PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jenny



Jenny
29-03-05, 22:14
Hallo allemaal,

Ik ben Jenny, samenwonend en moeder van twee kids.

Twee jaar geleden hebben wij voor het eerst kennis gemaakt met Florida, toen zaten we, tijdens de kerstperiode, in een villa in de buurt van Orlando. Toen duurde onze vakantie twee weken en net als vele van jullie, voelde wij er ons thuis. Het liefst zouden we daar dan ook een villa willen kopen, maar helaas is dat iets boven ons budget. Maar gelukkig hebben we de tickets voor dit jaar al weer in huis, maar dan ook alleen de tickets, we zijn er nog niet uit hoe we het dit jaar gaan doen. Wat vast staat is dat we drie weken gaan,(ook kerstperiode) we landen in Orlando en we vertrekken weer vanaf Miami. Ons dilemma is dan ook een camper huren of een auto met hotels, heeft een van jullie hier ervaringen mee of tips hoor ik het graag van jullie. Nou dat was het wel z'on beetje van mij kant....
groetjes Jenny

Eric
29-03-05, 23:01
Hoi Jenny, welkom op het forum.
Een antwoord kan ik je alvast geven -----> ga voor de hotels.
Een camper is het ultime reismiddel in het westen van de USA met alle nationale parken, maar in Florida, met de overvloed aan hotels is dat geen goede optie. Ook prijstechnisch ben je waarschijnlijk beter af met hotels, maar buiten dat, het is gewoon veel lekkerder.
Je kunt ook nog denken aan een combinatie van villa huren in Orlando, en hotels voor de rest van de vakantie.
Als je meer wilt weten, horen we het wel, maar kijk maar eerst eens rustig rond op het forum.
Eric

Michael66
30-03-05, 05:40
Hoi Jenny,
Neem in ieder geval een huis, condo of villa in Orlando! Wat betreft de prijs (rond de € 500 voor een week) ben je dan maar net iets duurder uit dan een budget-hotel, en veel goedkoper dan een "gewoon" hotel. En wat is er nou lekkerder voor je kids om na een vermoeiende dag lekker in je privezwembad te duiken, en gewoon lekker de ruimte te hebben (i.p.v. op elkaaars lip op een kleine hotelkamer te zitten)?

Met een Camper heb ik verder geen ervaring. Van anderen wel gehoord dat het huren daarvan behoorlijk duur is. En dan moet je nog elke nacht naar een campground, die meestal wat verder weg van de leuke dingen liggen, en waar je voor een "full hookup" (aansluiting electra en riool) minimaal $ 15 per nacht voor betaald. Als je dan een attractie of zo wilt bezoeken, moet je ook nog eens je hele huishouden oppakken en meezeulen. Voor mij zouden dit voldoende redenen zijn om dan maar te kiezen voor hotelkamers, zo mogelijk suites of zo.

Zo heeft ieder zijn voorkeuren en redenen om voor een reis- en verblijfwijze te kiezen. Succes en veel plezier met het uitzoeken.