PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Springhill Suites Orlando Lake Buena Vista @ Marriott Village, LBV



Macjac
26-04-08, 22:06
Hallo allemaal,
wij willen graag weten of iemand ervaring heeft met dit hotel: Springhill Suites by Marriott Lake Bueana Vista in Marriott Village. De eerste 9 dagen van onze vakantie willen wij misschien hier verblijven, ze hebben een goede rate. Ik lees er goede revieuws over maar ik vind het prettig als iemand van het forum zijn ervaring met mij wil delen.
Veel groetjes,
Macjac

CorrineJ
31-05-08, 21:55
Hallo Macjac,

We hebben in de afgelopen meivakantie in dit hotel geslapen en het is ons heel goed bevallen.

De kamers zijn fijn met een apart zitgedeelte.

Het ontbijtbuffet 's-morgens vonden wij ook prima. Geen uitgebreid Amerikaans ontbijt. Maar je kon boterhammen roosteren, wafels maken verder waren muffins, yoghurt, fruit, cornflakes en één warmgerecht.

De ligging van het hotel is heel gunstig ten opzichte van de Disneyparken, Premium Outlet en ook Sea World.
Je kunt ook met een (gratis) shuttle naar de Disneyparken als je dat wilt.

Verder zit er een foodcourt tussen waar je ook een keer kunt eten en ze hebben er lekker Starbucks koffie.

Kortom wij hebben het hier prima naar onze zin gehad\\:D/.

Vast een fijne vakantie.

Groetjes,

Corrine

Teleton
01-06-08, 11:41
Springhill Suites by Marriott Lake Bueana Vista in Marriott Village.

Sluit me helemaal bij CorinneJ aan voor wat betreft haar review van het hotel. Wij waren er ook en hadden het prima naar de zin. Reken wel op grootschaligheid, zo kan je soms wel eens een eindje moeten lopen naar je auto en is het erg druk bij het ontbijt. Wil ook nog wel toevoegen dat je, afhankelijk van de kant van het hotel waar je je kamer krijgt, wat geluidsoverlast van de snelweg kunt hebben. Daarnaast is het op de aan- en afvoerwegen van dit complex erg druk en vormen zich nogal eens lange files waardoor je het terrein niet zo gemakklijk op of af kunt.

Minervi
01-06-08, 13:02
Ik ga in augustus ook 4 dagen naar dit hotel.
Wat is het handigste: het busje naar Disney nemen, of zelf met de auto rijden?

Teleton
01-06-08, 13:29
het busje naar Disney nemen, of zelf met de auto rijden?

Mmmm, dit is sterk afhankelijk van je persoonlijke voorkeur. Met de bus zit je aan bepaalde tijden vast, kan het erg druk zijn en maak je (soms) ook meerdere stops bij andere hotels. Meestal draait de airco full speed in de bus maar bij drukte staat er toch al snel een zweterige Brit(se) tegen je aan te leunen.=;

Wanneer je dat niet als vervelend ervaart is het de oplossing, veel mensen maken er immers gebruik van. Mijn voorkeur gaat uit naar eigen vervoer. Vrijheid, blijheid :D:D

PaulDeprins
01-06-08, 19:08
Ik kan de vaststellingen omtrent het hotel bevestigen na er 3 nachten verbleven te hebben van 10-14 mei.

floriaantjes
25-11-08, 23:44
weet iemand of het daar gratis parkeren is voor je auto?

aeroxerel
26-11-08, 07:43
met je kamersleutel kan je de slagboom naar boven doen, is volledig gratis

timscheers
06-04-09, 22:03
Wij verblijven binnenkort ook in dit hotel. Zijn er ondertussen nog reacties van mensen die er verbleven hebben?

Macjac
06-04-09, 22:17
Hallo Tim,
wij zijn vorig jaar juni/juli in Springhill Suites Orlando Lake Buena Vista @Marriott Village gebleven en waren erg tevreden, goede service, ontbijt is druk maar wel makkelijk als je de parken gaat bezoeken. Zwembad is lekker en was rustig toen wij er waren. Stel je van het ontbijt niet veel voor (is een Amerikaans ontbijt, maar voor een Amerikaans ontbijt best wel veel keuze) want na 1 week hangen je de bagels en wafels je......uit! Wij zijn platinum member dan kun je in een speciale seating hoek gaan zitten (is niet verplicht), wel handig en je bent verzekerd van een plekje elke dag. Natuurlijk moet je dan de staff (vriendelijke Hispanic ladies die dol waren op ons zoontje!) die goed voor je zorgen aan het eind van je verblijf in de watten leggen met een goed tip. En dat doen wij als doorgewinterde USA reizigers met alle liefde. Niet al te ver van DisneyWorld en van de Premium Outlet Mall dus lekker shoppen vlakbij (in dezelfde straat), dus wat wil je nog meer. Het hotel ligt aan de I4 (snelweg) maar dit hotel ligt gunstig en we hebben geen geluid gehoord. Vonden het ook een rustig hotel, geen herrie van andere gasten.
Hoop dat je zo voldoende informatie hebt.
Groeten, Mac

breaker9240
24-04-09, 08:15
Hoe ben je platinum member geworden?

flowerscaper
24-04-09, 14:21
2 Jaar geleden in dit vriendelijke en nette hotel overnacht. Voor aankomende october weer geboekt. Het vervoer naar disney is helaas niet meer gratis. Hiervoor betaal je nu 7 doller per persoon per retourtje, beetje jammer maar heb begrepen dat een gratis shuttle service niet meer vanzelfsprekend is. Het ontbijt is oke om even snel de maag te vullen voordat je op pad gaat. Op 200 meter lopen van het hotel vind je een restaurant waar je zeer goedkoop kunt ontbijten llunchen en dinneren,, wel van de vette helaas. Downtown Disney is te lopen,, kost je ongeveer 20 min. Vanuit daar kan je gebruik maken van het disney vervoer (bus of Boot). Shopping center ook op loopafstand en een supermarkt. Erg handig aangezien de kamers zijn uitgerust met een koelkastje dus kan je zelf wat snacks inslaan. Het parkeren van de auto is gratis,, het parkeerterrijn is te betreden via de slagboom die ja opent met je kamer card. Wij waren zeer te spreken over dit hotel. Er zijn welliswaar 3 prijsklasses en bij de duurste is geen ontbijt inbegrepen. Mocht het bij het ene zwembad te druk zijn naar je zin kan je gewoon naar het andere oversteken. Andere pre is dat er een aantal kamers zijn met internet acces. Absoluute aanrader voor iedereen!

flowerscaper
24-04-09, 14:22
En ja dat platinum membership vind ik ook erg interessant,, tell us more!!

bluedolph1n
24-04-09, 15:25
Ik begreep dat internet op de kamer wired is? Ik neem aan dat je zelf een kabeltje mee moet nemen? ( vast een domme vraag, een laptopje gaat voor het eerst mee ;) ).
We zullen er volgende week slapen, ben erg benieuwd. :)

flowerscaper
24-04-09, 15:36
Inderdaad met de kabel,, maar die is als het goed is aanwezig dat was bij ons wel het geval. Bij de front desk moesten wij ook wel even een inlogcode halen..

flowerscaper
24-04-09, 15:38
Beste Blue Dolph1n,

Ben ook erg benieuwd naar jullie ervaringen,, ik lees ze graag terug. Houd me ook even op de hoogte van de busdienst naar disney! Al vast heel veel plezier!! Groetjes!!

bluedolph1n
24-04-09, 16:08
Dankjewel Flowerscaper voor je snelle antwoord. Natuurlijk zal ik onze ervaringen ook plaatsen. We gaan alleen niet naar Disney deze keer, dat hebben we vorig jaar gedaan. Maar ik zal even informeren hoe het nu zit met het busvervoer.

breaker9240
26-04-09, 19:19
Geachte,

Omtrent de bus naar disney deze was vorig jaar nog gratis terwijl ons via mail en telefoon ook was gezegd dat deze betalend was.

Dit hangt gewoon af van de bezettingsgraad van het hotel of die gratis is of niet..

mvg

Sven

Maar vertel nu eens over je platinum lid!!!

Ga in augustus weer dus dit kan interresant zijn he!

Natasja L.
26-04-09, 19:51
Maar vertel nu eens over je platinum lid!!! Ga in augustus weer dus dit kan interresant zijn he!

Om Platinum member te worden moet je binnen een periode van 12 maanden minstens 75 overnachtingen in een hotel hebben doorgebracht die is aangesloten bij de Marriott keten (b.v. Marriott, Renaissance, Courtyard, Springhill Suites). Als je daar nu nog mee moet beginnen, dan gaat je dat voor augustus waarschijnlijk niet lukken. Het is wel aan te bevelen om je in te schrijven bij het Marriott Reward programma. Met zo'n kaart kun je b.v. sparen voor punten voor een gratis overnachting of voor gratis tickets bij aangesloten luchtvaartmaatschappijen. Daarnaast telt iedere overnachting mee voor je member status die je uiteindelijk recht geven op allerlei voordelen zoals b.v. gratis ontbijt of upgrades. Hetzelfde geldt voor andere ketens zoals b.v. het Hilton (Hilton HHonors). Wij zijn er ook al vroeg mee begonnen en hebben inmiddels op deze manier al diverse gratis overnachtingen bij elkaar gespaard. Daarnaast krijgen we nagenoeg altijd wel een gratis upgrade of iets anders (b.v. gratis ontbijt, toegang tot concierge level etc.).

breaker9240
27-04-09, 13:49
Hoy,

Wij zijn vorig jaar van 10sept tot 28sept geweest en dit jaar gaan we van 25augustus tot 10sept.
Nogal toevallig niet? :p.

Kunnen we als we ons regristreren de overnachtingen van vorig jaar nog innen?

rudy
20-05-10, 00:05
Hallo Floridafielen, is er recent nog iemand in dit hotel geweest? wij gaan voor 16 dgn hier naar toe met vertrek op 05-06-2010.

Syllvia
20-05-10, 08:43
We zijn er in oktober 2009 geweest.
Goed, heel groot hotel.
Fijne kamers, heerlijk zwembad!
Ontbijt vond ik erg masaal.
De ligging is perfect, we hebben ook helemaal geen last gehad
van de verkeersweg die er naast ligt.

bluedolph1n
20-05-10, 09:12
Wij zijn er vorig jaar mei geweest. Wij vonden het zelf een erg fijn hotel, ontbijt is wat massaal inderdaad, maar toch fijn, zo'n gratis ontbijt.
Ligging is ook goed, wij zouden zo weer terug gaan.

yohn
20-05-10, 09:57
Vorig jaar juli geweest, goed bevallen, alleen af en toe een beetje rumoerig door de groepen Braziliaanse schoolkinderen die er ook verbleven.

marijke8
20-05-10, 20:52
Hallo Floridafielen, is er recent nog iemand in dit hotel geweest? wij gaan voor 16 dgn hier naar toe met vertrek op 05-06-2010.

Hoi Rudy,

Wij zijn hier in 2006 geweest. Wel groot hotel met een redelijk ontbijt. Wij hadden kamers die uit keken op het zwembad. Verder dichtbij alle uitvalswegen en de I-4, en niet te vergeten de Premium outlets deze zijn haast aan te lopen al hebben wij dat niet gedaan.
groetjes,
Marijke8

rudy
23-05-10, 22:20
Leuk te horen al die goede recensies,kijken of wij ook positief zullen zijn.;)

rudy
23-06-10, 23:51
Zijn [helaas] weer terug en we zijn super tevreden. Vriendelijk personeel, mooie kamers en s'morgens gratis ontbijt. Gaan zeker nog een keer terug.

flowerscaper
24-06-10, 13:12
Helemaal top,, aanstaande oktober voor de derde keer. Willen niets anders meer. Locatie is ook erg goed downtown op loopafstand!

Chicco68
24-09-10, 23:32
Wij zijn ook van plan dit hotel te boeken voor komend jaar, echter als ik bij Expedia kijk kan ik kiezen tussen een Studiosuite en een Studiosuite-$50 F&B Credit/Stay.
De prijs is echter hetzelfde.
Iemand die me misschien uit kan leggen wat $50 F&B Credit/Stay inhoudt???

Riverwood
25-09-10, 00:24
Algemeen houdt dit in dat je een tegoed krijgt van $50 om te besteden aan eten en drinken tijdens je verblijf.

Groetjes Henke.

Chicco68
25-09-10, 00:36
Bedankt voor je reactie Henke, maar krijg ik dan $50 per verblijf (dus voor 5 personen voor 3 dagen) en moet ik mijn ontbijt in het hotel van dit bedrag betalen? Is dit contant?
Rare blijf ik vinden dat beide prijzen gelijk waren en dat ik bij de een een ontbijtbuffet kreeg en bij de Studiosuite van $50 F&B Credit/Stay dit een continental ontbijt was.

flowerscaper
25-09-10, 11:21
apart,, nooit van gehoord dit systeem, lijkt me niet dat dit bij dit hotel van toepassing is,,

Riverwood
25-09-10, 12:16
Dit systeem wordt vaker toegepast en kan voor elk hotel weer andere voorwaarden inhouden. Kan nimmer voor geld ingewisseld worden.
@chicco 68 kijk op de website van je hotel voor de condities.

Groetjes Henke.

Chicco68
25-09-10, 16:59
apart,, nooit van gehoord dit systeem, lijkt me niet dat dit bij dit hotel van toepassing is,,

Oh jawel hoor:

Hier een kopie/plak van de site van Expedia:

* Studiosuite
Inclusief: Gratis parkeren, Gratis hogesnelheidsinternetverbinding, Ontbijtbuffet

* Studiosuite-$50 F&B Credit/Stay
Inclusief: Continentaal ontbijt, Gratis parkeren, Gratis hogesnelheidsinternetverbinding

@ Bellalago: Ik heb tel contact opgenomen met Expedia, daar vertelde men mij dat je coupons kreeg ter waarde van $50 en deze in het hotel kon gebruiken (volgens hun was dit $50 voor 5 personen voor de 2 overnachtingen). Je kreeg dan wel een continentaal ontbijt ipv een ontbijtbuffet. Uiteindelijk toch voor het ontbijtbuffet gekozen.

LVO
15-06-11, 02:17
Wij hebben hier vorige week nog een paar nachten geslapen. Gewoon goed voor hetgeen wij hebben betaald ( 41 usd per nacht). Ontbijt stelt weinig voor, goede uitvalsbasis voor Orlando en de parken. De weg voor het hotel richting de snelweg kan overigens erg druk zijn in het weekend! Bij drukt kun je dan beter vanuit de poort links richting Seaworld rijden, en daar de snelweg op gaan. Doordeweeks geen last gehad van drukte verder.

Syllvia
15-06-11, 16:54
Wij hebben hier vorige week nog een paar nachten geslapen. Gewoon goed voor hetgeen wij hebben betaald ( 41 usd per nacht). Ontbijt stelt weinig voor, goede uitvalsbasis voor Orlando en de parken. De weg voor het hotel richting de snelweg kan overigens erg druk zijn in het weekend! Bij drukt kun je dan beter vanuit de poort links richting Seaworld rijden, en daar de snelweg op gaan. Doordeweeks geen last gehad van drukte verder.
Dat is wel erg goedkoop, waar heb je dat geboekt?

LVO
02-08-11, 12:17
Dat is wel erg goedkoop, waar heb je dat geboekt?

Dat was toen een aanbieding.