PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Nassau Suite South Beach



Vke
18-04-08, 22:38
Hallo ,

Ik maakte vorig jaar bij Nassau Suite (South Beach) reeds een reservatie voor een verblijf van 8 nachten. Ik moest (uiteraard) mijn cc gegevens hiervoor invullen. Nadien kreeg ik bevestiging van boeking met vermelding van het totaal bedrag van 1049 dollar ιn de melding dat de "balance payable after arrival" was, voor het totale bedrag.

Vandaag (maanden later) krijg ik een mail met de vraag om een voorschot te betalen en dat het totale bedrag 1058 dollar is. Met als bijlage een zeer eenvoudig briefje dat ik moet invullen en terugfaxen :

I hereby authorize the Nassau Suite Hotel to charge my Credit Card: ( ) VISA ( ) Master Card ( ) American Express
Number: ...............…………………………… Expiration Date: ……… the amount of US$ for the Room + Tax debit of the following guest’s stay:
Name:
Arrival Date:
Departure Date:
Daily Rate: $

My street address is:
City: State: Zip Code:
Telephone:

By signing below, I agree to pay the total amount presented to me in this form by the Nassau Suite Hotel.


Card Holder Signature

Please, return by fax with the copy of the ID and Credit Card (front and back) to 305-534-3133.

Is dit normaal ? Ik vind het vreemd om al m'n gegevens + kopies van belangrijke documenten zomaar even door te faxen ?
Ze kunnen mijn cc gegevens (die ik destijds moest invullen) toch gebruiken als garantie ???

We vertrekken op 29/4 naar de Sunshine State... Wat nu ?

V'ke

Njit
18-04-08, 22:51
Vind het ook een beetje raar. Ik zou dit niet zo snel terugsturen en zeker niet per email.

Ta2 Gerrit
18-04-08, 23:26
Ik zou ze gewoon even bellen, just to be sure.