PDA

Bekijk Volledige Versie : Nummer koppelen aan frequent flyer pass onmogelijk?



ietie
25-04-08, 15:55
Heb vanmiddag even gebeld naar ua om het nummer van mijn flyer pass te koppelen aan het ticket, voor ieder gezins lid is dit mogelijk behalve voor mij omdat het pasje automatisch op 1 achter naam staat en het voor ua niet mogelijk is om zowel mijn mans naam als mijn meisje naam te vermelden, moet ik daar zelf een verzoek voor doen dmv van een schrijven en een fotokopie van mijn paspoort.
Heeft iemand dit probleem ook al eens mee gemaakt.?

Njit
25-04-08, 16:04
Maar dan is het dus niet onmogelijk maar alleen wat lastiger....

Guus
25-04-08, 17:06
Ik begrijp het probleem niet helemaal. Combinaties van namen komen vaker voor, dus dat mag eigenlijk geen probleem opleveren. De naam van het paspoort dient ook te worden gebruikt voor het pasje. Doe je dat niet, dan loop je continue tegen problemen aan. Maar wellicht kun je je vraag nader specificeren.

ietie
25-04-08, 18:16
Dat klopt de naam dat werd mij ook gezegd, ik sta bij hun geboekt met mijn mans naam en mijn meisjes naam maar hun kunnen dat niet standaard invoeren in de computer omdat die maar 1 achternaam accepteerd bij het koppelen van pasjes aan ticket ik moet dat schriftelijk verzoeken en aantonen dmv een kopie van mijn paspoort, ik vindt het zelf ook een vreemd verhaal vandaar mijn vraag.

corrus
25-04-08, 19:59
Op je ticket staat je meisjesnaam.

Waarschijnlijk heb je met het aanmaken van het pasje dezelfde naam gebruikt als je man.

Hoe nu te werken?

Ga weer naar de United site, maak daar een nieuw pasje aan op je meisjesnaam.

Nummer opschrijven, United weer bellen en nummer doorgeven, of anders bij het inchecken doorgeven...

Of aan je reisorganisatie doorgeven dat ze je nummer bij de vluchten willen zetten.

:mrgreen:

Guus
26-04-08, 10:07
Moet ik daar zelf een verzoek voor doen dmv van een schrijven en een fotokopie van mijn paspoort.
Heeft iemand dit probleem ook al eens mee gemaakt.?Ik heb iets vergelijkbaars gehad. Op mijn oorspronkelijke pas had ik mijn roepnaam staan. Op het ticket worden echter mijn doopnamen vermeld conform paspoort. Dit leverde continue problemen op. Uiteindelijk heb ik een verzoekje naar United verstuurt om de namen op mijn pas aan te passen. Daarvoor hebben ze inderdaad een kopie van je paspoort nodig. Ik heb alles naar United verstuurd en een maand later had ik mijn nieuwe pasje weer binnen. Fluitje van een cent.

ietie
26-04-08, 12:37
Op het ticket staat zowel mijn mans naam als mijn meisjes naam en bij het aanvragen van het pasje heb ik alleen mijn mans naam gebruikt vandaar de procedure eigenlijk dus een ondoordachte handeling van mij zelf bij het aanvragen van het pasje.

Guus
26-04-08, 15:26
Oké, probleem is duidelijk. Ze kunnen de zaak niet koppelen omdat de namen niet overeenkomen. De oplossing hiervoor heb ik al eerder gegeven.