PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: derrobbie



derrobbie
02-05-08, 17:12
Hallo iedereen, wij zijn robert en angelique.
Ik ben er vroeg bij want wij vertrekken pas 29 augustus met z'n tweetjes voor het eerst naar florida.
Altijd al willen doen maar het is er nooit van gekomen.
Nu toch eindelijk maar eens doorgepakt. We gaan eerst met een cabrio 10 dagen florida 'onveilig' maken\\:D/.
We landen in orlando en via tampa, naples, islamorada en key west komen we in miami aan.
Vanuit daar gaan we nog 7 dagen op een Carnival cruise langs de bahama's, st. Thomas en st. Maarten.
Ben op dit forum gekomen toen ik informatie zocht en ik moet zeggen dat er MEER dan genoeg opstaat.
Heb al weken voorpret.

Groetjes robert

Michael66
02-05-08, 17:37
Hoi Robbie,
Welkom op het Florida Forum. Leuk dat je je even voorstelt en vertelt wat je gaat doen. Een heleboel zo te lezen.

Wat die cabrio betreft, da's erg leuk maar ook erg warm. Het klimaat in Florida rond die tijd is gewoon erg warm met een hoge luchtvochtigheid. In de auto betekent dat meestal raampjes dicht en airco aan. Ach, je gaat het allemaal zelf wel ervaren, da's het leuke van zo'n eerste Florida-trip. Het belangrijkste is dat je plezier hebt. En dat ga je echt wel hebben!!!!

Have fun!

derrobbie
02-05-08, 18:06
Dat over die cabrio dacht ik ook al.
Leek me in eerste instantie wel ERG leuk maar begin toch te twijfelen na de ervaringen die ik op 't forum lees.

Mickey99
02-05-08, 18:36
Handig he zo'n forum? ;)

Trouwens ook namens mij welkom hier!