PDA

Bekijk Volledige Versie : Boeken via site van Disneyworld



Tielemans
19-04-08, 18:15
Hallo medeforumleden,

Wij willen boeken via de disney website. We hebben alles ingevuld (wanneer, welk hotel, disney magical express en tickets). Dan gaan we naar continue en dan komen we weer bij 0 uit, en moeten we weer alles opnieuw invullen. Dit heeft zich enkele keren herhaald, :-k totdat we er schoon genoeg van kregen. [-( Kan iemand ons helpen hiermee????

Alvast bedankt.

ryan
19-04-08, 18:39
Wij hebben dat ook gehad, de site lijkt weleens technische problemen te hebben. Wij hadden het idee dat het lag aan onze browser. WIj hebben het ook al eens opgegeven en later weer geprobeerd. Toen lukte het wel.

Wij kunnen nu ook niet in ons profile het adres veranderen (ze hadden de tickets gereserveerd voor ons adres, maar dan in Noorwegen. Via Noorwegen zijn onze tickets toch bij ons beland. Maar als wij inloggen in ons frofiel, gaat hij ook weer naar nul.

Wij hebben een Mac (we hebben het geprobeerd in Firefox en Safari en IE parallels), maar op kantoor hebben we een Windows-pc en daar wil het ook niet. Geen idee, maar wij hebben het idee dat het aan de site ligt...

deh78
19-04-08, 18:44
Klopt ik had ook problemen met internet explorer daarna heb ik de boeking via Firofox gedaan.

Dennis

Tielemans
27-04-08, 15:26
Nou tis gelukt hoor!!!
We hebben niks veranderd...en opeens deed ie het!!! jaaaaaaaaaaaaaaaa
\\:D/

deh78
27-04-08, 16:46
Ik heb ook nog een vraag :
Ik heb geboekt alles meteen betaalt (omdat de dollar zo lekker laag is) ik heb een rekenning van WDW thuis gekregen met mij geboekte arangement 3 nachten WDW en 2 volle dagen parken.
Krijg ik nu nog iets van WDW of kan ik me met deze rekenning bij de bali van het hotel van WDW melden.

Dennis

selma
27-04-08, 17:47
Men verstuurt de andere MYW-package papieren niet meer naar internationale klanten (uitzondering zijn internationale klanten die bij een amerikaanse TA hebben geboekt, in dat geval wordt het naar de TA gestuurd en door TA doorgestuurd), omdat men problemen heeft gehad met het tijdig aankomen van de papieren.

Je meldt je dus gewoon bij de incheckbalie met de confirmation-papieren. Daarop staat ook welk bedrag betaald is etc. Je zult vervolgens aan de incheckbalie een grote map krijgen (in de vorm van mickey's broek ;)) met daarin o.a. parkfolders en de MYW-papieren. Hierin zitten onder meer de voucher voor het hotel (niet meer nodig dus) en vouchers voor kortingen zoals bij Planet Hollywood, 30 minuten langere huur van een Seanogwattus etc.

Wat je wel thuisgestuurd krijgt (mits je DME geboekt hebt) zijn de etiketten voor op de koffers. Als je gebruik wilt maken van de DME koffer service, doe die etiketten dan om de koffer. Wil je zelf de koffer mee naar de bus nemen etc? Dan etiket niet om die koffer(s) doen!

De parktickets zitten bij het boeken van een MYW-package al standaard op de KTTW-card, die tevens de sleutel van de kamer is.

Erg makkelijk allemaal. Zelf ben ik afgelopen september rond half 8 's avonds bij het resort aangekomen, stond een 20 minuten later al in mijn kamer (Caribbean beach, dus moest zelfs nog even wachten tot de bus er was) en nog geen 10 minuten later al een klop op de deur en zie daar; mijn koffers die door DME afgehandeld zijn waren er ook al. Moet er wel bij zeggen dat ik toen vloog met een overstap binnen Amerika, waardoor ik niet op MCO eerst nog door de douane moest met koffer en al.

Is MCO wel de eerste luchthaven die je aandoet bij aankomst in Amerika? Dan moet je zelf even de koffers van de bagageband plukken, met koffer en al door de douane en dan kiezen wat je wilt. 1) De koffers weer deponeren op een andere bagageband vlakbij waarna DME alles verzorgt, of 2) zelf de koffers meenemen naar de bus, onderin de bus, bij resort uit de bus etc. Als je in een mod of value resort verblijft kan het ook bij optie 2 eventjes duren voor je de koffers op de kamer hebt indien je er voor kiest bellservice de koffers van check in naar de kamer te brengen. In de deluxes is het wel à la minute, dus direct de koffer op de kamer.


De WDW-site is overigens berucht om de niet geweldige stabiliteit en gelazer. Ligt dus zeker niet aan jullie. ;)

Ennuh; lees je in over discount-codes!! Ook na alles betaald te hebben kun je nog altijd korting krijgen als je aan de voorwaarden hiervan voldoet. Das even wennen voor ons Nederlanders en onze rigide reisbranche, maar ideaal! De codes voor het algemene publiek komen meestal een paar maanden voor de tijd waarin je verblijft openbaar. Daarnaast komen er codes voor mensen met een Annual Pass (meestal ook rond dezelfde tijd gepubliceerd) en mensen met een ANWB-lidmaatschap. ANWB valt onder de ARC Europe, en ARC Europe is weer een van de organisaties waar de AAA mee samenwerkt, waardoor ook leden van de ANWB recht hebben op de AAA-rates. Deze kamer rates zijn al maanden van te voren uit en 'first come, first serve'.

Vorig jaar heb ik zo voor 1 persoon 9 nachten in een mod zo'n $450,- bespaard en staan we nu voor dec 2009, 3 volwassenen, 13 nachten in een mod op een besparing van zo'n $750,-. Dit laatste is met een AAA-rate, de discountcodes moeten nog uitkomen voor december.

deh78
27-04-08, 20:41
Bedankt voor de info...

Dennis

nnbellie
28-04-08, 11:44
wij vliegen in augustus via Londen naar Orlando. Op welk moment moeten wij dan de labels voor de Magical Express om onze koffers doen?
In Amsterdam al?

Michael66
28-04-08, 11:57
Voor vertrek:
Several weeks prior to your arrival, you will receive an Airport Transportation Booklet containing general information and special barcoded luggage tags which you will attach to your luggage before departure.

Tielemans
01-05-08, 15:32
@ Selma:
dus als ik het goed begrijp hebben ze nu mijn creditcard aan mijn sleutel gekoppeld omdat ik op internet heb besteld?
Nog een vraagje: uit je verhaal begrijp ik dat de entreekaartjes ook in de sleutel zitten verwerkt? dat zou jammer zijn want ik vond die kaartjes erg schattig :oops:

selma
02-05-08, 18:22
Klopt inderdaad, Tielemans. Als je de MYW-tickets bij Disney besteld dan zitten ze automatisch al op je KTTW-card (key to the world, oftewel; sleutel). Als je dat wilt koppelt men de creditcard hier aan vast. Je kunt er ook een andere creditcard aan laten koppelen, een debitcard, vooruit cash betalen of achteraf met cash betalen. Het standaard bestedingslimiet dat men hieraan hangt verschilt per type resort (value/moderate/deluxe). Naar wens kun je dit laten veranderen. Gaat allemaal erg makkelijk en snel.

Voor kinderen kun je bijv. ook een KTTW-card hebben met nul bestedinglimiet.

Voor diegenen die graag zien wat ze hebben uitgegeven; je kunt elk moment van de dag bij de front-desk vragen of men even uitdraait wat er op de KTTW-card gecharged is. Alles is gespecificeerd per winkel/restaurant. Je kunt hier ook een uitdraai laten maken van de advanced dining reservations die je hebt gemaakt bij de diverse restaurants. Altijd makkelijk.

Tielemans
03-05-08, 12:52
Bedankt Selma!!!
Het is helemaal duidelijk!!! :grin: Merci!!

Daniel32
04-05-08, 18:57
Enig idee waar ik dan de anwb code (of aa) op de disney site kan invullen. Of bedoel je tickets via aa???

Ta2 Gerrit
07-05-08, 02:24
AA of AAA, het is maar 1 letter verschil, maar in werkelijkheid zit er nog wel wat verschil tussen Alcoholics Anonymous of American Automobile Association.
Misschien dat je bij eerste een soort rehab korting kunt krijgen ? ;-) :-)

FrankS
08-05-08, 11:09
AA of AAA, het is maar 1 letter verschil, maar in werkelijkheid zit er nog wel wat verschil tussen Alcoholics Anonymous of American Automobile Association.
Misschien dat je bij eerste een soort rehab korting kunt krijgen ? ;-) :-)

Of een alcoholvrij mealplan? :-k