PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema ricketick: Orlando - Miami



ricketick
29-04-08, 23:43
Wij vertrekken 30 juni naar Florida. Het gaat om 2 volwassen en 2 kinderen van 15 en 10 jaar.

Het wordt onze 1e fly & drive

Orlando (3 overnachtingen)
Fort Myers (2 overnachtingen)
Naples (2 overnachtingen)
Miami(2 overnachtingen)
FORT LAUDERDALE > cruise Bahamas (2 overnachtingen)
Miami (2 overnachtingen)

Alle hotels liggen al vast. We kunnen niet dus niet meer wijzigen.

Op- aanmerkingen over onze reisschema zijn van harte welkom.

We willen zo veel mogelijk zien en doen. Veel mooie stranden bezoeken, maar ook veel shoppen. Wat moeten we echt gezien hebben?

Is het raadzaam een navigatie te huren, te kopen of kun je in de USA ook een kaart kopen voor een europesche navigatie? Ik heb een MIO C510E

Alvast bedankt,

ricketick

usa66
30-04-08, 17:37
Het lijkt verdacht veel op de Fly-drive (rondreis) die wij in Augustus gaan doen, heb je bij Exit geboekt? In Fort Lauderdale is 1 van de grootste (outlet) winkelmall van Amerika: Sawgrass, die willen wij ook gaan bezoeken. Als het inderdaad de rondreis van Exit is hoop ik na je reis de ervaringen op dit forum te zien! Groetjes en veel plezier!

AlexFL
30-04-08, 17:56
Is het raadzaam een navigatie te huren, te kopen of kun je in de USA ook een kaart kopen voor een europesche navigatie? Ik heb een MIO C510E
Erg duur vind ik maar hij is er wel een de kaart van usa

http://www.pdashop.nl/product/49492/22348/3377/miomap-v3-software-pna-maps-of-usa-canada-sd-card-1-gb.html

marcelis10
30-04-08, 21:57
Hoi,

Ik zag dat jullie een cruise naar de Bahama's gingen maken. Gaan jullie met Discovery? Ben wel benieuwd hoe of wat en wat jullie ervan vinden. Wij hadden die plannen ook maar helaas zat het al vol. Misschien iets voor de volgende keer. Wij vertrekken 24 juli. Alvast veel plezier.

Groetjes Monique

ricketick
01-05-08, 23:05
Het lijkt verdacht veel op de Fly-drive (rondreis) die wij in Augustus gaan doen, heb je bij Exit geboekt? In Fort Lauderdale is 1 van de grootste (outlet) winkelmall van Amerika: Sawgrass, die willen wij ook gaan bezoeken. Als het inderdaad de rondreis van Exit is hoop ik na je reis de ervaringen op dit forum te zien! Groetjes en veel plezier!

Klopt, onze reis is bij Exit-Reizen geboekt. Thnx voor de tip van Sawgrass. na onze vakantie zal ik zeker onze ervaringen met jullie delen.


Erg duur vind ik maar hij is er wel een de kaart van usa

Bedankt voor de link. Is idd behoorlijk prijzig, maar scheelt een hoop irritatie. Denk er nog over.


Hoi,

Ik zag dat jullie een cruise naar de Bahama's gingen maken. Gaan jullie met Discovery? Ben wel benieuwd hoe of wat en wat jullie ervan vinden. Wij hadden die plannen ook maar helaas zat het al vol. Misschien iets voor de volgende keer. Wij vertrekken 24 juli. Alvast veel plezier.

Groetjes Monique

Nee de cruise is via Exit-Reizen en zat standaard in de rondreis. In ons geval is het niet echt een cruise. Eigenlijk meer een ferry, we overnachten nl. niet op het cruiseschip. Jammer dat het al vol zat. Maar misschien ook een idee voor jullie om te overnachten op de Bahamas.