PDA

Bekijk Volledige Versie : Shopping: Spiderman spullen



teiwes
09-04-08, 11:45
Wij gaan binnen kort naar Florida met ons zoontje van bijna 6. Hij is helemaal van Spiderman en mijn vraag was of je daar ook goed kan slagen voor Spiderman spulletjes.
Heeft iemand hiervan iets gezien?

calypso
09-04-08, 11:52
Toen ik er in September was lag er meer dan genoeg spiderman spullen.

Njit
09-04-08, 11:54
In de Universal parken zul je zeker slagen. Als je die niet bezoekt kun je ook op de Citywalk (http://www.universalorlando.com/cw_index.html) terecht.
En de ultieme attractie voor je zoontje: http://www.universalorlando.com/ioa_attr_spiderman.html

(je moet minimaal 40'' = 102 cm zijn)

teiwes
09-04-08, 12:23
okay, dank je wel!

Michael66
09-04-08, 14:58
Ook bij de Walmart, Target etc. kun je goed slagen! Naast diverse kleding (t-shirts, pyjama's, onderbroeken, schoenen) is er ook op de speelgoedafdelingen veel te vinden van deze muurkruiper.

En kijk ook eens bij de Toys R Us (naast de Florida Mall). Daar hebben ze een hele afdeling met verjaardagsspulletjes, waar zeker ook wat met Spiderman erop te vinden is.

teiwes
09-04-08, 17:59
Super bedankt Michael, ik was inderdaad ook toevallig op zoek naar verjaardagsspulletjes van Spiderman. Kan je hier ook wel vinden via internet bedrijfjes maar dan betaal je bijvoor € 6,20 voor verzendkosten voor een artikel van € 3,20, zonde toch!
Nu ik hoor dat ik deze spulletjes wellicht ook bij de Wallmarkt kan vinden ga ik daar zeker even kijken. We hebben een townhouse op Venetian Bay gehuurd en dat is vlakbij een Wallmarkt geloof ik.

Michael66
09-04-08, 18:02
Of je die verjaardagsspulletjes ook bij Walmart kunt kopen weet ik niet, wel bij Toys R Us (als je binnenkomt direct vooraan links). Maar je kunt bij Walmart altijd even gaan kijken, wie weet hebben ze het wel. Zou me trouwens niet verbazen ... :-D

JKG
09-04-08, 19:36
Walmart heeft zat Spider-Man spullen. Geloof zelfs een heel spider-man kostuum wat die kids aan kunnen trekken ;)

teiwes
10-04-08, 20:05
Ja gaaf, heb ik inmiddels al..Jesse ( kleine man) had vorige week een verkleedfeest op school, dus mams stad en land afgezocht naar een Spiderman pak in zijn maat...uiteindelijk gevonden.
Nu wil ik nog wat kleine dingetjes voor zijn verjaardag en mischien iets leuks voor op zijn kamer. Dus we zijn benieuwd wat we zullen tegenkomen.