Inloggen

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Tamara

thierny
02-04-08, 10:13
Hoi,
Ik ga volgend jaar emigreren naar Florida. Mijn vriend is Amerikaans en we wonen nu in NL maar zijn dus bezig met Florida uit te spitten om te zien waar "ons plekje" is. Ik kom graag in contact met mensen die er al wonen of er ook naartoe willen! Ik heb zelf interesse in Melbourne, Boca Raton, Tallahassee en West Palm Beach..Iemand daar ervaring mee? Qua veiligheid krijg ik gemixte reacties/berichten. Ik heb de plekken bezocht en ga binnenkort weer, mijn eigen impressie was veilig, volop job oppertunities, veel te doen...Wel dure woningen, goedkoper dan 800 dollar kan je er niet wonen lijkt het. Wat zou erbij komen voor gas/water/licht, net als bij andere staten of is dit anders? Nou...ik hoor graag van iemand!

arie van urk
02-04-08, 13:50
West Palm is duur vanwege het grote bekende stad zijn.
Kijk eens wat verder in de omgeving.

een half uurtje in noordelijke richting is alles stukken goedkoper.

Port St Lucie , Stuart en nog veel meer.

Arie

thierny
02-04-08, 16:27
Hoi!
Ik had het idee dat Palm Beach duur was, waar het elite woont. Maar de woningen in West Palm Beach leken wat normaler/goedkoper. Ik vond dat alle plekjes niet spotgoedkoop waren. Hoe is het om buiten de stad te wonen en dus goedkoper maar te reizen naar de stad voor je werk? Weet jij dit? Kan je ook met een scootertje de reis afleggen, of is het allemaal highways? Heb je enig idee hoe criminaliteit in die steden is?