michael66
08-04-05, 20:50
Wat een vooruitzicht: elk jaar toch even Disney'en in Parijs en het toetje (Florida) nog even laten wachten. Het is nog wel ver weg, maar dat geeft je als voordeel dat je nog extra veel tijd hebt om je voor te bereiden. Dus al is het nog een tijdje weg: geniet van de ervaringen van anderen op dit forum en leer van hun tips en fouten!!!

Veel plezier!

Eric
08-04-05, 22:43
Of keertje Parijs laten schieten, en jaartje eerder komen !!
Eric

Disneyfan1970
09-04-05, 13:48
Bedankt voor het welkom heten.

Het is niet alleen een financiele kwestie, want alleen daar naar kijkend, zouden we wel i.d.d. al eerder kunnen.
Maar er zijn meer dingen die ervoor zorgen dat 2008 echte het beste jaar is. Als ik alleen al kijk naar de leeftijden van mijn kinderen dan, maakt het voor een aantal dingen makkelijker.

En DLRP kost met Abbo, en alle kortingen die wij hebben door de abbo, en het los boeken van de hotels, niet zoveel dat als we dat 1 keer laten schieten naar Orlando kunnen.

Wij moeten in het zomerhoogseizoen naar Orlando ivm met de schoolvakantie's en dan maakt de vliegreis, toch snel ongeveer 3000 euro incl alle tax e.d. het erg duur, jammer genoeg.

Jeroen


Of keertje Parijs laten schieten, en jaartje eerder komen !!
Eric

Michael66
09-04-05, 17:15
Ik kan me het goed voorstellen. Florida-vakanties zijn nou eenmaal verrekte duur. Zeker als je in het hoogseizoen "moet" vanwege je kinderen. De prijs van de vlucht is gewoon 2x zo hoog als daarbuiten, an alle andere zaken zijn ook duurder. Hetzelfde plezier met een hoger prijskaartje, waar blijft de Wet Gelijke Behandeling?

Als je voor € 300 pp naar Turkye kunt is de stap naar € 1500 pp (alleen vlucht, vervoer en onderkomen) behoorlijk groot. De afgelopen jaren was ik (met vrouw en 1 kind) nog wel in de gelukkige staat om bijna elk jaar Florida aan te doen, maar dat gaat helaas veranderen. Ach, we zien wel weer.

Eric
09-04-05, 23:32
Of keertje Parijs laten schieten, en jaartje eerder komen !!
Eric

Het was ook maar een beetje plagen hoor.. Ik weet dat je een paar daagjes Parijs niet echt kan vergelijken met drie weken Florida, en ik ben zowieso van mening, dat je beter iets langer kan wachten, en voldoende geld hebben, dan toch gaan, en bepaalde dingen niet kunnen doen, omdat het budget het niet toelaat.
En wij hebben nu in ieder geval tot 2008 weer een hopelijk trouwe bezoeker erbij!!
Eric

petra
10-04-05, 12:23
Wij sparen ook hoor, we gaan 1 keer in de 2 jaar naar Florida, anders vinden we het veel te gek worden met z'n 4en, want als je er dan bent, wil je ook alles, nietwaar. Vorig jaar nog wel een offerte laten maken, maar toch uitgekomen in Tunesie voor een weekje zon. Lekker hoor, komen we nog kennissen tegen op Schiphol, die dezelfde tijd gingen en ook nog naar het zelfde hotel, het was errug gezellig! Maar nu dus uitkijken naar onze, voor de kinderen de 5e keer en voor mij de 10e keer, Florida trip, we hebben er 'vet veel' zin in.....

Michael66
10-04-05, 12:49
.... anders vinden we het veel te gek worden met z'n 4en

Mijn zoon van 5 gaat dit jaar voor de 4e keer mee naar Florida. Toen ik hem een half jaar geleden vroeg waar hij heen wilde op vakantie kwam er zonder twijfel "naar Florida" uit en hij ging weer door waar hij mee bezig was. Einde discussie. Ik heb nog een keer geprobeert om Italië of Griekenland ter sprake te brengen, maar dat was onbespreekbaar. Toen hebben wij ons er maar bij neergelegd ..... Bah, weer naar Florida. Gelukkig hebben wij dit jaar nog de I(financiële) mogelijkheden. Zal nog een hele kluif worden om daarna wat anders uit te zoeken.

Eric
10-04-05, 12:57
.... anders vinden we het veel te gek worden met z'n 4en

Mijn zoon van 5 gaat dit jaar voor de 4e keer mee naar Florida. Toen ik hem een half jaar geleden vroeg waar hij heen wilde op vakantie kwam er zonder twijfel "naar Florida" uit en hij ging weer door waar hij mee bezig was. Einde discussie. Ik heb nog een keer geprobeert om Italië of Griekenland ter sprake te brengen, maar dat was onbespreekbaar. Toen hebben wij ons er maar bij neergelegd ..... Bah, weer naar Florida. Gelukkig hebben wij dit jaar nog de I(financiële) mogelijkheden. Zal nog een hele kluif worden om daarna wat anders uit te zoeken.
Hmmm, weet je wel zeker dat je met voldoende overtuiging iets anders dan Florida te bespreken? Denk eerder dat jij graag wou, ik kan mij niet voorstellen dat een kind van 5 zo'n invloed op jullie vakanties heeft, en anders krijg je als ie wat groter is te maken met een heeeeeel moeilijk kind. Tenzij je hem altijd zijn zin geeft.
Eric

Michael66
10-04-05, 12:59
M.b.t. sommige zaken ben ik nou eenmaal gemakkelijk te overtuigen ....... ](*,) ](*,) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

petra
10-04-05, 15:37
hahahaha, wat zijn die kinderen van ons toch ONTZETTEND verwend wat vakantie betreft......ehm, verder toch ook wel :( :wink: :!:

Michael66
11-04-05, 02:37
Wij zijn gewoon veel te aardig, en we doen anderen zo graag een plezier (als we er zelf ook maar beter van worden)!

Nog minder dan 3 maandjes wachten ....

petra
11-04-05, 10:48
Natuurlijk doen we graag een ander plezier, you just ask me, and i'll just see what i can do...hahahaha

Ok, ik zal ophouden, het gaat weer nergens over....

Disneyfan1970
13-04-05, 13:57
Toch leuk dat mijn voorstel topic, zoveel gezellige of-topic onderwerpen aansnijd.

Hou ik wel van, een beetje een gezellig forum :lol:

Eric
13-04-05, 14:01
Natuurlijk doen we graag een ander plezier, you just ask me, and i'll just see what i can do...hahahaha

Ok, ik zal ophouden, het gaat weer nergens over....

Geeft niet hoor Petra, zolang je maar gezellig bent !!
Eric

Disneyfan1970
17-01-06, 02:42
Zo tijdje niet geweest, vooral druk met mijn taak als Admin op een Disneyforum, en werk e.d.

Nu we dus besloten hebben, om einde DIT jaar "al" naar Orlando te gaan, van 23 dec tot en met 5 januari.

Ben ik overal alweer volop info aan het verzamelen, en zal ik ook hier vaker voorbij gaan komen.

Van de week (zit nu in de nachtdienst) zal ik ook mijn profiel nog wat verder invullen, en een foto plaatsen e.d.

Jeroen

Trainspotters
17-01-06, 14:41
Zo tijdje niet geweest, vooral druk met mijn taak als Admin op een Disneyforum.


Als eerste: gefeliciteerd om al eind dit jaar naar Orlando te kunnen gaan.
Ten tweede: op welk Disney forum draai jij (mede) de scepter als ik vragen mag.

groet
Trainspotters

Disneyfan1970
17-01-06, 15:35
Dat is op www.dlrpfans.be

Ik zag dat hier nog een admin zat van DLRPfans.be.

Alles goed spocky :wink:

marisca
01-02-06, 23:27
Zie ik het goed Disneyfan dat jullie naar callifornie willen in de zomer van 2007 ??? Groetjes marisca. 8)