PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Kol 15 juli t/m 12 augustus 2008



kol
25-01-08, 10:22
15 juli Met LTU vanaf Dusseldorf naar Fort Myers
Naples: Ritz Carlton Golfresort
16 juli Naples: Ritz Carlton Golfresort
17 juli Naples: Ritz Carlton Golfresort
18 juli Naples: Ritz Carlton Golfresort
19 juli
20 juli
21 juli
22 juli
23 juli
24 juli
25 juli
26 juli
27 juli
28 juli
29 juli
30 juli
31 juli
1 augustus
2 augustus
3 augustus
4 augustus
5 augustus
6 augustus
7 augustus
8 augustus
9 augustus
10 augustus
11 augustus
12 augustus Met LTU vanaf Fort Myers naar Dusseldorf

Yvet
25-01-08, 11:59
Euhmmm, mis ik een stukje of wat is de bedoeling van dit reisschema.

Mogen wij hem invullen????
19 juli Disney
20 juli Shoppen
21 juli Disney
22 juli Shoppen
23 juli Disney
24 juli Shoppen
25 juli Disney
26 juli Shoppen
27 juli Disney
28 juli Shoppen
29 juli Disney
30 juli Shoppen
31 juli Disney
1 augustus Shoppen
2 augustus Disney
3 augustus Shoppen
4 augustus Disney
5 augustus Shoppen
6 augustus Disney
7 augustus Shoppen
8 augustus Disney
9 augustus Shoppen
10 augustus Disney
11 augustus Shoppen



Misschien toch handiger een reisschema pas neer te zetten als er wat neer te zetten valt.......

mattrob
25-01-08, 16:02
15 juli Met LTU vanaf Dusseldorf naar Fort Myers
Naples: Ritz Carlton Golfresort
16 juli Naples: Ritz Carlton Golfresort
17 juli Naples: Ritz Carlton Golfresort
18 juli Naples: Ritz Carlton Golfresort


De eerste 4 overnachtingen zijn in ieder geval PRIMA geregeld. Kan ik een rondje 18 holes meedoen :-\", wij zitten ook in de buurt :mrgreen: !

Mickey99
25-01-08, 17:48
Misschien toch handiger een reisschema pas neer te zetten als er wat neer te zetten valt.......


Misschien niet zo aardig om een schema aan of in te gaan vullen als je niet weet wat de bedoeling is? Kol is namelijk niet nieuw hier op het forum ;)

Volgens mij gaat Kol het schema zelf aan- en invullen met de "winnende biedingen" van Priceline, kan me zoiets herinneren van vorig jaar.

kol
25-01-08, 23:38
Dank je Sonja, helemaal mee eens. Ja, we gaan weer bieden via priceline en het schema dan invullen. Heb je trouwens goed onthouden van vorig jaar!!!

Hey Mattrob, leuk dat je in de buurt bent. Het enige probleem is dat ik al jaren niet meer heb gegolft. Wordt zo wel een heel makkelijk potje voor je. En vooral een HEEEEEEL langzaam rondje.
Waar zit jij in deze periode?

mattrob
25-01-08, 23:47
Hey Mattrob, leuk dat je in de buurt bent. Het enige probleem is dat ik al jaren niet meer heb gegolft. Wordt zo wel een heel makkelijk potje voor je. En vooral een HEEEEEEL langzaam rondje.
Waar zit jij in deze periode?

Planning is zeker nog niet definitief, maar wij komen op 12 juli aan, overnachten dan in Miami (na aankomst) en dan 2 nachten in Key West, dan 2 nachten Naples/Marco Island/Bonita Springs, dus dat is dan de nachten 15 en 16 juli ;) ! Maar zoals ik al zei, staat nog niet helemaal vast. Moet ook de nachten (natuurlijk met Priceline) nog helemaal gaan invullen.

Maar dat ik ga golfen is zeker, of ik het er voor over heb om op een Ritz Carlton golfbaan te gaan golfen, moet ik nog maar gaan bekijken. Ze hebben zoveel goedkope banen volgens mij. En als het goed is krijgen mijn kinderen dit voorjaar hun GVB, dus ik hoef niet alleen te golfen (zoals afgelopen zomer in Zuidwest USA). Enne ... ik ben ook niet zo goed, maar vindt het wel ERG leuk. En volgens mij moet je in deze temperaturen zeker niet te snel lopen, dat is echt niet goed voor je.

Hoe kom je overigens aan de Ritz Carlton Naples ?

Mickey99
25-01-08, 23:49
Dank je Sonja, helemaal mee eens. Ja, we gaan weer bieden via priceline en het schema dan invullen. Heb je trouwens goed onthouden van vorig jaar!!!


Ik heb (meestal) wel een goed geheugen. Soms erg handig maar soms denk ik ook wel eens waarom onthoud ik dat allemaal ;-)

Ik ben trouwens erg benieuwd hoe het rijtje er uiteindelijk uit gaat zien!

kol
26-01-08, 00:03
Mattrob, wat leuk! Misschien lukt het Hyatt in Bonita Springs weer voor jullie!! Super dat je kids het GVB gaan halen.
Wij zijn vorig jaar een nacht in het Ritz Carlton geweest en dat is ons toen super bevallen (het Hyatt lukte toen niet via priceline). Prachtig hotel, grote kamers leuk zwembad, lekker rustig, vriendelijk personeel en erg schoon. We blijven er nu 4 nachten om rustig aan het tijdsverschil te wennen. We hebben het geboekt via het duitse "der Tour" (vierde nacht gratis.)
Gaan jullie na Napels ook door naar Orlando? Komen we elkaar misschien nog vaker tegen. Misschien eens afspreken voor een hapje of een drankje? Lijkt me leuk.

Nicole

kol
26-01-08, 00:06
Sonja, ja, ik ben ook benieuwd hoe het rijtje eruit gaat zien. Veel Orlando in ieder geval. Het is nog een beetje te vroeg om al via Priceline te bieden, maar als iets gelukt is vul ik het natuurlijk meteen in.

mattrob
26-01-08, 00:21
Mattrob, wat leuk! Misschien lukt het Hyatt in Bonita Springs weer voor jullie!!

Ja, daar gaan we zeker voor. Tweede keus Hilton Marco Island, ook wel eens via Priceline. Laatste zomervakantie lukte Hyatt overigens niet. Ritz Carlton ziet er wel prima uit, op de website. Heb wel eens geslapen in Ritz Carlton bij Lissabon, ook golfbaan erbij (Ronald Koeman nog tegengekomen daar, scheen er vaak te golfen toen hij daar nog trainer was). Dat was een erg prettige ervaring, en deze in Naples ziet er ook prima uit :-D ! Maar vind de kosten wat aan de hoge kant, als ik via Priceline een betere prijs kan krijgen.



Gaan jullie na Napels ook door naar Orlando? Komen we elkaar misschien nog vaker tegen. Misschien eens afspreken voor een hapje of een drankje? Lijkt me leuk.

Nicole

Wij gaan daarna 2 nachtjes Sanibel / Tampa oid, dan 1 nachtje Orlando en dan Disney Cruise 5 nachten :-\" ... En dan 2 weken Orlando in een villa. Lijkt me leuk, een keertje afspreken. Eerst allebei onze schema's maar eens aanvullen, gaat bij ons nog wel even duren denk ik (druk, druk, druk) .... :mrgreen: !

kol
26-01-08, 00:35
Hey, Matrob daar ben ik weer.
Priceline is inderdaad wat goedkoper. Maar ik denk dat we voor het Ritz een goede deal hebben. €340,- voor 4 nachten. (misschien een optie voor jullie als Priceline niet zou lukken???)
Had je bijna een balletje met Ronald Koeman kunnen slaan. Volgens mij is hij wel goed als hij daar vaak ging golfen.

Waaaaw, 5 nachten Disney Cruise!!! Super leuk.

Oké, we vullen onze schema's aan en dan prikken we te zijner tijd een datum. Leuk!

mattrob
26-01-08, 13:46
Priceline is inderdaad wat goedkoper. Maar ik denk dat we voor het Ritz een goede deal hebben. €340,- voor 4 nachten. (misschien een optie voor jullie als Priceline niet zou lukken???)


Jemig, dat is echt een goede deal zeg =D>. Ik zag op website dat het ongeveer 250 dollar per nacht was. Maar ja, wij hebben max 2 dagen nodig .... Maar in ieder geval goede tip.



Oké, we vullen onze schema's aan en dan prikken we te zijner tijd een datum. Leuk!


Lijkt me leuk, doen we \\:D/ !

Yvet
26-01-08, 23:31
Kol,

Mijn reactie van invullen was mss wat flauw...
Het was echt puur als grapje bedoeld, vandaar ook de invulling met alleen maar Disney en Shoppen.

Sorry hiervoor.

Ik heb helaas niet zo'n goed geheugen als Sonja, maar mss handig om dat er even bij te zetten volgende keer, hoewel ik dit voor jou nu niet meer zal vergeten, maar meer voor anderen.
Zodat we niet alleen maar lege schema's krijgen op het forum maar schema's waar dan goed bijstaat dat het nog evrder ingevuld gaat worden.

kol
02-05-08, 21:22
15 juli Met LTU vanaf Dusseldorf naar Fort Myers
Auto: Minivan Alamo
Naples: Ritz Carlton Golfresort
16 juli Naples: Ritz Carlton Golfresort
17 juli Naples: Ritz Carlton Golfresort
18 juli Naples: Ritz Carlton Golfresort
19 juli Key Largo:
20 juli Key Largo:
21 juli Orlando: Peabody (priceline)
22 juli Orlando: Peabody (priceline)
23 juli Orlando: Peabody (priceline)
24 juli Orlando:
25 juli Orlando:
26 juli Orlando: Disney's Animal Kingdom Lodge
27 juli Orlando: Disney's Animal Kingdom Lodge
28 juli Orlando: Disney's Animal Kingdom Lodge
29 juli Orlando:
30 juli Orlando:
31 juli Orlando: Disney's Coronado Springs
1 augustus Orlando: Disney's Coronado Springs
2 augustus Orlando: Disney's Coronado Springs
3 augustus Orlando:
4 augustus Orlando:
5 augustus Orlando: Disney's Port Orleans
6 augustus Orlando: Disney's Port Orleans
7 augustus Orlando: Disney's Port Orleans
8 augustus Orlando: Disney's Port Orleans
9 augustus Orlando: Disney's Port Orleans
10 augustus Orlando: Disney's Port Orleans
11 augustus Bonita Springs:
12 augustus Met LTU vanaf Fort Myers naar Dusseldorf

mattrob
02-05-08, 22:00
Ziet er heel vervelend uit :-\" .... :mrgreen: !

kol
25-06-08, 17:02
15 juli Met LTU vanaf Dusseldorf naar Fort Myers
Auto: Minivan Alamo
Naples: Ritz Carlton Golfresort
16 juli Naples: Ritz Carlton Golfresort
17 juli Naples: Ritz Carlton Golfresort
18 juli Naples: Ritz Carlton Golfresort
19 juli Key Largo: Key Largo Grande
20 juli Key Largo: Key Largo Grande
21 juli Orlando: Peabody (priceline)
22 juli Orlando: Peabody (priceline)
23 juli Orlando: Peabody (priceline)
24 juli Orlando: Omni (priceline)
25 juli Orlando: Omni (priceline)
26 juli Orlando: Omni (priceline)
27 juli Orlando: Renaissance Resort (priceline)
28 juli Orlando: Renaissance Resort (priceline)
29 juli Orlando: Renaissance Resort (priceline)
30 juli Orlando: Renaissance Resort (priceline)
31 juli Orlando: Renaissance Resort (priceline)
1 augustus Orlando: Disney's Wilderness Lodge
2 augustus Orlando: Disney's Wilderness Lodge
3 augustus Orlando: Disney's Wilderness Lodge
4 augustus Orlando: Disney's Wilderness Lodge
5 augustus Orlando: Disney's Port Orleans
6 augustus Orlando: Disney's Port Orleans
7 augustus Orlando: Disney's Port Orleans
8 augustus Orlando: Disney's Port Orleans
9 augustus Orlando: Disney's Port Orleans
10 augustus Bonita Springs: Hyatt Coconut point
11 augustus Bonita Springs: Hyatt Coconut Point
12 augustus Met LTU vanaf Fort Myers naar Dusseldorf:cry:

Wij gaan een 10 daags Disney hopper fun and more gebruiken tussen 27 juli en 8 augustus.
Ook gaan we veel gebruik maken van de Extra Magical Hours want we logeren 9 dagen bij Disney zelf.

22 juli staat Discovery Cove op het programma.

Chef Mickey's, Cristal Palace en de Garden Grill zijn gereserveerd voor Dinner.


http://www.floridaforum.nl/images/statusicon/user_online.gif http://www.floridaforum.nl/images/buttons_NL/report.gif (http://www.floridaforum.nl/report.php?p=66660)

Dr. Phlox
25-06-08, 17:18
Ziet er goed uit. Nog een nachtje vullen. In iedergeval veel Orlando en Disney.
Grz
Ton

Teleton
25-06-08, 18:29
Wij gaan een 10 daags Disney hopper fun and more gebruiken tussen 27 juli en 8 augustus.


Riante vakantie met een fantastisch schema (voor de liefhebber natuurlijk[-o<) Fijne hotels geboekt. Heb je wel eens aan Ultimate 14 Day pass gedacht? Ik heb helaas geen prijsindicatie paraat, maar dacht begrepen te hebben dat de Ultimat nog voordeliger was dan de Hopper ook. Met deze pass kun je 14 dagen achter elkaar onbeperkt alle Disney parken in (dus ook waterparken, Disney Wide World of Sports, DisneyQuest, etc).

kol
25-06-08, 19:21
Ja hoor, daar hebben wij wel eens aan gedacht. Prijzen ook vergeleken. Wij vinden het alleen interessant als je de 21 dagen Ultimat zou kiezen, maar 14 dagen Disney is voor ons wel voldoende!!

mattrob
26-06-08, 11:50
Is er niet vervelender op geworden zie ik =D> ! Nog 1 nachtje te gaan in Orlando zie ik ?

Syllvia
27-06-08, 09:33
15 juli Met LTU vanaf Dusseldorf naar Fort Myers
12 augustus Met LTU vanaf Fort Myers naar Dusseldorf

Kijk dat lijkt me nu super handig, rechtstreeks naar Ft. Myers.


Kun je daar ook zelf je auto uitkiezen?
Of is het vliegveld daar te klein voor?


Groetjes Sylvia

kol
27-06-08, 10:33
Is ook super handig. Fort Myers heeft een nieuwe, redelijk grote toch rustige luchthaven. Het bevalt ons echt prima. Wij vliegen dit jaar voor de derde keer achter elkaar op dit vliegveld.

Je kunt je auto gewoon zelf uitzoeken. Alles prima geregeld.:p

groetjes,

Nicole

fatma30
27-06-08, 15:48
Hallo,

Toevallig tussen 27 Juli en 10 Aug. in de buurt van Orlando (Davenport)?
Jullie reisschema is niet echt ingevuld.

F. Can Roermond

kol
27-06-08, 21:25
Hoezo niet ingevuld?? Op &#233;&#233;n dag na staat het er allemaal op. We zijn inderdaad in die tijd in Orlando. Staat ook in het reisschema. Wat wil je weten?

Nicole

kol
29-06-08, 15:54
De laatste dag is ingevuld! Nog 16 dagen en dan kunnen we weer richting Mickey!!

Mickey99
29-06-08, 19:55
Wat een heerlijk voortuitzicht! Ik ben helemaal niet jaloers hoor :---)

;)

kol
18-07-08, 22:51
Even een teken van leven van ons!
Na een prima vlucht zitten we nu in het Ritz Carlton in Naples. Echt een schitterend hotel. We amuseren ons prima. Lekker relaxen aan het zwembad, een beetje shoppen en een beetje aan het tijdsverschil wennen (is al aardig gelukt). Gisteren de middag doorgebracht met Mattrob en Familie, was echt erg gezellig. Morgen gaan we naar Key Largo om te snorkelen. Het weer ziet er tot nu toe in ieder geval goed uit.