PDA

Bekijk Volledige Versie : Autohuur: Hertz



Pagina's : [1] 2 3

rvd4always
21-09-04, 14:30
Neverlost van Hertz: Nominale toeslag per dag - US$6.

http://www.goedkoopsteautohuur.nl/ :wink:

Carlo
21-09-04, 21:09
Hoe ik het altijd doe bij Hertz: ik reserveer in Nederland een kleinere klasse auto zonder Neverlost incl. alle verzekeringen bij Hertz. Op het moment dat ik de auto afhaal op de luchthaven vraag ik om een upgrade naar een grotere klasse en die hebben bijna allemaal standaard Neverlost waardoor je (na betaling van de upgrade) toch goedkoper uit bent dan dat je in Nederland de grotere klasse incl Neverlost reserveert. En met Neverlost kom je op plaatsen waar je normaal niet zo gauw naar toe zou gaan (restaurants, bezienswaardigheden, motels e.d.). Well, as they say: it works for me!

rvd4always
21-09-04, 21:19
Beste Carlo,

Da's een goeie tip!

Welk type auto reserveer jij dan in Nederland?

Is Hertz beter dan Alamo en waarom dan?

:idea:

Ebelix
21-09-04, 22:30
Ik vind Hertz altijd net iets professioneler dan Alamo. Bij Alamo gaat het vaak zo chaotisch en ze proberen je allerlei dingen aan te smeren.

Bij Hertz zeggen ze gelijk dat ze geen auto in de gereserveerde klasse hebben en dan krijg gelijk een upgrade.

Het nadeel van Hertz is vaak dat ze net wat duurder zijn.

Carlo
22-09-04, 21:10
Welk type auto je in Nederland reserveert hangt af van je persoonlijke voorkeur en hoeveel je gaat rijden. Ik ben dol op die grote Amerikaanse SUV's (Ford Explorer of Ford Expedition). We gaan altijd met z'n tweetjes dus het is eigenlijk belachelijk maar als je een keer in zo'n ding hebt gereden ben je verslaafd....ik wel i.i.g. Ik reserveer in Nederland bij het reisburo waar ik mijn ticket koop altijd via Hotelplan een midsize of fullsize auto (scheelt per dag niet zoveel). Hotelplan is veruit de goedkoopste bij Hertz. Voorbeeld: 24 dagen fullsize auto incl alle verzekeringen was dit jaar €829. Kijk maar eens bij Hertz op internet hoeveel dit bij hun rechtstreeks kost.....bij de balie van Hertz op de luchthaven vraag ik dan om een upgrade naar een SUV incl Neverlost. Dit jaar kostte dat $15 per dag extra=15x24x0.8(euroomrekening)=€288. Totaal dus €1117 en dat is in ouderwetse guldens 2460 of te wel 100 gulden per dag. Alamo en Hertz is geen vergelijk. Bij Alamo in Miami hebben ze ooit een keer de strip van mijn creditcard gecopieerd (is na aangifte bij de politie bewezen dat het daar was gebeurd). Hertz is netjes, rustig en de autos zijn goed en schoon. Als je ergens anders wil kijken ga dan naar Avis, weet niet of die autos met navigatie hebben. Ik kreeg dit jaar in eerste instantie een Landrover Discovery (met 16 miles op de teller!), vond ik niks, dus in Fort Myers omgeruild voor een Explorer, kreeg ik ook nog een tegoed bon van $50 voor het ongemak, talk about service....

rvd4always
23-09-04, 02:16
Beste Carlo,

Ik begrijp nu beter hoe je het een en ander hebt gedaan met de huurauto. Overigens lijkt het mij ook wel eens leuk om in zo'n groote four wheel drive te rijden. Ik zal zeker op de site van Hotelplan gaan kijken.
Op dit moment word zo'n navigatie systeem zoals 'neverlost' alleen nog aangeboden bij Hertz.

Ik denk dat je pure pech hebt gehad bij Alamo wat betreft het copieeren van je credit card. Dat kan overal gebeuren. Ik kan begrijpen dat je dan niet meer zo snel voor Alamo kiest.

Overigens waren wij zeer tevreden over Alamo, no problems....

Bedankt voor je tips Carlo,

groetjes,

René :wink:

Saskia
23-01-05, 23:15
hallo,

Via de anwb krijg je korting op de autohuur bij hertz. Dit zijn we toch al van plan met neverlost en de prijs is inderdaad het goedkoopst daar maar ik snap nix van die site. Heb je dan alle verzekeringen te pakken en meerdere bestuurders? Heeft iemand ervaring en via de anwb-site geboekt voor een auto? Bij de anwb zelf weten ze er niets vanaf omdat het via het show your card programma gaat.
Groetjes Saskia

edit: Nou ik ben er al uit hoor! Na 2 weken! :evil: kreeg ik eindelijk een mailtje terug van hertz met een telefoon nummer ( 020- 2013764 en naar een nederlands sprekende vragen) en het is inderdaad het goedkoopste voor ons. Ze vragen niet naar anwb lidmaatschapnummers ofzo dus iedereen kan wel zeggen dat hij lid is. Het scheelt voor 2 weken op een minivan (ja lekker groot met z'n vieren) 50 euries met hotelplan die hier ook al eens getipt was als heel goedkoop. Misschien ook een tip voor anderen? Vragen kan altijd bij Hertz.

Groetjes Saskia

beppie
26-01-05, 15:32
In 1e instantie auto geboekt via Alamo :) . BIj ontvangst van de bevestiging bleken we extra eur 3,50 per dag te moeten betalen vanwege ophalen op Miami Airport. :( Toen voorgesteld om de auto elders op te halen. Dan moesten we dus annuleren en opnieuw invoeren. En dat koste dus boete eur 6,00 vanwege al incasseren :? . Wel raar, want je krijgt een aantal dagen om te bedenken, dus kunnen ze ook nog niet incasseren.
Geen service dus. :evil:
Ga het nu bij Herz proberen. Kijk eerst via het reisbureau en anders bel ik inderdaad het nummer in Amsterdam.

Ik ga maar eerst vi het reisburo voor Herz proberen en anders bel ik ze zelf op het nummer zoals aangegeven.
Ik heb slechte ervaringen gehad met Alamo.

Groetjes, Beppie :shock:

knaapje
26-01-05, 16:28
Ik vind het toch jammer dat je het over geen service hebt hier.
Op dit forum en het andere Orlando forum is er veel geschreven over deze toeslag. Ik maak me sterk, dat het ook bij je reservering ergens gestaan heeft.
Het is n.l. gewoon zoals de Amerikanen zeggen "The Law". Het is een verkapte belasting.
Als je je vlucht van Schiphol boekt en je komt er achter dan je van, zeg, Brussel goedkoper kan, dan kan je toch ook niet gratis annuleren?

Groeten
Knaapje

mattrob
26-01-05, 16:43
Wat ik mij even afvraag, is het nog steeds zo dat je deze toeslag moet betalen bij aankomt op Miami ? Zit het nog niet in totale taxes en toeslagen verwerkt ? Dat zou toch veel makkelijker zijn ? Heeft iemand al die ervaring ?

Er is inderdaad veel over geschreven, maar ik dacht steeds dat dat was voor mensen die al (lang) geboekt hadden en dat ineens die belasting was ingevoerd, dus die moest je dan betalen. Ik dacht dat als je nu boekte, dit al in de prijs zat.

Danny
26-01-05, 16:51
Bij sommige touroperators wel en bij anderen weer niet.
Ik heb zelf een paar keer online geboekt bij Hertz en toen moest ik bij aankomst nog extra toeslagen betalen.

Twee keer via Jan Doets en heb ik nooit extra toeslagen hoeven te betalen. Volgens mij ligt echt aan het bedrijf waar je bij boekt en welke opties je aanklikt. Dit beinvloed natuurlijk ook de prijs.........

knaapje
26-01-05, 20:13
Bij diverse verhuurmijen wordt op de site vermeld, dat er nog locale toeslagen betaald moeten worden. Dit is een soort extra belasting.
O.a. op Miami airport is een toeslag, zelfs als je "all-in" boekt wordt het er bij vermeld. Ik gelezen dat het om ongeveer $3 tot $6 plus Tax per dag gaat.
In november moest ik zelf op Miami $ 3,25 betalen, maar toen was het bijv. op Orlando niets.
Naar ik begreep is het een overheidsmaatregel, die zo weer uitgebreid of afgeschaft kan worden dus daarom zullen de maatschappijen het wel niet in de tarieven willen opnemen en doen de touroperators het wellicht wel, die werken anders in de markt.

Laat die paar dollar per dag je vakantie niet verpesten.

Goede reis
Knaapje.

Op de site van Alamo nog dit gevonden bij de voorwaarden USA:

Special Conditions: Extra facility Charge for Miami Airport is 3,25 USD + TAX per day and Las Vegas Airport is 3 USD + TAX per day.


Dat kun je dus niet aangeven.
Je kan wel een tijd aangeven dat je hem ophaald maar je kan dus niet aangeven hoe laat je vertrekt..


Njit,
Het zal als volgt werken: 1 huurdag is 24 uur. Als je hem later terug brengt dan je hem hebt gehaald moet je een (gedeelte van) een dag bijbetalen.
Zie de opmerking:

Abholzeit
Berechnung erfolgt im 24-Stunden-Takt

Overigens is dit bij vele, misschien wel alle, huurmijen zo.
Als je bij reservering opgeeft dat je hem later terugbrengt dan hem haalt wordt er automatisch 1 dag extra berekend. Probeer maar een directe reservering via een site te maken.

Groeten
Knaapje.

Njit
26-01-05, 21:28
Ik heb FTI even gemaild met de vraag en het klopt wat je zegt


if you pick up your car at 20.00 you have to give it back also at 20.00 on the day you'll leave.
Car rentals are always in a step of 24 hours.

FTI-Onlineservice
Marco

ze reageren trouwens snel.. Had binnen 10 minuten antwoord (en dat 's avonds)

beppie
30-01-05, 12:31
We hebben gisteren op het reisburo via Hoteplan een auto bij Herz geboekt met Never Lost. Ik had vrijdag al met Herz gebeld,maar die had voor die periode in heel Florida zuid geen auto met Never Lost. En via het reisburo was het zo geregeld en ook nog eur 30,00 goedkoper.
So we do have some wheels now.

Beppie :shock:

Danny
30-01-05, 20:30
Huh? Neverlost kun je toch altijd als optie boeken :?: Goed om te weten dat dit nu niet altijd het geval blijkt te zijn.

Bob
01-02-05, 17:17
Net als vorig jaar hebben wij voor onze vakantie de auto bij Hertz gehuurd. Afgelopen keer was het echt perfect. Bij airport L.A. konden wij onze full-size ophalen. Op de website stond dat wij een Ford Taurus konden verwachten. Wat bleek; er stond een spliksplinternieuwe Pontiac Gran-Prix (13 mile!!!!) klaar. Hebben wij nu onwijs veel mazzel gehad of komt dit vaker voor. Dit jaar pikken wij de auto op bij Orlando airport (misschien dat dit iets uitmaakt?).

Ta2 Gerrit
01-02-05, 17:56
Bij een aantal van de verhuurders in Orlando kun je zelf uitzoeken wat je meeneemt, o.a bij Alamo en National. Uiteraard uit het aanbod wat er is en in de klasse die je geboekt hebt. Dan kun je dus diezelfde mazzel hebben. En je kunt er ook gewoon naar vragen als jouw `keuze` er niet bijstaat maar bijv. nog wel in de wasstraat.

Carlo
13-02-05, 10:46
Vorig jaar ging ik upgraden van fullsize naar SUV bij Hertz in Tampa. Ze hadden geen Ford Explorer met Neverlost meer staan, dus kreeg ik voor dezelfde prijs ($10 per dag extra) een Landrover Discovery met 16 miles op de teller, leren bekleding en verder alles erop en eraan :D . Heb bij veel maatschappijen auto's gehuurd maar Hertz is voor mij de top!

Danny
13-02-05, 20:30
Hertz is zeker perfect qua service. Wij hadden na twee dagen de pech dat het Neverlost systeem het had begeven. We konden bij Hertz een nieuwe auto ophalen.....kregen een upgrade van een Ford Taurus naar een Lincoln Towncar LS.......met excuses van Hertz.

Was alleen spijtig dat twee dagen later een wijsneus het achterlicht van de auto had gesloopt....... :twisted: Kon ik bij Hertz een schadeformulier gaan invullen :evil:

leonjanson
28-02-05, 13:05
Je hebt geen mazzel.De auto´s van Hertz zijn nooit ouder dan een half jaar.
Trouwens voor amerikaanse begrippen is de auto die je toegewezen kreeg niet eens zo groot.
Bij Alamo is het nog veel leuker daar mag je zelf een auto uitzoeken uit tientallen auto´s
Veel plezier in Orlando
Leon

Natasja L.
29-03-05, 13:32
Even een vraagje over de autohuur; We willen dit jaar een 4-wheel drive huren bij Hertz, nu weet ik al dat ze vaak een Ford Explorer of een GMC Envoy meegeven, maar kan iemand mij nog vertellen welke andere merken ze bij Hertz vaak meegeven. Het gaat dus om een 4-wheel drive in de categorie Ford Explorer. Normaal huren we een Full Size, maar een 4-wheel drive lijkt ons toch ook wel wat.

Ebelix
29-03-05, 13:49
Ford is de eigenaar van Hertz. 80% van de verhuurde auto's zullen afkomstig zijn uit een van de Ford fabrieken. Verder werken ze bijna met alle merken als ze maar een goede inkoopdeal kunnen sluiten.

Het is per locatie verschillend wat je mee kan krijgen.

Ik heb zelf bij Hertz wel eens een drie deurs monte carlo meegekregen.

nieuwenoord
29-03-05, 22:18
Ik heb van 1994 tot 1999 een Ford Explorer gereden, twee verschillende types, hier in Nederland. Bere-auto's, ik kan nog kwijlen als ik ze zie ... Door omstandigheden heb ik mijn laatste Explorer toen weggedaan, maar eigenlijk heb ik daar heel lang spijt van gehad.

Sinds een jaar zijn we terug in de Amerikanen, we rijden nu een Jeep Cherokee, lekker sportief ding.

Gewoon die Explorer nemen bij Hertz, krijg je geen spijt van!

rvd4always
29-03-05, 22:51
Wij hebben bij via Hotelplan bij Hertz voordelig een Ford Explorer gehuurd voor drie weken. Ik hoop dan ook dat het werkelijk een Ford Explorer wordt en niet een ander merk. Vraag naar de Amerika/Canada brochure van Hotelplan waar de voordelige tarieven van Hertz in staan.


www.hotelplan.nl :idea:

Natasja L.
30-03-05, 08:53
Mag ik vragen hoeveel jij hebt betaald voor een Ford Explorer voor 3 weken bij Hotelplan? Ik heb bij Oad een berekening gemaakt en ik kwam op 880 euro uit en je hoeft bij Oad geen reserveringskosten te betalen.

rvd4always
31-03-05, 02:32
Ik heb het boekje van Hotelplan erbij gepakt, de prijzen zijn als volgt:

Florida:

Tariefsoort A = inclusief LDW, exclusief LIS, lokale belasting, luchthavenheffingen en lokale toeslagen. Voor Categorie L (Ford explorer 4 wheel drive of gelijkwaardig / automaat = 32 euro per dag, 32 x 21 = 672 euro.

Tariefsoort B = inclusief LDW, LIS, VLF, lokale belasting, luchthavenheffingen en lokale toeslagen. Voor Categorie L (Ford explorer 4 wheel drive of gelijkwaardig / automaat = 42 euro per dag, 42 x 21 = 882 euro.

Tariefsoort C = inclusief LDW, LIS, AAO, VLF, lokale belasting, luchthavenheffingen, lokale toeslagen, tank benzine, toeslag vier extra medebestuurders. Voor Categorie L (Ford explorer 4 wheel drive of gelijkwaardig / automaat = 44 euro per dag, 44 x 21 = 924 euro.

Bij tariefsoort C is 'Neverlost' (Navigatiesysteem) een optie voor 4 euro per dag extra.

Prijzen zijn geldig van 01 April 2005 t/m 31 Oktober 2005.

Zoals je ziet heb je verschillende prijsklassen als je een auto wilt huren.
Als je geen gezeik wilt hebben neem dan altijd het uitgebreidste pakket,
in dit geval tariefsoort C.
Stel je rijdt de huurauto in de prak dan ben je optimaal verzekerd (zeg maar all risk) met tariefsoort C.

Je moet dus afvragen in welke tariefsoort de offerte van OAD valt. :idea:

PS: wij hebben de Ford Explorer gehuurd met als start en eind Denver, Colorado, tariefsoort C, exclusief neverlost, 45 euro per dag, 45 x 21 = 945 euro.

Suc6,

René

Natasja L.
31-03-05, 08:50
Hoi René,

Uit ervaring weet ik dat het altijd de moeite is om verschillende reisgidsen te vergelijken met elkaar, en dat blijkt wel weer! Wij huren altijd een auto in de categorie C, dit omdat je dan alle twee mag rijden. Dus gelukkig hoef ik me niet af te vragen welke tariefsoort ik uitgekozen heb, want dat is altijd categorie C. Dus we hebben nu een Ford Explorer (of gelijkwaardig) bij Hertz in tariefsoort C voor 880 euro. Ik ben wat goedkoper uit. Dus dat heb ik dan maar weer mooi verdiend. Een tip voor iedereen, neem even de tijd om wat gidsen met elkaar te vergelijken! Voorbeeld: Bij Oad hoef je geen reserveringskosten te betalen en bij Traveltrend 50 euro!! De Ford Explorer verschilde qua prijs van 880 euro bij Oad (Hertz) tot zo'n 1200 euro bij Dollar Rent! Dat is toch belachelijk, aangezien je allemaal hetzelfde krijgt! Maar René, troost je het is maar 65 euro dat je duurder uit bent, het had erger kunnen zijn.

Het is niet de eerste keer dat wij een auto huren en naar Florida gaan, dus ik weet ook wel dat Florida de goedkoopste staat is om een auto te huren. Ik heb gisterenavond zelf de Hotelplan reisgids er eens bij gepakt en ook in Florida betaal je zoveel voor een 4-wheel drive. Geloof me, ik ben nu al aardig op de hoogte van de prijzen van de verschillende reisorganisaties. Dus het feit blijft dat ik een goede keus heb gemaakt. Ik wens je in ieder geval veel rijplezier in de SUV en een fijne vakantie!

rvd4always
28-04-05, 00:02
Ik ben afgelopen Zondag terug gekomen van vakantie in USA. Onze huurauto hadden we ook gehuurd bij Hertz te Denver. We hadden een Ford Explorer gehuurd en die kregen we ook maar er zat een groote barst in het ruit waardoor we een gratis upgrade kregen: we kregen een Chevy Trailblazer (extended version). Een auto voor zeven personen en wij waren maar met zijn tweetjes! Hertz is evenals Alamo OK.
Wij hadden 2 groote Samsonite koffers, een groote stoffen tas en twee rugtassen in de bagageruimte waarbij ik moet zeggen dat we 1 van de 2 achterbanken moesten neerklappen om alles mee te kunnen nemen.
Overigens is de auto die ze in de boekjes beloven dezelfde auto als op het plaatje van de brochure of gelijkwaardig.....

erik64
03-06-05, 15:22
Ik heb via internet op sites van Hertz, Alamo, Budget en Avis gekeken. Ik ben me rot geschrokken wat ze daar vragen voor een full-size car met LIS en CDW voor 20 dagen Florida.

Vervolgens ben ik naar het reisbureau gegaan waar ik m'n tickets geboekt heb. Zij hebben voor mij een Ford Explorer (klasse L) met Neverlost voor 900 Euri geregeld. Een 4 liter V6 met 6 zitplaatsen, inclusief volle tank en volledig verzekerd.

Keurig geregeld.

Met Neverlost systeem wordt je overigens feilloos overal naar toe geloodst, ook naar de inleverplek voor de auto.

In Tampa loop je de aankomsthal uit en steek je de straat over en loop je zo bij Hertz naar binnen.

Natasja L.
03-06-05, 16:24
Wij zijn deze week teruggekomen van onze vakantie in Florida. Wij hadden ook een Ford Explorer gehuurd bij Hertz. Via Oad haddden wij dit geregeld. In de gids staat dat je een Ford Explorer of gelijkwaardig krijgt. Op de voucher staat alleen maar een klasse, en in ons geval was dat L- klasse. Bij Hertz in Orlando kwamen wij erachter dat er dus zo'n 6 a 8 verschillende L-klasse auto's bestaan. Die verschillen allemaal qua prijs. Je hebt namelijk in de SUV's ook nog veel verschil in grootte en prijs. Wij kregen in eerste instantie een kleinere SUV mee. Maar net zoals andere jaren gaan wij, zodra we op het parkeerterrein zijn, zelf "shoppen". Na een paar auto's te hebben bekeken, kwamen we tot de conclusie dat we toch graag een Explorer mee wilden hebben. In het begin deden ze daar nog een beetje moeilijk over omdat die volgens hun toch in een hogere L-klasse valt. Gewoon volhouden als deze situatie zich voordoet, de aanhouder wint.
Ik vind het alleen elke keer weer misleidend wat er in de gidsen staat aangegeven. De communicatie tussen de organisaties en de autoverhuur bedrijven zou wat mij betreft wel verbeterd kunnen worden!

Ta2 Gerrit
03-06-05, 16:57
Daar heb je bij Alamo gelukkig geen last van. Je loopt naar de parkeerplaats van jouw categorie en je mag uitzoeken en wegrijden ! Ideaal, althans in Orlando dan. Ik weet niet of het overal zo is, maar dat gaaan we binnekort in Denver wel ondervinden.
Wat er ook gebeurt, we willen in ieder geval een US SUV en bij voorkeur een Blazer Of Explorer. Vorig jaar een Tahoe/Suburban gehad (was onze 10e keer bij Alamo Orlando, dus jubileumaanbieding a $5,- p/d extra).
Ook wel lekker, zo´n BigMac SUV, maar niet te zuunig bij de pomp :lol: .

Carlo
19-07-05, 01:02
tot dit jaar reserveerde ik altijd een goedkope klasse met Neverlost bij hertz en bij het ophalen vroeg ik dan een upgrade naar een SUV, dit ging altijd prima. Echter dit jaar is me dit in zowel Orlando, Tampa als Fort Myers niet gelukt. Omdat de vraag naar dit type auto in Florida niet groot is en ze de beschikbare auto's incl. Neverlost via reserveringen al kwijt raken moet je geluk hebben dat er net 1 wordt teruggebracht op het moment dat je zo'n heerlijk bakbeest wil huren. Nu hebben we het moeten doen met een Ford Freestyle, echt een prima auto maar geen Expedition........Bij de balie gaf men dus aan dat de auto in Nederland gereserveerd moest worden incl Neverlost! zonder Neverlost zijn ze wel beschikbaar overigens. Alleen kun je vanuit hier bij reisorganisaties tot een Explorer reserveren ( is ook niet slecht overigens....). Ik kon overigens wel een Lincoln Navigator voor $120 per dag bijbetalen huren, is een beetje duur als je 27 dagen gaat rijden......

Thea
19-07-05, 10:48
Ik heb een pakketreis geboekt met een auto van Hertz.
Kun jij me misschien vertellen of ik bij aankomst alsnog Neverlost erbij kan pakken?
Volgens mij is het een los kastje voor $6 per dag of zit dit vast in bepaalde auto's?

Groetjes Thea

Patje Deur
19-07-05, 15:44
Afgelopen september een Ford Explorer gehuurd zonder neverlost. Na een aantal dagen ging het ding (waar pas 3000 mijl opstond) stuk......geen olie meer :oops: waren ze bij Hertz vergeten :shock:

Gelukkig waren we in Ft myers en werden we binnen 2 uur opgepikt door de plaatselijke hertz man van sanibel island.....en wat kregen we toen..een mercury :evil: foeilelijk.....maar we kwamen iig waar we wilden...hier zat neverlost op en dat is mij prima bevallen. Zeker in Miami om naar diverse dingen te rijden is het een uitkomst

Petra/VS
19-07-05, 16:43
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij verhuurd Hertz geen SUV's met Neverlost. Wij hebben het in verscheidene staten geprobeerd, maar het is nog nooit gelukt.

Guus
20-07-05, 14:07
Ik kan het mis hebben, maar...

Klopt helemaal. Bij Hertz Orlando verhuren ze namelijk wel degelijk SUV's met neverlost. Maar wat moeten al die super Florida freaks nou met een Neverlost? Iedereen op dit forum is toch al tig keer in Florida geweest. Je zou toch zeggen dat het vinden van de weg voor eenieder geen problemen meer mag opleveren. Hoewel, een neverlost is natuurlijk wel leuk speeltje.

Petra/VS
20-07-05, 17:37
Ah, ik heb net op de website van Hertz gekeken en niet iedere locatie heeft Neverlost, vandaar, dat wij hem nooit gekregen hebben.

Saskia
21-07-05, 18:36
Ik kon overigens wel een Lincoln Navigator voor $120 per dag bijbetalen huren, is een beetje duur als je 27 dagen gaat rijden......

Wij hadden IN Nederland een minivan Met neverlost besteld, maar ook dan moet je maar mazzel hebben dat er net een staat. Je kan er echt niet van uit gaan dat als je het hebt gereserveerd, dat het er ook echt staat. Wij kregen! als zoethoudertje , gratis en voor nix(ze zijn verplicht je een gratis upgrade te geven als iets niet klopt, maar dat zeggen ze er niet bij) de Lincoln navigator! Heeel vervelende auto :D Dit was overigens in Miami.
Groetjes Saskia

Carlo
26-07-05, 22:15
ik ben al vele malen in Florida geweest maar sinds ik Neverlost heb ontdekt ben ik geen tijd meer kwijt aan het zoeken met kaarten en ben ik op plekken gewest waar ik anders zeker niet zou komen. Met name het feit dat de hele Yellow Pages in het systeem zijn opgenomen is errug fijn!Ook bij het kiezen van de juiste afslag van de snelweg rond de grote steden in de spits is Neverlost zeer handig. Je kunt dus wel een SUV met Neverlost huren bij de grotere Hertz-vestigingen maar die moet je dus vanuit Nederland reserveren. Vorig jaar hadden we in Ft. Myers dus geluk dat iemand er net een terug had gebracht die niet weer gereserveerd was......Volgens mij kun je in midsize of fullsize altijd wel Neverlost alsnog huren bij afhalen van de auto. Wij moesten een dagje extra in Orlando blijven (wel balen....NOT) omdat het vliegtuig van Martinair weer eens kapot was en toen hebben we een Pontiac Grand Am met Neverlost gehuurd voor een dag.

Natasja L.
27-05-06, 14:46
Zoals elk jaar reserveren we onze auto bij Hertz. We kwamen deze keer laat aan. Gelukkig stonden de shuttlebussen van Hertz al klaar en hoefden we dus niet te wachten. We zijn ingestapt en werden gelijk naar het verhuurstation gebracht. Het was inmiddels een uur of tien 's avonds. We zagen op het parkeerterrein dat er niet veel auto's meer stonden.

We hadden bij Hotelplan de huurauto geboekt. Een SUV (= L-klasse). We werden door een hele vriendelijke meneer geholpen. We hebben er nog even een praatje mee gemaakt. We gaven aan dat onze voorkeur uit ging naar een Ford Explorer. Je boekt in Nederland een L-klasse, maar in Amerika bestaat de L-klasse nog eens uit verschillende klasses. Kleine en grotere SUV's. Hij beloofde ons dat hij zou proberen een goede auto uit te kiezen. Na tien minuten kwam er een collega aan met de sleutels van een auto die ze voor hadden gereden. We moesten maar even kijken want het zou een grote auto zijn. Als we wilden mochten we deze meenemen. Mijn vriend is gaan kijken en was gelijk dol enthousiast. Het was inderdaad een grote auto én met alle luxe en comfort.

Het was een Cadillac Escalade ESV (=verlengde versie). De Escalade ESV is de grootste versie van de luxe SUV. Wat een geweldige auto en een auto uit de Prestige Collectie. Natuurlijk zeiden we gelijk: JA, die willen we wel!

Lederen bekleding, elektrische stoelverstelling met geheugenposities voor twee bestuurders. Alles geheel automatisch. Een ruimte voorin dat wil je niet weten en ook achterin niets te klagen. (nog 2 rijen met stoelen en de kofferbak. In de Prestige Collectie hebben alle auto's standaard Neverlost. Een Bose Discrete Surround Sound System, Tri-zone automatic electronic climate control with individual settings, Ultrasonic Rear Parking Assist en Xenon verlichting. Een Bulgari klokje en een elektrische kompas.

http://p.vtourist.com/2823216-Our_rental_Cadillac_Escalade-Miami_Beach.jpg

http://p.vtourist.com/2823219-Me_and_my_favorite_rental_Cadillac_Escalade-Miami_Beach.jpg

http://p.vtourist.com/2823217-Our_rental_Cadillac_Escalade-Miami_Beach.jpg

http://p.vtourist.com/2823221-Cadillac_Escalade_our_car_during_the_holiday-Miami_Beach.jpg

Tja, de Ford Explorer vonden we al een fijne auto, maar die kan toch echt niet tegen de Cadillac Escalade op. We hebben al in Nederland gekeken naar de vraagprijs van zo'n auto. Hij kost hier ongeveer € 93.490, en dan is dit nog niet eens de prijs van een verlengde. Tock leuk om daar zo'n auto te rijden die hier in Nederland niet te betalen is. Allemaal dankzij Hertz!!
Volgende keer toch maar eens kijken naar de Prestige Collectie.

meisje
27-05-06, 18:19
Prachtige auto!!

Vorig jaar hadden wij ook bij Hertz geboekt. De auto die wij hadden ging stuk. We kregen toen een Ford Explorer, idd een geweldig eauto.

De service van Hertz is erg goed :D . Ook het neverlost systeem werkt uitstekend!!

Ik zal nooit ergens anders een auto huren, ook omdat Hertz de enige (naar mijn weten) is die je het navigatiesysteem ook werkelijk kan garanderen.

meisje

pascalbrouwers
28-05-06, 09:19
Doordat al die hollanders in die suv's en mpv's willen rijden heeft Hertz de volgende oplossing bedacht.

Deze zou je vanaf vandaag kunnen krijgen.
En wel in 2 kleuren oost duits wit en oost duits grijs.



http://img139.imageshack.us/img139/8159/trabant4cf.th.jpg (http://img139.imageshack.us/my.php?image=trabant4cf.jpg)


"het hertz sales kantoor"

GoFlo
01-06-06, 09:42
Alamo, dat is waar we normaliter de auto huren. Ik houd van een nette auto, weinig kilometers en geen schade. Het grote voordeel van Alamo is dat je op Orlando luchthaven ZELF je auto kan uitzoeken in de geboekte klasse. Ik kijk altijd of de auto voldoet aan mijn gewenste netheid en of deze schadeloos is.
Op waarschuwing van het reisbureau huurden we in 2005 bij Hertz.
Na de lange vlucht, niet meer zo fit, kun je bij Hertz eerst nog eens wachten op de shuttlebus. Hartstikke vol natuurlijk, zelf de koffers in en uit laden. Zoals bij Alamo, ook bij Hertz een lange wachtrij. Uiteindelijk waren we aan de beurt en helaas hadden we een slecht verstaanbare man die allang naar huis wilde gaan. Zeer onvriendelijk. We hebben 25 minuten aan de balie gestaan, waarom is onduidelijk. Hij kon het allemaal niet vinden. Uiteindelijk kregen we een nummer van het parkeervak waar de gehuurde Premium (niet de minste) auto zou staan. Eenmaal aangekomen bleek dat de auto fikse schade had aan de voorzijde. Ik ben terug gegaan naar de balie en heb me tussen de wachten menigte geperst, niet geheel gewenst natuurlijk, en heb iemand gevragen om de schade te noteren. Dat ging allemaal erg moeilijk, en uiteindelijk moest ik de auto gewoon accepteren, omdat men zogenaamd geen premiums meer "available" had. Wel kon ik upgraden naar een nog duurdere, en daar had ik gezien de slechte behandeling geen zin in. Er zou een aantekening van de schade gemaakt worden bij de laatste controlepost vlak voor het uitrijden. De schade had geen invloed op het rijgedrag of de verlichting dus we zijn met de schadeauto de vakantie ingegaan. Ik heb zelf dringende instructies moeten geven om de schade goed op papier te krijgen bij de controlepost.
Bij het inleveren bleek dat ik daar goed aan had gedaan want daar waren ze heel allert en wilden ze me de schade in de schoenen schuiven omdat ik geen politierapport kon overhandigen. De schadeaantekeningen had ik goed bewaard dus dat bracht uitkomst.
Tijdens het zelf in de shuttlebus proppen van de overvolle shuttle terug naar de luchthaven zag ik het bord van Alamo en wist dat ik de volgende keer zeker weer met deze club in zee zou gaan. En dat deed ik dus afgelopen maart. We kregen een kleine schade doordat een andere auto tegen de geparkeerde Alamo auto botste, en het politierapport verzekerde ons van een snelle en correcte afhandeling bij Alamo. Binnen 2 minuten afgehandeld. Geen creditcard charges.

Voor mij: Hertz Orlando, nee dank u, liever Alamo!

Natasja L.
01-06-06, 11:47
Hoi GoFlo,

Jammer dat je een vervelende ervaring hebt gehad met Hertz. Wij hebben er gelukkig niets op aan te merken. Wij hebben deze keer (en de voorgaande jaren) niet hoeven te wachten op de shuttle, die stond al klaar en iedereen was erg vriendelijk.

Ik zou persoonlijk nóóit de auto geaccepteerd hebben met, zoals jij omschrijft, een fikse schade. Het is hun probleem en dan lossen ze het maar op! Ik zou daar nooit zijn weggegaan, voordat ik een goede auto mee kreeg ofwel de garantie dat er de volgende dag een schadevrije auto in de geboekte klasse zou staan.

Wij hebben juist met Alamo geen goede ervaringen. (en dan niet één keer ontevreden, maar meerdere keren) Zo zie je maar, dat het bij iedereen anders kan uitpakken. Het blijft toch altijd een momentopname.


Groetjes van Natasja

Jill
02-06-06, 15:33
Wow wat een coole deal zeg! Het is 1 van mijn favoriete droomauto's in de States (de andere is de Navigator). Over het algemeen vind ik dat je niet slecht kunt gaan met de SUV's in Amerika. Wij hebben altijd al mooie auto's gekregen. Zowel bij Dollar, Alamo en Hertz. Toen we in oktober bij Dollar hadden gehuurd, was het de bedoeling dat we een Chrysler 300C zouden krijgen. Nou op 2 weken tijd hebben we 4-5 keer van auto gewisseld. :) Die Chrysler is echt heel mooi, maar geen aanrader als je met 4 personen reist (qua kofferbak). Verleden maand hebben we de laatste nieuwe Ford Explorer gehad, echt een mooie auto en rijdt heel zacht.

Nu maar stilletjes hopen dat ze ons ook zo'n dealio doen volgende keer.
"Hier mevrouw, is deze Escalade goed voor u??" "Nou, omdat het moet dan maar zeker!" ;)

Carlo
04-11-06, 12:05
Met je ANWB-pas krijg je 10% korting bij Hertz

Ceetje
04-11-06, 13:42
http://www.hertz.nl/partners/anwb/anwb_nl.html
Als je nu al wil betalen is dit een heel goedkope mogelijkheid.

VinMor
19-03-07, 18:15
Wij hebben bij Hertz de Ford Explorer gekozen. Heeft iemand ervaring met deze auto? Hij is in iedergeval lekker ruim voor 4 personen :-\"

Njit
19-03-07, 18:24
Je huurt geen type auto, je huurt een klasse auto. Dus het is nog maar afwachten of je de Ford Explorer meekrijgt.
In dit geval is het dus het type 5 Pax SUV L (http://www.usareisen.de/mietwagen/carinfo2.php?id=163)

Dat kan dus ook een Chrevolet Trailblazer worden..

VinMor
19-03-07, 19:31
Waar staat dat bij Hertz? Het is opzich ook wel een mooie auto, maar het is wel een auto van USAreizen.de en niet van Hertz, of verschilt dat niet?

Njit
19-03-07, 19:41
Bij USAReisen staat bij Hertz de Ford Explorer. Maar die staat op de Hertz.com site niet vermeld. Kijk maar eens bij de locaties. En dan nog is het geen garantie dat je een bepaald merk krijgt..

Auto's in Orlando (https://www.hertz.com/rentacar/byr/index.jsp?targetPage=vehicleGuideTypeView.jsp&vType=4WD%2FAWD%2FMinivan&leftNavUserSelection=globNav_3_2_4)
Auto's in Miami (https://www.hertz.com/rentacar/byr/index.jsp?targetPage=vehicleGuideTypeView.jsp&vType=4WD%2FAWD%2FMinivan&leftNavUserSelection=globNav_3_2_4)

Op je Voucher staat waarschijnlijk ook een bepaalde klasse genoemd.

Ta2 Gerrit
19-03-07, 21:13
Of je nou een Explorer, een Trailblazer of similar krijgt, het zijn heerlijke ruime auto´s voor 4 personen EN bagage. Je zit lekker hoog en hebt dus mooi overzicht. Wij hebben ze allemaal (ook de similar a.i. Toyota 4Runner) geprobeerd en nooit (zelfs niet met de niet-amerikaan) teleurgesteld.
Lusten wel wat meer als de Equinox, intermediate etc.etc. but who care´s.

Saskia
25-06-07, 18:52
Hallo, 3 jaar geleden hadden we een auto van hertz met neverlost. dat beviel super. Het apparaat zat vast in de auto, dus geen gesleep met je navigatie. Dit is de reden dat ik weer voor hertz wil kiezen. Nu beweerde iemand dat ook bij Hertz de navigatie tegenwoordig los in de auto zit.:cry: Is dat zo?? Wie heeft pas nog met neverlost gereden?
Wij hebben een TomTom en kan die natuurlijk ook die meenemen, maar ik vond het zo makkelijk om de publix in de typen en hup je reed zo naar de buurtsuper. Zitten die ook in de TomTom versies?
Groetjes Saskia

Njit
25-06-07, 19:01
Op de site van Hertz staat dat ze het apparaat in 1 minuut kunnen installeren in elke auto. Het zal nu dus wel los zijn.
Zie ook: http://hertzneverlost.com/

TomTom zit de Publix standaard niet in maar je kan wel POI's installeren. Maar die zal nooit zo uitgebreid zijn als de Neverlost.

pyca
25-06-07, 21:16
Wij hebben ook een paar keer Neverlost gehad, en bij ons zat ie elke keer vast.
http://i47.photobucket.com/albums/f194/soyyosola/DSC03205.jpg

pyca
25-06-07, 21:30
Op het plaatje ziet het er idd iets anders uit, maar zo te zien zijn de functies hetzelfde.
Bij ons zat de stang waarop dat ding bevestigd is, vastgeschroefd in het dashboard. Losse apparaten lijkt mij voor Hertz niet zo handig, kan je snel verliezen (is natuurlijk wel je eigen verantwoording) als je het overal mee naar toe neemt en misschien makkelijker mee te jatten? Lijkt mij hoor.

btw. erg handig apparaat met de complete yellow pages erin, wat dat betreft vind ik het jammer dat we dit jaar bij Alamo huren.

bowie13
26-06-07, 12:53
Ik weet niet hoelang je gaat. Wij zouden eerst ook een Neverlost nemen. Maar omdat wij 5 weken gaan was het prijs verschil met de Neverlost en de TomTom 910 zo klein dat wij dus voor TT910 hebben gekozen.
Daar staat ook echt alles in. Ik heb al onze hotels er al in gezet. En ook de dingen die wel willen bezoeken. Ik heb 'm wel net 2 weken maar tot nu toe ben ik erg in m'n sas met de TT910.

Groetjes,
Bowie13

Njit
26-06-07, 13:14
What is the cost of NeverLost? - The nominal daily fee for a NeverLost rental is $9.95 (USA) or $14 (Canadian). AAA members receive $1 per day off the NeverLost in-car navigational system.

Een TT910 kost 449 euro.
8.95 USD = 6.64939 EUR

Dus na 67 dagen heb je hem eruit.. Als je geen AAA korting hebt dan heb je hem er na 60 dagen uit.

Met 5 weken heb je 35*9.95 USD = 258.733 EUR betaald aan je Neverlost.
Prijsverschil is dan nog 190 euro...

bemmel47
12-09-07, 22:27
Ik wil via de anwb/hertz een auto huren. De prijs die ik heb gevonden is 309 euro voor een compact auto voor 16 dagen. Door de korting van de anwb is dit een leuke prijs lijkt mij... maar nu het volgende. Wie heeft ervaring met via hertz boeken. Op de site staat namelijk dat dit bedrag het geschatte bedrag is en dat er eventueel nog kosten bij kunnen komen.Weet iemand welke kosten er dan nog bijkomen. Tevens wil ik een extra bestuurder opgeven, maar dat kan niet via de site, moet dat ter plaatse en zo ja, zijn dit dan extra kosten.

veel vragen, maar ik zou erbij geholpen zijn.

gr, danielle

Michael66
13-09-07, 05:17
Voor dat bedrag een compact voor 16 dagen? Meteen boeken! Tenzij er natuurlijk bijna geen verzekeringen n zo bij zitten .....

Om een goed antwoord te kunnen geven heb ik meer gegevens van je nodig: welke verzekeringen en "extra's" zitten er bij voor dat bedrag en via welke website heb je dit gevonden? En om welke data gaat het precies?

NB: Ik houd persoonlijk niet zo van bedrijven die niet geheel duidelijk zijn in hun info op internet, zoals met "geschatte" bedragen, of onduidelijkheid over wat er in het pakket zit. Er zijn genoeg andere websites die daar heel duidelijk in zijn, en betrouwbaar. Niets zo vervelend als voor grote onverwachte uitgaven te komen staan direct aan het begin van je vakantie.

Ceetje
13-09-07, 15:04
2 x bij hertz/amwb gehuurd en 2x geschat bedrag gekregen en betaald, nog nooit iets bij hoeven te betalen. De verzekeringen zitten bij deze prijs is.

Carlo
13-09-07, 21:22
Heb ook al eens via de ANWB bij Hertz geboekt, no problem.
Niets meer bijboeken of betalen als je de auto afhaalt. Goed kijken als je de overeenkomst tekent bij het afhalen. Overal moet een kruisje bij "No" staan....en vragen waar het voor is als er bedragen o.i.d. opstaan die je niet begrijpt. In ieder geval goed doorlezen! 309 euro is hele nette prijs.

cindyke
29-03-08, 13:14
wij huren een auto bij Hertz vanaf de luchthaven van Miami. Waar zijn deze ergens gevestigd op de luchthaven?Of moeten we eerst een bus nemen?

Michael66
29-03-08, 13:20
Ze hebben wel een balie op het vliegveld, maar daarna ga je met een shuttlebus naar de plek waar je je auto ophaald, buiten het vliegveld dus.


Actual Vehicle pick-up for all companies is not on airport property and is located at various off-site areas which must be accessed by courtesy shuttle van for each separate rental car company. Simply step outside of the baggage claim area on the median curb on the Arrival/Ground Level and flag-down your selected company's vehicle as you see them pass by.Bron (http://www.miami-airport.com/html/car_rentals.html).

Njit
21-04-08, 10:33
Heeft iemand ervaring wat het voor auto is bij Hertz???

Bedoel je dit lijstje? https://www.hertz.com/rentacar/byr/index.jsp?targetPage=vehicleGuideTypeView.jsp&vSipp=ECAR&leftNavUserSelection=globNav_3_2_3
Voor Midsize staat inderdaad de Mazda 6 genoemd:

https://images.hertz.com/vehicles/152x88/ZEUSICAR999.jpg

Daniel32
22-04-08, 17:28
Nou toch maar "gewoon" met Hertz MCO gebeld. Een aardige mevrouw wist mij te vertellen dat zij alleen "europese" merken voeren. Toen ik de naam KIA hoorde was ik meteen genezen. Met AVIS gebeld in Nederland. Na wat info kon hij mij een zeer scherp aanbod doen met de voorkeur voor amerikaans wagentje (G6). Met daarbij de voorkeur voor Amerikaans. Heb ik dus maar gedaan. In totaal ben ik rond de 22€/dag kwijt. Met alles erbij....

Marie-Anne
22-04-08, 22:06
Fijn dat je het hebt kunnen regelen.

Maar ik vraag me wel af of de dame van Hertz MCO de goede informatie heeft gegeven. Wij hebben namelijk weleens een Lincoln Town Car bij ze gehuurd.

Guus
25-04-08, 11:36
Waarschijnlijk niet. Hertz Orlando voert namelijk diverse Amerikaanse, Europese en Aziatische merken. En sinds wanneer is KIA een Europees merk? Alleen al aan dat antwoord kun je merken dat je iemand aan de lijn hebt gehad die de klok wel heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt. Maar ja, vrouwen en auto’s gaan niet altijd even goed samen (Vraag vrouw 1: Wat voor auto hebben jullie? Antwoord vrouw 2: Een blauwe) ;).

PKrijger
29-12-08, 17:54
Hallo Allemaal,

Wij zijn nu verschillende keren op het vliegveld in Orlando geland. Bij onze reizen hadden we via een reisburo een auto gehuurd bij Hertz. Maar na de reis van ongeveer 10 uur moesten we nog een paar uur in de rij staan om de auto op te halen terwijl alles in Nederland was geboekt en het alleen gaat om het inleveren van je voucher. Deze zomer gaan we weer naar Orlando en hebben we weer een auto gehuurd bij Hertz, is er aan de wachttijd bij Hertz iets te doen ?

Groeten,

Peter en Diana Krijger

Michael66
30-12-08, 13:43
Wat corrus aangeeft (Hertz overnemen) is inderdaad de enige mogelijkheid om de soms lange wachtrijen te omzeilen. Klinkt misschien raar, maar is nou eenmaal zo.

Hertz heeft heen mogelijkheden om versneld in te checken, ook al heb je al een volledige reservering.

Ikzelf heb een ervaring waarmee je (bij Alamo) wel sneller bij je auto bent: neem een niet-rechtstreekse vlucht vanuit Europa. Waarom? Omdat op de rechtstreekse vluchten vanuit Europa vrijwel alleen maar toeristen zitten die allemaal een huurauto hebben gereserveerd en allemaal tegelijk aankomen bij de balie en als je pech hebt ook de passagiers van een net eerder gelande rechtstreekse vlucht vanuit Europa nog voor je neus staat. Succes (...) verzekerd.
Bij een niet-rechtstreekse vlucht zitten op je tweede deel van je vlucht veel Amerikanen in het vliegtuig, die geen auto huren of via de self-service counter e.e.a. afhandelen. Ook kom je net iets later aan en zijn de lange rijen rechtstreeks-gevlogen toeristen aan de balies verwerkt en kun jij lekker doorlopen.

Da's mijn ervaring.

Albert38
30-12-08, 17:00
Bij onze reizen hadden we via een reisburo een auto gehuurd bij Hertz. Maar na de reis van ongeveer 10 uur moesten we nog een paar uur in de rij staan om de auto op te halen terwijl alles in Nederland was geboekt en het alleen gaat om het inleveren van je voucher. Deze zomer gaan we weer naar Orlando en hebben we weer een auto gehuurd bij Hertz, is er aan de wachttijd bij Hertz iets te doen?

We hebben 2x een auto gehuurd bij HERTZ en het wachten duurde niet langer dan 15 min. Je kan in Nederland ook Hertz #1 Club Lid worden.
Vul alle gegevens in en geef het bij de boeking op. In Tampa duurde het nog geen 5 min toen en konden we naar de auto lopen. In Orlando moet je even met de bus maar daar hoef je ook maar max 15 min op wachten. Ik weet dat omdat we aankwamen in Orlando de bus vol was. De chauffeur vertelde mij dat hij even later weer terug kwam (15 min)


Hertz heeft heen mogelijkheden om versneld in te checken, ook al heb je al een volledige reservering.

Het antwoord is : Hertz #1 Club Lid worden

Guus
30-12-08, 17:17
Het antwoord is : Hertz #1 Club Lid wordenAls Hertz #1 club lid sta je volgens mij gewoon in dezelfde rij als de rest. Alleen bij de balie gaat het wat sneller, omdat ze alle gegevens van je hebben. Hertz heeft overigens wel een aparte incheckbalie, maar die is alleen voor Hertz Club Gold members (3x huren = minimaal €135).

kimm82
25-03-09, 17:51
ik ben ook van plan bij hertz auto te huren met anwb korting. Ik vind de site echter niet erg duidelijk. Wil wel goed verzekerd zijn. Bij Alamo (eigen site en ook via holidaycars) staat veel duidelijker waar je wel en niet voor verzekerd bent en kun je zelf extra opties bijboeken zoals het goldpakket of total cover. Bij hertz kun je alleen navigatie, kinderzitje e.d als extra optie kiezen. Weet iemand waar je nu precies voor verzekerd bent? Kan je kiezen voor volle tank en extra bestuurder?

Tinkerbell
25-03-09, 18:44
Als je dat wilt moet je gewoon Hertz zelf even bellen.
Ze kunnen dat gelijk voor je regelen.

Teleton
25-03-09, 18:47
Ik vind de site echter niet erg duidelijk.

Dat kan je wel zeggen. Even een Quick Scan gedaan maar ook de prijs vergeleken met onze Deutsche freunde. Waarom wil je uberhaupt een auto via de ANWB bij Herz huren? Herz geeft op de site de prijs zonder tank benzine en zonder extra chauffeur. Dan zijn ze al bijna 100 euro duurder dan usareisen.de. voor dezelfde categorie en dezelfde periode. Als extra beloning mag je (als je tenminste op MCO landt) met de shuttlebus om de auto op te snorren. Maar misschien ben je wel erg gehecht aan Herz of wil je een special car......Wil je nog profiteren van de vroegboekkorting bij USAreisen.de/Alamo? Boek dan voor 31 maart.

Guus
26-03-09, 09:37
Bij hertz kun je alleen navigatie, kinderzitje e.d als extra optie kiezen. Weet iemand waar je nu precies voor verzekerd bent? Kan je kiezen voor volle tank en extra bestuurder?
Als je vanuit Nederland rechtstreeks bij Hertz boekt dan zijn alle belastingen en de meest essentiële verzekeringen (CDW en ALI) inbegrepen. Boven op dit pakket kun je nog losse elementen zoals een navigatiesysteem, kinderzitje etc. bijboeken. De extra bestuurder en de ‘fuel purchase option’ moet je ter plekke regelen. Als je overigens kunt aantonen dat de extra bestuurder familie is, dan kun je deze gratis laten bijschrijven. Hertz heeft over het algemeen goede deals (de laatste jaren was rechtstreeks boeken goedkoper dan boeken via een reisorganistie). Zeker als je op zoek bent naar een auto in een hogere klasse (b.v. full-size SUV’s).

kimm82
27-03-09, 11:14
nou Teleton, heb je advies opgevolgd. Had al vaker gelezen over usareisen maar was bang dat ik daar nooit uit zou komen (in het duits). Toch even de tijd genomen om het eens goed door te lezen en ging me beter af dan ik dacht. We hebben nu voor de periode 20-4 t/m 8-5 een midsize auto met super inklusiv plus geboekt voor 487 euro. Ter vergelijking: bij Hertz (met anwb korting) kwamen we op 417 euro voor een compact zonder volle tank en extra bestuurder. Bij Alamo kwamen we op 553 euro voor een compact met goldpakket en bij Alamo via holiday cars was dat 565 euro. We zijn nu dus goedkoper uit en hebben zelfs een klasse hoger genomen. Niet slecht, die Deutsche freunde!!
-Begrijp ik het goed en moet ik nu gewoon de bijlage van hun mail uitprinten en daarmee naar Alamo, of sturen ze nog papieren per post op?
-De extra bestuurder (ik dus) kan me ter plekke bij laten schrijven. Ik neem aan dat ze bij Alamo weten dat daar al voor betaald is?
-Zit er een duidelijk verschil in compact klasse en midsize klasse? Als voorbeeld gaven ze een pontiac G6, iemand ervaring mee?

kimm82
28-03-09, 20:07
tinkerbell, jij gaat waarschijnlijk niet op precies dezelfde datum en voor precies evenveel dagen een auto huren, vandaar jouw prijs? Heb net nog eens goed gekeken bij Hertz en kwam nu op 423 voor een compact met anwb korting (zonder was 470 euro). Weet het zeker want 3 keer nagekeken.
Gratis bijschrijven bij Hertz zal voor ons niet opgaan want we zijn geen familie maar vriend en vriendin. Bij Hertz zouden we voor de midsize klasse, die we nu dus ook hebben, zonder volle tank en extra bestuurder 456 euro hebben betaald. Scheelt 31 euro en daar hadden we denk ik geen volle tank en extra bestuurder voor bij kunnen boeken. Is een volle tank trouwens niet wat meer dan 30 dollar?
Kortom, het scheelt dan misschien niet heel veel, maar wel een paar tientjes. Toch mooi meegenomen. bedankt voor het meedenken in ieder geval. En trouwens we hebben het nu toch al geboekt, dus kunnen niet meer terug.

kimm82
30-03-09, 19:06
dan was de gratis extra bestuurder inderdaad ook op ons van toepassing geweest. We zouden dus eigenlijk evenveel kwijt zijn geweest bij Hertz:-k. Maar ja, zoals gezegd, het is al geboekt. Misschien een idee voor diegene die nog gaan boeken (moet je wel anwb lid zijn).

marlin
09-08-09, 09:16
Wij logeren onze eerste nacht in het miami marriott airport hotel.
Wij willen graag onze huurauto reserveren bij Hertz. Nu zag ik op de Hertz site dat er ook een Hertz desk in dit Marriott hotel zit. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Teleton
09-08-09, 12:38
Wij willen graag onze huurauto reserveren bij Hertz. Nu zag ik op de Hertz site dat er ook een Hertz desk in dit Marriott hotel zit. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Ervaring niet, maar wat kan er misgaan? Komt toch prima uit zo? KKDWD! Je reserveert je auto en haalt hem ter plekke op, geen rij, geen wachttijd:-\":-\". De Marriot shuttle brengt je van het vliegveld naar 't hotel en de auto staat daar op het afgesproken moment voor je klaar. Mijn liefje, wat wil je nog meer?

Misschien heeft de Herzlokatie bij het Marriot geen 24 uur service, maar dat heb je toch niet nodig? Je moet er eventueel wel rekening meehouden als je de auto daar ook terugbrengt. Mocht je dit precies vooraf willen weten, stuur het Marriot of Herz dan even een mailtje of bel ze op.

Njit
09-08-09, 12:45
Misschien heeft de Herzlokatie bij het Marriot geen 24 uur service, maar dat heb je toch niet nodig?

Volgens de Hertz website:
Hours of Operation: 0800-1600 7 Days

marlin
10-08-09, 09:57
Bedankt voor de reacties. Ik zal Hertz en Marriott voor de zekerheid een mail sturen over de openingstijden. De auto kunnen we weer inleveren op miami airport.

Tinkerbell
24-09-09, 12:25
Momenteel zijn we in Duitsland en ik was even aan het snuffelen op de Hertz site. Ik werd doorgeleid naar de Duitse Hertz site

Na een auto uitgezocht te hebben kwam ik op een totaal van 602 Euro uit voor drie weken.

Na ingelogd te hebben en kom ik op de Nederlandse pagina.
Dan is de prijs ineens bijna 800 Euro op een paar centen na.

Heeft iemand dit al eens meegemaakt en kun je ook via de Duitse site boeken?

Tinkerbell
18-11-09, 09:39
In mijn mail zat een berichtje dat je nu je "status :-D" van gewoon lid kunt upgraden naar "Gold Member".

Of er veel voordelen aan zitten weet ik nog niet maar in ieder geval kun je aan een aparte balie inchecken. Hopelijk is het daar dan minder druk.:mrgreen:

Guus
18-11-09, 21:25
Of er veel voordelen aan zitten weet ik nog niet maar in ieder geval kun je aan een aparte balie inchecken. Hopelijk is het daar dan minder druk.:mrgreen:Naast gratis upgrades (op basis van beschikbaarheid) kun je bij de meeste Hertz locaties (niet alle) gebruik maken van de aparte incheckbalie. Aangezien de auto's voor de goldmembers al op voorhand zijn aangewezen en alle gegevens van je al bekend zijn, kun je daar binnen 5 minuten weg zijn. De auto's die bij de gold balie worden uitgegeven zijn over het algemeen de betere/jongere auto's. Tot slot krijg je als gold member regelmatig leuke aanbiedingen. Met dat laatste moet je alleen wel een beetje geluk hebben. Aan de meeste aanbiedingen heb je namelijk niets.

mrloes
19-11-09, 09:09
Maar, hoe word je lid van Hertz? Gewoon online wat gegevens invullen of moet je al 10 jaar auto's huren via hun met een gemddl van 3 per jaar ofzo?

Tinkerbell
19-11-09, 09:40
@ mrloes (http://floridaforum.nl/member.php?u=8422)
Gewoon een account aanmaken en je opgeven voor #1 club.
We waren al een paar jaar " lid "maar hebben daar eigenlijk weinig van gemerkt. Wel een paar keer een auto gehuurd maar niks spectaculairs of jarenlang achter elkaar.

We zien wel. Misschien is het allemaal gewoon een wassen neus en merk je er verder niks van. :mrgreen:. Klinkt misschien veel spannender als het in werkelijkheid is.

Guus
19-11-09, 15:06
Maar, hoe word je lid van Hertz? Gewoon wat gegevens invullen....
Inderdaad gewoon online wat gegevens invullen. Na het invullen wordt je Hertz #1 Club member. Om Hertz #1 Club Gold member te worden moet je in principe per jaar minimaal drie keer huren. Soms krijg je echter een uitnodiging om lid te worden van de Hertz #1 Club Gold. Het kost je niets extra. Gewoon dus dus.

koenkamphuys
19-11-09, 19:08
In mijn mail zat een berichtje dat je nu je "status :-D" van gewoon lid kunt upgraden naar "Gold Member".

Of er veel voordelen aan zitten weet ik nog niet maar in ieder geval kun je aan een aparte balie inchecken. Hopelijk is het daar dan minder druk.:mrgreen:
Heb gisteren mijn lidmaatschap ook ge-upgraded naar gold. Mijn zwager is al een tijdlang goldmember en het is reuze praktisch: je bent in vijf minuten van het Hertz-terrein in Miami of Orlando airport af. Hoe dat gaat (op beide airports hetzelfde) zoals mijn zwager het uitlegde: in het shuttlebusje vraagt de chauffeur dat Goldmembers zich aan hem bekend maken. Je wordt dan op een andere plek afgezet. Op een groot bord staat je naam en het vak waar je auto is geparkeerd. Je loopt naar je auto toe, rijdt naar het uitcheckpunt en laat de rental agreement die al in de auto voor je klaar ligt, met je rijbewijs zien. Handtekening en klaar! Volgende maand ga ik het ook ervaren :smile:

Mijn zwager huurt net als ik meestal economy en waar ik vrijwel altijd een Chevrolet Aveo krijg zonder cruise control, elektrische ramen en andere gemakken van een Amerikaanse bak, heeft hij al werkelijk van alles moois meegekregen; een keer een Ford Mustang!

(Ik heb een bijzondere reden om altijd bij Hertz te huren. Ik heb een eigen auto in de garage van mijn huis staan. Ik huur dus maar voor één dag om van de airport naar huis te gaan en nog een dag aan het einde van mijn verblijf in Florida. Van de twee autohuurmaatschappijen die er in Sebring zijn, staat alleen Hertz one-ways toe. Op die manier kom ik gemiddeld op 8x per jaar huren...)

Tinkerbell
19-11-09, 20:07
Wow dat klinkt in ieder geval niet verkeerd.
Het spaart je minimaal een uur aan in de rij staan dus. Laat je weten hoe het jullie bevallen is?

mrloes
09-01-10, 11:39
hallO

Ik heb op de site van Hertz een mooie 'deal' gezien voor een huurauto die we evt willen boeken. Een Ford Explorer (oid) voor 7 pers.
Nu is het bedrag op de site incl onderstaande zaken.
Ik vraag me af of dit pakket gelijkwaardig is aan het 'Gold' pakket wat je kunt kiezen als je bv uit een reisgids/op een reisburo boekt.
Heeft iemand ervaring met t online boeken van een huurauto via de site van Hertz?
Alvast dankjewel, marloes

--------------------------

Geselecteerd voertuig
Onbeperkt Inclusief onbeperkt aantal mijl
Tarief inclusief:
. privilege fee if arriving on a flight within 48 hours
. schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
belasting
. aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
. customer facility charge:
rental surcharge and vehicle licensing cost recovery
. energy toeslag
Vooruitbetalen is vereist voor dit tarief
Na de boeking wordt uw credit card belast 519.58 EUR Geschatte huurkosten 519.58 EUR

Tariefcode is gegarandeerd.

Tinkerbell
09-01-10, 13:08
Vorig jaar on line geboekt bij Hetz en het is probleemloos verkopen.
Wel nog even over de verzekering naar het hoofdkantoor gebeld en die wilden ons allerlei aparte verzekeringen verkopen. Uiteindelijk zijn we er niet op in gegaan en datgene geboekt wat jij ook op je lijstje hebt staan.
Mag ik even vragen welke "deal" jij gebruikt?:razz:

mrloes
09-01-10, 13:14
hi

Nou 'deal', ik heb gewoon gezocht op datum/periode en een auto uitgezocht die ons leuk/mooi/handig lijkt. We zijn met vijven (waarvan 1x 12 jaar en 1x 15 jaar) en een
mini-van is misschien de meeste voor de hand liggende optie maar ik heb t idee dat t allemaal v die trut-auto's zijn ... dus toen zag ik die Ford Explorer voor 7 pers ...
De prijs valt me behoorlijk mee. Op t reisburo betaal je al snel 47 E per dag voor t totaalpakket dus incl extra bestuurders, alle verzekeringen enz.
Dan kom je voor 15 dagen uit op 705 E dus dat scheelt nogal met online boeken.
Ik wil alleen wel een all incl pakket qua toeslagen/verzekeringen etc.
In een reisgids heet dat 'Gold' en wordt er in simpele taal uitgelegd hoe & wat.
Op de site van Hertz vind ik dat niet zo 1-2-3 terug. Dus ja, das even m'n dubio ...

Guus
09-01-10, 16:04
Heeft iemand ervaring met t online boeken van een huurauto via de site van Hertz?
De laatste jaren boek ik eigenlijk altijd online bij Hertz. Het door jou genoemde pakket biedt een prima dekking. Vergelijkbaar met het Alamo Gold pakket. Het enige verschil is dat je bij Hertz geen gratis tank benzine krijgt. Daarnaast zijn zul je nog wat bij moeten betalen voor een extra bestuurder.

Michael66
25-03-10, 20:26
Voor de Hertz-liefhebbers:

Ik zag zojuist dat bij Jan Doets de Hertz Upgrade actie is verlengd tot 30 april. De actie is:

Boek & Betaal nu een Compact (CCAR) auto en ontvang een Midsize (ICAR)!
Boek & Betaal nu een Midsize (ICAR) auto en ontvang een Fullsize (FCAR)!
Boek & Betaal nu een Fullsize (FCAR) auto en ontvang een Premium (PCAR)!
Geen idee of dit goedkoper is dan bij andere aanbieders, maar als je Hertz wilt boeken loont het misschien de moeite om dit mee te nemen in je vergelijking.

koenkamphuys
04-04-10, 14:53
Wow dat klinkt in ieder geval niet verkeerd.
Het spaart je minimaal een uur aan in de rij staan dus. Laat je weten hoe het jullie bevallen is?
Waarschijnlijk omdat het de eerste keer was, moest ik mij nog melden in het kleine goldmembers-kantoortje waar ik binnen vijf minuten geholpen was. Ik was dus inderdaad binnen 10 min het terrein af. Kreeg voor economy een Chevrolet Cobalt mee, dat is dus een hele gratis upgrade.

Op het kleine verhuurkantoortje in Sebring merkte ik geen voordelen van de goldmember card. Het is vooral handig voor de grote locaties.

Marjoleinw
11-04-10, 14:43
Door de code (CDP) 504224 te gebruiken krijg je 10% ANWB korting.
Voor 23 dagen voor een Ford Explorer or similar waren wij 861,- kwijt. Vond ik niet duur in vergelijking met anderen!

kyra
11-04-10, 21:35
Wij betalen voor 21 dagen €530 voor de ford explorer bij Dollar via USAreisen, incl. alle verz., volle tank en extra bestuurder, dit is wel in juni.
Dus Hertz is niet echt goedkoper.

gr kyra

Marjoleinw
12-04-10, 08:53
Kyra, ik heb nog eens gekeken maar in juli/augustus betaal ik op USAreisen bij Dollar voor een midsize rond de 500,- (Ford Escape staat er als voorbeeld) maar voor een Fahrzeuggruppe: SUV 920,- waar de Explorer onder valt!! Dus zijn wij bij Hertz rechtstreeks minder kwijt!

kyra
12-04-10, 13:32
](*,)Dom,dom,dom, ik heb de escape met de explorer verwisseld.
In mijn ogen zijn alle auto's groter dan mijn eigen Daewoo matiz enorme auto's:wink:.

gr

kyra

Marjoleinw
12-04-10, 13:34
:lol: geeft niet hoor, dat kan ik mij voorstellen! Maar iedere keer wordt er hoog opgegeven over USAreisen maar Hertz was voor ons dus echt goedkoper!:wink:

baluga
12-04-10, 14:01
Heb net ff een vergelijk gemaakt met www.usareisen.de (http://www.usareisen.de) waar we al gereserveerd hebben. Gelukkig hebben we de juiste keuze gemaakt en blijft usareisen het voordeligst voor ons.

koenkamphuys
09-05-10, 11:58
Hertz Orlando Airport is onlangs verhuisd! In plaats van hun office aan Butler National Drive, waar je met een shuttlebusje naar toe werd gebracht, zitten ze nu op het vliegveld zelf, net als de andere verhuurbedrijven, in dezelfde ruimte. Goldmembers kunnen zich direct in de parkeergarage op de 1e verdieping melden, het gewone volk sluit achter in de rij aan bij de verhuurbalie op de eerste verdieping in de terminal.

:oops: Wij kwamen hier achter nadat we drie kwartier op de shuttlebus hadden zitten te wachten #-o](*,):roll: :-k

Tans4USA
10-05-10, 17:53
Bij Autoverhuur 2010 had ik op 12 maart hier al een melding van gemaakt, jammer dat jullie dit bericht gemist hebben!

Goed nieuws! In februari toen we onze auto ophaalden bij Hertz zagen we de aankondiging dat vanaf mei 2010 Hertz autoverhuur ook een afdeling op Orlando international airport krijgt. Hoef je dus niet meer eerst met het busje naar hun kantoor buiten het vliegveld gebracht te worden om je huurauto op te halen. Dat scheelt weer tijd.

nee
25-05-10, 13:25
Wij hebben via Expedia bij Hertz geboekt. Er staat bij : groot SUV
Weet iemand welke type auto meestal wordt meegegeven?

knaapje
25-05-10, 15:55
Als ik op Expedia.nl voor Orlando zoek zie ik er geen "groot SUV' erbij staan.
Bovendien geeft Expedia de mogelijkheid om de gebruikelijke auto's per verhuurder/klasse te bekijken.
Ontgaat mij iets?

Iets waar ik wel nieuwsgierig naar ben is je reden om via Expedia voor Hertz te kiezen. Is nou niet bepaald de gangbaarste of goedkoopste daar.

Knaapje

Marjoleinw
25-05-10, 18:30
Ik ben dan "Nee" wel niet maar reageer daar toch ook maar op;Zoals in mijn bericht (98) te lezen is was ik goedkoper uit met de ANWB kortingscode bij Hertz dan bij USAreisen ! Bovendien vind ik de service van Hertz veel beter dan bij anderen. Ik heb ook nog nooit een vraag gehad over extra verzekeringen bijvoorbeeld!

knaapje
25-05-10, 18:33
@marjoleinw

Daar ging mijn vraag niet over.
Kan zijn via de ANWB, maar niet via Expedia voorzover ik weet.

Knaapje

nee
25-05-10, 21:16
Hallo, de reden is dat wij bij Expedia voor een mooie prijs een auto kunnen huren.
Op onze voucher staat echt ...Groot Suv..... Ik kan het ook niet terug vinden bij Expedia, maar hieronder een onderdeel van de tekst.....Groot SUV: Extra uur: USD 263,32, Extra dag: USD 65,83 </SPAN>

Vriendelike groet

Teleton
26-05-10, 10:49
Hallo, de reden is dat wij bij Expedia voor een mooie prijs een auto kunnen huren.
Op onze voucher staat echt ...Groot Suv..... Ik kan het ook niet terug vinden bij Expedia, maar hieronder een onderdeel van de tekst.....Groot SUV:

Ongetwijfeld vermeld Expedia toch het type auto dat je hebt gehuuurd op de voucher? Met "Groot" kan je niet zo veel om jouw oorspronkelijke vraag *) te beantwoorden, zoek eens naar SFAR, IFAR of iets dergelijks. Dat zijn de typeringen die standaard worden gebruikt en daardoor ook onderling vergeleken kunnen worden.

En verder is het handig als je de voorwaarden en prijzen noemt. Wij hebben een mooie prijs betaald is nu niet echt informatief voor het Forum. Type auto is essentieel, maar ook de periode en het pakket voorzieningen, maken het gemakkelijk om te kunnen beoordelen of Expedia en Herz een aantrekkelijke aanbieding hebben gedaan. Misschien heb je wel korting gekregen omdat je ook accomodatie en/of vlucht bij Expedia hebt geboekt.

*1 Het type auto is afhankelijk van vraag en aanbod op de verhuurlocatie. Hierdoor is er vooraf bij alle verhuurmaatschappijen nauwelijks iets zinnings te zeggen over merk, type, uitvoering, kleur. Je kunt er op rekenen dat de auto minimaal aan de eisen zoals bij het type horen, voldoet.

koenkamphuys
02-01-11, 08:47
Was net aan het lezen op het topic over cabrio's huren (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=592), verschijnt deze vrolijke reclamebanner boven in mijn beeld:

http://www.dumpyourphoto.com/files2/48505/2o4DOd.jpg

Als goldmemberende Hertz-huurder ga ik even kijken natuurlijk en moet ik erachter komen dat korting over de hele wereld kennelijk niet voor de Verenigde Etaten geldt. Jammer!

mara25
27-01-11, 21:35
Weet iemand misschien wat het bij Hertz ongeveer kost als je 3 extra bestuurders (totaal dus 4) en een gratis tank benzine wil??

Ik heb mijn oog namelijk laten vallen op de Yukon XL vanwege dat kleine extra kontje vergeleken met een Full Size SUV, deze kom ik alleen bij Hertz tegen vandaar mijn keuze voor Hertz. Vind het alleen jammer dat je dit niet online regelen kan.

koenkamphuys
27-01-11, 21:46
Extra bestuurders weet ik niet maar die volle tank benzine is een cadeautje dat je aan Hertz geeft. Het heeft namelijk alleen zin en een klein beetje voordeel, als je de auto volledig leeggereden terugbrengt. Als je er helemaal niet op zo letten zou je de tank gemiddeld halfvol inleveren, dan is het voordeel voor Hertz, want die hoeven maar een halve tank bij te vullen. Ik doe het nooit.

Hou er rekening mee dat je altijd een klasse huurt; niet een model. De auto die ze noemen is een voorbeeld. Dat geldt overigens voor iedere verhuurmaatschappij. Je kunt dus ook 'or similar' treffen. Dus dat je daadwerkelijk een Yukon meekrijgt is twijfelachtig.

mara25
27-01-11, 21:54
Ik wil ook niet persé de Yukon XL, maar die klasse is net weer wat groter dan de Full Size SUV klasse en een heel stuk betaalbaarder dan de suburban klasse.

En die 'tussenklasse' vind ik dus alleen bij Hertz. Vorig jaar hebben we een Full Size SUV gehuurd in Californië (Jeep Commander meegekregen) Dat ging qua bagage net, maar ik zou nu toch liever net iets meer ruimte willen hebben.

De tank benzine maakt mij ook niet zo heel veel uit, maar volgens mij is het standaard dat wanneer je 3 extra bestuurders wil, je ook gelijk een 'gratis' tank benzine erbij neemt.

koenkamphuys
28-01-11, 07:02
ah... gratis benzine heb ik nog nooit gehad bij Hertz... maar met zijn tweeën hebben we ook geen vier bestuurders, dat scheelt.

Guus
28-01-11, 23:00
Een extra bestuurder is bij Hertz vrij kostbaar ($13 per dag per bestuurder per dag met een maximum van $65 per persoon per autohuur). Als je Hertz Gold bent (2x autohuur op jaarbasis) dan wordt de wederhelft gratis als extra bestuurder aangemerkt. Dat geldt ook voor leden van AAA. Soms lukt dit laatste ook met je ANWB pas maar je kunt hier geen rechten aan ontlenen. Wellicht toch het aantal extra bestuurders beperken tot één of twee. Of je trouwens ook daadwerkelijk de eerder genoemde bedragen betaald is de vraag. Het lijkt wel alsof iedere Hertz vestiging daar zijn eigen regels op na houdt.
De Yukon is trouwens een geweldige auto. We hebben deze laatst meegekregen. Gedurende de vakantie zijn we de auto Yoekel gaan noemen. Als de je binnenruimte ziet dan weet je waarom. Daarnaast zitten er tal van leuke gadgets op deze auto (o.a. starten op afstand en beeld achteruitrijdcamera geïntegreerd in achteruitkijkspiegel). Qua grootte komt de Yukon XL overeen met de Ford Expedition en de Surburban. Hertz heeft al deze modellen in de vloot zitten.
Ooit hebben we erg veel geluk gehad. Toen we aankwamen waren namelijk alle grote SUV’s weg. Als goedmakertje voor het lange wachten hebben we toen de Cadillac Escalade ESV meegekregen. Om het plaatje compleet te maken zijn we maar gelijk doorgereden naar de Party City voor de benodigde gouden kettingen en daarna naar de Best Buy voor de CD ‘Now that's what I call Gansta Rap’.

koenkamphuys
29-01-11, 12:00
Als goedmakertje voor het lange wachten hebben we toen de Cadillac Escalade ESV meegekregen. Om het plaatje compleet te maken zijn we maar gelijk doorgereden naar de Party City voor de benodigde gouden kettingen en daarna naar de Best Buy voor de CD ‘Now that's what I call Gansta Rap’.
Het viel mij op dat in Amerika toch vooral welgestelde bejaarden in een Escalade rijden.

Guus
29-01-11, 17:03
Het viel mij op dat in Amerika toch vooral welgestelde bejaarden in een Escalade rijden.
Kerel.......dat is wel een heel serieuze reactie op een grapje. Nou goed, dan zal ik ook maar serieus reageren. Doelgroep voor de Escalade is inderdaad de welgestelde Amerikaan, maar ik denk dat de auto bij het grotere publiek meer bekend is van het gebruik ervan in de vele Urban video clips en MTV cribs. Vandaar mijn kleine verwijzing naar de gouden kettingen en bijbehorende muziek. Overigs is de Cadillac Escalade een erg fijne auto.

koenkamphuys
30-01-11, 10:17
... dat had ik allemaal wel begrepen... het was dan ook helemaal niet serieus bedoeld.

Ik vind het juist zo'n wereldgrap dat hier de Escalade staat voor 'fout geld' van foute types, terwijl je er daar vooral ouden-van-dagen mee ziet rijden. En ik geloof onmiddellijk dat het een wereldauto is om mee te rijden. Mijn vrouw, die toch wel gecharmeerd is van grote hoge SUV's, ziet 'm als de ultieme auto voor als we de jackpot winnen. ;-)

mara25
30-01-11, 12:23
Om het plaatje compleet te maken zijn we maar gelijk doorgereden naar de Party City voor de benodigde gouden kettingen en daarna naar de Best Buy voor de CD ‘Now that's what I call Gansta Rap’.

Dat zal ook wel iets voor ons zijn, haha!!

Maar ik was ondertussen ook al aan het zoeken geslagen en volgens mij kost het tegenwoordig zelfs maximaal $91 per extra bestuurder. En een 'gratis' tank benzine kennen ze volgens mij bij Hertz niet. Maar goed... dat maakt me ook niet zoveel uit.

Hoe dan ook ben ik dan nog steeds best voordelig uit als ik de korting van de ANWB gebruik. Ik kom nu voor 22 dagen huur op 955 euro (zonder extra bestuurders) uit voor de Yukon XL (PFAR) Nu alleen nog even goed uitzoeken of Hertz standaard al een goede verzekering biedt.....

Guus
30-01-11, 16:28
Maar ik was ondertussen ook al aan het zoeken geslagen en volgens mij kost het tegenwoordig zelfs maximaal $91 per extra bestuurder. Hertz geeft zelf het volgende aan:
There is a $13 per day fee for each additional driver with a maximum charge of $65 per rental/per driver. Maximum of 4 additional drivers per rental contract. Inclusief belasting zou dit dus eigenlijk niet meer dan $75 mogen kosten. Je kunt overigens altijd nog proberen om met je ANWB pas gratis een extra bestuurder aan het huurcontract toe te voegen. Nee heb je en ja kun je krijgen.


En een 'gratis' tank benzine kennen ze volgens mij bij Hertz niet. Wij huren al jaren bij Hertz, maar ik heb nog nooit een gratis tank gehad. Mocht dat zo zijn dan is het wel interessant. In de Yukon gaat als snel 30 gallon premium benzine. Met de huidige prijzen voor premium ($3.50) is dat dus al snel een voordeeltje van een kleine $100.


Hoe dan ook ben ik dan nog steeds best voordelig uit als ik de korting van de ANWB gebruik. Ik kom nu voor 22 dagen huur op 955 euro (zonder extra bestuurders) uit voor de Yukon XL (PFAR) Nu alleen nog even goed uitzoeken of Hertz standaard al een goede verzekering biedt..... Als je vanuit Nederland via de Hertz site boekt dan is zijn alle noodzakelijke verzekeringen (Loss Damage Waiver en Liability Insurance Supplement) plus alle belastingen en toeslagen inclusief. Je betaalt dus alles vooraf. Het enige dat nog ter plaatste moet worden afgerekend zijn de optionals zoals bijvoorbeeld een extra bestuurder of een navigatiesysteem.

carmen1988
02-03-11, 21:24
Hey,

Misschien is dit wel een hele domme vraag maar ik zie op de Hertz site bij auto types Intermediate staan. Is dit een andere benaming voor Midsize? Kan iemand mij dit uitleggen?

Ik begrijp ook niet helemaal wat eerder in de topic wordt gezegt, dat er bij Hertz geen gratis tank benzine word gegeven. Maar dat is toch nooit. Huur normaal bij Alamo en dan moet ik ook gewoon voor die tank betalen?

Thanks voor de hulp!

Greetz

Ta2 Gerrit
02-03-11, 21:27
Intermediate en mid-size zijn inderdaad hetzelfde. En benzine moet je altijd betalen.
Alleen bij sommige paketten is het inbegrepen, maar die zijn uiteraard duurder :-)

carmen1988
02-03-11, 21:34
Oke bedankt Ta2 Gerrit! Ben ik weer wat wijzer! :D

Iemand ook ervaring met een Hertz huur auto ophalen bij de Port of Miami? Zie dat je daar met een shuttle word opgepikt en dan naar de verhuurlocatie gebracht word. Gaat dit een beetje soepel?

Dan nog een vraag. Dit word aangegeven als verzekering. Is dit dan te vergelijken met Alamo Gold?

Inbegrepen bij tarief
Concession fee recovery
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
belasting
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Kenteken registratie kosten invorderen
Mijn vlucht of trein staat er niet bij
Kenteken registratie kosten invorderen
Energy ToeslagSubtotaal autohuur 367.60 EUR

Geschatte huurkosten 367.60 EUR

Teleton
03-03-11, 08:41
. Is dit dan te vergelijken met Alamo Gold?

Inbegrepen bij tarief
Concession fee recovery
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
belasting
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Kenteken registratie kosten invorderen
Mijn vlucht of trein staat er niet bij
Kenteken registratie kosten invorderen
Energy Toeslag
Subtotaal autohuur 367.60 EUR

Geschatte huurkosten 367.60 EUR

Dit is op deze manier niet te vergelijken. Hier zijn de voorwaarden van Alamo:



No charge distance Included
(35) Collision damage waiver full Included
(35) Extended protection MARKER]Included
[MARKER]Upfront fuel Included
(5) Customer facility charge 2.50/day Included
Airport access fee 10 % Included
(30) Florida surcharge 2.00/day Included
(30) Tire/battery fee .02/day Included
(35) Vehicle license fee .69/day Included
Sales tax (6.50%) $6.19 Included
Guaranteed Base Rate Included
Unlimited Miles Included

Subtotal.......................................... .......$875.00

Additional Items
Daily Freq Traveler Surcharge .................$2.50

Subtotal.......................................... .....$2.50

Taxes, Surcharges and Fees
Airport Access Fee 10 % $0.25
Sales Tax (6.50%) $0.02

Subtotal.......................................... .....$0.27

Estimated Total......................................$877.77
Estimated Total in EUR...............................€664.52

In geel wat er in jouw lijst niet vermeld staat. Verder valt dit op: Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico Hoezo verlaagd eigen risico? Geen eigen risico! Welk pakket kies je nu precies, van welke site en voor welke periode? En hoe zit het met de tweede chauffeur? En de benzine? We weten alleen dat het om een midsize car gaat. Pas als de gegevens compleet zijn, kan er eigenlijk iets zinnigs over worden gezegd. Dus.....;).

carmen1988
03-03-11, 11:28
Hoi

Hierbij het hele rijtje wat ik te zien krijg. Ik heb geen extra bijrijder nodig mijn vriend rijd alleen en die tank benzine vind ik ook niet zo intressant. Ik wil graag weten of ik wel goed verzekerd ben. Kan verder ook niet kiezen uit een ander verzekerings pakket. Of ik zie het over het hoofd :S

Heb je hier wat meer aan dan?

Uw selectie

Ophalen: [Wijzigen] (http://www.floridaforum.nl/rentacar/reservation/gaq/index.jsp?targetPage=reservationOnHomepage.jsp)
do, 12 mei, 2011 om 09:00
Port of Miami
354 S E First Street
Miami, FL, US
Locatietype: Corporate verhuurkantoor
0800-1600 7 Days
Telefoonnummer 786-425-2515
Faxnummer: 786-425-3195

Miami Downtown HLE, 354 SE First Street
Please exit the terminal and catch the Hertz Shuttle Bus to be transported to the servicing location. The shuttle runs Wednesday through Monday, every half hour from 0800-1600 .

Please include the name of the ship on the reservation. The servicing location is approximately 10 minutes from the pier.
The physical address of the Port of Miami is 1015 North America Way.
uw reisschema

uw reisschema


Terugbrengen: [Wijzigen] (http://www.floridaforum.nl/rentacar/reservation/gaq/index.jsp?targetPage=reservationOnHomepage.jsp)
zo, 29 mei, 2011 om 16:00
Miami International Airport
3900 Northwest 25th Street
Miami, FL, US
Locatietype: Corporate verhuurkantoor
24 Hours, 7 Days
Telefoonnummer 305-871-0300
Faxnummer: 305-870-6399 uw reisschema

uw reisschema

Korting: [Wijzigen] (http://www.floridaforum.nl/rentacar/reservation/gaq/index.jsp?targetPage=reservationOnHomepage.jsp)
CDP: ANWB AA EUROPE SYCS

Aankomst informatie:
Geen aankomstinformatie

Uw extra opties: [Wijzigen] (http://www.floridaforum.nl/rentacar/reservation/gaq/index.jsp?targetPage=extrasView.jsp)
geen extra’s geselecteerd
Geselecteerd voertuig [Wijzigen] (http://www.floridaforum.nl/rentacar/reservation/gaq/index.jsp?targetPage=whatView.jsp)

Nissan Sentra of gelijksoortig Meer details Intermediate 2 or 4 dr., ICAR
Nissan Sentra of gelijkwaardig
ICAR
false
https://images.hertz.com/vehicles/220x128/ZEUSICAR999.jpg
<LI class=vehGuideText>5 Passengers <LI class=vehGuideText>2 Grote koffers, 2 Kleine koffers <LI class=vehGuideText>Automaat <LI class=vehGuideText>Airco <LI class=vehGuideText>Dubbele airbags
ABS



Onbeperkt Inclusief aantal mijl


Kortingen
CDP Name: : ANWB AA EUROPE SYCS
CDP Rate: : Uw tarief is met 10 % korting

2 weken4 extra dagen
Inbegrepen in het tarief

Concession fee recovery
Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico
belasting
Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
Kenteken registratie kosten invorderen
Mijn vlucht of trein staat er niet bij
Kenteken registratie kosten invorderen
Energy Toeslag
Subtotaal autohuur367.60 EUR

Geschatte huurkosten367.60 EUR

Tinkerbell
03-03-11, 11:44
Als je je verzekering wilt wijzigen kan dat volgens mij als je belt met het Nederlandse nummer.

Je kunt al die speciale dingen openen.





Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering
De gegevens zijn enkel in het Engels beschikbaar.

If renting in California:

Hertz provides no liability protection under the terms of the Rental Agreement to the renter from claims of injury by others against you resulting from an accident. Your personal/business insurance may cover your liability.

If renting in Arizona, Maryland, Massachusetts, Michigan, Minnesota, New York, South Carolina, Virginia, or West Virginia:

Upon signing the Rental Agreement, Hertz provides primary liability protection. However, such protection is generally no more than the minimum limits required by individual state law. See Financial Responsibility Limits by State.


If renting in any other state in the U.S.A.:

Hertz will provide secondary liability protection from claims of injury by others against you resulting from an accident with the rental car. Your personal/business insurance is primary to the minimum state limits. In the event there is no applicable liability protection, Hertz, by default, becomes primary.

However, Hertz makes available additional liability protection, which is primary, if the optional Liability Insurance Supplement, LIS, is purchased.

Liability Insurance Supplement (LIS)
Liability Insurance Supplement (LIS) is primary protection, which provides the first USD 1,000,000.00 of combined bodily injury and/or property damage protection for each occurrence. (Note - Hawaii has an extended LIS option of USD 2,000,000.00)
LIS also includes Uninsured/ Underinsured Motorists Coverage of up to USD 100,000.00 per occurrence for combined bodily injury and/or property damage claims. (Exception: In New York, LIS includes up to USD 100,000.00 per person/USD 300,000.00 per accident Uninsured/Underinsured Motorist Coverage. Recoveries under any per accident limit are subject to the per person limit. In Vermont, LIS includes up to USD 50,000.00 per person/USD 100,000.00 per accident Uninsured/Underinsured Motorist Coverage. Recoveries under any per accident limit are subject to the per person limit.)

LIS provides coverage for you and other authorized operators of your rental vehicle for third party claims.

For rentals in Maryland - You may not need the automobile insurance offered by Hertz. Your automobile insurance policy may provide coverage for your liability while operating the rental vehicle. You should check the terms and conditions of your automobile insurance policy to determine if coverage is provided for this rental. The purchase of insurance is not required as a condition of renting an automobile. In addition, if you are driving this rental vehicle due to an accident or repairs, state law may require your personal automobile liability policy to provide coverage and purchase of any excess liability coverage may duplicate coverage required by law to be providedby the owner of the rental vehicle.

There are some exclusions to this coverage, which we feel you should know. Under LIS, in the event of an accident, you will not be protected for third party liability:



If LIS is not accepted at commencement of the rental or if you fail to pay the charges for LIS.




If you or an authorized driver operated the rental car in violation of the Rental Agreement, including, but not limited to, operating the car while legally intoxicated or under the influence of alcohol, drugs or other absorbed elements; permit the use of the car by anyone other than authorized operators; for purposes that could properly be charged as a felony, to tow or push anything, or in a speed contest or for driver training.




If the car or LIS coverage was obtained by fraud or misrepresentation.


LIS is third party liability coverage only. Except where permitted by law or pertaining to Uninsured/Underinsured Motorist Coverage:



LIS does not cover personal injury to you or any authorized operator of the rental car or to your or their family members who are related by blood, marriage or adoption and reside in your or their household.


Loss Damage Waiver (LDW)

In most states, in the event of any other loss or damage to the car, regardless of fault, your financial responsibility extends to the full value of the car at the time of rental, less its salvage value, plus expenses for towing, storage impound fees, an administrative fee and a reasonable charge for loss of use. If your responsibility differs in the state in which you rent, it will be stated in Paragraph 4, of the Rental Agreement. In California, in the event of any loss or damage to the car regardless of fault, your financial responsibility will in no event exceed the fair market value, plus actual charges for towing, storage, impound fees, and an administrative fee. In California and Nevada, your responsibility for loss or damage to the car from vandalism unrelated to theft will not exceed USD 500.00 and you are not responsible for theft, regardless of purchasing LDW, unless the theft results from your fault. In Illinois, your responsibility for loss or damage for any cause other than theft is limited to USD 14,000.00 Loss or damage related to theft is limited to USD 2,000.00, unless the theft results from your fault. In New York, your financial responsibility shall not exceed (i) the actual and reasonable costs that Hertz incurs to repair the car, including costs for towing, storage and impound fees or that Hertz would have incurred if the car was repaired or (ii) the fair market value of the car immediately before the damages occurred, as determined by the applicable market for the retailsale of the car less disposal proceeds. Your responsibility for theft of the car shall not exceed the reasonable costs incurred by Hertz for loss due to theft up to its fair market value, if it is established that you or any authorized operator failed to exercise reasonable care or aided or abetted in the theft.



However Hertz offers Loss Damage Waiver (LDW) an optional service, which for an additional daily charge relieves you of all financial responsibility for the loss or damage to the rental car, whether or not you have insurance to cover such damage, provided the car is used in accordance with the terms of the Rental Agreement.




The cost of LDW may vary depending on location or car type and is charged per each full or partial day of rental.


F.Y.I. – You are under no obligation to purchase LDW or any other optional service as a condition of rental. Your own personal insurance may provide protection for loss or damage to the rental vehicle depending on the state in which you live and the type of policy you have. Also, various credit card companies provide cardholders with some degree of damage protection providing you use their credit card for the rental and decline the optional LDW offered by Hertz at time of rental. The coverage and limits vary. Your policy or credit card coverage should be thoroughly checked for the specific terms and conditions associated with rental vehicles. Remember, most credit card insurance is supplemental, which means it will only reimburse you for loss or damages over and above what is covered by any other insurance you may have and will not cover you for any damage, regardless of cause, if you accept LDW.

Adding LDW after car is on rental:
You may not change the option once the rental has begun, without returning the car and starting a new rental agreement. This will result in the contract being closed out and charges being assessed for the time the vehicle is kept at least 1-day minimum, and a new rental contract will begin.

Cancellation of LDW - New York rentals only:
On New York rentals only, LDW may be cancelled at no charge, within 24 hours of its purchase provided the renter (i) has rented the car for 2 or more days; (ii) appears in person at any Hertz rental location with the car, which shall be subject to inspection.

Personal Accident Insurance (PAI)
Personal Accident Insurance (PAI), offered in combination with PEC, allows you to elect accidental death and accidental medical expense coverage for yourself and your passengers during the rental period of the vehicle.


PAI coverage:
Benefit ScheduleRenterEach Passenger


Accidental DeathUSD 175,000.00USD 17,500.00


Accidental Medical Expenses

not to exceed (except NY):USD 2,500.00USD 2,500.00New York only:USD 3,500.00USD 3,500.00


Ambulance Expenses

not to exceed (except NY):USD 250.00USD 250.00New York only:USD 150.00USD 150.00
Total benefits for any one accident are limited to USD 225,000.00 and are payable in addition to any other coverage for which you or your passengers are eligible. However, your benefits provided by other coverage may be affected by the PAI benefits. Rentals originating in the State of Mississippi do not have a single accident limit of USD 225,000.00.

If this coverage is accepted, the benefits for you apply to all accidental injuries during your rental period, regardless of whether you are actually in the car. Your passengers are also covered, but only for incidents occurring while they occupy the Hertz rental car.

Exclusions
Benefits are not paid for any loss caused directly or indirectly by:



Intentional self-inflicted injury, suicide, or any attempted suicide, while insane or sane;
Aircraft travel;
Committing or attempting to commit an assault or a felony;
An accident which occurs while under the influence of alcohol or narcotics, unless prescribed and taken at the advice of a physician;
An accident which occurs while participating in a prearranged or organized race or testing of a vehicle;
War or any act of war;
Engagement in an illegal occupation;
Insurance will not be in effect if the Renter converts the rental vehicle or during any period while the insured Renter is in violation of the Rental Agreement.


The renter shall be deemed to have converted the rental vehicle whenever the rental vehicle is not returned to Hertz by the return date or by the extended return date. This is a summary only and other restrictions may apply.

Personal Effects Coverage (PEC)
Personal Effects Coverage (PEC), offered in combination with PAI, is an option that insures against risk of loss or damage to help protect your personal belongings while renting from Hertz. By electing PEC you will be insured throughout the entire rental period. PEC is insurance protection and pays in addition to any other policy you may have (such as a Homeowner’s policy). However, your benefits provided by other coverage may be affected by the PEC benefit. PEC insurance coverage includes those personal effects owned by you and those members of your immediate family traveling with you during the rental period who are permanent residents of your household. PEC does not extend to non-family members traveling with you.

The maximum coverage per person is USD 600.00 with the maximum coverage for all claims during any rental limited to USD 1800.00, no deductible (Exception – In New York, maximum coverage is USD 500.00 per person with a maximum coverage for all claims during any rental limited to USD 1,500.00).

Exclusions
Personal effects not covered for loss or damage include:



Automobiles and their equipment, motorcycles, boats motors or other conveyances or their appurtenances;
Household furniture, currency, coins, stamps, deeds, securities, bullion, tickets, or documents;
CB radios, radar detectors, guns, merchandise for sale or fine art.
Contact lenses, artificial teeth and limbs;
Perishables or animals.
PEC does not cover loss by mysterious disappearance.


Also, PEC does not cover:



Loss or damage caused by wear and tear, gradual deterioration, moths, vermin, inherent vice or damage sustained due to any process or while actually being worked upon and resulting there from, or while in the care, custody or control of any common carrier.
Loss caused by war or any act of war;
Loss by nuclear reaction, radiation or radioactive contamination;
Any loss or damage sustained to property while in the care, custody or control of any common carrier;
Loss or damage due to theft unless reported to Police.


If loss or damages occur, completion of claim form must accompany claim. Forms are available at all Hertz corporate locations.

Please note that PAI and PEC are not available separately and must be taken in combination.

carmen1988
03-03-11, 12:28
Ook even een email gestuurd en zei zeggen dit>>


Geachte Mevr

Bedankt voor uw e-mail.Hieronder vindt u ons antwoord op uw vraag.

In het aangeboden huur tarief zijn LDW (shade /diefstal verzekering) en LIS bijkomende aansprakelijkheids verzekering tot 1 milj USD inbegrepen

Voor verdere vragen gelieve contact op te nemen op het onderstaande nummer :

020 201 37 64

Bedankt om Hertz te contacteren.
Lydia

Hertz internet support.

Guus
03-03-11, 16:15
Als je via de site van Hertz boekt zijn alle noodzakelijke verzekeringen (LDW + LIS) en alle bijkomende fees en taxes inbegrepen. Het eigen risico is in de VS volledig afgekocht (dit in tegenstelling tot huur bij Hertz in Nederland). Het enige dat je er nog bij kunt nemen is b.v. navigatie, een kinderstoeltje, extra bestuurder etc. Wij huren altijd bij Hertz. Tot op heden altijd tot volle tevredenheid.

elstars
03-03-11, 17:09
Herz is super compleet!!!:-P en qua prijs vergelijkbaar met de rest

Teleton
04-03-11, 10:30
en qua prijs vergelijkbaar met de rest Ik vraag me echt af hoe je dat weet....

Eén steekproefje, zie plaatje. Let vooral op het verschil in huurprijs bij de populaire midsize suv. De huurperiode is twee weken, het pakket superspar plus, de broker usareisen.de. Herz is bijna 90 euro duurder dan Alamo. In de economyklasse is Herz 24 euro duurder dan Alamo en in de midsize scheelt het 12 euro. Bij het super inkusive plus pakket worden de verschillen nog groter. Qua prijs is Herz zeker niet in alle gevallen vergelijkbaar. Ik zou liever niet zo maar wat roepen zonder even te controleren.

De beste tip die je iemand kunt geven bij autohuur is: Vergelijk de prijzen! Huurprijzen verschillen immers per periode, per verhuurder, per broker, per pakket, per type auto en per leeftijd van de bestuurder.

http://img101.imageshack.us/img101/4669/aaaaherz.jpg (http://img101.imageshack.us/i/aaaaherz.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

elstars
06-03-11, 10:03
Citaat:
"Ik vraag me af hoe je dat weet"


Nou ik zal je vertellen hoe ik dat weet..
We hebben zowel bij AVIS, Dollar en Herz een keer gehuurd.
Bij AVIS en Dollar kwamen er altijd ter plekke nog (verplichte kosten) bij zodat uiteindelijk Herz nog goedkoper bleek. Bij Herz was alles al all-in. Alamo weet ik niet.

Bovendien wat ik eerder zei: Herz heeft altijd jonge auto's (max 20000 miles) Niet dat dat nu zo belangrijk is, als het maar een beetje rijdt , maar toch...

En tja.... 12 euro verschil op twee weken in de Midsize.... vind ik toch wel vergelijkbaar of niet?

Een klein verschil zal er altijd wel blijven (periode vraag/aanbod etc)

En natuurlijk checken we, we zijn toch Nederlanders...

Teleton
06-03-11, 11:34
Bij AVIS en Dollar kwamen er altijd ter plekke nog (verplichte kosten) bij . .

De vraag is over welke verplichte kosten praten we dan en eigenlijk ook aan wie ligt dat? Kennelijk vind jij dat de schuld van de verhuurder. Zou het heel misschien ook aan je eigen voorbereiding kunnen liggen? We weten het pas als we de feiten kennen. Het is mij te gemakkelijk om hier maar wat te roepen. Kom dan met alle gegevens, dan hebben we er allemaal wat aan.

Voor de mensen die dit forum als naslagwerk gebruiken wat feiten: De tarieven van verhuurders als Alamo en Dollar zijn all-in verkrijgbaar, zo dat er ter plekke geen kosten meer verrekend worden. Mits je voor je vakantie het juiste pakket kiest, zijn er geen verrassingen en er zijn nooit onverwachte, laat staan verplichte kosten. Laat je niets wijsmaken[-X.

Ik heb zelf al sinds donkey years niet meer bij Avis gehuurd, maar ook daar is het tarief all in. Hetzelfde geldt voor Herz, hebben we juist gezien. Je kunt de voorwaarden gewoon op de sites van de verschillende brokers, de autoverhuurders maar ook op dit forum, precies nalezen. Sommigen zijn heel helder,(Alamo, Dollar, usareisen.de) bij anderen moet je wat meer moeite doen ( Herz, e-autohuur en sunnycars). Lees ook de ervaringen van de forumleden als het over de leeftijd van auto's gaat. Je leest zelden of nooit dat je een oude barrel meekrijgt. En mocht dit ooit zo zijn, vraag dan ter plekke om een andere auto. Natuurlijk komen foutjes bij iedere verhuurder voor. Vraag het de Floridaforumleden, die bij Herz een oude Mustang meekregen. Het zijn uitzonderingen. Verder lees je in de reisverslagen en in het betreffende topic dat zelfs de aggressieve verkoop van toevoegingen zoals verzekeringen, sterk lijkt afgenomen. Ga dus goed voorbereid op reis en laat je vooral niets wijsmaken[-X.

Kies je er voor om ter plekke nog iets aan de autohuur toe te voegen, dan komen er vanzelfsprekend kosten bij. Deze toevoegingen zijn nooit verplicht en in veel gevallen duurder dan wanneer je ze vooraf had gekozen. Al jaren wordt hier op het forum terecht beweerd dat je de autohuur vanuit ons land moet regelen en niet aan de balie van de verhuurder.

Autohuur is voor sommigen een lastig onderwerp vanwege de kleine lettertjes, de vele aanbieders en de verschillende benamingen. Raadpleeg bij twijfel altijd het forum en maak dan je keuze. Ga af op de feiten en ....laat je niets wijsmaken[-X.

elstars
06-03-11, 14:30
Beste Teleton,

** aan wie ligt dat?
** Kennelijk vind jij dat de schuld van de verhuurder.
** Zou het heel misschien ook aan je eigen voorbereiding kunnen liggen?
** We weten het pas als we de feiten kennen.
** Het is mij te gemakkelijk om hier maar wat te roepen.

** Ik zou liever niet zo maar wat roepen zonder even te controleren.

Ik vind bovenstaande reacties niet zo vriendelijk :???: van je. Ik blijk ongetwijfeld minder ervaring met autohuren te hebben dan jij. Ik kan niet op tegen jouw ruim 2700 berichten dus je zal overal wel wat van weten, maar ik deel mijn ervaring puur vanuit wat ik heb meegemaakt en waar anderen misschien wat aan kunnen hebben.

We boeken altijd onze tickets met daarbij de autohuur all-in. Florida, Canada maar ook in Europa en Azie. Meestal bij Expedia of e-bookers. Ik heb nog nooit bij Herz iets bij te hoeven betalen alles was altijd all-in, verzekeringen CDW, etc.)
Bij de andere was dat gewoon niet zo. Misschien had dat wel gekund maar met zo'n alles in een boeking is er niet zo heel veel meer bij te regelen.

Vandaar mijn reactie: (waar deze discussie mee begon)
Re: Autohuur: Hertz
Herz is super compleet!!!:razz: en qua prijs vergelijkbaar met de rest

Ik denk dat dit gezien al het voorgaande een hele normale reactie is, want het is gewoon vergelijkbaar toch? En Herz is toch vrij compleet?

Als je je er aan gestoord hebt hierbij mijn excuses, maar je denigerende schoolmeester aanpak lijkt mij niet de juiste. Vragen staat vrij, je had mij ook kunnen vragen hoe of wat.
Daar is dit forum toch voor?

Ik wens je het allerbeste en blijf gerust kritisch!;)

Elstars

Tinkerbell
06-03-11, 15:27
Tja na een paar jaar rekenen en vergelijken kwam Hertz er voor ons telkens als gunstige uit de bus rollen.
Hoe ik ook rekende de andere maatschappijen waren altijd duurder.
Dus we zijn die hard Herz fans en zeker nadat we vorig jaar zo maar zonder aanleiding tot "Gold Member"gebombardeerd werden.:-P

Verder wens ik jullie allemaal een gezellig carnaval vanuit een zonnig Mainz am Rhein. Alaaf en helau.

[verwijderd]
06-03-11, 15:56
Iedereen weegt zijn auto verhuurder op andere dingen af, maar ik vraag me dan bij deze af waar Hertz dan completer in zou zijn dan een Alamo met het Gold pakket of Dollar met het platinum pakket. Het enige wat er dan op de luchthaven bij kan komen, indien gewenst, is het Roadside assistance pakket.

Zit dat er dan bij Hertz wel bij ?

Overigens is dit als je via USAreisen.de huurt en het uitgebreide pakket neemt alweer zo goed als ingesloten in het pakket.

Dus leg dan eens uit wat er niet bij zit want ik ben tot dit moment dezelfde mening toegedaan als Teleton.

Teleton
06-03-11, 18:09
maar ik deel mijn ervaring puur vanuit wat ik heb meegemaakt en waar anderen misschien wat aan kunnen hebben.

Op het gevaar af dat je een inhoudelijke reactie niet vriendelijk vindt: als je inhoudelijke informatie geeft, zorg dan dat het klopt. Ik stoor me niet aan je reactie, maar wijs er wel op dat ik de inhoud niet in overeenstemming met de realiteit vind. En daar gebruik ik valide en controleerbare argumenten voor.

Als je hier op het forum beweert dat er bij Dollar en Avis altijd verplichte bijkomende kosten bijkwamen, dan vraag ik je vriendelijk en beleefd om met de feiten te komen. Voor zover hier op het forum bekend zijn er namelijk helemaal geen verplichte bijkomende kosten ter plekke te betalen.

Jouw ervaring is anders, en ik geloof heus wel dat je hebt bijbetaald. Maar niet om dat het om altijd verplichte bijkomende kosten bij Dollar en Avis ging. Je was gewoon niet helemaal voorbereid. Of je hebt je wat wijs laten maken en daar geef je de verhuurder de schuld van. En is dat nu netjes ten opzichte van Dollar en Avis? Jij vergelijkt ze toch zelf in dit topic met Herz? Ik was er niet over begonnen!

Als forumleden voor Herz kiezen, of Avis, Alamo, Dollar, National of Rent a Wreck, zal dat mij worst zijn. In 2700 berichten heb ik daar nog nooit een opmerking over gemaakt, waarom zou ik dat dan bij jou wel doen? Maar als je tot twee keer toe met lariekoek bij de vergelijking van aanbieders komt, neem ik de vrijheid om voor iedereen controleerbare informatie toe te voegen. Want daar hebben andere forumleden misschien echt iets aan. Als jij je daardoor op je steeltje getrapt voelt, is dat spijtig.

Kreten als 'supercompleet' en 'vergelijkbare prijzen' zijn best leuk maar hebben natuurlijk geen enkele informatieve waarde. Veel mensen hier op het forum doen hun best om de informatie voor anderen werkelijk bruikbaar te maken en te houden. Bij onderwerpen zoals autohuur is dat al lastig genoeg.


Herz is super compleet!!!:razz: en qua prijs vergelijkbaar met de rest

Alle huurprijzen van alle aanbieders zijn vergelijkbaar, maar liggen zeker niet op vergelijkbaar niveau. Om dat aan te tonen heb ik drie voorbeelden genoemd, waarvan er één bijna 90 euro voordeliger is dan Herz. En laat dat nu een van de meest populaire auto's hier op het forum zijn. Lijkt mij voor mensen die het forum raadplegen relevantere informatie dan supercompleet en vergelijkbaar. Daarom zette ik het even in dit topic. Voor wie het fijn vindt om te weten. Als jij dat denigrerend of schoolmeesterachtig vindt, mij best. En wie het niet fijn vindt, die leest het toch lekker niet.

elstars
06-03-11, 22:01
Beste Teleton,

Misschien kan ik het wat verduidelijken:

De vliegtickets die wij boeken (naar oa Florida) boeken wij altijd met autohuur erbij. De ene keer via ebookers de andere keer met Expedia. Het liefst boek ik bij Herz (maar dat was wel duidelijk denk ik). Maar soms kan dat niet altijd en kun je dan bijv alleen Dollar, Avis (of nog een andere kiezen).
Zo ben ik dus bij Avis en Dollar terecht gekomen.

De keren dat ik Herz als verhuurder kon kiezen zat hier alles bij in (zelfs de "pech service" waar Jeroen mij naar vroeg). Ook had ik geen eigen risico bij schade of diefstal. (normaal was dat iets van 1250 dollar) Alleen als mijn vrouw ook wilde rijden moest ik wel appart hiervoor betalen.
O Ja Jeroen: Gold pakket en platinum kun je volgens niet kiezen bij Expedia/ebooker icm een vlucht, althans ik kon het zo snel niet vinden. Het zou natuurlijk heel goed kunnen dat die nog veel beter zijn dan Herz maar daar ging deze discussie niet om.

Bij de Avis en de Dollar moest ik extra betalen voor een compleet eigen risico. Over de road service heb ik niets gehoord, weet ook niet of dat erbij zat. (kreeg wel een alarm nr. mee). Ook hier moest de bijrijder extra betalen.

Ook in Europa had ik altijd goede ervaringen met Herz, maar dat terzijde.

Mijn ervaring was dus dat Herz het meest complete bood.

Vandaar mijn (misschien ietwat te enthousiaste) opmerking over Herz!

Ik hoop dat iedereen nu blij en tevreden is dan laat ik het hier maar bij.
Een ding wil ik nog wel kwijt betreft jouw citaat:

"Als jij je daardoor op je steeltje getrapt voelt, is dat spijtig"

Ik kan wel wat hebben hoor alleen vind ik het jammer dat reacties op een goudschaaltje worden gewogen. Het lijkt mij nogmaals niet de bedoeling van het Forum. (of je moet echte lariekoek verkopen)

Groet

Fleurida
06-03-11, 23:27
Wij huren altijd met een compleet ( gold of platinum) pakket en dan heb je nooit dat geneuzel over bijbetalen als je de auto afhaalt.
Bij Hertz.nl kun je op hun eigen website ook niet die optie aanklikken of vinden. Als je voor extra bestuurders moet bijbetalen kan dat naar in de papieren lopen dus wij gaan voor lekker all inclusive.
Wordt je vanzelf een "deeker".:cool:

Teleton
07-03-11, 08:52
@elstars;
Maar je verkoopt toch echte lariekoek? Laat de eerste FLorummer die een eigen risico heeft bij een gerenommeerde verhuurder zich even melden. Dan eet ik mijn hoed op.

Zelfs bij de 'eenvoudige' pakketten die speciaal voor de europese markt zijn ontwikkeld, heb je geen eigen risico. Je hebt nu drie keer een argument aangedragen over de rug van hier op het forum als betrouwbaar te boek staande bedrijven. Of ze zijn vergelijkbaar in prijs terwijl uit de steekproef blijkt dat Herz 90 euro duurder is, of ze hebben verplichte extra kosten (Avis en Dollar)en nu heb je plotseling weer een eigen risico waarbij je de organisaties Expedia en Ebookers als oorzaak noemt. Lariekoek, dus!

Je informatie klopt gewoon niet. En kom me nu niet aan met de smoes dat het 'toen' wel zo was. Sinds de invoering van de verplichte pakketten voor de Europese markt, is er geen sprake van een eigen risico.

Je mist helaas volledig het punt waar het hier om gaat; je geestdriftige reactie over Herz kan niemand iets bommen, denk ik zo. Maar als je namen van bedrijven noemt in relatie met hun condities, kan je je woorden wat mij betreft maar beter op een goudschaaltje wegen. Dat geeft ook helderheid voor de forumgebruikers die er van uit gaan dat de info hier klopt. Klopt het niet, dan volgt er een reactie en als die ten koste gaat van de ouderwetsche gezelligheid, dan moet dat maar even. Tot de lariekoek uitverkocht is.

elstars
07-03-11, 12:08
Beste Teleton,

Waarvan akte!

Ik wens jullie voor straks een hele fijne vakantie in Florida en neem gerust een stukje (larie)koek bij de koffie!

Greetz,
Elstars

Njit
07-03-11, 12:58
Moderator Njit: En hiermee wil ik deze wellus-nietus discussie graag afsluiten.

dennis-oostveen
04-04-11, 17:09
Wie heeft er al ervaring met het nieuwe rental car centre (RCC) in Miami? met name ben ik benieuwd naar de Hertz #1 gold members!

Hoe gaat dit nu in zijn werk?

Ik weet dat ik met de witte busjes moet ipv aparte verhuurbedrijfbusjes, maar hoe verder.

koenkamphuys
04-04-11, 19:44
Nou daar ben ik ook benieuwd naar als golmemberende Hertz-klant. In een ander busje dan het gewone voetvolk; begrijp ik dat goed? Staat dat ergens op de site van Hertz?

dennis-oostveen
05-04-11, 10:51
Beste Koen,

De witte busjes vervangen de eigen busjes van de verhuurder en brengen iedereen naar het RentalCarCentre ( hier zitten alle grote verhuurbedrijven ) en in de centrale hal kun je de verhuurder bereiken. Maar als goldmember kun je gelijk naar de auto's alleen is dit nog niet helemaal duidelijk.

Daarom mijn vraag of iemand hier al ervaring mee heeft.

p.s. in de toekomst gaan de busjes helemaal weg en komt er een treintje!

zjerre
05-04-11, 17:01
Vraagje ivm huren bij hertz via usareisen...

voor de eerste periode van NYC naar Buffalo airport komt hertz beduidend goedkoper uit als de rest vermits er hier Keine Einweggebühr is volgens usareisen! ik ga er dus vanuit geen drop off fee te moeten betalen op het einde?

Verder zit ik nog in men hoofd met de wagen zelf. We zijn met 4 personen en hebben elk een grote koffer mee. Als ik bij usareisen dan Categorie R - Minivan neem geeft hij als voorbeeld een Toyota Siena maar de site geeft aan slechts 2 grote en 1 kleine koffer hierin kwijt te kunnen... als ik dan google achter dit voertuig lijkt het mij best wel ruim genoeg voor ons vieren + koffers!

Qua verzekering neem ik gewoon super inclusive plus. dit scheelt nog geen 8€ pp tov super saver plus of heb je als je slechts met 1 bestuurder +25 bent geen nood aan een volle tank, gratis bestuurders die +25 zijn en personal coverage?

koenkamphuys
05-04-11, 17:10
Daarom mijn vraag of iemand hier al ervaring mee heeft.
Ben benieuwd. Niks hierover op de site van Hertz (info over locatie MIA (http://www.hertz.com/rentacar/location/index.jsp?targetPage=locationDetailsView.jsp&eoag=MIAT15&city=&state=&zip=&resAgnt=&locType=pUp)) en ook niet op de site van Miami Airport, waar wel een juichend stukje (http://www.miami-airport.com/car_rental.asp) staat over hun nieuwe autoverhuurcentrum.

voor de eerste periode van NYC naar Buffalo airport komt hertz beduidend goedkoper uit als de rest vermits er hier Keine Einweggebühr is volgens usareisen! ik ga er dus vanuit geen drop off fee te moeten betalen op het einde?
Als het Buffalo, NY is - ik neem aan van wel - dan is er inderdaad geen sprake van Einweggebühr (wat kunnen die Duitsers toch mooie woorden bedenken). Alleen buiten de staat heb je die.

dennis-oostveen
06-04-11, 14:27
als voorbeeld een Toyota Siena maar de site geeft aan slechts 2 grote en 1 kleine koffer hierin kwijt te kunnen... als ik dan google achter dit voertuig lijkt het mij best wel ruim genoeg voor ons vieren + koffers!

Je kunt maar 2 grote + 1 kleine koffer meenemen in de 7 pers. opstelling.

Als de overbodige stoelen zijn opgeklapt/ingeklapt dan is er ruimte genoeg voor de koffers.

kimm82
09-04-11, 22:19
Ik sta op het punt de huurauto dit jaar te boeken bij Hertz (gewoon via Hertz.nl).
Vorig jaar en het jaar daarvoor hebben we bij Alamo via usareisen geboekt en is prima bevallen maar omdat Hertz nu een stuk voordeliger uitkomt wil ik nu daar boeken.

Is het mogelijk om met de ANWB kortingscode te boeken als je daar geen lid van bent? Op hun site kan dat dus gewoon, maar vragen ze bij Hertz nog naar je ANWB pasje?
En even voor de zekerheid; aangezien je geen verzekeringspakket kan kiezen, en ik normaal gesproken voor het "super inklusive plus" pakket koos bij usareisen, ben ik nu wel goed genoeg, of in ieder geval vergelijkbaar verzekerd? Ik weet dat er geen volle tank en extra bestuurder bij inbegrepen zit, maar dat maakt niet uit. Dit is wat er bij staat:

Inbegrepen in het tarief:




Airport concession fee recovery

Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico

belasting

Aanvulling aansprakelijkheidsverzekering

Customer Facility Charge:

Mijn vlucht of trein staat er niet bij

Kenteken registratie kosten invorderen

Energy Toeslag
plus ongelimiteerd aantal mijl.

En wat voor auto zou ik kunnen verwachten als ik een intermediate boek?
Alvast bedankt!

koenkamphuys
10-04-11, 18:28
ben ik nu wel goed genoeg, of in ieder geval vergelijkbaar verzekerd?
Absoluut.



En wat voor auto zou ik kunnen verwachten als ik een intermediate boek?
Een groot formaat middenklasse sedan, waar je achterin volop beenruimte hebt en met vier volwassenen en een kind comfortabel kunt reizen. Denk aan bijv. een Toyota Avalon of een Ford Taurus.

Over de optie "mijn vlucht of trein staat er niet bij" heb ik me ook altijd verbaasd, de Nederlandstalige site is nogal een rommeltje. Zie ook de tolwegen-discussie (http://www.floridaforum.nl/showpost.php?p=143865&postcount=368).

Guus
10-04-11, 18:32
Bij Hertz zijn alle noodzakelijk verzekeringen inbegrepen (schade- en diefstalverzekering met verlaagd eigen risico + aanvullende aansprakelijkheidsverzekering). In de VS is ook het eigen risico geheel afgekocht.
In principe kun je bij de reservering de ANWB korting vermelden. De korting is echter wel alleen bedoeld voor ANWB leden. Bij het ophalen van de auto wordt dit soms wel, maar meestal niet gecontroleerd. In de VS gaat men over het algemeen nog steeds uit van de eerlijkheid van mensen. Ik begrijp dat sommige Nederlanders tot alles bereid zijn indien daar een paar dollar mee kan worden bespaard. Mijn advies: wordt voor €17 lid van de ANWB en gebruik deze kaart om nog bij tal van andere dingen (attractieparken, restaurants, hotels etc.) korting te krijgen. Op de ANWB site kun je zien waar je met de ANWB kaart korting kunt krijgen.

Guus
10-04-11, 18:40
Een groot formaat middenklasse sedan, waar je achterin volop beenruimte hebt en met vier volwassenen en een kind comfortabel kunt reizen. Denk aan bijv. een Toyota Avalon of een Ford Taurus.
We hebben het hier over een ICAR. Hertz geeft zelf aan dat zij hiervoor een Toyota Corolla of gelijkwaardig leveren. De types die jij noemt zitten m.i. meer in de full size klasse. Iets wat qua prijs waarschijnlijk slechts een paar dollar per dag duurder is.

koenkamphuys
10-04-11, 22:08
eh.. je hebt helemaal gelijk Guus.

Michael66
10-04-11, 22:38
ICAR (2deurs) of IDAR (4-deurs): Da's Oldsmobile Alero, Pontiac Grand Am, Pontiac G5/G6, Mazda 3, Ford Focus. Maar ook Kia Forte, Kia Spectra, Toyota Corolla, Hyundai Lantra, Chevrolet Impala, Mitsubishi Eclipse, Chrysler Sebring, Chrysler PT Cruiser, Chevrolet HHR, Nissan Versa, Pontiac Vibe, Dodge Caliber. En nog veel meer. Je bent nooit "zeker" van een bepaald merk of type.

Guus
10-04-11, 23:56
Daarom heb ik het ook over een Toyota Corolla of gelijkwaardig. Maar goed dat je niet zeker bent van een Toyota Corolla. Dat is nou niet bepaald de auto waarin je in de VS wilt 'cruisen'. Voor een paar dollars extra heb je zoveel leukere opties.

koenkamphuys
11-04-11, 07:05
D'r zit nogal een verschil tussen de modellen die Michael noemt. Het maakt nogal wat uit of je een Ford Focus meekrijgt of een Chevrolet Impala...

Michael66
11-04-11, 18:49
Het maakt nogal wat uit ...Helaas niet voor de verhuurder. ](*,)](*,)

Michael66
25-08-11, 09:37
Zojuist een mooie aanbieding met kortingscode doorgemaild gekregen.

Geen idee of die ook werkt voor Florida ...


Extra aanbieding
Hertz heeft in de maanden september en oktober een dubbele aanbieding voor medewerkers van *****. Naast 20% korting op uw volgende autohuur, ontvangt u een gratis lidmaatschap van de Hertz # 1 Club Gold.

Voordelen van het Hertz # 1 Club Gold-lidmaatschap:
sneler reserveren
Nooit meer in de rij staan
Meteen naar de auto van je keuze
Exclusieve ledenaanbiedingen en meer
Hoe werkt het?
om je volgende auto te reserveren bij Hertz Klik hier (https://www.hertz.nl/rentacar/handlers/SpecialOffersHandler?CDP=749356&RQ=BLANK&PC=BLANK&PULoc=&DOLoc=&VehType=MBMN&ExtNL=&PUTime=&DOTime=&ExtCSQ=), of bel met 0900-23543789 o.v.v. van de kortingscode CDP 749356. Wil je direct Goldmember worden en profiteren van allerlei luxe extra? Klik dan hier. (https://www.hertz.nl/goldenrol)
voorwaarden
De aanbieding geldt van 1 september tot 31 oktober 2011
De korting geldt uitsluitend voor medewerkers van ******
De korting is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of acties
Op deze aanbieding zijn de algemene voorwaarden van Hertz van toepassing
Op basis van beschikbaarheid

Njit
25-08-11, 09:42
Alleen is dit een korting specifiek voor medewerkers van ****** . Stel dat ze naar bewijs vragen dat je ook bij ****** werkt, wat zeg je dan?

Ebelix
25-08-11, 10:32
Ik vind de code niet echt interessant. De code van de ANWB 504224 levert aanzienelijke beter prijzen op in de periode (27 okt - 17 nov) die ik gekeken heb.

Bij een Full size SUV geeft code 749356 een prijs van usd 1360 en bij code 504224 een prijs van eur. 864

dennis-oostveen
25-08-11, 14:40
Ik ben Gold member van Hertz, je krijgt deze status bij een aantal verhuren per jaar. Soms hebben ze een aanbieding waardoor je direct de status van goldmember krijgt. Ik heb mij toen via ANWB aangemeld voor de #1 member en kreeg dus een upgrade naar gold. Het is echt super, je komt aan op Miami, pakt de bus naar de verhuursite en je kunt gelijk naar de garage lopen alwaar je auto met sleutels in het contact en achterklep open op je staat te wachten.

even je cc laten zien bij de uitgang samen met je contract en rijden maar.....

Iris02
25-08-11, 15:11
Ik ben momenteel alle sites/verhuurbedrijven/kortingen etc aan het vergelijken; maar de korting van de ANWB springt er flink uit ! Het prijsverschil ligt tussen de 60-150 euro. Hertz met ANWB korting wordt dus onze leverancier voor 2012 ;D

Ebelix
25-08-11, 16:40
Heb je ook al gekeken op uscarhire.co.uk. of carrentalagency.com. Deze site zijn voor Florida over het algemeen nog goedkoper dan de Hertz met de anwb code.

Iris02
25-08-11, 18:36
@Ebelix,
uscarhire.co.uk is duurder dan Hertz/ANWB (niet veel, maar toch !)
carrentalagency.com kan ik niet openen, volgens mij bestaat deze site niet meer (?)

Ebelix
25-08-11, 19:26
Oeps foutje. Dat moet carhireagency.com zijn.

Iris02
26-08-11, 06:35
Vandaar dat ik het niet kon vinden ;D
Maar ook dit bedrijf is (zonder coupon) niet goedkoper dan Hertz/ANWB. Die goede, oude, trouwe ANWB toch !
Kan het ook kloppen dat carhireagency auto's verhuurt die al een aantal jaren oud zijn? De Ford Freestar staat erbij maar ik dacht eigenlijk dat deze al wat jaartjes niet meer werd gefabriceerd.

Bedankt voor de tips, het is het kijken altijd waard :D

Ebelix
26-08-11, 13:15
Nee hoor. Ze zijn een tussenpersoon voor de grote verhuurders. Ze hebben niets met de vloot te maken. Je moet wel goed de voorwaarden van Hertz en de andere aanbieders vergelijken. Bij carhire agency is vaak de 2e bestuurder gratis terwijl je bij Hertz die apart moet betalen. Ook moet je bij Hertz direct betalen en bij Car hire agency pas vlak voor vertrek.

Naar welke type auto ben je aan het kijken? Bij de Full size SUV is car hire goedkoper dan Hertz met ANWB.

Iris02
26-08-11, 16:52
We kijken naar een Minivan. De vorige keren is dat ook goed bevallen en voor ons gezin met 3 tieners ruim genoeg. Een SUV heeft vaak geen 3 volwaardige zitplaatsen maar een "verhoging" in het midden als 3e zitplek.
Ik zag overigens dat je via de ANWB direct een upgrade kan krijgen naar 1ClubGold. Wel lekker idee om zo door te kunnen lopen. Vorig jaar hebben we lang in de rij gestaan bij het verhuurbedrijf :-( (overigens was dat Alamo)

Iris02
07-09-11, 18:51
Aangezien de prijzen aan het stijgen waren, zojuist maar alvast een auto gehuurd. Samen met de ANWB korting en gratis upgrade naar Gold 1.
Grappig, nog zo veel maanden te gaan en toch al zo veel geboekt voor deze vakantie !

angelique100
20-11-11, 19:09
Ik heb daarnet een minivan geboekt voor precies 4 wkn voor een prijs van 753 euro!
(17/7-14/8) vanaf mco.

volgens mij een heel scherpe prijs dus wie nog opzoek is naar een minivan,...ik heb deze code gebruikt CDP 504224 (anwb)

(Geboekt bij hertz.nl)
ps boek je via shopkorting krijg je ook nog eens een korting van 3.5% dus uiteindelijk 731 betaald.

trails
20-11-11, 20:13
Héle mooie prijs Angelique!!

rolandino
20-11-11, 22:06
Let wel op, zo te zien zijn extra bestuurders niet inclusief, en ook de brandstof moet nog betaald worden. Tevens staat in de voorwaarden (http://www.anwb.nl/ledenvoordeel/ledenvoordeel-detail,/H/Hertz_personenautoverhuur.html)dat je de ANWB kaart ook moet laten zien.

angelique100
20-11-11, 22:38
Inderdaad maar wij zijn gewoon lid van de anwb en nee we hebben het pasje nog nooit hoeven laten zien bij Hertz. Alleen mijn partner rijdt en die tank betaal ik graag voor deze prijs. Ook al kies je voor de optie add driver ter plaatse is de prijs nog steeds super,..:-P

Tans4USA
21-11-11, 08:41
Wij hebben ook al een aantal keer een auto gehuurd direct bij Hertz voor een goede prijs met onze ANWB kaart en zijn zeer tevreden over de service en de auto's die we meekrijgen. We hebben deze kaart wel bij ons maar hebben deze nog nooit hoeven laten zien. Als je lid wordt via hun site voor de #1 club is de "spouse" gratis additional driver.
Je kunt ervoor kiezen om de auto leeg terug te brengen of af te tanken voor inleveren.
We zijn na 3x huren inmiddels ook gold member geworden.

Gerard056
21-11-11, 12:27
Hoi,

Na een paar jaar niet meer in Florida te zijn geweest ivm een eigen camper ( dan vlieg je dus bijna niet meer) gaan wij met onze kinderen en hun echtgenotes 16 dagen in September 2012 weer eens terug naar Orlando en omgeving.

Dus Ik wil volgend jaar met 6 personen ( volwassene ) totaal een Hertz auo huren , vroeger kon je nog zo,n Chevrolet Astro huren die ruim voldoende was om 6 personen te vervoeren, Echter een dergelijke auto of vergelijkbaar zie ik nergens meer.
En ik denk dat de Gran caravan te klein is, een mogelijk kanshebber is hier bij hertz de Chevrolet Tahoo full SUV plaats voor 8 personen en 2 grote koffers en 2 kleine, maar omdat ik dan toch twee extra plaatsen over zou hebben denk ik eraan om deze als tijdelijke bergruimte te gebruiken voor de overige 4 koffers.
het is voor de koffers enkel maar voor de afstand Sanford airport tot aan de villa Kissimmee en terug, Wie weet of deze plaatsen in die auto groot genoeg zijn om dat voor elkaar te krijgen.
Graag hoor ik van jullie.

Gerard.

TommyW
21-11-11, 12:39
Bij hertz hebben ze ook een GMC yukon xl, deze is qua zittingen hetzelfde als een tahoe alleen meer bergruimte, dus hoef je niet perse de laatste rij plat te leggen voor je bagage. Is maar een kleine meerprijs ten opzichte van een Tahoe of similar. Weet je iedergeval zeker dat je genoeg ruimte hebt.

jbdutch
21-11-11, 13:00
Ik vind alleen wel dat er weinig informatie over de inbegrepen verzekeringen/belastingen wordt weergegeven.
Als je direkt bij national een auto huurt is dit wel duidelijk.

angelique100
21-11-11, 13:46
@gerard,.

vorig jaar hadden wij een town en country deze auto is echt ruim. Wij hebben 4 kids en zijn dus met 6, het voordeel van deze auto is dat je gemakkelijk door de auto kan heen kan lopen door de indeling 2 2 3. Dit jaar hebben wij (zie berichtje hierboven) deze auto weer gehuurd dus geen klasse maar dit model. Het jaar ervoor hadden wij een Tahoe super wagen maar de ruimte in de town en country is toch echt meer/beter. Daarnaast nemen wij altijd 5 70cm koffers mee en het past,..

Mocht je uiteindelijk toch voor de full size kiezen van Hertz kan het zijn dat je de prijs niet ziet staan als je dan de mpv kiest geeft de site vanzelf een tip voor een upgrade naar de full size suv voor 45 pw meer, deze is op dit moment ook heel voordelig bij hertz,.....

De bagage ruimte in de tahoe vonden wij erg tegenvallen maar de auto zelf is wel super!

dennis-oostveen
22-11-11, 17:23
Via Flying Blue van KLM-Air France kun je nu ook lid worden van #1 gold.

angelique100
22-11-11, 18:28
Voor leden van de anwb,..
je kan nu een upgrade krijgen van #1 naar Gold.

http://www.anwb.nl/ledenvoordeel/ledenvoordeel-detail,/H/Hertz_1_club.html

Gerard056
23-11-11, 09:16
@Angelique,

Bedankt voor de informatie, wij reizen met 6 volwassenen en dus natuurlijk 6 flinke koffers.
Zelf dacht ik aan de Tahoe omdat deze 8 zitplaatsen heeft en als er dan 6 van gebruikt worden de overige koffers die niet achter de achterbank passen op de vrije plaatsen te stapelen.
De GMC-Yukon XL ook hier genoemd in dit onderwerp zou beter zijn maar ik zie deze niet in het verhuur aanbod van Sanford zitten.
Misschien stuur ik ze een e-mail om te vragen of de Yukon-XL mogelijk op aanvraag ook op Sanford wordt verhuurd.

Maar eerst even de vlucht en villa boeken en daar wachten we even mee tot na de as.vakantiebeurs in Utrecht ( in Januari 2012 ) wij willen in September dan zal er nog wel genoeg plaats zijn om te boeken.

Ik hou je op de hoogte !

mvg. Gerard.

Ta2 Gerrit
23-11-11, 10:01
De Yukon XL is vergelijkbaar (http://www.newcars.com/reviews/chevrolet-tahoe-vs-gmc-yukonxl1500-suv.html) met de Chevy Suburban, het grotere broertje van de Tahoe. Scheelt een halve meter in de lengte, dus meer bagageruimte.
De Suburban is te huur onder Premium SUV (bij Alamo althans)

Het nadeel van (al) deze auto's is dat het geen Stow&Go's zijn. Je kunt de stoelen wel omklappen, en zelfs verwijderen, maar dan zijn ze er nog steeds, en nemen veel ruimte in. Achterlaten op de verhuurlocatie is geen optie, dat doen ze niet.

De minivans (T&C e.d.) hebben wel de mogelijkheid om alles in de bodem te laten verdwijnen, dus heb je relatief meer bagageruimte dan in een Tahoe.
In de Suburban (Yukon XL) kun je wel met gemak 6 koffers kwijt.

angelique100
23-11-11, 10:17
Hertz heeft ook een Pemium SUV klasse (Ford Excursion wordt als voorbeeld gegeven) ik weet wel dat wij deze cat een jaar of 5 geleden niet konden huren in Orlando (op of niet beschikbaar oid) Wij hebben uiteindelijk een Fort expedition genomen/gekregen. Maar zoals je schrijft, als je even belt of mailt met Hertz zullen zij het je precies kunnen vertellen.
Als je de vlucht nog moet boeken en je niet perse met Arke wil vliegen,..zie ik wel dat MCO meer aanbod heeft in autos dan Sanfort maar inderdaad eerst de tickets haha.

harryberg
25-11-11, 17:37
Angelique, hartelijk dank voor je tips betreft de autohuur bij Hertz. Wij hebben ook via shopkorting een minivan gescoord en ook de anwb-truc toegepast. We betalen €667 voor 24 dagen mede dankzij jouw tips.

angelique100
08-12-11, 10:19
op dit moment ben ik de hertz club gold aan het invullen.
Hier heb ik even een vraag over,...

Ik kan direct kiezen uit de optinal services
Accept Decline
LDW Lost damage waiver
PAI/PEC
LIS

Klopt het dat wanneer je via de Hertz site hebt gehuurd de LDW en LIS standaard is . Neem aan dat je deze gewoon aanvinkt als Accept maar dat de PAI/PEC wel een extra pakket(dus bijkomende kosten) is en dat je deze al bij je reisverzekering hebt en je wanneer je deze toch aanvinkt je bijkomende kosten krijgt. Ik heb al gezocht op google maar ik kom er niet achter, moet ook wel zeggen dat Hertz zelf ook niet heel duidelijk is in wat wel en niet inclusief is. Wat hebben jullie ingevuld op het formulier?

dennis-oostveen
08-12-11, 11:29
je hoeft niet alles te accepteren, alleen moet je je dan melden bij het loket bij de gold service zodat ze je deze alsnog proberen te verkopen.

ik heb bij alles geaccepteerd staan, maar ik kreeg alles vergoed van het werk van mijn partner, dus maakt het mij niet uit als ik ergens dubbel voor betaal.

Guus
08-12-11, 13:37
Klopt het dat wanneer je via de Hertz site hebt gehuurd de LDW en LIS standaard is.
Klopt inderdaad voor de USA.

angelique100
08-12-11, 16:16
Weet ik even genoeg dan vink ik alleen LDW & LIS aan.

@ Dennis
handig zo een baas als hij/zij maar niet meeleest,..... :p

Teleton
08-12-11, 17:06
Weet ik even genoeg dan vink ik alleen LDW & LIS aan.


Als ik het goed begrijp, boek je nu via Herz.com, zonder het "europa" pakket? Dan betaal je de hoofdprijs voor je verzekeringen. Ik zou er nog eens over nadenken......en in ieder geval vergelijken met aanbieders die wel het europapakket bieden.

Als je zelf LIS en LDW aan moet kruisen, gaan de alarmbellen af en ben je waarschijnlijk niet goed bezig. Je aanvraag bij Herz zou er zo uit moeten zien:

http://img259.imageshack.us/img259/9585/herz2s.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/259/herz2s.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

Guus
08-12-11, 18:57
Weet ik even genoeg dan vink ik alleen LDW & LIS aan.
Als je als Nederlander via de Nederlandse Hertz site een auto in de VS huurt dan zit LDW en LIS automatisch bij de prijs inbegrepen. Daar hoef je dus niets voor aan te vinken.

angelique100
08-12-11, 20:06
Teleton & Guus even terug lezen en jullie zien dat het om het invullen van een gratis hertz gold membership gaat.:sun: Boeking is al vorige maand gemaakt op hertz.nl

Guus
08-12-11, 21:28
Teleton & Guus even terug lezen en jullie zien dat het om het invullen van een gratis hertz gold membership gaat.
Dat begrijp ik. Maar ook daar hoef je dit niet in te vullen. Voor de VS worden deze verzekeringen (indien je als Nederlander via de Nederlandse website van Hertz boekt) er automatisch bijgedaan.

angelique100
08-12-11, 21:47
Moet ik wel degelijk invullen staat uitdrukkelijk op het formulier indien niet volledig ingevuld wordt het formulier niet in behandeling genomen,..dus ook geen gold status. http://www.anwb.nl/binaries/pdf/ledenvoordeel-lidmaatschap/hertz-_1_club_aanvraagformulier.pdf pagina 2

Tinkerbell
08-12-11, 21:58
Vorig jaar heb ik een Gold Membership aangeboden gekregen van Hertz zelf maar daar werd absoluut niet gevraagd naar LIS of LDW.
Misschien toch even over nadenken?

angelique100
08-12-11, 22:15
Lis en Ldw moet je natuurlijk gewoon erbij hebben, mijn gedachte was dat als ik op het formulier gold invul dat ik van de optie Pai/pec gebruik wil maken ik achteraf een rekening krijg. (aangezien ik dan zelf deze optie heb aangevinkt) . De ldw en lis zijn standaard/inclusief maar de pai/pec niet dit is een betaalde optie. Ik weet ook niet waarom andere blijkbaar deze keuze niet hoeven te maken maar het staat er toch echt. Op zich niet verkeerd wanneer je hier geen verzekering voor hebt maar overbodig wanneer je dit al wel hebt .

Guus
08-12-11, 23:10
Vreemd, ik heb destijds helemaal niets ingevuld. Ik heb het gewoon gekregen nadat ik in één jaar twee keer een auto bij Hertz had gehuurd. Ik heb ook nog even naar mijn profiel gekeken, maar bij mij staan beide opties nog gewoon open. Maar je hebt op zich gelijk dat het niet zo heel veel uit maakt. Zeker in de VS is het aan te bevelen om beide verkeringen te nemen.

dennis-oostveen
09-12-11, 18:24
Als je lid wordt van de Gold Club, kun je alles van te voren invullen. Dus ook de verzekeringen die je hebben wilt. Als alles op accepteren staat kun je nadat je gearriveerd bent meteen in je auto stappen zonder dat je langs een balie/kiosk moet.

Heb je niet alles op accepteren staan, dan moet je je melden bij de speciale balie voor gold members in de garage, zodat ze proberen of je die nog nodig hebt.

Ik heb zelf ook gold status bij hertz en de eerste keer had ik dit niet door en alles stond iet op accepteren, op de reserveringsbevestiging stond dat ik me bij de balie moest melden, na een telefoontje heb ik alles op accepteren staan en kon ik direct mijn auto ophalen. De sleutels in het contact, de kofferklep open.

Als je alles op accepteren hebt staan betaal je alleen voor de verzekeringen die niet in het pakket zitten en betaal je na retour brengen van de auto.

Ik hoop dat het voor iedereen een beetje duidelijk is.

Teleton
10-12-11, 09:35
Als je alles op accepteren hebt staan betaal je alleen voor de verzekeringen die niet in het pakket zitten en betaal je na retour brengen van de auto.

Ik hoop dat het voor iedereen een beetje duidelijk is. Nou, eigenlijk niet. Waarom zou je alles accepteren?

Les 1 in autoverhuurland is toch om vooraf te bepalen welk pakket je kiest en deze keuze tot de laatste snik te handhaven?

Kies je voor de aparte verzekeringen, dan kies je a.h.w. als een amerikaan en betaal je de hoofdprijs, met het risico dat je ook nog eens niet precies weet wat je doet en of te veel, of te weinig in je pakket hebt. Niet doen dus, maak gebruik van de pakketten die speciaal voor de europese markt zijn ontwikkeld. Vergelijk de prijs en de condities !

Zelf ben ik bijvoorbeeld Insider bij Alamo en Express member bij Dollar. Alle vinkjes staan lekker uit, dan kan er nooit een misverstand ontstaan omdat ik altijd voor een bepaald europees pakket kies en de 'losse' mogelijkheden lekker laat voor wat ze zijn.

Tinkerbell
10-12-11, 12:52
@ Dennis Oostveen.
Dat je alles aan moet vinken om een zonder tussenkomst van de balie een auto op te kunnen halen is niet onze ervaring.
Op de luchthaven van Fort Myers stond een matrix bord met onze naam en autovak erop toen we arriveerden. De auto stond klaar en we konden zo vertrekken.

Al met al is het een erg verwarrend systeem als ik alles lees hier. Iedereen heeft weer andere ervaringen.

koenkamphuys
11-12-11, 13:21
Ik was al een tijdje goldmember bij Hertz, en verbaasde me erover dat ik elke keer toch weer in het kantoortje moest komen omdat mijn naam niet op het bord stond, net als bij mijn zwager. Uiteindelijk bleek, dat ik apart voor Amerika naar een webformulier moest, waar ik mijn preferences voor Amerika moest invullen. Daar heb ik de voorkeur voor klasse auto aangekruist en de verzekeringen die ik nodig heb. En nee, dat was niet alles wat ze aanboden. Als ik die pagina nog een keer ophaal zie ik keurig bij een aantal opties accepted en een paar andere declined. En tegenwoordig staat voor mij ook mijn naam op het bord en de auto klaar om zo weg te rijden. Even rijbewijs en rental agreement aan de check-out laten zien en op weg.

Gerard056
19-12-11, 13:18
Afkoop eigen risico Hertz

In de website van hertz waar je de auto kan boeken en reserveren,
zie ik dat er geen opgave in prijs wordt gedaan voor een afkoop eigen risico.
dit wordt pas later volgens de uitleg berekend.
iemand ervaring hiermee ? want nu wordt het moeilijk een juiste prijs berekening te maken.

Guus
19-12-11, 23:07
In het geval van de VS is alles afgekocht. Je hoeft dus geen rekening te houden met extra kosten voor de afkoop van het eigen risico.

Esther43
24-12-11, 13:58
Wij gaan van 30 juni 2012 tot 18 juli naar Florida. Ik ben aan het kijken voor een auto te huren. Ik zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer. Vorige keer, in 2009, via Tioga bij Alamo gehuurd. Nu zouden we voor dezelfde auto 250 euro duurder uit zijn. Ik vindt dit veel geld. Als ik nu kijk op de Hertzsite kom ik ongeveer op hetzelfde bedrag als 3 jr geleden. Ik vind het echter heel moeilijk om te zien of je dan ook voldoende verzekerd bent. Heeft hier iemand ervaring mee en of tips hiervoor.

Teleton
24-12-11, 14:10
Ik vind het echter heel moeilijk om te zien of je dan ook voldoende verzekerd bent. . Plaats de voorwaarden, zou ik zeggen. Zo kunnen we toch niet zien wat je vastlegt?

Guus
25-12-11, 01:23
Ik vind het echter heel moeilijk om te zien of je dan ook voldoende verzekerd bent. Heeft hier iemand ervaring mee en of tips hiervoor.
Zoals al vaker aangegeven is bij Hertz in de VS, mits geboekt via de NL site, alles afgedekt. Het enige dat je, verzekeringswise, nog extra kunt nemen is een Personal Accident Insurance (PAI). Aangezien dit over het algemeen ook door de reisverzekering wordt gedekt is deze verzekering in principe niet noodzakelijk. Autohuur plus bijbehorende verzekeringen is op zich recht toe recht aan. Het enige dat per maatschappij afwijkt is de benaming voor de betreffende verzekeringen. Als je echter gaat lezen waar deze benamingen voor staan dan kom je nagenoeg altijd op het zelfde uit. Een verzekering die je dekt voor schade en diefstal (LDW, CDW etc.) en een aanvullende aansprakelijkheidsverzekering (LIS, ALI, etc.). Hertz gebruikt de termen Loss Damage Waiver (LDW) en Liability Insurance Supplement (LIS). Als je beide verzekeringen hebt dan ben je meer dan voldoende verzekerd.

jbdutch
25-12-11, 11:00
Op zich heb je hier gelijk in ware het niet dat er duidelijk staat "Schade of diefstalverzekering met verlaagd eigen risico".
Ik ben gold member en kan "geen eigen risico" aanvinken.
Ik ga er echter wel vanuit dat ik hiervoor moet betalen...

Guus
25-12-11, 13:36
Je kunt de optie 'geen eigen risico' niet aanvinken omdat die voor de VS niet beschikbaar is. In de VS is het eigen risico namelijk geheel afgekocht. Dat kun je zien omdat deze optie bij stap 3 (available extras) al is aangevinkt.

jbdutch
25-12-11, 14:02
Ik kan die optie wel aanvinken nadat ik ben ingelogd als gold member.

Guus
26-12-11, 03:57
Beide opties bekeken maar met hetzelfde resultaat. Blijkbaar ben jij een goldmember met speciale 'perks' ;-).

jbdutch
26-12-11, 15:37
Als ik er niet voor hoef te betalen ben ik er blij mee.
Je verhaal klinkt logisch hoor maar toen ik al mijn gegevens invulde kon ik aanvinken "geen eigen risico".Omdat je bij hertz goed moet opletten voor extra kosten die in rekening gebracht kunnen worden ging ik ervan uit dat ik ter plekke moest betalen voor het afkopen van het eigen risico.Als jij gelijk hebt hoeft dit niet!

Guus
26-12-11, 16:23
Omdat je bij hertz goed moet opletten voor extra kosten die in rekening gebracht kunnen worden ging ik ervan uit dat ik ter plekke moest betalen voor het afkopen van het eigen risico.Als jij gelijk hebt hoeft dit niet!
In de VS is dit bij de prijs inbegrepen. In Nederland bijvoorbeeld weer niet. Met Hertz autohuur in andere landen heb ik geen ervaring.

carmen1988
27-12-11, 22:42
Hallo,

Ik ben even op de Hertz site aant neuzen. Wij gaan waarschijnelijk vliegen met Arke naar Orlando Sanford. Nu wilde ik kijken of we daar dan ook meteen de huurauto konden ophalen, maar moet ik dan Sanford airport invullen omdat hij Orlando Sanford niet herkent?

Greetz Carmen

jbdutch
27-12-11, 22:55
Ja gewoon sanford intikken.

carmen1988
27-12-11, 23:00
Thank you..

jbdutch
27-12-11, 23:13
Plus er is nu global sale,scheelt een hoop!

trails
28-12-11, 08:34
Of airportcode SFB.

carmen1988
28-12-11, 18:39
Global sale had ik nog niet eens gezien. Had ook al meteen die ANWB kortings code ingevuld.

mlindebo
30-12-11, 13:03
Hallo forumleden,
Ik heb even een vraag over autohuur bij Hertz. Wij gaan begin juni voor 2 weken naar Florida. Als ik via google hertz in toets en dan de bovenste gesponserde link aan klik, vult hij automatisch het veld Korting/CDP/Club-code in met een code. De prijzen liggen door deze code vele malen lager, bijna de helft! Als ik de code weghaal geldt dit voordeel niet meer. Ik kan helaas niet uit de site halen of ik recht heb op deze code? Ik ga namelijk voor het eerst pas een auto huren daar.
heeft iemand hier ervaring mee?

Toch onderstaande nog kunnen vinden:
Hertz Global Sale – Tot 33% korting op autohuur
De Global Sale van Hertz is terug, nu nog groter en beter dan voorheen.
Nu met meer verhuurlocaties in nog meer landen waaruit u kunt kiezen. Wij blijven kwalitatief goede auto’s leveren met een ongeëvenaarde service.

U heeft de tijd omdat u niet verder hoeft te kijken
Er zijn geen lagere tarieven dan die van de Hertz Global Sale, dus reserveer direct bij Hertz en u ontvangt niet alleen een geweldige besparing maar u betaalt ook geen credit card toeslagen voor de verschillende voordelen. Schrijf u in voor onze #1 Club en verdien punten in ons loyaliteitsprogramma waarmee u gratis huurdagen en veel meer kunt verdienen.

Reserveerperiode: Vanaf vandaag t/m 31 januari 2012
Ophaalperiode: Vanaf 3 januari t/m 30 juni 2012
Global Sale kortingscode (CDP): 754910
Korting per locatie:
• Tot 33% korting op autohuur in Nederland
• Tot 33% korting op autohuur in België en Luxemburg
• Tot 33% korting op autohuur in Duitsland en Zwitserland
• Tot 33% korting op autohuur in Frankrijk
• Tot 33% korting op autohuur in Italië en Spanje
• Tot 33% korting op autohuur in het Verenigd Koninkrijk
• Tot 33% korting op autohuur in Denemarken, Noorwegen, Zweden
• Tot 33% korting op autohuur in Oostenrijk
• Tot 33% korting op autohuur in Tsjechië
• Tot 33% korting op autohuur in Bosnië en Herzegovina
• Tot 33% korting op autohuur in Bulgarije

Tinkerbell
30-12-11, 13:53
Dankzij de Global Sale een auto gehuurd in de luxe classe,24 dagen,voor 583 Euro.

mlindebo
30-12-11, 14:12
Oke, dus ik kan daar ook gebruik van maken? ook al heb ik nooit eerder een auto gehuurd daar. Scheelt een hoop geld joh.

Ik ga ook mooi een luxere auto huren :grin:

Guus
30-12-11, 14:13
Als ik via google hertz in toets en dan de bovenste gesponserde link aan klik, vult hij automatisch het veld Korting/CDP/Club-code in met een code. De prijzen liggen door deze code vele malen lager, bijna de helft! Als ik de code weghaal geldt dit voordeel niet meer. Ik kan helaas niet uit de site halen of ik recht heb op deze code?
Op de site van Hertz wordt de VS ook genoemd (20% korting). Het antwoord is dus ja.

dejo
03-01-12, 13:18
Hi,
Wij willen bij hertz een full-size SUV huren. bij het reserveren kan je niet kiezen voor extra bestuurder dat moet je bij het ophalen van de auto regelen. OP site van hertz staat het volgende over extra bestuurder:

AAA - Spouse/Domestic Partner of AAA members are not required to have a separate AAA membership in order to receive the free AAO privileges. For other rentals, the AAO fee is also waived when both the renter and the AAO are AAA members when booking includes AAA discount number.
Additional Authorized Operators Fees
USD 13.00 per day, maximum USD 91.00 per rental, for each Additional Authorized Operator.
Exceptions
California - no fee for Additional Authorized Operators.
Nevada - USD 10.67 per day, maximum USD 74.69 per rental, for each Additional Authorized Operator.
New York - USD 3.00 per day up to a maximum of USD 35.00, for each Additional Authorized Operator.

(AAA - Spouse/Domestic Partner of AAA members are not required to have a separate AAA membership in order to receive the free AAO privileges. For other rentals, the AAO fee is also waived when both the renter and the AAO are AAA members when booking includes AAA discount number).

Wordt hiermee bedoeld dat je partner niet hoefd te betalen als extra bestuurder? Wie heeft hier ervaring mee??

Tinkerbell
03-01-12, 14:01
Wij hoefden in ieder geval niet bij te betalen voor onze zwager.

Guus
03-01-12, 16:15
(AAA - Spouse/Domestic Partner of AAA members are not required to have a separate AAA membership in order to receive the free AAO privileges. For other rentals, the AAO fee is also waived when both the renter and the AAO are AAA members when booking includes AAA discount number).

Wordt hiermee bedoeld dat je partner niet hoeft te betalen als extra bestuurder? Wie heeft hier ervaring mee??
Dat staat er inderdaad. Destijds goldt het ook als je je ANWB pas liet zien.
Of dat in 2012 nog steeds zo is weet ik natuurlijk niet.
Hou er trouwens rekening mee dat ze soms wel een bewijsje willen zien om zeker te stellen dat het inderdaad om je echtgeno(o)t(e)/partner gaat.

jbdutch
03-01-12, 16:19
Je moet kunnen aantonen dat je allebei op hetzelfde adres woonachtig bent.

Guus
03-01-12, 16:27
Klopt, ik nam altijd een bankafschrift van de en/of rekening mee. Dat werd altijd zonder problemen geaccepteerd (als er al naar werd gevraagd).

Tinkerbell
03-01-12, 16:33
Je moet kunnen aantonen dat je allebei op hetzelfde adres woonachtig bent.

Het spijt me maar dat is absoluut niet waar. Mijn zus en zwager wonen niet eens in dezelfde plaats als wij maar de papieren werd zonder enig probleem of navraag naar pasjes aangepast en zonder enige extra kosten. We hebben nog speciaal gevraagd of dit wel klopte vanwege de eventuele aansprakelijkheid maar van bijbetalen of aantonen dat je op hetzelfde adres verbleef was geen sprake.
Misschien hebben we gewoon geluk gehad alhoewel ik nog nooit meegemaakt heb dat ze niet proberen om extra geld te vangen bij een verhuurbedrijf. :mrgreen:

Guus
03-01-12, 16:46
Het spijt me maar dat is absoluut niet waar. Mijn zus en zwager wonen niet eens in dezelfde plaats als wij maar de papieren werd zonder enig probleem of navraag naar pasjes aangepast en zonder enige extra kosten.
Dat het bij jullie zo is gegaan wil niet zeggen dat wat jbdutch en ik zeggen niet klopt. De richtlijnen zijn namelijk vrij duidelijk. In het geval van Hertz Gold en AAA wordt de partner gratis als extra bestuurder toegevoegd. Dat in jullie geval ook je zus en zwager gratis worden toegevoegd is aardig van Hertz, maar niet de regel waar iedereen op terug kan vallen. En daar gaat het m.i. bij deze vraag om.

Tinkerbell
03-01-12, 16:57
Tja ik kan alleen maar tot mijn verdediging zeggen dat ik dit van te voren per mail gevraagd had aan Hertz Nederland en daar als antwoord kreeg dat er gewoon bijbetaald moest worden. Het was dus gewoon een aangename verrassing.
Misschien lag het wel aan de lieve meneer op het vliegveld van Naples :razz: alhoewel we er geen soep konden krijgen maar dat is weer een ander verhaal.

Guus
03-01-12, 17:24
Tja ik kan alleen maar tot mijn verdediging zeggen dat ik dit van te voren per mail gevraagd had aan Hertz Nederland en daar als antwoord kreeg dat er gewoon bijbetaald moest worden. Het was dus gewoon een aangename verrassing.
Je bevestigt mijn verhaal. En ja, soms kunnen ze bij Hertz, of andere autoverhuurbedrijven, best aardig zijn. Sterker nog, als je gewoon vriendelijk bent en een praatje maakt is de kans groot dat je gewoon met een upgrade of iets 'anders gratis' de deur uitgaat.

Ebelix
03-01-12, 17:30
Bij Hertz en National vaak wel maar bij Alamo of Dollar toch een stuk minder.

Tinkerbell
03-01-12, 18:07
Misschien lag het wel aan het kneuterige vliegveldje. We hadden nu niet de indruk dat er veel vliegtuigen landden. 4 grote balies en letterlijk geen klant te bespeuren.

Martinos
05-01-12, 22:31
Auto gereserveerd bij Hertz, ben benieuwd.

dejo
07-01-12, 15:24
Ik ben nu dus toch weer aan het twijfelen. Ik sprak een collega, zij gaat ook bij hertz huren voor haar reis naar Florida, en zij heeft hertz gesproken, zij beweren dat je wel moet betalen voor een extra bestuurder ook al is het je partner dit staat in de voorwaarden. Ik wil namelijk bij het ophalen van de huurauto niet voor verrassingen komen te staan. Help needed!

jbdutch
07-01-12, 15:34
Je hoeft nooit te betalen voor je partner zolang je maar hertz #1 member bent.
En dit kost niets.
Enige voorwaarde is kunnen aantonen dat je allebei op hetzelfde adres woonachtig bent.

dejo
07-01-12, 15:44
okay dus ik moet eerst lid worden van hertz.
Nou dat gaan we maar eerst doen dan.

Guus
07-01-12, 18:55
..dus ik moet eerst lid worden van hertz.
Maar er dan gelijk Hertz#1 Gold van. Is tot 31 maart 2012 gratis.

mpaauwe
07-01-12, 19:00
Ik heb gebeld met Hertz (ben #1 gold member).

Omdat wij uit Europa komen moeten wij wel betalen voor een extra bestuurder ($ 90,00 voor de gehele periode).

Amerikanen die gold member zijn hoeven niet te betalen omdat zij voor dit lidmaatschap betalen en op deze manier zijn de kosten van de extra bestuurder dus gedekt.

Wat mij wel aangegeven werd is dat je natuurlijk wel aan kunt geven dat gold member gratis een extra bestuurder mogen hebben en dan is het afwachten wat ze doen. Je kan er dus niet van uit gaan.

Deze regeling wisselt per staat! De regeling hier boven is zoals het geld voor Florida!

jbdutch
07-01-12, 19:48
Ik heb ook met hertz gebeld (vier maanden geleden).
Mij werd verteld dat het geen probleem is zolang iemand op hetzelfde adres woonachtig is.

Tinkerbell
07-01-12, 20:18
En weer allemaal verschillende antwoorden . Zoals ik al schreef.
We wonen absoluut niet samen met mijn zus en haar man, ze wonen zelfs in een heel andere plaats maar een gratis extra bestuurder was geen probleem.
Eigenlijk is het alleen maar verwarrend en niemand weet wat te verwachten.

Guus
07-01-12, 22:14
Ik heb gebeld met Hertz (ben #1 gold member). Omdat wij uit Europa komen moeten wij wel betalen voor een extra bestuurder ($ 90,00 voor de gehele periode). Amerikanen die gold member zijn hoeven niet te betalen omdat zij voor dit lidmaatschap betalen en op deze manier zijn de kosten van de extra bestuurder dus gedekt.

Ik heb me nooit echt verdiept in de wijze waarop je Hertz #1 Gold kunt worden omdat ik het altijd gratis krijgt. Ik weet dat je in de VS ook Gold member kunt worden door er voor te betalen. De meeste mensen krijgen het echter nadat ze drie keer in een jaar bij Hertz hebben gehuurd. Dit geldt ook voor Amerikanen. Een andere optie voor een Amerikaan is het AAA lidmaatschap. De stelling dat zij ervoor hebben betaald en dus niets hoeven te betalen voor de extra bestuurder klopt m.i. dus niet helemaal. Ik lees dat er inderdaad veel verschillende ervaringen zijn. Ik zal me dus beperken tot mijn ervaringen. Die zijn voor de staat Florida zeker positief te noemen. Er wordt bij mij nooit iets in rekening gebracht voor de extra bestuurder (mijn vrouw). Ik zorg overigens altijd wel dat ik voldoende bewijs bij me heb waarmee ik kan aantonen dat je partner gratis als extra bestuurder wordt aangemerkt. Slechts in enkele gevallen wordt er om gevraagd. Dezelfde ervaringen heb ik overigens met de staten New York, Georgia, Virginia en Texas.

flexer
08-01-12, 11:11
Over de extra bestuurders hierbij informatie van de website van Hertz, alle informatie is hierin terug te vinden:

Authorized Operators

Acceptable Authorized Operators age 25 and older are automatically covered on the Rental Agreement.
Authorized Operators are:
- The employer, employee or fellow employee of renter on company business, (when booking includes company Corporate Discount Number).
- The renter's spouse for rentals that originate in California or or Iowa.
- Authorized Operators do not have to be present at time of rental.
- There are no fees for Authorized Operators.

Additional Authorized Operators
- Individuals not automatically covered on the Rental Agreement as Authorized Operators noted above may be signed on as an "Additional Authorized Operator" (AAO). AAO's must be present and may be signed on to the rental agreement at the time of rental or during the rental at any US corporate location.
- Renter and each AAO must be present to sign Rental Agreement, present an acceptable credit card or debit card (if renting city accepts debit cards) in their own name, or a current round-trip ticket (air, train or bus), show valid driver's license, and must be a minimum of 21 years of age. For those 21 through 24 the location's age differential will apply.

Additional Authorized Operators Fees
USD 13.00 per day, maximum USD 91.00 per rental, for each Additional Authorized Operator.

Exceptions

California - no fee for Additional Authorized Operators.

Nevada - USD 10.67 per day, maximum USD 74.69 per rental, for each Additional Authorized Operator.

New York - USD 3.00 per day up to a maximum of USD 35.00, for each Additional Authorized Operator.

AAA - Spouse/Domestic Partner of AAA members are not required to have a separate AAA membership in order to receive the free AAO privileges. For other rentals, the AAO fee is also waived when both the renter and the AAO are AAA members when booking includes AAA discount number.

USAA - No charge for qualified additional operators who are USAA members when signing on to a USAA rental when booking includes USAA discount number.

AARP - No charge for qualified additional authorized operators who are AARP members when signing on to an AARP rental when booking includes an AARP discount number.

jbdutch
08-01-12, 12:43
Email van hertz van juli 2011:
Geachte Mr jbdutch ,
Zolang uw vriendin ook officieel op hetzelfde adres als u woont dan is er
inderdaad geen extra kost.

dejo
08-01-12, 14:28
@flexer, daar was ik ook al achter gekomen, maar dit klopt niet met wat Hertz NL verteld.
Volgens de hertz medewerker staat er bij hun in de voorwaarden dat er bij de balie moet worden betaald.

Met bijbetaling ben ik alsnog goedkoper uit dan de overige aanbieders voor een full-size SUV.

flexer
08-01-12, 14:41
En dan nog de extra regels m.b.t. extra bestuurders voor Gold members. Hierbij is het nog wel de vraag of deze regels ook van toepassing zijn op huurders uit Europe. -->
B. TERMS AND CONDITIONS APPLICABLE TO RENTALS IN THE UNITED STATES AND CANADA
The terms and conditions appearing in this Part B ("North American Terms") apply to all Hertz #1 Club Gold rentals commencing in the United States and Canada. All references in this Part B to numbered paragraphs and subparagraphs refer to these North American Terms.

1. NATURE OF THIS AGREEMENT
You are obtaining solely a bailment that allows You to use the Car as permitted by this Agreement. You acknowledge that the Car is owned by Hertz. No one other than Hertz may transfer the Car or any rights or obligations under this Agreement. Any attempted transfer or sublease of the Car by anyone other than Hertz is void. Neither You nor any Authorized Operators are agents of Hertz. No one may service or repair the Car without Hertz’ prior express approval. HERTZ MAKES NO EXPRESS OR IMPLIED WARRANTIES, INCLUDING ANY WARRANTY OF MERCHANTABILITY OR THAT THE CAR IS FIT FOR ANY PARTICULAR PURPOSE.

2. WHO MAY OPERATE THE CAR
Only You and, with Your permission, the following persons, provided that they meet the qualifications set forth in the following sentence (“Authorized Operators”), may operate the Car: Your spouse, Your domestic partner (if You are not married), Your employer, employees and fellow employees incidental to their business duties, and any other person who meets Hertz’ qualifications and who signs an Additional Authorized Operator form at the time of rental. Except as provided in the following sentence, all Authorized Operators must be at least 25 years old and have a valid driver’s license from a jurisdiction acceptable to Hertz. For rentals which commence in Michigan, persons between the ages of 18 and 24 who meet Hertz’ other qualifications and who sign an Additional Authorized Operator form at the time of rental may be Authorized Operators; in such cases, an Underage Differential Charge will be assessed. Except to the extent necessary for valet parking or in an emergency as permitted by law, no other persons are permitted to operate the Car; for purposes hereof, an “emergency” shall mean urgent circumstances which, under the laws of the jurisdiction in which the alleged emergency occurred, would justify the operation of an automobile by an unlicensed driver. With respect to persons who must sign an Additional Authorized Operator form, other qualifications may, at Hertz’ discretion, be in effect at the time and place of rental; and, where permitted by law, Hertz may impose an additional fee for such persons. A “domestic partner” is an unmarried partner of the same or opposite sex who is not Your parent, grandparent, sibling, child, grandchild, uncle, aunt, niece or nephew (in each case by blood or adoption), who permanently resides at the same address as You, and whose driver’s license shows the same residence address as Your driver’s license. By operating the Car (whether or not an Additional Authorized Operator form is completed), an Authorized Operator will be deemed jointly and severally responsible for Your obligations under this Agreement related to the Car, as well as for any obligations that this Agreement directly imposes on an Authorized Operator of the Car (for example: the obligations contained in paragraphs 9 and 10(e)).

@dejo;
Dat staat er toch ook? -->
Additional Authorized Operators Fees
USD 13.00 per day, maximum USD 91.00 per rental, for each Additional Authorized Operator.

Guus
08-01-12, 15:13
Probeer dit via internet (http://www.floridaforum.nl/#) maar lukt niet, hoe heb jij dit gedaan??
Bij mij gaat het altijd automatisch. Heb je deze link al geprobeerd? http://www.hertz.com/rentacar/emember/join/overview.do?learnMore=gold


En dan nog de extra regels m.b.t. extra bestuurders voor Gold members (http://www.floridaforum.nl/#). Hierbij is het nog wel de vraag of deze regels ook van toepassing zijn op huurders uit Europe. Er staat niet dat Europese klanten zijn uitgezonderd. Dus is het m.i. van toepassing.


A “domestic partner (http://www.floridaforum.nl/#)” is an unmarried partner of the same or opposite sexZe zijn in ieder geval ruimdenkender dan de aanhang van Rick Santorum.

Orlando2012
09-01-12, 21:03
Heb mij eigen zojuist geregisteerd op dit forum omdat ik graag iets wilde vragen.

Wij hebben een autogehuurd bij hertz voor onze vakantie in mei 2012 in orlando.
Nu kan ik nergens vinden hoeveel borg hun dan gaan blokkeren op mijn creditcard.
Het betreft een mini v 7 pers . deze halen wij op de luchthaven van sandford orlando
weet iemand hier dat misschien?

En weet iemand ofdat wij verplicht zijn een nationaal rijbewijs te hebben. ( hier te koop bij anwb toch?)

Alvast bedankt voor jullie reacties

Teleton
10-01-12, 09:02
En weet iemand ofdat wij verplicht zijn een nationaal rijbewijs te hebben.

Je bent verplicht om een nationaal rijbewijs te hebben, anders mag je geen auto huren in de VS en al helemaal niet besturen. Maar waarschijnlijk bedoel je een "internationaal" rijbewijs. Hierover is al best veel informatie beschikbaar op het forum. Je kunt dit gemakkelijk vinden met de zoekfunctie. Een internationaal rijbewijs voor Florida is niet nodig.

Orlando2012
10-01-12, 16:33
Ik bedoelde inderdaad een internationaal rijbewijs natuurlijk !!
En deze is dus echt niet nodig ?

Want zat net de voorwaarde van hetz autohuur door te lezen en daarin zag ik staan dat het verplicht is !!!
Dus nu weet ik het even niet meer.... is het extra geld voor niets en vragen ze er niets eens naar bij de verhuurbalie in orlando of krijgen we de auto niet mee?
Wat denken jullie even met hertz bellen of niet halen en geen slapende honden wakker maken?

En kon iemand mijn vraag nog beantwoorden hoeveel waarborgsom er word geblokkerd op je credit card tijdens de verhuurperiode?