PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Astridoskam



astridoskam
21-04-08, 20:42
Wij hebben het voornemen op in november van dit jaar naar florida te gaan, en nou willen we graag van jullie ervaren floridagangers weten of dit schema een beetje klopt.

dag 1 aankomst in de avond in miami
dag 2 dagje miami
dag 3 via fort lauderdale naat cocoa beach
dag 4 dagje space center en richting orlando
dag 5 disney parken
dag 6 disney parken
dag 7 via tampa naar st petersburg
dag 8 via fort myers richting de everglades
dag 9 everglades bezoeken en daarna naar key largo om te slapen
dag 10 key largo, met de dolfijntjes zwemmen
dag 11 strand key largo en einde van de dag naar miami
dag 12 vertrek miami om 14.00 uur richting huis

Hebben jullie misschien nog tips ?
we staan voor alles open.:lol:

gr astrid

beekenka
21-04-08, 23:38
November vind ik qua weer een fijne tijd om te gaan. Wij hebben gesnorkeld bij het John Pennekamp Reef, ten zuiden van Miami, aan de oostkust ter hoogte van de Everglades(?) Het is een statepark, meen ik. Je kan daar ook een glas-bottom boottour doen.
Veel plezier!

Dr. Phlox
22-04-08, 11:37
Kort, maar krachtig schema.
dag 4 dagje space center en richting orlando Zorg dat je er vroeg bent
dag 5 disney parken Maak van te voren al een keuze voor een park deze dag
dag 6 disney parken Maak van te voren al een keuze voor een park deze dag

Grz
Ton

astridoskam
12-08-08, 23:45
hoi,
wij dirk en astrid,en kids leon 25 en merel 22jr ,
gaan 7-11t/m 18 -11 naar florida

dit is ons schema ,en omdat we in november gaan buiten het seizoen willen we geen hotels bespreken,wel voor de eerste nacht.
7 nov aankomst in miami
8 nov miami,winkelen/strand
9 nov cocoabeach
10nov mannen space centre bezoeken ,vrouwen strand
11nov orlando
12nov orlando
13nov petersburg
14nov everglades
15noveverglades bezoeken,keylargo slapen
16nov keylargo dolfijnen zwemmen
17nov keylargo strand
18nov miami vliegveld weer naar huis,

BroWorld
13-08-08, 00:48
Ja ik ben dan wel een man, maar Kennedy space kan ook voor vrouwen heel leuk zijn, zekers als je een shuttle launch kan zien.

Ik heb ooit eens met kippevel staan kijken naar een launch, echt een must see als je op de datum in de buurt bent.

Voor zover jullie (of jullie mannen) het nog niet wisten er staat een launch gescheduled op jullie bezoekdag, hier de link naar de planning (http://www.nasa.gov/missions/highlights/schedule.html) om wijzigingen bij te houden
Date: Nov. 10 +
Mission: STS-126
Launch Vehicle: Space Shuttle Endeavour (http://www.nasa.gov/centers/kennedy/shuttleoperations/orbiters/orbitersend.html)
Launch Site: Kennedy Space Center - (http://www.nasa.gov/centers/kennedy/home/index.html) Launch Pad 39A
Description: Space Shuttle Endeavour launching on assembly flight ULF2, will deliver a Multi-Purpose Logistics Module to the International Space Station.

astridoskam
14-08-08, 23:25
bedankt we houden het zeker in de gaten ,en wie weet gaan de dames toch mee.

Janne66
16-08-08, 09:46
Lijkt mij echt geweldig een launch!! Ik zou deze kans echt niet laten lopen! Ik heb zelf ook gekeken, maar wanneer wij gaan is er geen. Maar hou het wel in de gaten, want ze worden toch ook wel eens uitgesteld.
Op het forum staat overigens ook een launch filmpje!

Marian

HenkR
20-08-08, 19:52
Hoi,


en omdat we in november gaan buiten het seizoen willen we geen hotels bespreken,wel voor de eerste nacht.


Omdat je reisschema eigenlijk al klaar is zou ik van hieruit op goedkope hoteljacht gaan. Als je het daaruitzoekt zal het duurder gaan worden.