PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: marcelis10



marcelis10
13-04-08, 13:21
Hoi,
Ik ben Monique uit Tilburg en wij gaan na veel wikken en wegen in juli voor 16 dagen naar Florida. Mijn man en ik zijn in 1994 al een keer in florida geweest maar nu met de kinderen lijkt het me toch anders. We landen op Orlando en gaan dan eerst een week rondreizen. Daarna hebben we nog voor 8 nachten een villa gehuurd in Orlando. Dit lijkt me wel prettig met de kinderen. We hebben er allemaal veel zin in en ik ben dan ook al druk aan het lezen op dit forum en allerlei andere sites die ik maar kan vinden over Florida. Tips zijn altijd welkom.

Groetjes Monique

pascalbrouwers
13-04-08, 13:27
nou monique,
Ik zie dat het je gelukt is =D>=D>

welkom op dit leuke forum.

Geef effe door wat jullie leuk vinden, en de tips komen vanzelf wel binnen.

Pascal

Mickey99
13-04-08, 14:07
Welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Tip nr 1 ga eens lekker lezen en zoeken op dit forum naar wat je leuk lijkt (de zoekfunctie zit bovenin de blauwe balk). Bekijk eens wat reisschema's en lees wat verslagen (ook leuk voor de voorpret ;)).

Veel lees- en postplezier hier en succes met de voorbereidingen.

marcelis10
13-04-08, 14:29
Hoi,

Bedankt alvast voor de reacties. Wat dat lezen betreft, ik doe al ruim een week niets anders dus dat komt alvast goed. Ik heb alleen de vraag of iemand mij kan helpen aan een duidelijk kaartje van Florida wat ik op A4 formaat kan uitprinten. Mijn oudste zoon heeft nl. een vorm van autisme en voor hem is het belangrijk dat hij precies weet wat we gaan doen en hoe of de dag er een beetje uit ziet. Ik wil dan ook voor hem een boek maken met per dag een beschrijving zodat het voor hem wat duidelijker wordt. Op dat kaartje kan ik dan de route uittekenen. Ik heb zelf al wel wat gezocht maar de meeste zijn niet helemaal duidelijk. Verder ben ik zeer geinteresseerd in wat leuk is op Key Largo (de glasbodemboot?), shoppen in Orlando en waar we het beste heen kunnen gaan om de bv. een boottocht te maken in de Everglades.

Groetjes Monique

Mickey99
13-04-08, 14:33
Hier (http://www.florida-vakantie.nl/kaart-van-florida.html) kun je een mooie kaart van Florida vinden.

Njit
13-04-08, 15:04
Ik heb alleen de vraag of iemand mij kan helpen aan een duidelijk kaartje van Florida wat ik op A4 formaat kan uitprinten.

Welke route wil je ongeveer doen? Dan kan ik die ook in Streets and Trips invoeren en daar een plaatje van maken.

marcelis10
13-04-08, 15:52
We komen aan in Orlando waar we 1 nacht blijven. De volgende dag rijden we naar Fort Lauderdale (is het te doen om dan Cape Caneveral erbij te pakken of is het beter dit op een dag te doen vanuit Orlando?). Vanuit fort Lauderdale gaan we 2 nachten naar Key Largo (1 dagje van daaruit naar Key West), door de Everglades naar Naples, St. Petersburg en van daaruit weer naar Orlando waar we de rest van de vakantie zullen blijven.
Alvast bedankt voor de moeite.

Monique

Cherry
08-05-08, 20:25
Hallo Monique.
Welkom op dit leuke forum.
Grappig, je werkt bij mij en we zitten ook nog op dezelfde verdieping en ik zie je vaak bij de koffieautomaat en hebben het wel eens over het weer maar via dit forum kom ik erachter dat je naar Orlando gaat.. ik wil je wel tips geven, ben er al 8x geweest dus ik weet er veel vanaf.
Ik zie je wel een keer langs waaien.
Groetjes van Anja

Mickey99
08-05-08, 21:16
Dat is grappig, jullie zijn collega's en ontmoeten elkaar op een forum :)

Njit
08-05-08, 21:18
Werd laatst ook een keer aangesproken door een collega. Die had onze foto's gezien op een Isla Mrgarita forum. Best grappig :)

Mickey99
08-05-08, 21:29
Ik kreeg 3 weken geleden van een collega een tip om de huurauto voor USA te boeken bij USA.reisen.de Dat vond ik ook erg grappig :-P

Njit
08-05-08, 21:30
En wat zei je? 'Ik modereer op het grootste nederlandstalige Florida Forum - die tip is bij mij al heeeeeeel lang bekend'

:)

Mickey99
08-05-08, 21:39
Ja, ik moest er wel om lachen en hij ook ;)