PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema siranton: Miami - Key West - Orlando



siranton
06-04-08, 15:23
Hello,
Eind augustus vertrekken mijn vrouw en mezelf naar Florida. (2 weken)
Landen in Miami.
Bedoeling is om in die twee weken (want vliegen nadien door via Orlando naar Detroit om familie te bezoeken) van Miami naar Key West - Everglades om dan terug via Miami naar Orlando te rijden.

Is dit doenbaar ?

Zoek eigelijk iemand die al een identiek traject heeft gevolgd !!

Alle tips/websites en/of links zijn welkom !!
Ook inzake hotels.

Mvg

Anton

Michael66
06-04-08, 15:51
Ja, is doenbaar. Weet niet wat "doenbaar" is en wat jij er van vindt, maar doenbaar is alles.

Succes!

utah
06-04-08, 19:49
Michael,

Ook wij vertrekken einde augustus -> 25/08 om precies te zijn.

Miami -> Key West -> Naples -> Orlando -> Miami

Ik merk dat je net als wij ook Belg bent .

Wij zijn afkomstig uit Oost Vlaanderen.

Mss "ene gaan drinken" in Miami dan?

Grtz


Utah

siranton
06-04-08, 22:28
Hello,

Zijn rasechte West-Vlamingen uit Lendelede bij Kortrijk en dus een pintje kan er altijd in !

Heb enkel nog maar tickets geboekt, het grootste begint ttz. het plannen.

Key West is nog onontgonnen terrein, kweet eigelijk niet hoe ik er moet aan beginnen, zou zeker naar de Everglades willen gaan ook. Dus alle web tips zijn welkom.

Bedankt voor de reactie

Lieven

LSL
06-04-08, 22:37
Als je van Miami naar Orlando rijdt kun je natuurlijk de autosnelweg nemen maar veel leuker is binnendoor, van Miami naar Weston en dan de "27" richting Sebring om zo op de I4 onder Orlando uit te komen.
Je komt door enkele dorpjes waar je lekker en goedkoop kunt eten (bvb. Clewiston) en verder passeer je kilometers boomgaarden en natuur.

Is maximum een uurtje omrijden maar zeer goed te doen.

cindyke
06-04-08, 22:39
Ziet er leuk uit!
Wij zitten dan ook nog net in Miami, we vertrekken 26 augustus, dus mss komen we mekaar daar nog net tegen:)

Dr. Phlox
07-04-08, 09:39
Zie de link (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4741) voor mijn reisschema (Miami - Key West - Miami - Orlando).
Het is dus te doen.
Grz
Ton

Teleton
07-04-08, 12:35
Zie de link (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4741) voor mijn reisschema (Miami - Key West - Miami - Orlando).
Het is dus te doen.
Grz
Ton

Ton, jij gaat toch 24 dagen over deze trip doen? Voor twee weken vind ik de reis van Anton erg ambitieus. Maar als hij graag in de auto zit, is het te doen.......:roll:

siranton
07-04-08, 15:38
Bedankt voor uw trip voorbeeld. Ben weeral beetje op de goede weg !!

Lijkt voor 2 weken inderdaad veel doch er zal moeten gekozen worden zodanig dat we niet teveel in de auto doorbrengen !

Bedankt

Anton

Dr. Phlox
07-04-08, 15:44
Ton, jij gaat toch 24 dagen over deze trip doen? Voor twee weken vind ik de reis van Anton erg ambitieus. Maar als hij graag in de auto zit, is het te doen.......:roll:

Klopt. Even geen rekening meegehouden :oops:. Maar wilde alleen de eerste week eigenlijk laten zien, hoe ik Miami en Key west had gepland. Maar je heb helemaal gelijk. Ik kan in de 24 dagen ook niet alles opnemen, hoe graag ik het ook wil.
Grz
Ton