PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Badkraan en douchekop



TeRa
11-04-08, 10:22
Hallo allemaal,

Ik heb misschien een beetje vreemde vraag, maar ik stel hem toch. Wij zijn bezig met de verbouwing van onze badkamer en zijn op zoek naar een nieuwe douche kop en kranen. Ik vraag me af of ik daarvoor zou kunnen slagen in Orlando? Zijn de aansluitingen hetzelfde als hier?

Misschien kan iemand van jullie me helpen?

Ta2 Gerrit
11-04-08, 10:40
Aan de aansluitingen zal het niet liggen, die zijn of hetzelfde (1/2 of 3/4 ") of zeker aan te passen.
Maar de vraag is, wil je die spullen van daar wel hebben ? Ik vindt ze veelal wat "ouderwets" aandoen, en vooral onhandig cq onwennig. Links- of rechtsom draaien, uittrekken, induwen, naar links of rechts bewegen, van die dingen.

Maar je zou altijd even bij bijv. Home Depot (http://www.homedepot.com/webapp/wcs/stores/servlet/Navigation?storeId=10051&categoryID=500492&langId=-1&catalogId=10053&cs=500492&cm_sp=Navigation-_-GlobalHeader-_-TopNav-_-Bath)kunnen kijken.

TeRa
12-04-08, 14:58
Iedereen bedankt voor jullie reacties! We omen er in ieder geval een stuk verder mee..\\:D/

corrus
12-04-08, 18:01
Hallo allemaal,

Ik heb misschien een beetje vreemde vraag, maar ik stel hem toch. Wij zijn bezig met de verbouwing van onze badkamer en zijn op zoek naar een nieuwe douche kop en kranen. Ik vraag me af of ik daarvoor zou kunnen slagen in Orlando? Zijn de aansluitingen hetzelfde als hier?

Misschien kan iemand van jullie me helpen?
Vast wel... gewoon even een Home Depot inlopen... of anders een Lowes... :mrgreen:

Ebelix
12-04-08, 18:18
Ga ook eens naar Bed, Bath and Beyond voor inspiratie.

Succes

Njit
13-04-08, 19:52
Moderator: alle berichten die niks met Florida/Orlando te maken hadden zijn verwijderd om het topic overzichtelijk te houden.