PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotel gezocht: Miami Airport



eeka
03-03-06, 18:19
Welk hotel in de buurt van Miami Airport is aan te bevelen? Niet al te duur maar ook niet heel cheap (we reizen met een kind van 4 jaar) en goed te vinden als je net bent aangekomen. Nog tips waar je dit het best kunt boeken? Alvast bedankt!

mattrob
03-03-06, 19:39
Priceline is natuurlijk de beste optie ! Bijna alle hotels hebben airport shuttle, en bij de meeste kan je ook normaal/goedkoop parkeren.

Orangedevil
06-03-06, 23:44
Red roof inn was een goed hotel.

Anthony
07-03-06, 11:07
eeka, je kan bij priceline.com een hotel uitkiezen zoals bij normale reissites maar de eigenlijke bestaansreden van die site is de mogelijkheid om te bieden op een hotelkamer. Je kiest dan het gebied waar je wilt overnachten en de klasse van de hotelkamer. Daarna kan je een bedrag bieden (ongeveer de helft van het gemiddelde tarief) en kijken zij of er een hotel is dat het doet. Je weet dus niet van tevoren welk hotel je dan krijgt maar het is altijd wel een goeie deal. Ik heb priceline al een aantal keren naar volle tevredenheid gebruikt. Voor wat meer info kan je eens kijken op www.biddingfortravel.com

pietje
08-10-06, 22:56
Hi,
we gaan over 2 weken naar miami,
omdat we 's avonds aankomen willen we in de buurt van de airport logeren. Kennen jullie goede en goedkope airport hotels met shuttle bus en ontbijt ??
Graag een reactie, Pietje

mattrob
09-10-06, 09:43
Kijk eens via priceline en biddingfortravel.com. Volgens mij veel goede en goedkope hotels :lol: !

Eric
09-10-06, 13:40
Het stikt in de omgeving van de luchthaven van de hotel(letjes) maar sommige liggen wel erg dicht bij de airport, met het bijbehorende lawaai.
Op Priceline kun je aangeven waar je wil zitten, kies dan voor Miami airport west, dat is iets verder af.
Eric

pascalbrouwers
12-11-06, 11:10
Ik heb volgend hotel gekregen: http://marriott.com/property/propertypage/MIAFW. Dit heb ik geboekt met Priceline.

Was een advies van Eric. Begonnen bij 40 Dollar en uiteindelijk voor 48 Dollar gekregen. Komt natuurlijk wel nog tax bij.

Groet,
Pascal

danielh
19-11-06, 17:40
Hi ,
Dat is een goeie prijs.
ik heb ook een hotel nodig voor 15 december t/m 17 december. Hoe kan ik zo'n prijs krijgen?

Groetjes
Daniel

pascalbrouwers
19-11-06, 21:00
Bieden op www.priceline.com (http://www.priceline.com) Hier is een speciaal topic voor geopend.
Het werkt super. Heb al vele biedingen gedaan. Indien in de buurt van miami Airport een hotel wilt,zie dan onderstaande opmerking van Eric eerder in dit topic.

Groet, Pascal

danielh
20-11-06, 01:43
Hi,

Bedankt voor uw reactie,,ik wil graag bieden maar ik begrijp er niks van,,heb ook op www.biddingfortravel.com (http://www.biddingfortravel.com) gekeken maar weet niet waar ik moet bieden,,,hebt wel een account opengemaakt

Daniel

Njit
22-11-06, 17:28
Dit topic al gelezen? http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=223

mafo
27-09-07, 20:04
Ben ook wel benieuwd heb al een paar keer in hotels in de omgeving van het vliegveld in Miami gezeten en ben wel een beetje huiverig voor te goedkope hotels. Iemand goede ervaringen met goedkope hotels rondom MIA ?

Eric
28-09-07, 01:28
Ik heb afgelopen zomer overnacht in het Holiday Inn Miami Airport (via usareisen.de) en ofschoon het niets luxe is, was het zeker niet slecht voor de prijs.
Eric

bemmel47
04-10-07, 23:50
Hoi, wij komen 's avonds laat aan en hebben besloten iets meer te betalen en gekozen voor het airport hotel. Dit hotel ligt aan de terminal. Voordeel is: je hoeft je hotel niet te zoeken (tenzij je navigatie hebt), scheelt 1 dag autohuur (die halen we nl de volgende ochtend op vliegveld op). één van de belangrijkste reden was, dat de omgeving van het vliegveld niet de veiligste plek is, en als je als vermoeide toerist dan moet gaan zoeken naar je goedkope hoteltje... nee dan maar 30 euries meer en iets meer veiligheid. Ik heb geboekt bij hotelopia.nl.

Eric
05-10-07, 13:28
Prima hotel, ik heb er (heel lang geleden) ook eens (moeten) slapen.
Wij hadden één probleem: onze kamer lag vlakbij een heel grote ventilator die veel herrie maakte.
Vraag dus om een rustige kamer.
Eric

bono
05-10-07, 16:29
Wij hebben vorig jaar in het Crowne Plaza hotel gezeten en die hebben een eigen taxi om het zo maar te noemen die je van en naar het vliegveld brengt, en anders voor 10 dollar ben je er met de taxi.
Het was een super hotel, geen ontbijt erbij, maar ietsje terug hebben we in een tentje gezeten en daar was op zich niet slecht maar een andere bekende tent, ik dacht denny of wendy zoiets zat erbijna naast.
Wij hebben toen geboekt via het reisbureau en wel traveltrend.

Als je iets wilt weten dan zoek het wel voor je op.

Gr. Monique

the vyruss
07-04-08, 17:06
hoi!!:razz:

zou er iemand mij een tip kunnen bezorgen van een prijs/kwaliteit hotelleke nabij Airport Miami of Miami Beach?

bedankt alvast ,

Andy & Patsy

wimk
08-04-08, 10:40
Wij zitten in de howard Johnson bij Miami Airport voor weining.

Janneke
31-05-10, 18:05
ik schop even dit topic omhoog

wij komen 25 juli rond 23.30 uur aan in Miami.
we willen dus in een hotel vlakbij t vliegveld.

nu viel me op dat veel hotels vlakbij het vliegveld geen 24-uurs check-in mogelijkheid bieden.
is dit niet vreemd nabij zo'n groot vliegveld waar dag en nacht reizigers komen?

Mindcrash
01-06-10, 17:26
Wij zaten in het La quinta Inn Miami airport North.
ligt 10 min rijden van de autoverhuur bedrijven.
en voor 1 nacht was het goed.

hockey
01-06-10, 18:14
Embassy suites Miami Airport. En na een heerlijk ontbijtje de volgende ochtend(inclusief) zet de shuttle bus je vast wel bij het verhuurbedrijf van de auto af.

Ebelix
17-10-10, 10:20
Ik heb voor onze komende vakantie in april het Sofitel geboekt. Ik ben voor kwaliteit gegaan omdat we met een kleine jongen van dan net 1 jaar reizen en 's avonds laat aankomen. Ik wil dan dat alles in orde is. De prijs was usd 100,00 per nacht per kamer exclusief ontbijt. Voor een Sofitel vind ik dit een hele schappelijke prijs. Het ontbijt is usd 15,00 per persoon wat ik ook niet al te veel vind.

I'm Daniël
01-03-11, 01:18
Op 13 mei 2011 komen we omstreeks 19.00 uur aan op de luchthaven van Miami. Hier gaan we direct een auto huren voor onze gehele reis (21 dagen) .
Waarschijnlijk zullen we na de reis niet zoveel energie meer hebben om nog naar een goedkoop hotel op zoek te gaan dus bij deze de vraag wie heeft er ervaring met een goedkoop hotel in Miami waar we onze eerste nacht kunnen overnachten.
Luxe hoeft het dus echt niet te zijn want het is alleen om te slapen.

<<Moderator Michael66: Ik heb je vraag toegevoegd aan een bestaand onderwerp hierover. Kijk ook eens naar het Overzicht hotelervaringen (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=5422).>>

QuaySo
27-07-11, 14:58
Waarschijnlijk zullen we na de reis niet zoveel energie meer hebben om nog naar een goedkoop hotel op zoek te gaan dus bij deze de vraag wie heeft er ervaring met een goedkoop hotel in Miami waar we onze eerste nacht kunnen overnachten.
Luxe hoeft het dus echt niet te zijn want het is alleen om te slapen.


Ik zit met een soortgelijke vraag, dus ben wel benieuwd wat het is geworden. Wij komen 23 december 's avonds laat in Miami aan, slapen daar en halen de volgende ochtend de auto op om verder te reizen. Maar wat is nu een handig hotel? We willen vanwege de kinderen na de vlucht zo snel mogelijk naar een hotel, want ze zullen we doodop zijn na zo'n lange reis...
Benieuwd naar jullie ervaringen.

QuaySo

Ebelix
27-07-11, 15:20
Rondom Miami airport zitten genoeg hotels met een shuttleservice van en naar de luchthaven. Wij hebben afgelopen april na aankomst de eerste nacht in het Sofitel doorgebracht. Erg mooi en goed hotel om je vakantie te beginnen. Ruime kamers etc.

's Avonds in het hotel aankomen. Uitgeput van de reis gaan slapen in goede bedden en de volgende ochtend eerst lekker ontbijten en dan met de shuttle naar de luchthaven om daar de shuttle te nemen naar het car rental. Auto ophalen en dan terug naar het hotel om iedereen op te halen en je kan aan je reis beginnen.

Natuurlijk zijn er ook goedkopere hotels dan het Sofitel. Over het algemeen zijn deze luxe zakenhotels met kerst en oud en nieuw goedkoop omdat de zakenreiziger in die periode niet op pad is.

trails
27-07-11, 17:11
En wil je het helemaal makkelijk hebben:
http://www.miahotel.com/
Miami International Airport Hotel is Conveniently Located Inside the Miami International Airport Terminal. Dit hotel ligt in de terminal.

http://www.miahotel.com/files/206/map_small.jpg (http://www.miahotel.com/airport-information.htm#map)

QuaySo
29-07-11, 15:33
Wij hebben zojuist een hotel geboekt via HotWire. Tot het moment dat je de boeking definitief hebt gemaakt weet je nog niet in welk hotel je terecht komt, maar dat vonden we ook wel weer een aardig idee. Uiteindelijk zijn we in het Sheraton Miami Airport hotel beland. In december weten we hoe dat bevalt....

--QuaySo

Ebelix
29-07-11, 15:35
Sheraton is altijd goed.

Cara
29-07-11, 17:24
Wij gaan naar het Best Western airport hotel

elstars
31-07-11, 18:11
Al een aantal keren het Marriott Airport geboekt.:razz:
Beviel prima, en betaalbaar. Gratis shuttle naar de luchthaven en Hertz balie in het hotel.;)

belg
05-02-12, 14:19
Aangezien onze vlucht weeral verlaat is en pas landen om 23.30 is het misschien beter dat wij onze eerste nacht doorbrengen ergens aan de luchthaven.
Daarom vraag ik of iemand ervaring of tips heeft om te overnachten in een motel of wat dan ook, dichtbij de luchthaven van Miami.

Michael66
05-02-12, 15:35
Hoi,
Ik heb je vraag toegevoegd aan een onderwerp dat hier al over is op het forum. Hier staan al een paar tips.
Heb je een huurauto? Die ga je daan hoogstwaarschijnlijk ophalen bij het Rental car Center, enkele minuten met een shuttle vanaf de airport. Vanuit daar rijdt je in enkele minuten richting de kust, en daar zijn vele hotels waar je gemakkelijk terecht kunt.

Maar ook in de directe omgeving van de airport zijn mogelijkheden. Ik heb er alleen zelf nog geen gebruik van gemaakt.

belg
05-02-12, 20:12
Auto gehuurd bij alamo.
Heb gezien dat het niet zo ver rijden is naar miami south beach waar wij eerst naartoe willen.maar kan je nog zo laat inchecken in de hotel Viscay waar wij 2 nachten willen verblijven.
zal misschien is moeten mailen naar dit hotel.

tinkerbel60
05-02-12, 20:29
Wij slapen ook in het Red Roof in.

gonniegans
05-02-12, 21:43
South Beach is idd niet ver. Maar je kan er ook voor kiezen om eerst met de shuttle naar een airport hotel te gaan en 's ochtends in alle rust de auto ophalen. Zeker als je zo laat aankomt. Scheelt weer een dag autohuur en parkeerkosten (en een hoop stress en gezoek in het donker). Maar alles kan...

Weet niet wat je budget is maar het Hilton Miami Airport kost momenteel maar € 79 bij Expedia

elstars
09-02-12, 13:47
Eerst naar het hotel met de shuttle en dan vervolgens de dag erna rustig de auto halen kan ik echt aanraden.:lol:

Het lijkt makkelijk, maar het valt altijd weer tegen om moe en in het donker je verbijf te vinden!:-(

ellen.kr
08-07-12, 14:10
Het airporthotel OP de terminal is helemaal oke.
Je kunt de volgende morgen lekker uitgerust zo richting car rental lopen, makkelijker kan het niet.

sabrinabuisset
06-01-14, 22:46
Hallo iedereen
12-08-14 landen wij in miami
wij willen ergens vlak bij het vliegveld slapen en de volgende dag gaan we na de everglades en slapen we in naples
iemand een tip? Ik ben zo bang dat ik niet kan slapen door de herrie van die vliegtuigen
want het is denk ik ook nodig handig als we na z'n lange rijdt nog ver rijden na een hotel

Michael66
07-01-14, 11:47
Hi Sabrina,
Ik heb je vraag verplaatst naar dit onderwerp, waar al wat tips staan. Lees de voorgaande berichten maar eens door.

Ik heb zelf vorig jaar gekozen om naar Ft. Lauderdale te rijden, een half uurtje ten noorden van het vliegveld. Dat vond ik goed te doen. Heb daar overnacht in het makkelijk te bereiken Sheraton Suites in Plantation. Suite is een soort van dubbele hotelkamer met schuifdeur tussen zit- en slaapgedeelte. Zie http://www.chantalsweb.nl/reisverslagen/verslag_2013.html#2013-07-23
Als je minder ver wilt rijden zijn er genoeg hotels in de omgeving. Hyatt Regency Coral Gables, vlakbij het vliegveld, was 2 jaar terug mijn plekje. Ook erg goed. Volgens mij toen voor iets van $80 geboekt. Bewust gekozen voor een iets duurder hotel (je hebt ook al een Days Inn voor $40 ...) om wat zekerder te zijn van een goede nachtrust zonder veel vliegtuigherrie. Zie http://www.chantalsweb.nl/reisverslagen/verslag_2012.html#2012-07-15

Kijk ook zeker altijd naar de reviews als je een leuk hotel hebt gevonden! Op bijv. Tripadvisor staat in de reviews veel waardevolle info over o.a. omgevingsgeluid, bereikbaarheid etc.

Succes met je zoektocht!!

Esther2013
19-01-14, 13:59
Embassy suites Miami Airport. En na een heerlijk ontbijtje de volgende ochtend(inclusief) zet de shuttle bus je vast wel bij het verhuurbedrijf van de auto af.
Wij hebben dit hotel op aanraden van vrienden ook geboekt voor aankomende zomer, volgende dag auto ophalen en op naar Bradenton! Kan niet wachten.......

Ebelix
19-01-14, 22:15
Ook wij zullen bij aankomst in Florida en de laatste nacht van onze vakantie in dit hotel verblijven. Met 2 kinderen is het fijn om 2 kamers te hebben.

Paxirules
27-12-16, 02:24
Hier ben ik weer met een vraagje betreffende onze reis naar Florida in april 2017. We vliegen met 3 kleine kinderen en komen begin van de avond, lokale tijd aan op Miami AirPort. We zijn erg in dubio of we in het AirPort hotel zullen gaan slapen, waar we dus 2kamers zouden moeten huren ivm ons aantal. Of toch direct de auto ophalen en naar een hotel in de buurt van het vliegveld zullen rijden om daar te overnachten (misscchien wel in een suite/appartementje, met z'n allen bij elkaar). Als we net z'n tweeën reizen zullen we altijd voor de tweede optie gaan, maar nu met de kinderen (moe, bedtijd) twijfelen we een beetje. Iemand tips (suggesties voor hotels?)? Bedankt voor het meedenken!

Mushu
27-12-16, 10:15
Als je in de buurt van de airport wil blijven kan ik je Comfort Suites Miami Airport North aanbevelen. Goede prijs en gratis shuttle service van en naar de airport en inclusief ontbijt. Er zijn daar genoeg kamers waar je met 5 personen in kan verblijven.

Fitzroy
27-12-16, 12:26
Grappig, die wilde ik ook al aanbevelen. :up:

Ook de Best Western airport North is aan te bevelen, maar wel wat duurder. Je zit echt pal aan het vliegveld maar ik heb geen vliegtuig gehoord.

Ebelix
27-12-16, 15:51
Een andere optie is eventueel Embassy suites.

hannie
27-12-16, 19:33
Of Hyatt Place Miami airport west/Doral. Hier hebben wij vorig jaar na aankomst op Miami 1 nachtje gelogeerd. Had 'm goedkoop via Hotwire geboekt.
Ze hebben kamers met 2 queen bedden + een sofabed.
Volgens mij hebben ze ook een airport shuttle.

Esther2013
28-12-16, 10:11
Wij hebben in 2014 in het Embassy suites geslapen incl ontbijt en manager's reception.
Prima en niet duur.

rjkd
29-12-16, 10:07
Wat is jullie ervaringen in het Embassy suites. Ik heb een kamer geboekt voor van de zomer, maar voor de Wifi moet ik los betalen en ook voor parkeren zijn er extra kosten. ik heb geboekt via booking.com. Hebben jullie toevallig via een andere site geboekt waar dit wel inclusief was. Ik weet graag waar ik aan toe ben :)

rjkd
29-12-16, 10:08
@esther2013 wat is manager's reception?

Ebelix
29-12-16, 20:10
gratis drank en hapjes

Ta2 Gerrit
29-12-16, 20:44
Wat is jullie ervaringen in het Embassy suites. Ik heb een kamer geboekt voor van de zomer, maar voor de Wifi moet ik los betalen en ook voor parkeren zijn er extra kosten. ik heb geboekt via booking.com. Hebben jullie toevallig via een andere site geboekt waar dit wel inclusief was. Ik weet graag waar ik aan toe ben :)

Wij hebben al diverse keren bij Embassy Suites gebivakkeerd en met veel plezier. Prima kamers en uitstekend ontbijtbuffet met versgebakken (naar keuze) eitje als kers op de taart. Nog nooit (geboekt bij Embassy zelf) voor wifi of parkeren hoeven betalen, maar misschien is dat in Miami (neem aan dat je daar heengaat) anders dan in de diverse US steden waar wij verbleven. En het gratis drankje en hapje (de receptie) is ook niet verkeerd, mocht je er op dat moment zijn.

rjkd
30-12-16, 10:04
@ta2 gerrit. We hebben via booking.com gereserveerd en daar staat dar WiFi en parkeren betaald is. Managers reception stond er niet bij maar ik was meer benieuwd wat dat dan was! We gaan het meemaken en ik zal nog eens op de site van Embassy suites zelf kijken!

Esther2013
30-12-16, 19:16
@esther2013 wat is manager's reception?

Gratis drankje en hapje eind van de middag zoals nacho's en coctails

Esther2013
30-12-16, 19:18
@ta2 gerrit. We hebben via booking.com gereserveerd en daar staat dar WiFi en parkeren betaald is. Managers reception stond er niet bij maar ik was meer benieuwd wat dat dan was! We gaan het meemaken en ik zal nog eens op de site van Embassy suites zelf kijken!

Zorg er alleen voor dat je geen kamer hebt naast de lift, maakt veel herrie.

Leuk uitzicht op landings- of startbaan vanaf balkon, geen last van het geluid in de kamer

Zwembad is ook leuk, ze doen niet moeilijk over een late check out

rjkd
30-12-16, 23:56
@esther2013 bedankt voor de tips!

rjkd
01-01-17, 20:02
Heeft Iemand ervaring met residence inn by marriot Miami AirPort west/doral? Het is een hotel wat dit jaar geopend en is en ik zie veel goede reviews maar ben benieuwd of iemand hier er al eens geweest is. Er staat een goede aanbieding op booking.com met gratis wifi gratis ontbijt en gratis parkeren.

rjkd
05-01-17, 10:34
Niemand ervaring?

elstars
05-01-17, 17:19
Wij zaten vorige week in het naastgelegen Courtyard Marriott. Ligt naar Residence Inn. Shuttle bus vanaf airport is dezelfde, werkt perfect. Dit hotel was prima, maar geen ervaring met Residence. Over het algemeen vinden wij alle hotels van Marriott goed (Fairfield Inn, Courtyard, gewoon Marriott). Als je een goede deal hebt, zou ik boeken.