PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Barame: Ft. Lauderdale-Orlando-Miami 2008



barame
19-04-08, 13:18
Vertrek: zondag 27 april met Delta 39 via Atlanta.
De Equinox hopen we dan op te halen en door te rijden naar "Ocean Manor Beach Resort" daar verblijven we 2 nachten.
Gaan dan naar Orlando "Worldquest Resort" voor 3 nachten.
Daar bezoeken we 2 themaparken (welke? daar zijn we nog niet helemaal uit) We dachten aan MGM en Magic Kingdom. We doen het hoofdzakelijk voor onze dochter van 13 bijna 14 jaar. We hebben ook de Arabian Night geboekt. Zal wel erg vermoeiend allemaal zijn, maar het is niet anders.
In mei heeft ze maar 2 weken vrij van school. En ik denk dat die periode toch het meest aangenaam is qua klimaat. Juli is ons te warm.
Dan gaan we naar "Newport Beachside Hotel & Resort" in Miamibeach en blijven daar 7 dagen.
We kopen ons ongans aan al het moois wat Florida te bieden heeft.
Camera - i-pods - kleding - sneakers - crocs - make-up (Estee Lauder/Clinique. Ik ben bang :^odat we daar nog een koffer bij moeten kopen.
Terug op Schiphol 9 mei:-(
Ik weet zeker dat ik Amerika ontzetend zal missen. We zijn 3 jaar geleden 8 x achterelkaar naar South Carolina geweest en iedere keer gingen we met heimee weer terug naar Nederland. De service is top en het gedisciplineerde rijgedrag ook!! Daar kan Nederland nog een puntje aan zuigen.