PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema gijs1985: Orlando, Miami, Florida Keys, Orlando



gijs1985
09-04-08, 02:13
Hallo allemaal!

Op 9 juni vliegen wij met Delta Airlines naar Florida. Dit is ons reisschema:

1 Amsterdam - Orlando
2 Orlando (Disney's Hollywood Studios)
3 Orlando (Magic Kindom)
4 Orlando (Animal Kingdom)
5 Orlando - St. Augustine
6 St. Augustine - Miami
7 Miami
8 Miami
9 Miami - Keywest
10 Key Largo
11 Key Largo - Everglades - Naples
12 Naples -Sarasota
13 Sarasota - Orlando (Wet 'n Wild)
14 Orlando (Epcot)
15 Orlando (Sea World)
16 Orlando - Amsterdam

Wij beginnen en eindigen dus met Orlando. We hebben via undercovertourist.com al tickets voor Disney World besteld voor 6 dagen voor de prijs van 3. Deze tickets zijn 14 dagen geldig dus we doen aan het einde van onze toer door Florida nog een Disney park aan.

Vorig jaar juli/augustus ben ik op vakantie geweest in het westen van Amerika (California, Arizona, Utah, Nevada). We hebben toen geen hotels besproken, we zijn op eigen terplekke opzoek gegaan naar motels. Dit beviel ons uitstekend! Er was altijd plaats in de motels, de kamers zijn ruim en schoon en het is een stuk goedkoper! Soms maar 25 dollar per nacht! Is er iemand die ervaring heeft met motels in Florida? Is het daar net zo goed te doen als aan de westkust? Of is het aan te raden om van te voren te reserveren? We willen bijvoorbeeld misschien naar een disney hotel, het goedkoopste hotel (20th century pop resort) is 109 dollar per nacht. Is het de moeite waard om naar een disney hotel te gaan?

Ik heb nog een vraag: Is het plaatsje St. Augustine de moeite waard om naartoe te gaan? Het ligt namelijk best wel uit de route en de volgende dag gaan we naar Miami, dus dat zal een lange rit worden. Ik heb gelezen dat Crystal River ook erg leuk schijnt te zijn (snorkelen met zeekoeien en zo). Is dat een beter alternatief? Of hebben jullie soms andere ideeën? Ik hoor graag jullie reactie! Alvast bedankt.

Groetjes,
Gijs

gijs1985
23-04-08, 00:39
Het reisschema is nu iets veranderd:

1 Amsterdam - Orlando
2 Orlando (Sea World)
3 Orlando (Magic Kingdom)
4 Orlando (Disney Hollywood Studios)
5 Orlando - Miami
6 Miami
7 Miami
8 Miami - Key West
9 Key West - Key Largo
10 Key Largo - Everglades - Naples
11 Naples
12 Naples -Sarasota
13 Sarasota - Orlando (Typhoon Lagoon of Blizzard Beach en 's avonds naar Magic Kingdom)
14 Orlando (Epcot Center)
15 Orlando (Animal Kingdom)
16 Orlando - Amsterdam
17 Thuis