PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: mightymike



mightymike
03-04-08, 21:44
Hoi,

Wij vliegen op 29 april vanuit amsterdam via frankfurt met onze 2 kinderen naar Orlando. We willen het hotel Metropolitan express (voorheen International Drive) in Orlando boeken. Wie is hier wel eens geweest?
Ook zoeken we nog een leuk hotel voor 4 nachten aan het strand in Clearwater. Wie heeft een tip?

Ik hoor graag van jullie.

Lannie
04-04-08, 09:01
Hoi Mightymike,

Wij hebben in oktober, de eerste 4 nachten in dit hotel overnacht. Leuk standaard hotel met 24 uur per dag gratis thee en koffie in de lobby, wireless internet op de kamer, gratis ontbijt. Schone kamers, vraag om een kamer aan de binnenzijde van het hotel, met uitzicht op het zwembad! Enige minpuntje: de gangen van het hotel roken muf, maar misschien is dit inmiddels verbeterd. Het hotel ligt t.o. de ingang van Wet 'n Wild en je kunt lekker lopend Int. Drive op om wat winkeltjes te bekijken en lekker te gaan eten. Vlakbij is ook iets van een soort kermis, waar mensen de lucht in geschoten worden met een elastiek, erg leuk om te zien! Naast het hotel ligt ook een kleine supermarkt en tegenover een Pondorosa en Sizzlers.

Aan het eind van onze vakantie kwamen we weer terug in Orlando en toen wilden we niet hetzelfde hotel, we hebben toen gekozen voor een Best Western aan Int. Drive, achteraf hadden we echt spijt, dat we niet weer naar het Metropolitan Express waren gegaan!! Deze Best Western was lang niet zo goed.

Jolanda

mightymike
04-04-08, 12:52
Hoi,

Waar bestond het ontbijt uit. Was dat genoeg om de dag mee te starten.

Ik hoor wel van je.

Groetjes.

Lannie
04-04-08, 13:49
Er lagen verschillende soorten donuts en koffiebroodjes. Je kon zelf brood roosteren met daarop smeerkaas en de bekende jam. Er was koffie/thee/melk/jus d'orange en er lag vers fruit, appels en bananen. Voor ons voldoende om de dag mee te starten. Om 10.00 uur in de parken was het toch weer tijd voor koffie met wat lekkers!

mightymike
04-04-08, 17:01
Bedankt voor je informatie. Voor 120,- euro voor 4 nachten met zijn vieren lijkt me dit een prima hotel. Fijn dat je elkaar zo kunt informeren. We gaan boeken.

Weet je verder nog een leuk hotel voor de laatste 5 nachten in Orlando.
Moet een zwembad hebben en ontbijt inbegrepen.

Ben je zelf weleens rond mei in de parken geweest. Hoe is het dan met de drukte.

Groetjes,
Jacqueline.

Lannie
04-04-08, 17:24
Nee, verder zou ik het niet weten..... sorry.... Wij zijn zelf 12 jaar geleden voor het eerst in Florida geweest, dit was in september en nu afgelopen oktober voor de 2e keer. Dus ervaring in mei hebben we nog niet. Hopelijk komt dat wel snel. Je zal echt verder moeten zoeken op het forum. Maar ik weet zeker dat je dan wel iets leuks vindt!! Succes... Jolanda