PDA

Bekijk Volledige Versie : Seaworld: 2e dag gratis



Pa2be
13-05-06, 12:52
We willen eind mei graag 2 dagen naar Seaworld. Dus 2 dagen 1 park. Ik kan online wel een pas kopen voor 2 dagen 2 parken. Weet iemand hoe ik aan een pas kom voor 2 dagen hetzelfde park?
We willen ook graag naar zo'n behind the scenes tour (Polar expedition). Voor zover ik kan zien kan je die niet van tevoren boeken. Heeft iemand al ervaring hoe dit dan wel werkt?
Nog 10 dagen voor vertrek! :D

Groeten,

Hans

marisca
13-05-06, 17:47
Ik weet wel dat sommige hotels in orlando wel eens aanbiedingen hebben dat je er 1 koopt en de andere dag er gratis bij krijgt.
Dat hebben wij 2 jaar geleden gehad met Universal.
Heeft iemand anders dit ook vaker meegemaakt?
Vorig jaar alles via reisbureau geboekt.
Als je ook naar universal en wet'n wild wilt kun je ook aan de flex-ticket denken dan is het heel voordelig! :lol:

http://www.ticketmania.com/flextickets.shtml?gclid=CPLC76nI9YQCFSB_EAod403PCA

meisje
13-05-06, 18:02
Als je naar Seaworld gaat is de 2de dag altijd gratis. Ik geloof dat je wel binnen een week gebruik van de 2de dag moet maken. Als je naar binnen bent gekomen zit aan de linkerkant een soort kassa waar ze een ticket voor de 2de dag maken.
Als je een "behind the scenes tour" wilt doen kun je dat ook bij binnenkomst regelen. Nadat je je ticket voor de 2de dag hebt gehaald loop je recht door naar een andere balie voor de tickets van de tour. Het staat er duidelijk aangegeven. Ik zou het direckt na binnenkomst regelen anders heb je kans dat het is uitverkocht.

Heel veel plezier in Seaworld, ik vind het een geweldig park. De sfeer is erg fijn. Ook zou ik je een ritje in de Atlantis aanraden, je wordt kletsnat maar het is geweldig leuk!!!! :D

meisje

guillermo
13-05-06, 22:37
wij hebben vorige week voor zowel Seaworld als Busch Gardens waar we komende zomer meerdere dagen naartoe willen een zgn. funcard gekocht (via de Seaworld website). Deze kost 66.95 Usd. (alleen voor Seaworld) en biedt het gehele jaar toegang.
Maar inderdaad, als je binnen dezelfde week nog eens terug wilt kun je hiervoor je toegangskaart laten aanpassen na binnenkomst, heb dit al meer gelezen.
Een dagkaartje kostte geloof ik rond Usd 55 via het internet dus voor elf dollar meer kun je dagelijks naar binnen, als je dat zou willen.

veel plezier
groeten Wim

Michael66
13-05-06, 22:54
Sterker nog: 6 dagen voor de prijs van één met Seaworld Anytime. Links na de entree is guest services en daar kun je je 1-daagse kaartje omwisselen.
Klik op onderstaand plaatje voor info:

http://4adventure.com/seaworld/fla/_images/sw_anytime_r4.jpg (http://4adventure.com/seaworld/fla/ticket_options.aspx)

Pa2be
14-05-06, 01:47
Fantastisch! We zijn erg geholpen met jullie antwoorden!! Dan kan ik nu vast online een voordelig ticket kopen en het daar gewoon laten verlengen en de behind the scenes tour regelen.
Hartelijk dank, ik kijk er erg naar uit! Nog anderhalve week voor vertrek!!

Hans

ilssse
14-12-06, 17:54
Hayhay!

Ik ga deze zomer naar Orlando en een bezoek aan seaworld mag natuuuurlijk niet ontbreken ;)
Hoeveel dagen heb je ongeveer nodig om dit mooie park te bekijken??
of denken jullie dat je het in 1 dag ook wel red??
Ik heb echt geen idee hoe groot dit park is...

groetjessss Ilse

Njit
14-12-06, 18:31
De shows verlopen volgens een bepaald schema. Als je vroeg bent kun je alles makkelijk doen (daar zijn die schema's op gemaakt).

knaapje
14-12-06, 19:05
Hayhay!

Ik ga deze zomer naar Orlando en een bezoek aan seaworld mag natuuuurlijk niet ontbreken ;)
Hoeveel dagen heb je ongeveer nodig om dit mooie park te bekijken??
of denken jullie dat je het in 1 dag ook wel red??
Ik heb echt geen idee hoe groot dit park is...

groetjessss Ilse

Mijn ervaring is dat je met "normale" drukte alle parken in 1 dag redelijk gezien hebt, zeker als ze tot in de avond open zijn.
Of het dan nog echt de moeite (en kosten) loont om er een extra dag naar toe te gaan? Ieder zal hier zijn eigen idee over hebben afhankelijk van wat hij leuk vindt en de samenstelling van het gezin.

Knaapje

Eric
14-12-06, 22:17
Het beste voor Orlando is om 1 volle dag per park te plannen, en dan aan het eind te kijken welk park je het meest beviel, en waar je nog een extra dagje naar toe wil.
Sommigen hebben aan een halve dag Seaworld genoeg, maar als je van zeedieren houdt, en sommige shows nog een keer wil zien, kan één dag tekort zijn.
Hetzelfde geld voor bv. Universal, als je van de rides houdt kom je tijd tekort in een dag, anders heb je het echt met een dag gezien.
En wat dacht je van Epcot, waar sommigen al na een paar uur uitlopen, maar ik afgelopen jaar 3 dagen heb besteed...
Zoveel mensen, zoveel wensen.
Dus houd je programma zo flexibel mogelijk, ook het weer kan nog roet in het eten gooien.
Eric

Michael66
14-12-06, 23:56
Het beste voor Orlando is om 1 volle dag per park te plannen, en dan aan het eind te kijken welk park je het meest beviel, en waar je nog een extra dagje naar toe wil.
Sommigen hebben aan een halve dag Seaworld genoeg, maar als je van zeedieren houdt, en sommige shows nog een keer wil zien, kan één dag tekort zijn.
Hetzelfde geld voor bv. Universal, als je van de rides houdt kom je tijd tekort in een dag, anders heb je het echt met een dag gezien.
En wat dacht je van Epcot, waar sommigen al na een paar uur uitlopen, maar ik afgelopen jaar 3 dagen heb besteed...
Zoveel mensen, zoveel wensen.
Dus houd je programma zo flexibel mogelijk, ook het weer kan nog roet in het eten gooien.
Eric
Niks aan toe te voegen. Sorry ..... maar Eric treft hiermee het belangrijkste punt: Florida biedt een heleboel, en ieders beleving daarvan is weer anders. Dus: geniet en neem de tijd voor de dingen die je het leukst vindt.

Eric
15-12-06, 01:00
Michael, kun je mij zo'n kerstbal toesturen? Ik vind hem geweldig !!
Eric

Michael66
15-12-06, 13:25
Welke kerstbal? Die van de Devil Rays? Daar heb ik alleen deze van:

http://img187.imageshack.us/img187/6278/pmlb21992706dt333df63qv0.jpg

Te bestellen voor $ 14,99 (+tax+vrzkosten)

Daarom maar een ander plaatje van Rays&Disney:

http://img348.imageshack.us/img348/8431/r4plispf332f091lt1.jpg

Eric
15-12-06, 13:44
Ik vind die zwarte geweldig, zou zo een hele boom volhangen, maar dat opsturen was maar een grapje hoor.
Laten we maar weer on-topic blijven, dit heeft niet zoveel met SeaWorld te maken.
Mijn schuld, ik weet het :oops: ...
Misschien is de moderator in de kerstperiode iets minder streng :-({|=
Eric

Michael66
15-12-06, 19:58
Als ik volgend jaar weer naar Seaworld ga ( jaaaaaa! Ontopic!!), dan ben ik weer in Florida. En dan ga ik zeker ook weer naar de de Rays en kijk ik of ik die ballen kan krijgen. En dan weer terug naar Seaworld natuurlijk, want dat is heel leuk. Helaas hebben ze daar geen Devil-Rays-Kerstballen ... ;-(

Stephanie
28-12-06, 23:35
Volgens mij is het in één dag goed te doen. Wel bij het begin van de dag goed plannen welke shows je wil zien en om welk uur, zodat je zeker de shows ziet die je wou zien!
Zorg ook dat je ruim op voorhand een plaatsje zoekt voor de shows.
Toen ik er was (eind september) was het niet zo druk, bij de attracties moest je niet zo lang wachten. Als je van attracties houdt, en het is wel druk, heb je misschien meer tijd nodig, maar er zijn maar twee grote attracties dus ik denk niet dat het zoveel verschil maakt.
Wij hadden toen ook de mogelijkheid om met ons ticket gratis een tweede dag te komen. Ik weet niet of dit nu nog steeds zo is, maar als het nog zo is, kan je dus toch nog een tweede dag gaan als blijkt dat je na één dag niet alles gezien hebt.

kayla
25-03-08, 21:12
Op internet zie ik dat je zowel voor seaworld als voor kennedy space center de 2e dag gratis entree krijgt. Kunnen wij de kaartjes dan doorgeven aan familie met wie we samen gaan of wordt dat gecontroleerd met fingerprints o.i.d.
Wie heeft hier ervaring mee??
Vast bedankt voor jullie tips en ervaringen!

Michael66
25-03-08, 21:13
Nee, dat kan niet. Voor de tweede dag moet je je de eerste dag melden links vlak achter de ingang. Daar maken ze een foto van je en die wordt op de pas voor de tweede dag afgedrukt. Tickets are personal!

kayla
25-03-08, 21:16
Nee, dat kan niet. Voor de tweede dag moet je je de eerste dag melden links vlak achter de ingang. Daar maken ze een foto van je en die wordt op de pas voor de tweede dag afgedrukt. Tickets are personal!

Jeetje, dat had ik echt niet verwacht, wij dachten al iets voordeliger wat parken te kunnen zien. Dank je voor je snelle antwoord. Dan gaan we toch weer anders plannen!

Natasja L.
26-03-08, 12:54
Wat is tegenwoordig de prijs van een ticket voor Seaworld? Betaal je meer omdat er een tweede dag bij zit of is de prijs gelijk gebleven?

Njit
26-03-08, 12:59
Weet niet wat de prijs vroeger was?

Dagje Seaworld kost $67.95 (ex tax). Met de kortingscodes kan het 25% goedkoper ($50.96)

roanne
26-03-08, 21:33
Gekke vraag misschien:oops:: maar hoe komen wij aan die kortingscode? En is er ook een kortingscode voor de combinatieticket van Seaworld en Buschgardens?

Njit
26-03-08, 23:34
Tip: zoek in dit topic naar de instructies: Seaworld!! (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1213)