PDA

Bekijk Volledige Versie : Voordelig in Florida kopen



the vyruss
07-04-08, 22:04
wij vertrekken eind maand richting miami en stel me gewoon de vraag wat ik zoal kan kopen aan een voordelige prijs met die erg gunstige dollarkoers??

kweetniet....camera,Ipod,Iphone,kledij,handtassen ofzo...???

heeft er iemand ervaring hiermee en wat mag je zeker niet op het vliegtuig verschepen???;)

thx Andy....

Njit
07-04-08, 22:27
Wat kun je er NIET kopen. Da's een veel betere vraag :)
Je mag legaal 175 euro invoeren ($275). Neem eens een kijkje bij Best Buy, Circuit City etc wat je daar allemaal voor kunt kopen...

Iphone kun je alleen met een AT&T abonnement aanschaffen. Zal dus lastig worden.

Lannie
07-04-08, 22:28
Levis spijkerbroeken à $ 26,99 bij de Levisstore!

tcb
08-04-08, 00:51
Iphone kun je alleen met een AT&T abonnement aanschaffen. Zal dus lastig worden.

Ik zou graag een Iphone meenemen uit Florida. Heeft iemand goede tips of dit mogelijk is en hoe dan?

peterNL
08-04-08, 01:18
Ja, dit is zeker mogelijk. Je moet hem dan wel na aankomst in Nederland laten "unlocken" en dan kan je gewoon je Nederlandse simkaart gebruiken. Via google kan je vinden hoe dat unlocken gaat of anders via marktplaats iemand vinden die dat voor je doet. Een collega heeft dit onlangs gedaan en gebruikt nu alweer zo'n 2 maanden probleemloos z'n iphone in Nederland

Chicco68
08-04-08, 01:49
Ik heb zelf ook ongeveer 2 weken een iPhone, echter ik heb deze gekocht via E-bay van iemand in Amerika.
De mogelijkheid bestaat om deze in Amerika te kopen echter, "zwart/wit" ben je gebonden aan een 2 jarig abonnement bij AT&T. Echter..... ik weet dat je in principe je account aan de balie van Apple moet activeren, echter de laatste tijd lees ik steeds vaker dat ze de telefoon toch gewoon met de mensen meegeven zodat ze het thuis activeren.
Verder zul je er rekening mee moeten houden dat ze de iPhone waarschijnlijk zullen vinden en de douane zéér zeker op de hoogte is dat veel mensen de iPhone in Amerika kopen om hem mee naar huis te nemen. Het advies wat ik hierover lees is, stuur de rekening en evt. documenten op per post naar je huisadres en zorg dat al het plastic van de onderdelen af is welke in de doos zitten.
Eigenlijk is dan het beste om een aantal contacten in je telefoon te zetten om zo aan te geven dat je de telefoon al had toen je naar Amerika kwam.
Echter..... hiervoor zul je hem moeten unlocken/jailbreaken anders werkt een nederlandse simcard niet en dat zal moeilijk worden als je in Amerika zit...... (of je moet ergens iemand vinden die hem kan unlocken)
Al me al is het niet zo makkelijk en zou ik je voor advies willen doorsturen naar dit forum waar alles over het invoeren van een iPhone staat vermeld ---> http://www.iphoneclub.nl/5219/iphone-kopen-in-de-vs-prijzen-bijkomende-kosten-en-tips/#more-5219

cindy74
09-04-08, 12:36
Alle kledij van amerikaanse ontwerpers is voordeliger daar . Ik koop mijn seven for all mankind jeans en rock & republic jeans daar , ik betaal ze daar 100$ terwijl ze hier vanaf 250 euro tot 500 euro kosten

Guus
09-04-08, 13:04
Wat kun je er NIET kopen. Da's een veel betere vraag :)Alles wat Europees is. Met name Europese kledingmerken zijn in de VS duurder. Daarnaast is de collectie op de Amerikaanse smaak afgestemd. En smaak en Amerikanen gaan nu eenmaal niet samen (hoewel er wel een paar uitzonderingen zijn).

cindy74
09-04-08, 20:09
calvin klein is goedkoop , tommy hilfinger , ralf lauren , nike , uggs zijn een pak goedkoper

roanne
11-04-08, 23:32
De iphone is inderdaad gewoon te koop bij een van de apple stores in Florida. Een tip om 'm mee te krijgen zonder het abonement van AT&T (rond de 60$ per maand minimaal) is om te zeggen dat het een cadeau is. Mocht je er dus (ook) 1 voor iemand anders meenemen... dan is dit helemaal makkelijk te doen. Wat betreft gegevens over de iphone: http://store.apple.com/1-800-MY-APPLE/WebObjects/AppleStore.woa/wa/RSLID?nnmm=browse&mco=MTE2NTQ&node=home/shop_iphone/family/iphone

Zelf ga ik 'm ook halen komende zomer... je kunt 'm dus zeker wel meenemen. Wat betreft het invoeren... ik snap niet dat jullie hier moeilijk over doen.. want het 400 dollar waar je momenteel 2/3 deel ongeveer van betaald (de koers...), en hier komt ik geloof 20 procent belasting totaal over. Okay, ik kan begrijpen dat je 'm liever gratis door de douane haalt:)


Geschreven door de zoon...;)

barame
13-04-08, 12:23
heeft iemand al crocs gekocht in de USA? en wat kosten die daar ongeveer? Ik moet er een stel meenemen voor vrienden.
Mijn dochter wil graag een nintendo ds lite hier 149 euro. Zijn die daar goedkoper?
En v.w.b. de spelletjes hiervoor, zijn die ook goedkoper daar?
Wie kan mij wat tips geven. Misschien weet ook iemand welke spelletjes leuk zijn voor een meisje van 14 jaar?

Mickey99
13-04-08, 12:41
heeft iemand al crocs gekocht in de USA? en wat kosten die daar ongeveer?

Ik heb vorig jaar Disney-croqs gekocht en die waren $ 39,95 excl tax.

hannie
13-04-08, 14:56
Wij gaan 26 april naar florida ,en mijn zoon wil daar ook een nintendo ds lite kopen.
Ze zijn daar idd veel goedkoper ,omgerekend ongeveer € 95,-
De spelletjes zijn ook goedkoper.
Je moet er wel een adaptor bij kopen om 'm in nederland op te kunnen laden.

bono
15-04-08, 16:25
Tja wij nemen altijd zoveel mogelijk auto onderdelen mee, dat scheelt een hoop aan invoer en btw toestanden.
Maar ja dan moet je er wel een hebben natuurlijk 8-[

Gr. Monique

cant51
17-04-08, 20:24
heeft iemand al crocs gekocht in de USA? en wat kosten die daar ongeveer?Ik heb $ 29,95 betaald bij Macy's en in de uitverkoop wij waren er in december hard roze voor $ 9,00 (kleur ging eruit voor de winter).

Voor Crocs teen slippers heb ik $ 25,00 betaald.

Belle1974
19-07-11, 17:45
Kan je ook voordelig lingerie kopen voor grote cupmaten?

trails
19-07-11, 18:26
Mijn zusje is zeer goed geslaagd bij Hanes Brands in de Premium Outlet aan Vineland Avenue. Goede service en goede prijs. De dame die haar geholpen had in die zaak had zelf een grote cup, dus ze wist waar ze over sprak.

Hele goede kwaliteit en 3 stuks voor $ 45.

rotarynette
19-07-11, 21:01
Jazeker,voor mijn schoonmoeder neem ik altijd DD mee.Goede kwalitei en goedkoop.
Ik haal die bij JC Penny,meestal 1+1 voor de halve prijs!(22 dollar per stuk)let wel hun rekenen in inch. v.b: 75 C in de EU is USA 34C.

Belle1974
20-07-11, 11:06
Bedankt voor de tips. We gaan het zien eind dit jaar als we er zijn.
Probeer een lijstje te maken van dingen waar ik voor wil shoppen in de US. Dingen die hier erg prijzig zijn en daar dus hopelijk voordeliger.
Op de lijst: Teva slippers, wandelschoenen, sportschoenen, grote cup Bh's, spijkerbroek(en), kleding in t algemeen (shirts,blouses, nette broeken,jurk, leggings). Extra koffer voor de terugweg.....

elstars
24-07-11, 17:38
Denk aan de invoerrechten!!
Kom niet boven de 460 430 euro uit !!

i.westdijk
27-07-11, 14:25
Ik heb UGG`s meegenomen voor mijn vriendin. Hier 220 euro daar 128 euro. Scheelt dus behoorlijk. In de villa laten bezorgen door zappos.com. Geweldig, gratis bezorgd. Vriedelijk geholpen door een vriendelijke geduldige telefonististe van zappos. [best lastig hoor via de telefoon je emailadres spellen].

Njit
27-07-11, 14:37
misschien maar een apart shop-mail adres aanmaken in Gmail :) En dan alleen maar cijfers gebruiken ofzo.. In Gmail kun je dan de mail automatisch forwarden naar je gebruikelijke mail-adres.

Edit: nog best lastig om alleen cijfers te gebruiken in Gmail. Veel is er al bezet :)