PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: N@th@lie

N@th@lie
21-04-08, 22:57
Hallo allemaal,
Ik ben Nathalie, moeder van Fay (4) en de vrouw van Luuk. Wij hebben net tickets geboekt naar Orlando, waar we de komende kerst en oud & nieuw zullen doorbrengen. Onze dochter wordt 5 bij de Disney Prinsessen (20 december)... als ik haar dat nu vertel, dan slaapt ze 9 maanden niet meer :-#! We zoeken nog een gezellig kindvriendelijk hotel met een prettig zwembad en ruime comfortabele slaapkamers, dus als jullie tips hebben dan zijn deze van harte welkom!
Groeten,
Nathalie

BroWorld
22-04-08, 09:32
Welkom op dit forum.

leuke verjaardag voor jullie dochter, iets wat elk kind zich wel kan wensen haha.

Kijk eens in de hotelervaringen op dit forum wellicht dat je hier goede hoteltips kan vinden.

corrus
22-04-08, 10:10
Van harte welkom bij het Florida forum.

Je dochtertje zal vast genieten wat jullie daar allemaal gaan doen.

Veel lees- en schrijfplezier! :mrgreen:

Yvet
22-04-08, 10:41
Welkom op dit forum,

Mijn advies is; huur een villa.
Je hebt dan echt je eigen ruimte, je eigen zwembad, je eigen keuken (dus goedkoop ontbijten en evt een snack, uit eten doe je gewoon is veel goedkoper dan thuis eten).
Je hebt je eigen wasmachine en droger en ga zo maar door....

Of huur een appartement. Deze zijn iets kleiner en daardoor iets goedkoper en je deelt een zwembad.

Dr. Phlox
22-04-08, 10:53
Ben het met Yvet eens. Een villa geef meer vrijheid en ruimte.

Michael66
22-04-08, 11:36
Als je één kind hebt is het soms leuker om een huis/appartement te nemen met een gedeeld (gemeenschappelijk) zwembad. Dan is de kans groot dat er meer kids zijn waar jouw kind mee kan spelen.

N@th@lie
22-04-08, 12:21
Hallo, wat een leuke reacties allemaal, bedankt! Een huis/ appartement hebben wij afgelopen kerst in Zuid Afrika gehad, maar het was daar wel erg stilletjes voor Fay. Zij wil graag met andere kinderen spelen en we hebben geen andere kinderen bij ons, dus die moeten we toch een beetje opzoeken daar. Ik ga de hotel- en appartementervaringen lezen om me een goed beeld te vormen wat het beste is in onze situarie. Daarnaast vieren we kerst en oud & nieuw ook daar. Hebben jullie daar ervaring mee? In Zuid Afrka was dat afgelopen jaar geen groot succes, sterker nog, de hele vakantie was geen succes met een 4-jarige (geen speeltuinen, geen verwarmde zwembaden, geen atrakties...wel veel wijnproeven maar daar had zij niet veel aan)! Florida heeft in ieder geval alle ingrediënten voor een succesvolle vakantie voor ons alle drie. Bedankt voor jullie warme welkom!
Groeten,
Nathalie

lutjen
25-04-08, 20:08
Hoi Nathalie

Wij hebben geboekt bij America estates. Een eigen appartement/villa maar wel in een soort park dus met veel andere toeristen. Bovendien niet duur en erg goede kritieken.
Misschien een idee voor jullie?

Groet Stephanie

corrus
26-04-08, 00:20
Park? Watvoor park... :? Kelly Park? National Park?

Ta2 Gerrit
26-04-08, 12:03
Trailer Park ??? ;-)

corrus
26-04-08, 12:11
Could be... :D

N@th@lie
28-02-10, 18:01
Hallo Florida-fans!
Wij zijn Nathalie, Luuk, Fay (6) en Jim (4). In december (kerst)2008 zijn we in Orlando geweest en komende zomer gaan we terug. Deze keer blijven we langer (een maand :grin:) en gaan we niet alleen naar Orlando. We willen nu ook naar Miami en Sanibel Island.

In Orlando hebben we onderkomen, maar in Miami en op Sanibel Island nog niet. We hebben 2 kindjes en dat maakt het vinden van een geschikte lokatie niet makkelijker. Heeft iemand van jullie een goede tip voor Miami en/ of Sanibel Island?

Groeten,

Nathalie

Michael66
28-02-10, 19:23
Hoi Nathalie,
Ik heb je nieuwe onderwerp samengevoegd met je eerdere voorstel-onderwerp. Zo houden we alles lekker compact en overzichtelijk ;)

Voor een onderkomen in Miami en op/ bij Sanibel: kijk eens bij de hotelervaringen (http://floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=20)! Daar staat al een heleboel.

meerzorg
28-02-10, 22:27
Trailer Park ??? ;-)

:lol: hahahha...mag ik echt hopen van niet[-X!!

Welkom Nathalie (en gezin)! Wij gaan ook naar Florida en hebben geboekt bij American Vacations. Ook een hele goede reisorganisatie. Wij twijfelden ook bij een villa of een appartement. In eerste instantie wilden we een villa omdat we 8 jaar geleden daar ook in zaten. Maar dan met een man of 10. Nu gaan we alleen met z´n 5en (man en 3 kids) en hebben we uiteindelijk toch gekozen voor een appartement. Eigenlijk ook om de reden dat ze met andere kinderen kunnen spelen en vakantievriendjes maken. Mijn 2 oudste zijn 10 en 12 maar ik heb ook een kleine jongen van 4 en die speelt maar al te graag met leeftijdgenootjes. Als je in een villa zit (uit ervaring van 8 jaar terug) zit je zo alleen, je ziet weinig andere mensen om je heen, dat miste ik wel een beetje. Dat wilden we nu niet. We kozen er dit jaar voor om ´tussen de mensen´ te zitten. We verblijven in appartcomplex Bella Piazza. Een soort mini villa maar dan is het een appartement en heeft het een gezamelijk leuk zwembad, mét apart kinderbad!! Ik wens je iedergeval heel veel succes en plezier met de voorbereidingen op jullie vakantie.