Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Connie
Hallo Floridagangers,
Wij zijn Piet (51), Connie (47), Jeffrey (15) en Jill (12) en vliegen 23 juli voor 19 dagen naar Florida. Kijken er heel erg naar uit en lezen wekelijks het forum. Tof.\\:D/
Hallo luitjes.
Welkom op het Forum. Is dit voor jullie de eerste keer of zijn jullie al meer geweest? Staat alles al vast? En wat is eventeel de planning/schema?
Grz
Ton
marcelis10
27-04-08, 09:36
Hoi Connie,
Leuk te horen dat jullie ook naar Florida gaan. Wij, Ton(50), Monique (40), Joost(12) en Bart(10), gaan van 24 juli tot 7 augustus naar Florida. Wat is jullie reisschema? En is dit jullie eerste keer of zijn jullie al vaker geweest. Voor ons is het 14 jaar geleden toen was er nog geen internet en kon je niet zoveel informatie vergaren net als nu. Ik lees het forum ook iedere dag en heb al veel tips gekregen. Veel plezier in ieder geval met de voorpret want ook die is heel gezellig.
Monique
Is dit voor jullie de eerste keer of zijn jullie al meer geweest? Staat alles al vast? En wat is eventeel de planning/schema?Hallo Ton,
Het is voor ons de eerste keer dat we naar Florida gaan. Hebben via Exit reizen geboekt, hebben wel zelf aangegeven waar we naar toe wilden en zij hebben de rest voor ons geregeld, wel zo makkelijk zo'n eerste keer en ik ben ook nog niet zo'n doorgewinterde forumbezoeker!
We vliegen 23 juli met United via Washington naar Miami en blijven daar 2 mnachten, dan 1 nacht Titusville, 5 nachten Orlando, 2 nachten St. Pete's Beach, 2 nachten Fort Myers, 1 nacht Bonita Bay, 2 nachten key Largo, 2 nachten Key West en dan nog 1 nacht Miami en dan helaas weer terug.
hebben er echt heel veel zin in.
Wat is jullie reisschema? En is dit jullie eerste keer of zijn jullie al vaker geweest.Hoi Monique, Voor ons is het de eerste keer! We hebben een druk schema denk ik, maar we willen zo veel mogelijk zien, Hebben via Exit reizen geboekt en zo'n beetje zelf een schema gemaakt, we vliegen 23/7 via Washington naar Miami en blijven daar 2 nachten, daarna 1 nacht Titusville, 4 nachten Orlando, 2 x St. Pete Beach, 2x Fort Myers, 1 x Bonita Bay, 2x Key Largo, 2 Key West en terug via Miami waar we dan nog 1 nacht blijven en dan helaas weer terug. Ik vind het forum fantastisch, heb er al veel van opgestoken. Wat is jullie schema??
groetjes
Connie
Ta2 Gerrit
03-05-08, 12:28
Ik zie dubbelt ;-) maar dan wel met een nachtje Orlando minder.
Waar is die gebleven ? :-)
goed opgelet, typefoutje, we gaan 4 nachten naar Orlando.
marcelis10
03-05-08, 19:02
Hoi Connie,
Wij vertrekken de 24e juli via Washington naar Orlando. Daar blijven we 1 nachtje en vertrekken dan naar Fort Lauderdale, dan 2 nachten Key Largo met bezoek aan Key west, verder via de Everglades door naar Naples, naar St. Petersburg om vervolgens weer aan te komen in Orlando. Hier hebben we een villa gehuurd waar we 8 nachten blijven om de parken aan te kunnen doen. We zijn in 1994 al eens in florida geweest maar nu gaan we voor het eerst met de kinderen die het nu al helemaal geweldig vinden, en ik ook. Vooral door dit forum is de voorpret al heel erg leuk. Iedere dag vind ik weer iets nieuws. Ik kan dan ook bijna niet wachten tot het zover is, maar ja nog een paar maandjes.
Groetjes Monique