PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: kimm



kimm82
18-04-08, 12:33
hallo florida liefhebbers.

ik ben kimm, 26 jaar.

Na zelf al 1 keer naar florida te zijn geweest in september 2001 (met mijn ouders en broertje), ga ik in 2009 samen met vriend. We zijn op 5 maart 2009 10 jaar samen en om dat te vieren gaan we op vakantie naar florida. We huren daar een auto zodat we meerde plaatsen kunnen zien. Zo hadden we dat in 2001 ook gedaan, zijn toen in miami, key west, palm beach, daytona beach, orlando, sarasota, venice en naples geweest (ook door de everglades gereden). We hadden 1 atractiepark gedaan; seaworld (2 dagen). Het was mijn mooiste vakantie ooit, en dat wil ik nu graag delen met mijn vriend. Florida is geweldig!!

HenkR
18-04-08, 14:16
Welkom op dit forum.
Als ik goed reken had je al verkering toen je met je ouders naar Florida ging. Dat moet toen heel anders geweest zijn, want nu klinkt er romantiek :-({|=door de tekst heen.
Ben benieuwd of je het zelfde rondje in elkaar gaat zetten of toch iets heel anders.

Mickey99
18-04-08, 14:58
Welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Leuk om nu samen met je vriend naar Florida te gaan ;) Je hebt nog voldoende tijd om alles voor te bereiden en te plannen.

Veel lees- en postplezier hier op het forum.

kimm82
18-04-08, 23:43
Welkom op dit forum.
Als ik goed reken had je al verkering toen je met je ouders naar Florida ging. Dat moet toen heel anders geweest zijn, want nu klinkt er romantiek :-({|=door de tekst heen.
Ben benieuwd of je het zelfde rondje in elkaar gaat zetten of toch iets heel anders.


Klopt, toen waren we ook al samen. Precies hetzelfde rondje gaan we niet maken. Denk dat ik venice en palm beach sowieso oversla. Ben van plan om nu ook clearwater beach (en van daaruit ook tarpon spring en crystal river), fort lauderdale, sanibel island en cocoa beach te bezoeken. Hier lees ik goede verhalen over op vakantiereiswijzer. In orlando blijven we wat langer i.v.m de pretparken (zo'n dag of 5). Twijfel of ik key west moet bezoeken, is zo'n eind weg. Wil eigenlijk al te veel plaatsen zien en we gaan zo'n 16 dagen ongeveer. Moet dus nog even uitzoeken hoe we dat gaan verdelen, maar we hebben tijd zat.