PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] Sheraton Yankee Clipper Hotel, Ft. Lauderdale



YvesL
14-08-06, 16:55
Wij zijn naar de Sheraton Yankee Clipper geweest. De prijs viel heel goed mee (€90). Het ligt vlak bij het strand en de haven waar je een ticket ($10) voor de watertaxi kan kopen. Dan kan je zoveel van de watertaxi gebruik maken als je wil. Je moet ook rekening houden met het feit dat de winkels pas op het tweede deel van Las Olas blvd liggen. Maar met de watertaxi kan je normaal daar in de geburen wel stoppen.

nounou
14-08-06, 17:23
Dank u voor de tip, maar ik wist niet dat de las olas boulevard uit
2 delen bestaat dus de straat loopt niet gewoon door?

Orangedevil
14-08-06, 18:44
Dat klopt dat van die Las Olas Boulevard. We hebben het 2e gedeelte gemist. We hadden de auto neergezet in een parkeergarage bij het strand. Vlakbij Hooters,dat gedeelte was niet zo veel aan en dachten dat dat alles was maar de echte Las Olas Boulevard hebben we dus gemist.

nounou
15-08-06, 15:22
Hallo kan er mij dan iemand vertellen hoe je in dat
2de gedeelte komt ??
Loopt die straat dan gewoon niet door ,of hoe zit dat in elkaar,
Ik zou dat toch niet willen missen !
Alvast bedankt voor de ervaringen. :lol:
NOUNOU

Orangedevil
15-08-06, 16:47
Volgens mij loopt er een riviertje tussendoor waar je met een brug overheen kan. Wij wisten dus niet dat er aan de andere kant van dat riviertje nog meer te doen was.

http://www.lasolasboulevard.com/new/map/lauderdalemap.jpg

Wij hebben dus alleen het stukje gezien aan de rechterkant bij het strand bij de A1A. En zijn dus niet de river overgestoken. Dat hebben we dus gemist:(

Geert76
25-03-08, 13:02
ik heb via Priceline 1 nacht dit hotel gewonnen voor $ 98,00. Gemiddelde prijs op diverse sites vanaf $249, dus niet slecht...denk ik...

Het ligt pal naast de harbour van Fort Lauderdale aan het strand.

Iemand ervaring met dit hotel in Fort Lauderdale (beach)?

Link naar hotelsite: http://www.starwoodhotels.com/sheraton/property/overview/index.html?propertyID=664