PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Niek en Veronica



niekbaars
19-04-08, 23:48
Hallo,

Mijn naam is Niek Baars (50), getrouwd met Veronica (40).
Na wat lurken, toch maar geregistreerd :D.
Toen ik nog vrijgezellig was, samen met mijn broer in maart 1994 2 weken Florida gedaan: 2 dagen en de rest Orlando met een uitstapjes naar o.a. Cape Canaveral.
In 1999 alleen 1 week New York en 1 week Orlando gecombineerd.
Dat was 2x via reisbureau en dus vrij strak schema.
Dit jaar (laatste week oktober - eerste week november) samen met mijn vrouw naar Florida.
Nu alles zelf geregeld. Vlucht en autohuur reeds geboekt, alsmede 2 nachten in B&B SoBeYou, Miami Beach.
Daarna 1 of 2 dagen Key West.
Verder wil ik al jaren een lancering meemaken. De Space Shuttle gaat 16-10-2008, maar deze datum was voor ons te vroeg. Maar bij eventueel uitstel hebben we geluk. Op 28-10-2008 lanceren ze de Atlas V en die gaan we dus zeker meemaken, want die heeft een 100% succes rate. En anders hebben we nog een uitwijkmogelijkheid naar 5-11-2008, als ze de Delta IV omhoog schieten.
Het volgende staat ook nog op ons lijstje: Daytona Beach/St. Augustine, Orlando (Epcot, Universal, malls, outlets), St. Peterburg/Tampa, Fort Myers/Napels (Teddy Bear museum, Edison winter home), Everglades.

Uiteraard spitten we alle forums door, maar als jullie ons willen helpen met goede tips wat we absoluut wel moeten bezoeken en waar we beter niet onze kostbare vakantietijd aan kunnen besteden, dan horen we dat graag.

Vast bedankt en tot horens,
Niek en Veronica

Munchkin
20-04-08, 10:48
Welkom op het forum Niek en Veronica!!
Zie meteen al iets wat ik nog niet kende: Het Teddybear museam.. Zit dat ook in Fort Myers? Ben je dr al eens geweest? En anders misschien anderen op het forum die hier geweest zijn en kunnen vertellen hoe dat eruit ziet.

Verder leuk die lancering meemaken, dat is wel erg gaaf. Heb er zelf helaas geen tijd voor om die kant op te gaan, maar zal zeker een ervaring zijn.

Succes met lezen!
Groetjes,
Danielle

FloridaVerslaafde
20-04-08, 11:43
Hoi Niek en Veronica,

Ook namens mij welkom hier op dit leuke forum. Je zult merken dat er van alles te vinden is en op elke vraag een antwoord is.
Ook wij zitten in dezelfde periode in Orlando (4 oktober tot 8 november) en kijken uit naar alle lanceringen op Cape Canaveral. Wij zullen ook zeker bij elke lancering aanwezig zijn. Wij hebben er al diverse meegemaakt en het is echt één van de mooiste,gaafste,coolste,waanzinnigste,onvergetelij ke dingen die je zult meemaken in je leven.
http://picasaweb.google.nl/FloridaVerslaafde/LanceringSpaceShuttle23102007 Hier staan wat foto's van de lancering van verleden jaar.

Veel plezier op het forum en misschien tot ziens bij één van de lanceringen.
Walter:cool:

niekbaars
20-04-08, 23:59
Hallo Walter,

Bedankt voor je reactie. Nu nog meer zin in die lancering(en).
De link met jullie foto's is ook leuk en helpvol. Auto/motor liefhebbers? :D

Mickey99
21-04-08, 08:09
Ook namens mij welkom op dit leuke forum http://img264.imageshack.us/img264/3892/wave2yh2gh5.gif (http://imageshack.us)

Veel lees- en postplezier hier!