PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel gezocht: St. Petersburg / St. Pete Beach



Michael66
04-04-05, 19:36
O jee, ik heb vorige maand voor 2 dagen een hotel geboekt in St. Pete's Beach dat me wel redelijk leek, zodat ik mijn honkbal-verslaving voldoende kan stillen bij de Devil Rays. Vorig jaar in een Days Inn gezeten, dat nooit meer: vies goor bah!
Dus nu eens Travelodge in St Pete's Beach geboekt. Via een of andere lik kom ik vandaag ineen sterecht op een soort vergelijkingssite van hotels en ik kom nu reacties tegen als "Yuck", "Worst hotel", "Nightmare", "Scary stuff", Really bad", "The Worst", "unwanted Guests (Cochroaches)" etc.

Wie kan me meer vertellen over dit hotel? Is het echt zo erg? Dat wil ik vrouw en kind niet aandoen. Zijn er goede alternatieven in de buurt? Tegen redelijke prijzen (< $ 100 per nacht incl tax)?

Eric
04-04-05, 20:03
heb je al eens gekeken op www.tripadvisor.com?
Daar kun je reviews van hotelgasten lezen, je moet wel een beetje tussen de regels door lezen, maar over het algemeen krijg je een goed idee over de hotels. Ook hebben ze een rating, kun je zien welk hotel het beste is
Eric

knaapje
04-04-05, 21:18
Ja, het staat inderdaad op de 23e plaaats uit 27 hotels dus dat zegt al wat.
Proberen er vroeg te zijn en eerst de kamer zien.
Anders, het is gelukkig maar voor 2 nachten.

Groeten
Knaapje

Eric
04-04-05, 21:30
Maar ja, je moet die reviews niet te serieus nemen, het is alleen een indicatie.
Ik kom al jaren in het Day's Inn in Elisabeth (=Newark Airport) en ben er zeer tevreden over, en mijn gasten (meerdere keren) vinden het ook allemaal een prima hotel, maar op tripadvisor wordt het ook slecht gerated !!
Die Amerikanen klagen al als de chauffeur van het shuttlebusje niet binnen 1 minuut voor ze staat en zo.
Eric

knaapje
04-04-05, 21:35
Maar ja, je moet die reviews niet te serieus nemen, het is alleen een indicatie........

Dat wil ik in mijn posting ook aangeven.
Het is toch een indicatie als het op de 23 van 27 plaatsen staat.

Ondanks alles wat er aan de (alle) reviews mankeert scoort het helaas nog slecht.

Groeten
Knaapje.

Petra/VS
05-04-05, 00:44
Ik gebruik Trip Advisor al jaren en hoewel er inderdaad mensen zijn (maar echt niet zoveel, over het algemeen klagen Amerikanen niet gauw en schrijven ze er al zeker niet over, dus als ze (over het algemeen) de moeite nemen om te schrijven, dan was er ook echt iets), zoals Eric schrijft, die om ieder wissewasje een negatief review schrijven (lees daarom ook altijd waarom ze het niet goed vonden) is het wel degelijk een indicatie als het merendeel van de reviews niet gunstig zijn.

1972Marjolein
08-08-11, 22:18
Ik zoek voor onze laatste nacht in Florida, oktober 2011, nog een leuk en betaalbaar hotel. Liefst aan het strand, omgeving St Pete's. Heb uiteraard al veel gezocht op allerlei sites maar kom er niet echt uit. Iemand tips/goede ervaringen ? Bedankt !

<<Moderator Michael66: Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp hierover.>>

r.teeuwsen
08-08-11, 23:20
Wij hebben een keer een klein stukje verder gezeten...maar wel supermooi!

Hotel Bilmar Beach Resort
10650 Gulf Boulevard,
Treasure Island 33706

Het is iets richting Clearwater van St Pete gezien....

Succes! Remco

nikie1968
08-08-11, 23:45
Marjolein,

wij hebben vorig jaar in Dolphin Beach gezeten, meteen aan het strand en recht tegenover een winkelcentrum....

succes met uitpluizen....

1972Marjolein
09-08-11, 07:27
thanx Remco en Nikie1968 ik ga het eens ff opzoeken !

mineke
09-08-11, 07:39
Wat ook een aanrader is Alden Beach Resort & Suites in St.Pete Beach.
grtjes Mineke

Michael66
09-08-11, 08:51
Sinds 2008 is het Tradewinds Island Grand in St. Pete Beach mijn vaste uitvalsbasis voor deze regio. Zit met 4* in de wat duurdere prijsklasse, rond de $150-200 per nacht.
Zie mijn reisverslagen, o.a. die van 2011 (http://www.chantalsweb.nl/reisverslagen/verslag_2011.htm#2011-07-15).

cloggie68
09-08-11, 08:54
@nikie1968;
Wij ook in het Dolphin Beach begin juli... echt heerlijk!

sonja
09-08-11, 11:33
Dolphin Beach resort, niet duur, grote kamers, op het strand, restaurantjes en supermarkt om de hoek. Half uur rijden van Tampa International.

nikie1968
09-08-11, 11:46
@1972Marjolein;

laat je ff weten wat het geworden is??????

1972Marjolein
09-08-11, 18:34
Ben wel gecharmeerd van Dolphin Beach resort. I'll keep u posted wat het wordt. Bedankt alvast voor alle reacties :-)

1972Marjolein
09-08-11, 20:33
Sinds 2008 is het Tradewinds Island Grand in St. Pete Beach mijn vaste uitvalsbasis voor deze regio. Zit met 4* in de wat duurdere prijsklasse, rond de $150-200 per nacht.
Zie mijn reisverslagen, o.a. die van 2011 (http://www.chantalsweb.nl/reisverslagen/verslag_2011.htm#2011-07-15).

Via wie heb je geboekt voor zulke prijzen, via Booking kost een kamer $ 243- 335... Slightly over budget :-(

Michael66
09-08-11, 20:44
Klopt, de normale prijzen liggen hoger dan wat ik noemde.
Ik heb via Priceline geboden en gekregen voor $142+tax en ter plaatse nog $25 resortfee.
Als je wilt weten hoe dat werkt om via Priceline te bieden, kijk dan even in het onderwerp op het forum (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5416) dat daar helemaal over gaat.

knaapje
09-08-11, 22:44
Heb een paar jaar terug op Treasure Island gezeten in:
http://www.arvilla.com/

Een niet te duur, maar net zeer kleinschalig motelletje. Ligt met de achterzijde aan het strand.
Wij hadden in oktober het zwembad voor ons zelf.
Kamers waren misschien 1/3 bezet.

Knaapje

1972Marjolein
10-08-11, 15:08
Ziet er ook goed uit ! Bedankt voor de tip. Met al die goede tips, van hotels waar we nog niet op waren gekomen, maakt het het niet makkelijker, hahaha.

elstars
11-08-11, 17:00
Probeer het Trade Winds resort maar eens.
Geweldig!!

knaapje
31-01-12, 16:57
In oktober 2 nachten een appartement gehad in:
Residence: Madeira Bay Resort & Spa
City: Madeira Beach (Saint Petersburg)

Net appartement alleen de 2e slaapkamer was wat klein.
Met balkon en wasser/droger in app. Uitgebreide keuken. Het zijn wel priveapp. dus ieder app. kan verschillend zijn.
In de directe omgeving (loopafstand) is Johns' Pass met restaurants en vermaak.

Knaapje

Bianca13
20-01-14, 09:11
Ik zoek voor de periode eind april een accommodatie in St Pete beach. Wat mij opvalt is dat er heel veel 3* accommodaties zijn en maar heel weinig 4*.
Nu heb ik via via de tip gekregen om te overnachten in het Grand Plaza Beachfront Hotel.
Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik word namelijk niet heel enthousiast als ik de wisselende reviews lees hierover op internet.
Wellicht iemand een tip voor een alternatief?

Gr Bianca

bluedolph1n
20-01-14, 13:14
Wij verbleven in 2010 2 nachten in het Grand Plaza Beach Front hotel. Al wel even geleden dus, het was een wat ouder hotel, maar wij hebben ons er prima vermaakt, en zouden er wel weer terug gaan. Zoek je echt luxe, dan moet je niet naar dit hotel gaan. Wil je een plek om te slapen, wat op een geweldige plek ligt gelijk aan het strand, dan is het misschien wel wat. Maar zoals gezegd, het is al weer even geleden dat wij geweest zijn.

cloggie68
20-01-14, 13:43
Wij sliepen in het Dolphin Beach (http://www.dolphinbeach.com), ooit een aanrader hier op het FF, geen 4* maar zeker een aanrader!

Maresjes
20-01-14, 13:45
Wij gaan dit jaar naar Guy Harvey Outpost. We zijn benieuwd

elstars
20-01-14, 19:29
Trade Winds resort in St. Pete, absolute aanrader! Is 4 sterren.
Wij zaten hier (bij toeval) 5 jaar geleden en we denken hier nog met veel plezier aan terug. Het ligt direct aan het strand, mooie zwembaden en ander vertier. De kamers zijn ook prima.

Bianca13
20-01-14, 20:18
Die had ik op internet ook gezien en die sprak me ook wel aan. Denk dat het die dan gaat worden ... Thanks!

flexx
20-01-14, 21:40
sirata lijkt me ook wel goed

Michael66
20-01-14, 22:09
Sirata ben ik een paar jaar geleden geweest. Vond ik niet prettig. Kamers als een verlopen motel, liften die het niet doen, ongeinteresseerd personeel overal .... nee, niet mijn idee van een echt goed gerund hotel.

Tradewinds is wel echt "mijn" hotel. Het Islands Grand is fantastisch, van de ontvangst, tot de mooie kamers en de veelheid aan leuke dingen die je er kunt doen. En eten: er zijn allerlei mogelijkheden, van afhalen van pizza's tot upscale diner. Dit is een 4* hotel dat wat mij betreft een 5* zou kunnen zijn.

sitechris
26-01-14, 19:04
Deze ziet er best chique uit? http://www.loewshotels.com/Don-CeSar-Hotel. Is echt een landmark hotel in de area. Ben er vorige winter even binnen geweest, maar ziet er ook van binnen leuk uit!

In Clearwater (10 miles noordelijk van St. Pete Beach) heb je ook een heel mooi Hyatt zitten. http://clearwaterbeach.hyatt.com/en/hotel/home.html. Een kennis van mij is daar geweest, was daar zeer positief over!

Michael66
27-01-14, 10:21
In Clearwater (10 miles noordelijk van St. Pete Beach) ....Is iets meer (http://bit.ly/1n5rQX5): 22 mijl = 35 kilometer.

http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/41/vc1s.jpg

En zie voor hotels zoeken in Clearwater: Hotel gezocht: Clearwater (Beach) (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?2149-Hotel-gezocht-Clearwater-(Beach))

sitechris
28-01-14, 21:37
In mijn gedachten leek het korter ;). Maar 22 miles is idd wel een stukkie rijden ja :)

flexx
01-02-14, 10:31
Sirata ben ik een paar jaar geleden geweest. Vond ik niet prettig. Kamers als een verlopen motel, liften die het niet doen, ongeinteresseerd personeel overal .... nee, niet mijn idee van een echt goed gerund hotel.

Tradewinds is wel echt "mijn" hotel. Het Islands Grand is fantastisch, van de ontvangst, tot de mooie kamers en de veelheid aan leuke dingen die je er kunt doen. En eten: er zijn allerlei mogelijkheden, van afhalen van pizza's tot upscale diner. Dit is een 4* hotel dat wat mij betreft een 5* zou kunnen zijn. hoe zat het met de fees? lees op trip advisor dat er best flinke fees zijn.

Michael66
01-02-14, 12:44
Dat weet ik niet meer, Flexx.
Maar ga ermaar vanuit dat (bijna) alle hotels in St. Pete Beach dergelijke resort fees berekenen, dus ook het Sirata. Voor parkeren, gebruik van strandstoelen en pool towels, wifi etc. Bedragen van rond de $25 (of meer) zijn niet raar. M.n.parkeren aan de kust is altijd lastig en daar maken de hotels handig gebruik van. Een dag parkeren voor niet-hotelgasten op hun terrein kost ook zo'n $20, en dat rekenen ze dus via een resort fee ook aan hun gasten door.

Bij boeking van het Sirata via de eigen website krijg je direct deze keuze voor zo'n $20+tax:
Resort Saver Package
The Resort Saver Package Includes: Parking, Wi-Fi, Beach Cabana for Two, and Business Center Access. ($42.95 Per Nt. Value)Als je die niet hebt genomen bij boeking, dan zul je die ter plaatse hoogstwaarschijnlijk alsnog moeten betalen.

flexx
14-02-14, 00:47
heb net tradewins island grand gewonnen op priceline voor 166dollar per nacht,iets meer dan dat ik eraan wilde uitgeven maar ach voor die ene keer maakt dat ook niet veel uit:D