PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring gevraagd: Hawks Cay Beach Resort



Comi
11-04-08, 13:37
Hallo,
Wij (2 volwassenen en 3 kinderen van 11, 10 en 6 jaar) willen in december graag 5 nachten doorbrengen in de Keys en kwamen, omdat we op zoek zijn naar een hotel met ten minste twee slaapkamers, op het volgende hotel uit: Hawks Cay Beach Resort. Als je reviews bekijkt zijn ze of positief of erg negatief (score 1 op 10).
Heeft er iemand (recente) ervaring met dit hotel? Wij horen het graag:-).
O, en als iemand een tip heeft voor een fijne villa in Naples of omgeving horen we dat ook graag......Er is veel aanbod, maar met name op golfbanen en daar hebben we niet zoveel zin in.

Bedankt
Connie

Marcelg
11-04-08, 20:04
Voorzover ik er over gehoord heb is het resort goed, het grootse nadeel wat ik er van hoor is dat het gelegen is op Duck Key, ik wil de discussie niet nog een keer beginnen, dit kun je in andere topics vinden, maar Duck Key is denk ik niet zo leuk als Key West.
VBT 5 personen en twee kamers is denk ik nergens een probleem.

raygwencaith
11-04-08, 21:57
Wij hebben er vorig jaar een nacht doorgebracht en dat was geslaagd. Erg mooi daar en de service is ook goed. Zie onze weblog voor het verslag. De zwemervaring met dolfijnen was minder omdat er ook andere hongerige visjes waren.

mhendriks
15-05-12, 16:38
Wij zijn net terug van dit resort. Het was geweldig! Heel mooi aangelegd en fantastische faciliteiten. Aanrader dus! Wat betreft de ligging van Duck key, die is juist perfect. Mooi centraal dus je kunt alle kanten op. En Key West, tja persoonlijk snap ik die ophef niet, qua strand en natuur het minste eiland en veel bravour over dat ene straatje met wat kroegen.. Ik ga niet naar de keys om een soort Lloret de mar op te zoeken, maar ieders zijn ding...

tresperros
14-09-14, 12:19
Ik verblijf in november 1 nacht in hotel Hawks Cey Resort. Lijkt me geen straf :D
http://www.hawkscay.com/
Was een super aanbieding via Groupon.
Iemand hier al eens geweest?