PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: René en Elly



René en Elly
15-04-08, 15:15
Hallo,

Wij, mijn vrouw Elly en twee zonen Wayne 9 en Dwight 7, gaan met de mei vakantie naar Florida.

Van het forum heb ik al veel informatie gekregen. Een detail reisschema voor de eerste week hebben we nog niet.
24 april aankomst Orlando, overnachten in een hotel
25 april naar het zuiden via de westkust. Tussenstop in de buurt van Naples
26 t/m 2 mei bezoek Everglades en de Keys
3 mei vertrek naar Orlando,

Tijdens de trip naar het zuiden maken we waarschijnlijk gebruik van een tent (nog aanschaffen in Orlando). In de state parks schijnen mooie campingplaatsen te zijn. In de Everglades gaan we misschien met een kano de zuidkant verkennen. Ook daar kunnen we met een tentje overnachten (als het veilig is en het weer het toelaat). Daarna de Keys. In ieder geval Key West en ergens een boottochtje om te snorkelen of een duik. Alleen ben ik de enige met een brevet.

Het tweede deel doen we het iets luxer. In Kissimmee (http://www.vrbo.com/vacation-rentals/usa/florida/central-disney-orlando/kissimmee) hebben we een mooie villa met pool geboekt in Formosa Gardens (http://www.vrbo.com/vacation-rentals/usa/florida/central-disney-orlando/kissimmee/formosa-gardens) (via vrbo.com en tips forum)
We blijven daar tot 11 mei. Op het programma staat: Disney, Space Kennedy en Sea world.

We hebben er zin in. Tips zijn welkom.

Groet,
René

bono
15-04-08, 15:30
Nou Welkom hier op het forum,
Het wordt een leuke doe vakantie....
Misschien dat je kan overnachten in Florida City als je de Everglades wilt bezoeken en kan je van daar uit gemakkelijk de lange weg naar de key's vervolgen, maar ja misschien dat er andere betere ideeën heeft.

Veel voorplezier!

Gr. Monique

Ta2 Gerrit
15-04-08, 15:37
Voor tenten en aanverwanten kun je het best (en voordeligst) terecht bij Wal*Mart, Target of Sears, in die volgorde.

katrinhans
15-04-08, 15:47
Welkom op het Forum. Ook wij gaan de 24.4.:D naar Orlando, wij vliegen met UA en jullie?

René en Elly
15-04-08, 17:06
Welkom op het Forum. Ook wij gaan de 24.4.:D naar Orlando, wij vliegen met UA en jullie?

Wij vliegen met NorthWest(KLM) vanaf Dusseldorf. Vrienden van ons vliegen wel met UA. Volgens mij via Frankfurt.


Voor tenten en aanverwanten kun je het best (en voordeligst) terecht bij Wal*Mart, Target of Sears, in die volgorde.

Thanks voor de tip. Die gaan we zeker bezoeken.