PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Maartje



Maartje
02-04-05, 10:47
Tja, nu ik al zoveel vragen heb gesteld en al zoveel dingen heb gelezen en al zoooooooooo ontzettend verslaafd begin te raken aan dit forum vind ik het leuk om mezelf even voor te stellen.

Ik ben Maartje, al jaren gek op de VS, en sinds mijn zus er begin jaren tachtig ging wonen een regelmatig bezoekster van dat land. Tot nu toe zijn we veel noordelijker gebleven: California, Connecticut, Maine en veel staten richting Canada bezocht.

Dit jaar willen voor het eerst eens zuidelijker, voor het mooie weer en voor de verandering. We willen een paar parken bezoeken en verder lekker rondreizen. Mijn zus komt ook een paar dagen mee, gezellig!

Verder ben ik zo gek geraakt op sommige Amerikaanse producten dat ik ruim een jaar geleden samen met een vriendin een bagelshop heb geopend bij ons in Alkmaar.

Ik vind het erg leuk om jullie enthousiaste verhalen, tips en reisverslagen te lezen en ben benieuwd of wij ook Florida-groupies worden! :lol:

Eric
02-04-05, 11:04
Nou Maartje, eerst natuurlijk welkom op dit forum, en laat dit nou mijn 250e post zijn, dus wordt ik hiermee :D FLORIDA GROUPIE :D
We zien je vragen en opmerkingen natuurlijk met spanning tegemoet.
Je zult trouwens zien, dat ook jij deze reis een virus oploopt: het Florida virus! Dit is geen kwaardaardig virus, maar betekend wel dat je vanaf nu verslaafd bent aan het produkt Florida !
Welkom, Eric

petra
02-04-05, 12:08
He Maartje,

Wat leuk, die bagelshop....vorige week ben ik er nog langs gelopen, als ik dat geweten had, was ik even binnengekomen, volgende keer doe ik dat zeker. We waren wel bij de buurman, de kaasboer, altijd vaste stop als we in Alkmaar zijn. Tot de volgende keer dan maar he??

ekkie50
02-04-05, 12:10
Welkom Maartje.
Als je ooit van plan bent om ook echte Amerikaanse brownies te gaan verkopen dan kom ik zeker langs :D

veel plezier hier, en doe er je voordeel mee!

Maartje
02-04-05, 12:51
Tuurlijk hebben we naast bagels heerlijke brownies, muffins, figcake, soms carrotcake en vooral ook: cheesecake, volgens echt NY recept! :lol:

En onze kaas halen we bij dezelfde kaasboer als Petra!

Jeetje wat een klein wereldje is NL toch weer!

petra
02-04-05, 13:26
Mmmmm,brownies horen ook bij mijn 'dieet', hihihi, yummy, in de meivakantie kom ik zeker even binnen hoor! Het water loopt me nu al in de mond. Echt een klein wereldje, de kaas haal ik voor een vriendin van me die jaren in Heiloo gewoond heeft. Geweldig kaaswinkeltje trouwens!

Maartje
02-04-05, 13:31
In de meivakantie ben ik in Florida, maar de bagelshop is open hoor!!

ekkie50
02-04-05, 14:40
maak 's reclame :D en onthul de niet-ingewijden de naam van je bagelshop....
dan weten we waar we zijn moeten

Maartje
02-04-05, 14:42
OK, als jullie zo aandringen :D
Mijn winkeltje heet Bagels & Beans en zit in de Koorstraat 29 in Alkmaar, vlak naast de Grote Kerk.

ekkie50
02-04-05, 16:02
we komen er aan hoor :wink:

petra
02-04-05, 17:13
Nou Ekkie, dan gaan we toch samen???

ekkie50
02-04-05, 18:31
goed, maar dan moet ik eerst even beter worden (keelontsteking, zie betreffende onderwerp :cry: )
Tot die tijd kan ik alleen maar aan dat lekkers denken...

Eric
04-04-05, 00:51
goed, maar dan moet ik eerst even beter worden (keelontsteking, zie betreffende onderwerp :cry: )
Tot die tijd kan ik alleen maar aan dat lekkers denken...

Ik heb wel eens ergens gelezen, dat tegen keel ontsteking maar een ding helpt: veel bagels & brownies eten.
Dus op naar Alkmaar (of Florida)
Eric

ekkie50
04-04-05, 09:42
:D :D :D :D :D