|
|
Michael66 4 april 2005, 19:36 O jee, ik heb vorige maand voor 2 dagen een hotel geboekt in St. Pete's Beach dat me wel redelijk leek, zodat ik mijn honkbal-verslaving voldoende kan stillen bij de Devil Rays. Vorig jaar in een Days Inn gezeten, dat nooit meer: vies goor bah!
Dus nu eens Travelodge in St Pete's Beach geboekt. Via een of andere lik kom ik vandaag ineen sterecht op een soort vergelijkingssite van hotels en ik kom nu reacties tegen als "Yuck", "Worst hotel", "Nightmare", "Scary stuff", Really bad", "The Worst", "unwanted Guests (Cochroaches)" etc.
Wie kan me meer vertellen over dit hotel? Is het echt zo erg? Dat wil ik vrouw en kind niet aandoen. Zijn er goede alternatieven in de buurt? Tegen redelijke prijzen (< $ 100 per nacht incl tax)?
heb je al eens gekeken op www.tripadvisor.com?
Daar kun je reviews van hotelgasten lezen, je moet wel een beetje tussen de regels door lezen, maar over het algemeen krijg je een goed idee over de hotels. Ook hebben ze een rating, kun je zien welk hotel het beste is
Eric
knaapje 4 april 2005, 21:18 Ja, het staat inderdaad op de 23e plaaats uit 27 hotels dus dat zegt al wat.
Proberen er vroeg te zijn en eerst de kamer zien.
Anders, het is gelukkig maar voor 2 nachten.
Groeten
Knaapje
Maar ja, je moet die reviews niet te serieus nemen, het is alleen een indicatie.
Ik kom al jaren in het Day's Inn in Elisabeth (=Newark Airport) en ben er zeer tevreden over, en mijn gasten (meerdere keren) vinden het ook allemaal een prima hotel, maar op tripadvisor wordt het ook slecht gerated !!
Die Amerikanen klagen al als de chauffeur van het shuttlebusje niet binnen 1 minuut voor ze staat en zo.
Eric
knaapje 4 april 2005, 21:35 Maar ja, je moet die reviews niet te serieus nemen, het is alleen een indicatie........
Dat wil ik in mijn posting ook aangeven.
Het is toch een indicatie als het op de 23 van 27 plaatsen staat.
Ondanks alles wat er aan de (alle) reviews mankeert scoort het helaas nog slecht.
Groeten
Knaapje.
Petra/VS 5 april 2005, 00:44 Ik gebruik Trip Advisor al jaren en hoewel er inderdaad mensen zijn (maar echt niet zoveel, over het algemeen klagen Amerikanen niet gauw en schrijven ze er al zeker niet over, dus als ze (over het algemeen) de moeite nemen om te schrijven, dan was er ook echt iets), zoals Eric schrijft, die om ieder wissewasje een negatief review schrijven (lees daarom ook altijd waarom ze het niet goed vonden) is het wel degelijk een indicatie als het merendeel van de reviews niet gunstig zijn.
1972Marjolein 8 augustus 2011, 22:18 Ik zoek voor onze laatste nacht in Florida, oktober 2011, nog een leuk en betaalbaar hotel. Liefst aan het strand, omgeving St Pete's. Heb uiteraard al veel gezocht op allerlei sites maar kom er niet echt uit. Iemand tips/goede ervaringen ? Bedankt !
<<Moderator Michael66: Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp hierover.>>
r.teeuwsen 8 augustus 2011, 23:20 Wij hebben een keer een klein stukje verder gezeten...maar wel supermooi!
Hotel Bilmar Beach Resort
10650 Gulf Boulevard,
Treasure Island 33706
Het is iets richting Clearwater van St Pete gezien....
Succes! Remco
nikie1968 8 augustus 2011, 23:45 Marjolein,
wij hebben vorig jaar in Dolphin Beach gezeten, meteen aan het strand en recht tegenover een winkelcentrum....
succes met uitpluizen....
1972Marjolein 9 augustus 2011, 07:27 thanx Remco en Nikie1968 ik ga het eens ff opzoeken !
mineke 9 augustus 2011, 07:39 Wat ook een aanrader is Alden Beach Resort & Suites in St.Pete Beach.
grtjes Mineke
Michael66 9 augustus 2011, 08:51 Sinds 2008 is het Tradewinds Island Grand in St. Pete Beach mijn vaste uitvalsbasis voor deze regio. Zit met 4* in de wat duurdere prijsklasse, rond de $150-200 per nacht.
Zie mijn reisverslagen, o.a. die van 2011 (http://www.chantalsweb.nl/reisverslagen/verslag_2011.htm#2011-07-15).
cloggie68 9 augustus 2011, 08:54 @nikie1968;
Wij ook in het Dolphin Beach begin juli... echt heerlijk!
sonja 9 augustus 2011, 11:33 Dolphin Beach resort, niet duur, grote kamers, op het strand, restaurantjes en supermarkt om de hoek. Half uur rijden van Tampa International.
nikie1968 9 augustus 2011, 11:46 @1972Marjolein;
laat je ff weten wat het geworden is??????
1972Marjolein 9 augustus 2011, 18:34 Ben wel gecharmeerd van Dolphin Beach resort. I'll keep u posted wat het wordt. Bedankt alvast voor alle reacties :-)
1972Marjolein 9 augustus 2011, 20:33 Sinds 2008 is het Tradewinds Island Grand in St. Pete Beach mijn vaste uitvalsbasis voor deze regio. Zit met 4* in de wat duurdere prijsklasse, rond de $150-200 per nacht.
Zie mijn reisverslagen, o.a. die van 2011 (http://www.chantalsweb.nl/reisverslagen/verslag_2011.htm#2011-07-15).
Via wie heb je geboekt voor zulke prijzen, via Booking kost een kamer $ 243- 335... Slightly over budget :-(
Michael66 9 augustus 2011, 20:44 Klopt, de normale prijzen liggen hoger dan wat ik noemde.
Ik heb via Priceline geboden en gekregen voor $142+tax en ter plaatse nog $25 resortfee.
Als je wilt weten hoe dat werkt om via Priceline te bieden, kijk dan even in het onderwerp op het forum (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5416) dat daar helemaal over gaat.
knaapje 9 augustus 2011, 22:44 Heb een paar jaar terug op Treasure Island gezeten in:
http://www.arvilla.com/
Een niet te duur, maar net zeer kleinschalig motelletje. Ligt met de achterzijde aan het strand.
Wij hadden in oktober het zwembad voor ons zelf.
Kamers waren misschien 1/3 bezet.
Knaapje
1972Marjolein 10 augustus 2011, 15:08 Ziet er ook goed uit ! Bedankt voor de tip. Met al die goede tips, van hotels waar we nog niet op waren gekomen, maakt het het niet makkelijker, hahaha.
elstars 11 augustus 2011, 17:00 Probeer het Trade Winds resort maar eens.
Geweldig!!
knaapje 31 januari 2012, 16:57 In oktober 2 nachten een appartement gehad in:
Residence: Madeira Bay Resort & Spa
City: Madeira Beach (Saint Petersburg)
Net appartement alleen de 2e slaapkamer was wat klein.
Met balkon en wasser/droger in app. Uitgebreide keuken. Het zijn wel priveapp. dus ieder app. kan verschillend zijn.
In de directe omgeving (loopafstand) is Johns' Pass met restaurants en vermaak.
Knaapje
|