PDA

Bekijk Volledige Versie : Villa-ervaring: Premier vacation homes



markmbx
10-04-08, 23:01
Iemand ervaring met Premier vacation homes?

JKG
12-04-08, 17:44
Blijkbaar niet veel mensen ;) Waarom boek je niet gewoon via een NL bedrijf ipv een Amerikaans bedrijf? Heb zelf geboekt via USA Funvacations, die hebben leuke prijzen en zijn heel erg servicegericht. Natuurlijk zijn er nog zat andere voorbeelden te noemen van andere NL bedrijven, maar waarom de voorkeur naar een Amerikaans bedrijf? Is het goedkoper om daar wat te reserveren en hier een losse vliegticket te halen en los een auto te huren?

markmbx
13-04-08, 23:01
Was een pakket bij expedia.nl, andere nl. reisbureau's hadden geen vluchten meer.

JKG
13-04-08, 23:23
Volgens mij is het allemaal goed, de villa's die ze bij PR hebben, worden wellicht ook door andere NL reisbureau's gereserveerd/geboekt. Het meeste gaat volgens mij toch via Hotelbeds (voor zover ik weet). Maar geen vluchten meer? Wanneer vertrek je dan? Ik weet wel dat er nu veel mensen ineens naar Amerika willen met de lage dollarkoers dus het is inderdaad niet te lang wachten voor je een vlucht boekt...

markmbx
14-04-08, 06:42
Via de normale reisbureau's bij ons in de stad was vol. Via AE en exit waren ook geen vluchten meer voor week 18.

JKG
15-04-08, 19:58
Je kan nog USA Funvacations proberen ;) Maarja, week 18 is al erg snel...

corrus
15-04-08, 21:55
Via de normale reisbureau's bij ons in de stad was vol. Via AE en exit waren ook geen vluchten meer voor week 18.
Vindt je het gék!!!

De meeste boekten voor die periode al in juni vorig jaar...

Volgende keer een beetje sneller zijn...

Joontje
15-04-08, 21:58
Ja, wij hebben een villa gehad van Premier. We hadden geboekt via VRBO (Villa Rent by Owner o.i.d.) en moesten daar de sleutel halen. Was allemaal prima. We hadden een probleempje de eerste dag (badkamerdeur op slot..) en dat werd onmiddellijk opgelost.

Groet,
Joontje

Yvet
15-04-08, 22:29
Idd boeken voor week 18 heeft iedereen al gedaan zo'n 300 dagen geleden.......

Kijk voor de gein maar eens even hoeveel mensen er gaan op de lijst die bijgehouden wordt.

BroWorld
15-04-08, 23:32
Voor tickets week 18 kun je eens proberen op kayak (http://www.kayak.com) hier worden vele vliegmaatschappijen en zoekmachines vergeleken. Succes