PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisorganisatie: USAreisen.de



nme321
15-01-08, 18:44
Hallo via USA-rundreisen .de worden er Alamo autorondreisen aangeboden. Waaronder de trip Florida Relaxing maar wij wensen te starten in Miami en te eindigen in Miami. Dit is volgens ons voor een goede prijs van 772€/standaard plus voor 15d/14 n met huurwagen Alamo Midsize 4 deurs inbegrepen per persoon.

Heeft iemand hiermee ervaring, zijn de hotels gekozen in de Kategorie Standard plus in orde, is de rondreis te doen , waren er klachten en betrouwbaarheid reisbureau. Is zelf boeken nog goedkoper?Reisperiode begin juli 2008

Teleton
25-01-08, 16:54
Tsja, eine schwere Frage. Die Reise sieht gut aus aber......

Of zelf boeken goedkoper is, blijft de vraag. Ik kan er nu niet zoveel van zeggen want ik weet niet met hoeveel personen je reist. De autohuur voor die periode is 388 euro bij AE. Met een beetje optellen, delen en vermenigvuldigen en er van uitgaand dat je met twee personen reist, betaal je bij USA Reisen gemiddeld 80 euro per nacht voor een hotel. Dat kan wel voordeliger. Je kunt de hotelprijzen via Expedia o.i.d. nog eens nalopen. Je weet dan meer over de prijzen en de kwaliteit van de hotels, al moet ik er bij zeggen dat de reviews wel vaak gekleurd zijn en in ieder geval niet altijd overeenstemmen met onze bevindingen.

Als je van je gemak houdt en het reisbureau het werk wil laten doen, is dit geen slechte keuze. Vergelijk ook de pijzen van Jan Doets eens met dit aanbod. Op de site van AE kan je vrijblijvend zelf een offerte invullen. Het kost fff tijd maar dan weet je het antwoord op je vraag.

De rondreis is in principe goed te doen. Vraag je wel vooraf af wat je van de reis verwacht. In mijn omgeving hoor ik nogal eens dat zo'n rondreis niet zo goed is bevallen. Mensen stellen zich het landschap in Florida erg rooskleurig voor. Als deze mensen zich beter hadden voorbereid, hadden ze voor een langere periode Orlando met parken gekozen en een paar dagen Miami, eventueel met stopje aan de Gulfcoast.

Een standaardadvies is niet mogelijk, kijk goed rond op dit forum. Het barst er van de belevenissen. Haal er uit wat jou aanspreekt en.. trek vooral je eigen plan!

Have fun!

desmedi
24-04-08, 16:18
Heb echter bijkomend vraagje: heeft iemand reeds positieve of negatieve ervaring met het boeken van een hotel via usareisen.de; verloopt alles daar net zo vlot als met het boeken van een wagen? zijn er geen 'addertjes onder het gras' gezien de toch wel gunstige prijzen?

Michael66
24-04-08, 16:41
Pascal, ik kan eigenlijk ook geen ervaringen vinden over hotelboekingen bij hun. Of heb jij misschien een linkje?

Autoboekingen zat, dat wel.

Mickey99
24-04-08, 18:17
Wij hebben vorig jaar geprobeerd een hotel te boeken via USA.reisen.de maar dat is toen niet doorgegaan;

We wilden namelijk een hotel in New York boeken maar die was op aanvraag. Twee dagen later kregen we een mailtje dat het door ons gekozen hotel vol zat en ze boden in dezelfde mail een alternatief hotel aan (die was trouwens wel een stuk duurder). Dat aanbod hebben we toen afgeslagen aangezien de recencies en ervaringen over het hotel wat als alternatief werd aangeboden nogal negatief waren.

deh78
24-04-08, 23:28
Ook ik heb vorige jaar verschillende hotels via ze geboekt en ik ben prima over te spreken.
Op een gegeven moment kreeg ik een e-mail waarin stond dat er in een van mijn hotels die ik geboekt problemen waren en dat ze niet meer voor de kwaliteit konden instaan of ik bezwaar had om in een hogere klasse hotel te overnachten op hun kosten...natuurlijk geen bezwaar.
Dus alles prima voor elkaar.

Dennis

cindy74
22-03-09, 23:20
Ik wil dus 2 hotels boeken bij dit reisbureau . Ik zou graag met een banktransfer betalen weet iemand hoe dit werkt en of zij mij opbellen of ik hun moet opbellen,ik spreek namelijk geen letter duits .:oops:

Zou graag het hard rock´hotel en het mariott sandkey in clearwater beach ik hoop dat deze hotels ook werkelijk goed zijn

Njit
22-03-09, 23:32
Spreek je wel engels? Want dat verstaan ze ook wel..
Je hebt geen Credit Card?

cindy74
23-03-09, 07:17
^^^jawel engels kan ik goed ik heb wel visa maar ik heb de villa en het disney hotel daarmee betaald dus ik zou dit liever met een gewone bankoverschrijving doen

Michael66
23-03-09, 07:24
Als je op hun website kijkt vind je daar onder "impressum" hun rekeninggegevens (konto). Daar staan de ook de IBAN en BIC gegevens bij die je nodig hebt voor een internationale overboeking. Als je niet precies weet hoe dit werkt, ga dan met die gegevens even bij je bankkantoor langs, die kunnen je er mee helpen.

Succes!