PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Dianne



Dianne Wind
24-03-08, 20:17
Even voorstellen: Hallo
Ik den dianne en ga eind april voor 2 weken met man en 2 dochters naar Amerika. We gaan eerst 4 dg naar New York en dan door naar Orlando. Hier blijven we 3 dagen. Dan rijden we naar Sanibel voor 2 dg en dan via de Everglades naar Key West. Hier blijven we 2 nachten. Daarna via het Dolphin Research center naar Miami waar we de laatste 2 dg doorbrengen. het is een vol programma maar we hebben er zin in.

Njit
24-03-08, 20:26
Dolphin Research Center is leuk! Doe de dolfijntjes daar de groeten :)

Mickey99
25-03-08, 13:12
Welkom op dit leuke forum http://img264.imageshack.us/img264/3892/wave2yh2gh5.gif (http://imageshack.us)

New York en Florida is een mooie combinatie! Veel lees- en postplezier hier op het forum en succes met de voorbereidingen.

HenkR
25-03-08, 19:17
Hoi. Leuke combi.
Ik weet niet precies wat je allemaal wilt, maar ik lees dochters en zou dan denken: "Een dag minder Sanibel en die dag extra in Orlando".:lol:

Dianne Wind
25-03-08, 19:39
Hoi. Leuke combi.
Ik weet niet precies wat je allemaal wilt, maar ik lees dochters en zou dan denken: "Een dag minder Sanibel en die dag extra in Orlando".:lol:

We ontmoeten vrienden in Sanibel en dat is vast ook gezellig.
De oudste dochter wil niet elke dag naar een pretpark maar wil liever shoppen!! Die ziet alleen maar outlets voor haar ogen. Dus het wordt schipperen. We hebben voor Seaworld, Wet en Wild, Hollywood Studio's en Kennedy Space Center gekozen. Ik zoek alles uit en de rest hobbelt mee. Ik heb voor elk wat wils uitgekozen.De eerst 3.5 dg in New York zijn ook al behoorlijk vol geplant. Met de jongste ben ik daar vorig jaar al geweest en het was geweldig. Daarom gaan we nog een keer maar nu met z'n vieren.
We hebben erg veel zin om te gaan. Alleen nog een hotel in Miami zoeken, Dolphin Research Center boeken en een auto huren. De rest is geboekt.

Gr Dianne

Michael66
25-03-08, 20:04
Shoppen kan ook goed in de buurt van Sanibel hoor. Gewoon je dochter afzetten bij de Miromar Mall en dan naar je vrienden. Als je haar aan het eind van de dag gaat ophalen is je creditcard wel wat versleten, maar Who cares .... :mrgreen:

BroWorld
26-03-08, 22:52
Inderdaad een mooie combinatie, optimaal gebrui maken van je stopover in NYC.

Outlets zijn er genoeg in Florida,maar voor je oudste dochter denk ik dat ze in NYC ook goed haar hart kan luchten tijdens het shoppen.

Heel veel plezier en na de vakantie kun je thuis lekker uitrusten en alles nogmaals beleven als je de foto's kijkt :-P