PDA

Bekijk Volledige Versie : Leverpastei



Joontje
05-04-08, 20:48
Hallo,

Ik heb een vraag over eten. Binnenkort gaan wij naar Florida met een kind van dan 11 maanden oud. Nu kun je alles in Florida wel krijgen voor hem om te eten, maar hij eet op brood op dit moment veel leverpastei of smeerkaas.

Ik heb er eigenlijk nooit op gelet als ik daar was, maar is dat daar gewoon te krijgen en hoe heet het daar? (leverpastei dan). Ik heb er niet zo'n trek in om allemaal blikjes mee te nemen (ook in verband met de invoer). Hij is niet zo gek op jam en zoetigheid op brood en dan ben je al snel op smeerworst/kaas aangewezen he?

Joontje

6foot6
06-04-08, 11:11
Leverpastei mag je niet invoeren, ik heb wel eens philadelphia(smeerkaas?) gekocht.

Harm
06-04-08, 11:45
Volgens mij is Nederland het land met het grootste assortiment broodbeleg. In Amerika zie ik alleen maar tientallen soorten ham en peperone. Als smeerlever worst ontdekte ik het merk Braunsweiger. Worstje ter grote van een kips leverworstje maar smeerbaar.
Harm

calypso
06-04-08, 13:52
Leverpastei mag je niet invoeren, ik heb wel eens philadelphia(smeerkaas?) gekocht.
Volgens mij klopt dit niet helemaal want leverpastei zit vacuüm verpakt en dan mag die echt wel meegenomen worden, net zoal de kaas die ik elk jaar meeneem voor mijn vriendin.

6foot6
06-04-08, 14:12
Vlees en vleesproducten zijn niet toegestaan, zelfs soep en boullion in blik

Probeer tuinkruidenpaté van AH, dat is vegetarisch


http://thehague.usembassy.gov/us_customs.html
B. Food Products which cannot be taken into the U.S.


Meat and meat products (also products containing meat, such as soups)
Fresh fruits or vegetables
Absinth
Sweets filled with alcohol

corrus
07-04-08, 00:23
Volgens mij klopt dit niet helemaal want leverpastei zit vacuüm verpakt en dan mag die echt wel meegenomen worden, net zoal de kaas die ik elk jaar meeneem voor mijn vriendin.

Kaas ja... Vlees en/of vleeswaren, nee...

Rstar
07-04-08, 07:56
Je kunt in Publix smeerbare leverworst van Oscar Mayer kopen. Erg lekker hoor. Braunschweiger is niet het merk, maar de 'style' leverworst.
Veel nederlanders vergeten trouwens vaak dat er in de USA ook supermarkten zijn als Whole Foods, Wild Oats of Fresh Market. Even wat anders als het geadoreerde Wallmart........

calypso
07-04-08, 08:45
Kaas ja... Vlees en/of vleeswaren, nee...
heb ik schijnbaar geluk gehad dat ze het er nooit uitgenomen hebben ;-)