Florida Forum

Huisje huren?

Saskia
30 maart 2005, 22:17
Hallo,

We gaan 2 weken rond reizen maar zitten er toch aan te denken om een dag of 4 in orlando/kissimmee een huisje te huren. Heeft iemand tips? kan je voor 4 dagen een huis of zoals ze in frankrijk heten: chaletje op een park huren of gaat dit alleen per week. Wat is goed en leuk met kids??
En: kan je dit ook ter plaatse regelen (zo ja waar?) of moet je vooruit boeken?

Alvast bedankt,
Groetjes Saskia

Ebelix
30 maart 2005, 22:25
Je kan per dag een bungalow met prive zwembad huren in de buurt van Orlando. JE moet je licht maar eens opsteken bij American Estates en American Vacantions. Op http://florida.pagina.nl staan nog meer aanbieders van huizen in de buurt van Orlando.

Veel plezier met plannen.

Michael66
31 maart 2005, 03:25
Je kan per dag een bungalow met prive zwembad huren in de buurt van Orlando. JE moet je licht maar eens opsteken bij American Estates en American Vacantions. Op http://florida.pagina.nl staan nog meer aanbieders van huizen in de buurt van Orlando.

Veel plezier met plannen.

Helemaal eens. Wel opletten: bij de meeste verhuurders betaal je een extra bedrag voor schoonmaak als je minder dan 5 of 7 dagen het huis huurt. Maar waarom zou je dat doen, er is toch meer dan genoeg te doen in Orlando voor een week???!!!

Saskia
31 maart 2005, 18:57
Helemaal eens. Wel opletten: bij de meeste verhuurders betaal je een extra bedrag voor schoonmaak als je minder dan 5 of 7 dagen het huis huurt. Maar waarom zou je dat doen, er is toch meer dan genoeg te doen in Orlando voor een week???!!!

Nou: wij zijn niet van die pretpark gangers. We willen naar een Rodeo(hya hey) en naar sea world en verders niet eigenlijk, misschien nog een dagje disney als we er echt niet onderuit kunnen :roll: dus ja een week in orlando hoeft niet voor ons.( tja, ik weet dat de meerderheid van de forumgangers me nu compleet voor gek verklaard :D )

Groetjes Saskia

Michael66
1 april 2005, 00:01
nee hoor, geen voor gek verklaring van mij. Gewoon een "veel plezier", Want wat mij betreft gaat het erom dat iedereen wel zijn eigen plezier in orlando e.o. kan vinden, ook zonder pretparken. Misschien is dat wel de kracht van dit forum: vindt wat JOU aantrekt, en laat anderen je daarbij helpen.

EZ Archive Ads Plugin for vBulletin Copyright 2006 Computer Help Forum