PDA

Bekijk Volledige Versie : Verjaardag vieren in Florida



loka
04-10-04, 22:50
Wie heeft er nog ideeen voor een kinderverjaardag in Florida.Mijn zoontje is jarig als wij in Orlando zijn.Hij wordt 7 jaar, hij vindt het geweldig om jarig te zijn in Amerika, maar om het nog onvergetelijker te maken graag ideeen.
Groetjes loka :) :)

ststone
04-10-04, 23:16
Echt iets voor een zeven jarige

:lol: http://www.chuckecheese.com/
5 lokaties in orlando

Petra/VS
05-10-04, 01:08
Absoluut, dat zou ook mijn keus geweest zijn, hoewel ik het er zelf vreselijk vind! :wink: Het is een van de meest favoriete plaatsen van mijn kinderen.
Wat ook leuk is is Build A Bear ( www.buildabear.com -- Orlando locatie http://www.buildabear.com/guestServices/Locations/LocationsDtl.cfm?WorkshopID=015 ). Daar kan hij zijn eigen teddy beer (of ander dier) maken en heel stoer aankleden.
Vertel verder bij het restaurant waar jullie gaan eten, dat hij jarig is. De meeste restaurants hebben dan de regel, dat de bediening Happy Birthday komt zingen en soms krijg je een gratis dessert met een kaarsje erop.

mike
05-10-04, 20:20
en lekker naar chuckie cheese,het kinderparadijs,kunnen ze naar hartelust spelen.pizza eten prijzen winnen en ga zo maar door!!!!

von
29-05-07, 21:03
Hallo, wij gaan aanstaande donderdag naar Florida( Orlando, naples,miami)
Mijn dochter wordt in juli 30 jaar en nu wil ik wat speciale artikelen voor het vieren van haar feest mee terug nemen. bv slingers met getal 30 erop, ballonnen, Waar kan ik dit het beste kopen??

bvd yvonne

Mickey99
29-05-07, 21:05
Bij Wal*Mart hebben ze héél véél verjaardagsspullen. Vorig jaar ook meegenomen voor de verjaardag van mijn nichtje. Ze hadden zelfs een leuke deurposter (Birthdayparty is here!) voor een paar dollar.

Michael66
29-05-07, 21:25
Bij Toys R Us net buiten de Flroda Mall hebben ze een heel erg uitgebreide collectie verjaardagsspulletjes. Slingers, uitnodigingen, kaarsjes en wat al net meer. Echt enorm veel en in heel veel verschillende thema's.

En uiteraard is Walmart altijd een goede keuze om eens te gaan kijken.

Overigens: Ook JoAnns en Michaels (hobbywinkels) hebben wat dat betreft een uitgebreide collectie. En het kan nooit kwaad om eens te kijken bij de Dollar Store, Dollartree of één van de andere dollar-winkels.

foetsie
30-05-07, 00:29
de dollarwinkels hebben inderdaad vrij veel verjaardagspullen en uiteraard alles voor 1 dollar
daarna zou ik naar de andere bovengenoemde winkels gaan als je het assortiment nog wilt uitbreiden
vast veel plezier !!

Petr@
31-05-07, 12:10
Ik heb in Florida ook een soort feestwinkel gezien met een enorm uitgebreid assortiment aan ballonnen en andere feestartikelen. Ik zag deze winkel twee jaar geleden in San Francisco ook al, dus waarschijnlijk in iedere grote plaats wel te vinden. Ben alleen de naam vergeten.... iemand een idee??

calypso
31-05-07, 12:38
Dollar store doe ik elke keer aan als ik in de USA ben, altijd goed voor leuke dingen, en dan niet alleen voor verjaardag spullen.

teiwes
20-02-08, 22:28
Hallo allemaal,

Wij gaan 25 april voor 18 dagen naar Florida. In mei wordt mijn man 40 jaar en wil ik hem heel graag verrassen. We zullen op dat moment in de buurt van Kissimmee/Orlando zitten. Hebben jullie nog leuke tips of eengoed idee om hem op een orginele manier te verrassen? Leuke plek om naar toe te gaan of ergens te eten..wel iets op z'n Americaans!

Alvast bedankt!

groetjes,

Simone

Ebelix
20-02-08, 23:21
De Roadhouse Grill doet altijd wat extra voor een jarige. Het eten is er goed. Amerikaanser is bijna niet mogelijk.

Veel plezier.

Tina
21-02-08, 00:18
Misschien een helicoptervlucht?

Ta2 Gerrit
21-02-08, 10:21
Of een thema diner, zoals bijv. Medieval (http://www.medievaltimes.com/flhomepage.htm), Arabian Nights (http://www.arabian-nights.com/), Al Capone (http://www.alcapones.com/) etc.
Kortom, mogelijkheden zat, veel plezier :-)

Njit
21-02-08, 10:44
Of vliegen in een oude dubbeldekker?

http://www.fantasyofflight.com/images/headers/hbiplane.jpg

Feel the rush of flying in an open cockpit with the wind in your face just as they did in the Golden Era of Flight.
Click on the airplane below to learn more about each flying adventure.

Vintage Barnstorming Flight (http://www.fantasyofflight.com/new_standard.html)
http://www.fantasyofflight.com/images/aircraft/biplane/vintage.jpg (http://www.fantasyofflight.com/new_standard.html)

WWII Stearman "Hands-On" Flight (http://www.fantasyofflight.com/boeing_stearman.html)
http://www.fantasyofflight.com/images/stearman-blue-h.jpg (http://www.fantasyofflight.com/boeing_stearman.html)

Mickey crazy
21-02-08, 11:04
Eten in California Grill op de bovenste etage van Disney's Contemporary Resort waar je 's avonds het vuurwerk vanuit Magic Kingdom kunt zien...echt helemaal fantastisch! Het hotel is niet mijn favoriet maar daar merk je niets meer van zodra je op de bovenste etage staat, je kijkt uit op Magic Kingdom Resort. En als je tegen de ober zegt dat je man jarig is krijg je het toetje gratis en wat ik je kan aanraden is de chocoladetaart. Die is echt fantastisch! Het eten is wel iets duurder dan normaal maar je wordt maar 1x 40 jaar. Je moet wel van te voren reserveren via Disney Dining, het nummer is +1 407 939 3463.

Veel plezier!

teiwes
21-02-08, 15:45
Bedankt voor alle tips, er zitten leuke ideen tussen dus dat komt zeker goed.
groetjes,

Simone

yohn
21-02-08, 16:54
Hooters? :mrgreen:

Dr. Phlox
21-02-08, 16:55
Hooters? :mrgreen:

Zeker een leuke verassing. En ook nog lekker eten (al is dat een bijkomstigheid). :razz:

cindy74
22-02-08, 10:08
wat voor eten krijg je eigenlijk bij hooters en gaat het om topless bediening of gewoon grote borsten

kol
22-02-08, 10:36
Discovery Cove?\\:D/

yohn
22-02-08, 10:36
wat voor eten krijg je eigenlijk bij hooters en gaat het om topless bediening of gewoon grote borsten
Kijk hier eens:
http://hooters.com/view_image.asp?image=Menus/Hooters_Menu_Page_2.jpg

Njit
22-02-08, 10:54
en blote borsten in Amerika? Wat denk je zelf? Een Hooter girl is blond en heeft een strak T-shirt aan. En thats it..

cindy74
23-02-08, 14:40
ja had het kunnen weten bloot is taboe in amerika das waar

teiwes
23-02-08, 17:32
Nou hooters slaan we maar over, onze kleine vent van 5 gaat ook mee en ondanks hij wel wat gewend is vind ik dit tch niet zo'n geschikte plek voor hem. De jarige jop zal je er echter niet mee straffen! Jammer. voor hem..andere keer mischien! Discovery Cove ...waar wat en hoe? Zegt mij niets

discovery cove? wat hoe en waar? zegt mij niets

Mickey99
23-02-08, 17:38
discovery cove? wat hoe en waar? zegt mij niets

Gebruik de zoekfunctie maar eens ;-)

teiwes
23-02-08, 21:21
Bedankt voor de link.
Ben inmiddels een stuk wijzer over DC. Errrug gaaf!
Eerder een kadootje voor mij, zwemmen met dolfijnen. Onze kleine man is dan op 2 weken na nog net geen 6 jaar en heeft bijna zijn zwemdiploma. Ik heb DC een mailtje gestuurd met de vraag of ons ventje gezien hij eigenlijk te jong is en nog geen diploma heeft toch bij de dolfijnen in het water kan. Ik weet ook niet of je als ouder mee het water in mag, hij zal zichzelf zwemmend zeker wel redden alleen zolang hij nog niet zijn diploma heeft wil ik ook geen onodige risico's nemen. Lijkt mij wel gaaf hoor..Mochten zij er geen problemen mee hebben dan wil ik ook van ten voren reserveren zodat we iniedergeval een plekje hebben die dag.

teiwes
28-02-08, 13:29
Ja, Kol het is Discovery Cove geworden..goed idee bedankt!

kol
29-02-08, 16:38
Super dat ik jullie op dit idee heb gebracht!!
Wij zijn er ook geweest toen onze dochter net 6 was (in 2001) En ze heeft het er nu nog over. (ze is nu 13)
Ze kon toen ook nog niet goed zwemmen maar ze kreeg een soort zwemvestje aan. Je kunt als ouders gewoon samen met de kids het water in bij de Dolfijnen.
Dit jaar gaan we trouwens weer naar Discoverycove. Nu dus met grotere kids (13 en 9) Ik verheug me er al enorm op.

Heeeel veel plezier in Discovery Cove. Gaat zeker lukken!!!

Nicole

teiwes
29-02-08, 21:07
He Nicole,

Ik heb wel even zitten twijfelen want ons kleine mannetje is op 2 weken na nog geen 6 en zal pas eind mei als het mee zit afzwemmen voor zijn A diploma. Nu ik jouw verhaal lees denk ik dat ik mij geen zorgen hoef te maken.

kol
29-02-08, 23:28
Nee, geen zorgen maken. Ervan genieten!!!
Het is echt een super ervaring en jullie mannetje zal het geweldig vinden.
Onze dochter was trouwens net 2 weken 6 dus dat is niet veel verschil met jullie zoon.
Verder is er in het park nog meer te beleven zoals een tropische vissen bassin. Onze zoom was toen 2 en hij vond dit geweldig. Hij probeerde de vissen uit het water te pakken wat natuurlijk niet lukte, maar hij vond het wel prachtig. Verder zijn er ook vogels die je kunt voeren. Vinden de kids ook heel leuk.

Nicole

ekkie50
01-03-08, 08:06
A&W aan route 192 misschien? Daar kan je net zoals heel vroeger ook buiten in de auto je burger bestellen en opeten. Zie: http://www.awrestaurants.com/default.htm

heel veel plezier in ieder geval!

teiwes
03-03-08, 13:31
Nou dat klinkt goed allemaal. Ik verwacht nog een mailtje van de medewerkers van DC maar over een vraag die ik per mail gestuurd heb maar helaas tot op heden nog geen reply. Ik denk dat ik ze toch maar even ga bellen dan is dat ook weer klaar.

Daniel32
19-04-08, 13:54
Ik ga met mijn dochter (13) naar Florida. Tijdens ons verblijf daar zal zij jarig zijn. Heeft iemand een leuk idee om dat daar te vieren? ...

Mickey99
19-04-08, 14:04
Ik weet niet waar je precies bent als ze jarig is.

Er zijn wel een paar topics voorbij gekomen op dit forum waar ook tips gevraagd werden. Die kun je o.a. hier vinden:

http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3324

http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=5456

Petra/VS
20-04-08, 04:50
Bij de meeste restaurants krijg je, als je vertelt, dat iemand een verjaardag heeft, een gratis dessert en men zingt "Happy Birthday" voor het hele restaurant. Gewoon even de serveerder vertellen en ze zullen jou vertellen, wat hun procedure is.

flexman
06-01-12, 02:15
Hallo allemaal,

Eind januari gaan we voor de derde keer naar Florida. Ik heb daar al eens mijn verjaardag gevierd. Mijn vrouw had een verassing geregeld bij discovery cove. Heerlijk gezwommen met dolfijnen! Echt een super leuke ervaring. Nu is mijn vrouw 1 dag na aankomst jarig en ik wil iets speciaals gaan doen. We zijn samen met onze dochtertje van 15 maanden. Hier moeten we wel rekening mee houden. Ik heb op internet gezocht en op deze geweldige forum, maar het is zo moeilijk. Ik wil namelijk graag iets leuks in de ochtend/ middag doen. Heeft iemand een idee? We verblijven in de buurt van Kissimmee.

9 Jan)
Heb tot heden niets kunnen vinden. Heeft er iemand echt geen speciale leuke ideeën?

flexman
17-01-12, 22:08
Over 2 weken gaan we vliegen en heb nog niets gevonden....
Iemand een idee? Alles is welkom, enige waar ik rekening mee moet houden is onze dochtertje van 15 maanden.

trails
17-01-12, 22:17
Voor mijn verjaardag zijn we naar het Grand Floridian geweest voor een high tea. Was erg leuk maar zal, denk ik, niks zijn voor jullie dochtertje.
We hebben zelf 2 tienermeiden maar er zijn wellicht nog wel mensen die in de kleine kinderen zitten die iets weten.
Succes!!!
En fijne vakantie met heel mooi weer!!! Dan hebben wij het ook want we vertrekken ook over 2 weken!

elstars
17-01-12, 22:20
Op Kennedy Space center krijg je als je jarig bent (en dit ook doorgeeft) een leuk pakket met boekjes buttons en stickers.
Zelfs al ben je "groot" dan vind je dat nog leuk!!

flexman
17-01-12, 23:15
@Elstar,
Kennedy Space Center zijn we geweest in 2009, vrouwtje viel in slaap tijdens een film over de maan....ze vond het helaas niets...

@Trails ,
Grand Floridian is op zich een leuk idee, maar zoals je zelf zegt weet ik niet hoe de kleine het zal vinden...
Jullie ook alvast een hele fijne vakantie :sun:

trails
18-01-12, 11:28
Nou zal jullie kleine het gewoon al geweldig vinden dat ze bij papa en mama is dus ik zou me niet te veel laten leiden door "of zij het leuk zal vinden". Je bent natuurlijk wel gebonden aan dat ze gewoon mee moet kunnen dus een ballonvaart of zwemmen met manatees is uit den boze ;-).
Een mooie boottocht? Florida Aquarium in Tampa (met boottocht)?

flexman
18-01-12, 12:26
@Trails,
Kijk!....das nou een leuk idee. Ik zal gelijk op de website kijken van Florida aquarium.
Wellicht hebben ze daar een soort van birthday package of iets speciaals voor een jarige.

mamavanveel
13-05-13, 20:29
Hai allemaal, De titel zegt het al. Tijdens onze reis naar Florida (over vandaag precies 67 dagen :)) zijn er een aantal gezinsleden bij ons jarig. Eén zoon is jarig, maar dat is op de Disney Cruise dus daar wordt er al speciaal aandacht aan besteed. Een andere zoon is jarig als we de laatste weken in de villa zitten in Orlando, dus daar kunnen we een eigen draai aan geven en taart bij Walmart halen e.d., maar onze dochter is jarig als we pas 1 dag in Miami, zijn net aangekomen zijn en dan zitten we in een hotel..... Wie heeft er leuke en originele tips of ervaringen hoe we haar verjaardag bijzonder kunnen vieren. Taart in de minibar duwen lijkt me niet echt een succes en met elkaar in de hotelkamer op de bedden taart eten niet zo heel gezellig. natuurlijk krijgt ze onder luid zingen cadeautjes, maar weten jullie bijvoorbeeld in Miami leuke restaurants/locaties waar ze wat bijzonders doen met een jarige job of misschien wel een leuke suggestie waar we dan juist die dag met haar naar toe kunnen gaan?
Alle tips zijn welkom. Wie heeft het nog meer bij de hand gehad..... Een jarige in The Sunny State??
Groetjes MvV

charly
14-05-13, 00:35
Bij de outback vorig jaar werd er voor mij gezongen en kreeg ik een gratis toetje. Volgens mij gebeurd dit op wel meer plaatsen.

Ebelix
14-05-13, 07:14
Ik weet in wat voor hotel je zit maar je kan contact opnemen met het hotel om te zien wat zij kunnen betekenen in deze. Als het een Motel6 of een redroofinn is dan heeft dat geen zin. Maar vanaf 3 sterren kunnen ze je wellicht helpen.

Schrijfschaap
02-06-13, 15:16
Hallo allemaal!

Ik ga deze zomer voor het eerst naar Florida (Orlando) met mijn familie, eind juli/begin augustus.
In deze vakantie word ik twintig, een mijlpaal die ik niet zomaar voorbij wil laten gaan en dus niet zomaar een standaarddag wil hebben. We hebben echter nog geen idee wat in Orlando de leukste dingen zijn om te doen (speciaal op een verjaardag).
Wat zijn leuke dingen om op je verjaardag te doen? Ik zat er al aan te denken om een van onze Disneydagen gewoon op mijn verjaardag te plannen, omdat ik echt een Disneyfreak ben.
Maar misschien hebben jullie wel hele andere goede tips voor bijvoorbeeld restaurants of activiteiten om er echt een speciale dag van te maken?

Alvast bedankt voor jullie tips!

Groetjes Linda

trails
02-06-13, 16:27
Mocht je op je verjaardag naar een Disneypark gaan, vergeet dan niet een birthday button te halen. Je wordt dan de hele dag gefeliciteerd door castmembers en door mede-parkgangers. Ik kreeg op mijn verjaardag ook nog een extra groot en mooi versierd ijsje.

ROOIHEKS
27-04-15, 17:00
Hoi Iedereen,
Hier gaat ie dan: mijn eerste post op dit Forum.
We gaan naar Miami en Florida van 13 tot 22 juni 2015.
Ik vier mijn verjaardag de 14de in Miami.
Heeft er iemand tips waar ik dit kan vieren? Goede restaurants, bar, ...
Thx
An

cindy74
27-04-15, 17:07
Wij hebben gegeten in het newscafe en mij leek clevelander bar wel iets .... Een openluchtbar langs oceandrive

Hans van Demen
28-04-15, 20:14
We gaan naar Miami en Florida


Thx
An

....Miami ligt ook in Florida..... Eh ja restaurants, hoeveel zijn er in Miami , duizenden misschien wel meer, en dan is het nog afhankelijk van waar je verblijft in Miami, is een beetje grote stad.

Veel plezier , en een fijne verjaardag.

ROOIHEKS
02-05-15, 00:49
Ik bedoelde dus Orlando en niet Florida. Bedankt voor je opmerkzaamheid. Ook bedankt voor de tips. Ik ga ze eens verder uitspitten. We verblijven in Meridian House op meridian avenue.

Hans van Demen
04-05-15, 12:02
Dat is Miami Beach.

Tot voor enkelen jaren geleden wist ik ook niet dat Miami en Miami Beach twee aparte steden waren.

probits
01-09-15, 10:29
traditiegetrouw gaan we jaarlijks met de paasvakantie richting Florida...nu hebben we ontdekt dat we volgend jaar onze verjaardag kunnen vieren als we in Florida zijn...en met 'we' bedoel ik : Mijn jongste zoon(wordt dan10) , mijn vrouw en ikzelf . We verjaren met ze'n drietjes op dezelfde datum :cool:
Enerzijds ben ik op zoek naar leuke plaatsen om onze verjaardag te vieren , anderzijds zou ik graag weten waar ze iets speciaals doen voor verjaardagen (kortingen of kadootjes of...).

Ik kijk al uit naar de reacties ....

Njit
01-09-15, 10:30
Welke plaats verwacht je te zijn rond je verjaardag? Florida is stiekem best nog groot :)

probits
01-09-15, 10:55
Welke plaats verwacht je te zijn rond je verjaardag? Florida is stiekem best nog groot :)

Wij gaan 2 weken waarvan we 1 week regio Orlando zitten en 1 week regio Miami...
Maar waar precies ...moet allemaal nog vastgelegd worden...
We verjaren de eerste week van de vakantie dus de kans is wel het grootst dat we ergens in de buurt van Orlando zullen zitten...

Njit
01-09-15, 11:03
Weet wel dat Linda het erg leuk vond om met een verjaardags-button door Disney te lopen :)

https://halloweenflorida2011.files.wordpress.com/2011/10/dsc_4588_thumb.jpg?w=322&h=484

Iris02
01-09-15, 13:50
Wij zijn wel eens met mijn verjaardag gaan zwemmen met manatees in Crysal River. Een fantastische ervaring.
Bij veel restaurants kan je aangeven dat je jarig bent en dan komen ze het dessert zingend brengen of iets anders. Ook hier moet je uiteraard van houden. Zelf vind ik deze aandacht altijd een beetje ongemakkelijk en loop ik ook liever niet met een button. Maar dat is uiteraard heel persoonlijk.