PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Ronald van der Meij: New York- Orlando



Ronald van der Meij
24-03-08, 19:38
Wij vliegen op 14 dec. voor de 4e keer richting Amerika. Met een tussenlanding in Washington, thuishaven van United Airlines, zullen wij doorvliegen naar New York. Daar aangekomen zullen we twee nachten slapen in een hotel, vlakbij Time Square.
In deze 2 dagen zullen we proberen zoveel mogelijk bezienswaardigheden gaan bekijken. oa. vrijheidsbeeld, time square, centralpark, wallstreet, etc
Op 16 dec. vliegen we door naar Orlando.
Hier halen we onze auto op en rijden dan naar onze "villa" Hier vandaan zullen we al de pretparken gaan bezoeken en gaan shoppen in de malls.
We willen dit keer ook de speciale kerstavond gaan bezoeken in de Magic Kingdom.
Ook zullen we een uitstapje gaan maken naar Tampa.
Chrismas and New Year zullen we dit jaar hier in Orlando vieren.
Op 3 jan.2009 gaan we weer richting Nederland. :(

calypso
25-03-08, 09:24
Leuk ik vlieg op 11 december naar Orlando tot 21 December en daarna naar Atlanta waar ik bij ene vriendin nog tot 9 January zal verblijven en wat te relaxen.
Ook ik zal de kerstavond zeker gaan bezoeken dit jaar, is gewoon een heerlijk gezellige avaond.

Dr. Phlox
25-03-08, 11:32
Leuk reisschema.

Teleton
08-12-08, 12:54
zullen wij doorvliegen naar New York. Daar aangekomen zullen we twee nachten slapen in een hotel, vlakbij Time Square.

Jammer hoor, dat dit gedeelte vervallen is. New York is echt een belevenis in deze tijd. Maar Orlando is ook niet mis, geniet er van, goeie reis!

Ronald van der Meij
08-12-08, 13:27
Vakantie is toch weer aangepast!

We gaan op zaterdag 13dec. gaan wij naar Orlando via Frankfurt (dit scheelde €2400.-) wij hebben 8 dagen een villa gehuurd in Kissimee. Daarna rijden we naar Tampa en stappen daar op een Cruiseschip van de HAL. hiermee zullen wij een 8-daagse reis maken langs Key West, Belise Costa Maya, Hondouras.
Terug in Tampa gaan we via de Everglades naar Maimi voor een 5-daagse strandvakantie. Dan vliegen via Miami naar Washington, waar we nog een 6 uur zullen vertoeven, terug naar Nederland

rembrandt
08-12-08, 16:52
Wow, mooi schema, vooral die cruise lijkt me wel mooi om een keer mee te maken. Alleen wordt ik al zeeziek als ik alleen maar naar een boot kijk dus durf ik het tot op heden niet aan :oops:

niel
19-01-09, 17:17
Hoi Ronald,
Wij willen ook een combinatiereis maken van New York en Disneyword Orlando in 2009.
Waar heb je zo'n soort combireis geboekt?? Of is het beter om alles los te boeken?
Hoop dat je wat tips kan geven??!!